اهمیت چادر مسافرتی

این برند در تولید چادرهای مسافرتی خانوادگی و کمپینگ پیشتاز است. شرکتهای متعددی در سراسر دنیا به تولید و عرضه

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این برند در تولید چادرهای مسافرتی خانوادگی و کمپینگ پیشتاز است. شرکتهای متعددی در سراسر دنیا به تولید و عرضه انواع چادرهای مسافرتی مشغول هستند و بهترین انتخاب با توجه به بودجه، نیاز و مورد مصرف چادر صورت میگیرد. چادر مسافرتی هلال: شرکت چادرسازی هلال از جمله بهترین برندهای ایرانی چادرهای باکیفیت است که بخش اعظم تولیدات آن برای سازمان هلال احمر صورت میگیرد. سایر برندهای خارجی: شرکت «کلمبوس» (Columbus) از تولیدکنندگان آمریکایی چادرهای مسافرتی خانوادگی؛ شرکت آمریکایی «بست وی» (Bestway) از تولیدکنندگان معتبر چادر مسافرتی کوهنوردی و حرفهای؛ شرکت تولید تجهیزات سفر و کمپینگ «کینگ کمپ» (King Camp) فعال در تولید تجهیزات سفر؛ یاماها، شنگیوآن و سامسونگ نیز در میان بهترین برندهای چادر مسافرتی به چشم میخورند. سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره اظهار کرد: دیده شده که برخی مسافران برای استراحت یا خواب از چادرهای مسافرتی استفاده میکنند. سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: طی سال های گذشته نیز شاهد مرگ افراد بسیاری به دلیل روشن کردن وسایل گرمایشی ناایمن در چادرها بودیم. امروزه بسیاری از فدارسیونهای کوهنوردی و حتی افراد آماتور در کشور های مختلف از برند هاسکی استفاده میکنند؛ زیرا طراحی مناسب این چادرها متناسب با شرایط کوهستانی است.

چادر مسافرتی فخر ایران: این شرکت ایرانی بیش از نیم قرن سابقه در تولید چادر مسافرتی دارد و خرید آن به کسانی توصیه میشود که بهدنبال کار باکیفیت و قیمت مناسب هستند. چادر مسافرتی اتوماتیک کلمن 8 نفره یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت کلمن می باشد که با توجه به ساختار و طراحی مدرن و خلاقانه ای که دارد در بین افراد بسیار محبوب می باشد . فقط طی ۲۴ ساعت، ۶ نفر در ایلام به علت استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد و مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در چادر مسافرتیشان جان خود را از دست دادند؛ با وجود هشدارها همچنان بسیاری افراد از خطر استفاده از وسایل گرمایشی در چادرهای مسافرتی آگاه نیستند و به دلیل همین بیاحتیاطی جان خود و نزدیکانشان را به خطر میاندازند. از آنجایی که نشانه های مسمومیت با این گاز بسیار شبیه سرماخوردگی است، بسیاری آن را جدی نمی گیرند. وی با بیان اینکه هر وسیله ای که اکسیژن محیط را مصرف می کند عامل بروز این خطر است، گفت: روشن کردن وسایل گرمایشی در چادرها و حتی خودروها، در مدت بسیار کوتاهی منجر به مسمومیت با گاز مونوکسید کربن میشود. تهویه مناسب در هر چادری بسیار مهم است زیرا آب و هوای مرطوب ممکن است باعث شود شما احساس خفگی کنید.

این محصول دارای ابعاد بسیار مناسب می باشد و با توجه به وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . جنس این زیپ مانند سایر محصولات شرکت ما از مواد YKK ژاپنی ساخته شده است که در برابر سایش بسیار مقاوم است و در شرایط آب و هوایی مختلف بدون نگرانی باز و بسته می شود. چادر مسافرتی ساینا: شرکت ساینا سابقه خوبی در تولید چادرهای مسافرتی باکیفیت دارد که اغلب چادرهایی با سازه فنری، بدنه پلی استر و پایههای آلومینیوم یا فایبرگلاس عرضه میکند. جنس بدنه ای که برای این محصول در نظر گرفته شده است از جنس پلی استر می باشد که بسیار مقاوم در برابر وزن باد شدید و بارش باران می باشد به همین سبب از این محصول می توانید در مکان های مختلف با شرایط جوی مختلف به راحتی استفاده نمایید . هاسکی: برند «هاسکی» (Huski) از معروفترین شرکتهای تولیدکننده محصولات کمپینگ است که چادر مسافرتی را با تکنولوژی و دانش مهندسی بالا برای شرایط جوی مختلف تولید میکند و سابقهای طولانی در این زمینه دارد.

چادر مسافرتی اتوماتیک کلمن دارای 1 سال گارانتی می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید . که والی آن فرادات بود ضمیمه کرد. فرینو: برند «فرینو» (Ferinno) یکی دیگر از تولیدکنندگان لوازم کمپینگ و چادرهای مسافرتی است که در سال ۱۸۷۰ میلادی آغاز به کار کرد و با بهرهگیری از دانش روز، هر روز بر کیفیت کالاهای خود میافزاید. کنوانسیون رامسر کنوانسیون مربوط به تالابهای مهم بینالمللی، به ویژه تالابهای زیستگاه پرندگان آبزی معروف به کنوانسیون رامسر پیمانی بینالمللی برای حفاظت از تالابها و حیوانان و گیاهان وابسته به آنها (به ویژه پرندگان آبزی) است که در سال ۱۹۷۱ میلادی در شهر رامسر به تصویب رسید. شاه حداقل در ۱۶ سال پایانی پادشاهیاش، تصمیمگیرندهٔ نهایی برای تمام تصمیمات کلیدی کشور بود. ۲۰۰ معدن زغالسنگ در کشور فعال است که مازندران با ۵۰ معدن بیشترین تعداد معادن این بخش را داراست. در این دوره قوانین قضایی کشور برای اولین بار بر اساس قوانین مدرن برپا شد و دست روحانیون از این سمت کوتاه شد و همچنین در بخش آموزش تمامی کتب درسی از ریشه و بن تغییر کرد. رهبری حزب نیز در نتیجهٔ مرگ رهبران تضعیف شد. با وقوع کودتا، سازمانهای سیاسی چون جبههٔ ملی و حزب توده سرکوب شده و اعضای آنها به حبسهای کوتاه یا بلندمدت و حتی اعدام محکوم شدند و علاوه بر بریتانیا، ایالات متحده نیز بهعنوان دشمن جدید امپریالیستی ایران شناخته شد.

​This con​te nt w​as g ener​ated  wi​th GSA Con tent G ener᠎at᠎or Dem ov er᠎sion.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن