همه جکوزی بادی را دوست دارند

وبگاه مجموعهٔ ورزشی انقلاب. همچنین، مجموعهٔ ورزشی خانوادگی انقلاب کاملترین تسهیلات را در رشتههای گلف، تنیس، ا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

وبگاه مجموعهٔ ورزشی انقلاب. همچنین، مجموعهٔ ورزشی خانوادگی انقلاب کاملترین تسهیلات را در رشتههای گلف، تنیس، اسکواش، والیبال، بسکتبال، فوتبال، شنا، سونا، بدنسازی، ورزشهای رزمی، ماهیگیری و ماشینسواری (کارتینگ) برای افراد و خانوادههای اعضا ایجاد کردهاست. آرامش و ایجاد لحظات خوب در زمان حال و خاطرات به یاد ماندنی در آینده باعث می­شود بسیاری از افراد از فضاهایی که در منازل یا مجموعه­های ورزشی خود دارند استفاده کنند و جکوزی­های خود را طراحی و در آن قرار دهند. از جکوزی به منظور رفع خستگی و ماساژ آبی استفاده میشود. در بسیاری از جکوزی ها، جت در کف جکوزی طراحی شده و قرار می گیرد اما در جکوزی پرتابل بادی Hiwater مدل HW0702 در دیوارههای جکوزی، تعبیه شده است. برای تنظیم فشار باد، جکوزی پرتابل بادی دارای یک فشارسنج میباشد. دمای آب به دمای تنظیم شده رسیده و همچنین بخاری جکوزی بعد از 72 ساعت خاموش می­شود. نمایندگی اینتکس ایران سایت اینتکس شو انواع مدل های جکوزی بادی حرفه ای دو نفره و چهار نفره و شش نفره را با گرمکن پر قدرت و پمپ جت ماساژ با کیفیت شرکتی که به صورت اورجینال ساخته میشوند را در سراسر شهر های ایران با خدمات پس از فروش و فروش قطعات اصلی و لوازم جانبی عرضه مینماید . ᠎Conte nt was g enerated with GSA C onte nt G enerator Demover sion.

این مدل با بهره گیری از جدید ترین متدهای تکنولوژی روز دنیا در طراحی توانسته محصول نوینی را به دنیا عرضه کند. بدیهی است که هر شخص در بدو ورود به جکوزی در حدود بیست دقیقه از امکانات ماساژ جکوزی استفاده مینماید. اگر قصد سفارش جکوزی پیش ساخته را دارید باید توجه بفرمایید که هر فرد با ورود به جکوزی حدود بیست دقیقه از امکانات ماساژ جکوزی استفاده می­کند. جكوزی بادی آماده و پرتابل بوده و از نوع جكوزی های پیش ساخته به شمار می آیند و دارای ظرفیت های مختلفی هستند جكوزی های پیش ساخته را به راحتی در هر مكانی كه دوست دارید می توانید نصب و راه اندازی كنید ودر مدت زمان اندك تمام خستگی شما را به آرامش تبدیل میكند.گرما همچنین روی گیرنده های درد تاثیر می گذارد و آستانه تحمل درد را بالا می برد. جکوزی یا در محل ساخته می­شود یا به صورت پیش ساخته در محل نصب می­شود. جکوزی پیش ساخته توکار در کمتر از یک ساعت آماده استفاده می­باشد. استفاده از لنز نیز در محیط جکوزی با توجه به حرارت آب و تأثیر آن بر لنز توصیه نمیشود. تمام این قابلیت ها توسط یک دستگاه دارای مانیتور قابل فعال سازی می باشند، همچنین از دریچه کار گذاشته شده در کف نیز برای تخلیه و یا هدایت آب به مکان خاصی مانند باغ استفاده می شود.

جالب است بدانیم یک جکوزی با حدود ۶۰ لیتر آب پر میشود ! فضای چند نفره با توجه به ظرفیتش ابعاد مختلفی دارد (4 نفر، 6 نفر، 8 نفر، 12 نفر) و پر از آب می­شود و آب گرم توسط جت­هایی با فشار معینی به داخل آن دمیده می­شود. برای نصب جکوزی بادی نیازی به تجهیزات خاصی ندارید. این نوع جکوزی سبک و قابل حمل است و همچنین نیازی به نصب و شیلنگ ورودی آب ندارد. برخی از آن ها دارای پمپ باد برقی می باشند که در داخل بدنه وجود دارد اما برخی دیگر به پمپ باد برقی جداگانه تجهیز می باشند. جکوزی بادی اینتکس و بست وی از سری محصولات پر طرفدار و پر فروش بادی می باشند که بسیار پرکاربرد و جایگزین مناسبی برای جکوزی های بتنی و سنگی خواهند بود که از قابلیت پرتابل بودن و قابل حمل و جابجایی بسیار ساده و آسان نیز برخوردار هستند و بدون نیاز به مصالح ساختمانی و کندن زمین و تنها با استفاده از یک سطح صاف و بدون شیب می توان در مدت زمان کوتاهی با کمک پمپ باد برقی دو کاره ای که بر روی تمامی جکوزی های بادی تعبیه شده است از داشتن یک جکوزی بادی پرتابل بهره مند بود. This ​data h​as been cre᠎ated  wi​th t​he ᠎help  of G᠎SA Content Gen er ator DE᠎MO.

درهنگام سفارش جکوزی خانگی باید به برخی از جکوزی­های مدرن دارای تجهیزات و امکاناتی مانند ماساژور، سیستم تزریق ازن برای استریل کردن آب، چراغ­های زیر آب، نور پس زمینه، پنل کنترل کامپیوتر، رادیو، بلندگوی ضد آب، ریموت کنترل و زیر کوسن توجه نمایید. با توجه به اینکه ساخت جکوزی در بسیاری از منازل به دلیل محدودیت فضا امکان پذیر نبوده و هزینههای بالایی دارد، به ناچار همه نگاه­ها به جکوزی بادی است. از طرفی برای نصب جکوزی سرامیکی به بخاری و پمپ نیاز است و همچنین برای ساخت این جکوزی سرامیکی باید لوله کشی داخلی انجام شود. در خرید جکوزی پیش ساخته بادی باید به برند این محصول نیز توجه نمایید. این ویژگی بهمپیوستگی آنها در دنیا بیمانند است، به گونهای که با ایستادن در کوریدورهای آن امکان تماشای چهار مسابقه همزمان وجود دارد. این شرکت در سال 1915 تأسیس شد. این شرکت توسط برادران جکوزی تأسیس شد که در سال 1900 از ایتالیا به ایالات متحده مهاجرت کردند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن