کاناپه بادی چه ویژگیهایی دارد؟

ساختار داخلی کاناپه بادی تخت شو به صورت شبکه ای طراحی شده که همان کار فنر ها را در کاناپه های قدیمی انجام مید

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

ساختار داخلی کاناپه بادی تخت شو به صورت شبکه ای طراحی شده که همان کار فنر ها را در کاناپه های قدیمی انجام میدهد و با این تفاوت که کاناپه های بادی بسیار نرم تر و انعطاف پذیر تر میباشند . کاناپه های بادی تخت شو بعلت اینکه همزمان 2 کار را برای شما انجام می دهد، کارایی بالایی دارند. جزو بهترین کاناپه بادی های موجود بازار هستند. مواج بودن این محصول باعث می شود تا هنگامی که شما بر روی این کاناپه قرار میگیرید، فضایی بسیار کم بین بدن شما و سطح این کاناپه بادی ایجاد شده و با جریان یافتن هوا از این فضا از عرق کردن بدن شما جلوگیری می کند. معمولا بهتر است چند درجه کمتر میزان باد آن کمتر باشد این کار به طول عمر بیشتر محصول می شود. استفاده از انواع مبلهای بادی و کاناپه بادی تختخواب شو چند حالته میتواند یک راهکار هوشمندانه برای جبران کمبود فضا در آپارتمانهای کوچک باشد. یکی از مشکلاتی که در زندگیهای آپارتمانی امروزی ایجاد شده است، کمبود فضا در خانهها است. بسیاری از افراد با مشکلات کمبود جا در خانه یا اتاق خود سروکار دارند و به همین علت معمولا نمیتوانند از وجود یک تخت بهرهمند شوند.

از مزایای کاناپه بادی میتوان به حجم کوچک و وزن سبک , حمل راحت ، قابلیت شستشو , پر و خالی شدن توسط انواع پمپ برقی اینتکس و پمپ دستی شرکت اینتکس و شرکت بست وی ، داشتن جا لیوانی و بطری در کنار دسته کاناپه مبل ، استفاده بهترین مواد پی وی سی در بدنه کاناپه , تحمل وزن 100 و 200 کیلو گرم ، طراحی زیبا و طول عمر بالا ، نشیمن و پشتی بلند راحت ، تبدیل شدن به تخت خواب بادی دو نفره و یک نفره , طبی بودن کاناپه ، ست شدن کاناپه بادی یک نفره با دو نفره ، تولید شده با استاندارد های اروپایی , تست سلامت کاناپه به مدت 4 روز در کارخانه تخت نظارت کارشناسان آمریکایی , و بسیاری دیگر از این مزایا که در هنگام استفاده به آن پی خواهید برد . از خصوصیات این کاناپه 68566 میتوان به قیمت ارزان , کیفیت بالا , حجم کم و وزن بسیار سبک , قابلیت شستشو , قابلیت پر و خالی شدن به وسیله پمپ باد برقی و پمپ دستی شرکت های اینتکس و بست وی , تست و آزمایش در کمپانی اینتکس با آخرین تکنولوژی روز دنیا اشاره کرد . ​Data w​as g᠎en​erated  by GSA  Con᠎tent Ge ne​ra​to​r DEMO᠎.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا سایر محصولات می توانید با همگاران ما در نمایندگی فروش محصولات بادی مستر اینتکس تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. از نظر ابعاد نیز بسیاری از مدل های تولید شده به شکل استاندارد ظرفیت های یک نفره و دو نفره را دارند اما برخی از کاناپه بادی 2 نفره نیز به دلیل داشتن ابعاد بزرگ مانند کاناپه بادی دو نفره اینتکس به راحتی تا سه نفر را در خود برای نشستن و یا دراز کشیدن جای می دهند. این جنس در تولید اکثر کاناپه های بادی کاربرد دارد و تنها تفاوت محصولات با یکدیگر نوع رویه و همین طور طراحی بخش های دیگر محصول می باشد. کاناپه بادی تختخواب شو و کاناپه بادی یا مبل بادی تخت خواب شو معمولی دو نوع از این کاناپه ها هستند. کاناپه های بادی که به صورت ساده تولید میشوند همگی از بهترین نوع مواد اولیه و با بهترین طراحی با مجهز ترین دستگاه های روز دنیا در کارخانه آمریکایی اینتکس ساخته شده اند و از دوام بالا و کیفیت بالایی برخوردار هستند . برای تمیز کردن کاناپه های بادی از دستمال و جاروبرقی استفاده کنید.

با قرارگیری فنر و لولاهای مقاوم، این کاناپه به یک تخت مقاوم تبدیل میشود. وسایل سنگین روی مبل قرار ندهید زیرا باعث فرورفتگی تشک میشود. بر روی دستهها مبل ننشینید و تمام وزن خودتان را روی پشتیها قرار ندهید. بر روی دسته این مبل بادی یک جای بطری یا لیوان طراحی شده است . که طراحی متفاوت تری نسبت به کاناپه های دیگر دارد. این محصول در قالب یک کاناپه طراحی شده است که به شما این امکان را میدهد تا در صورت نیاز با یک حرکت ساده آن را به تخت تبدیل کنید. در ارتباط با وزن و ابعاد یک کاناپه بادی هم باید به این مسئله اشاره کنیم که در بخش قبلی یادآور شدیم که این محصولات معمولا بسیار سبک وزن هستند و فضای کمی را اشغال می کنند. نکته مهم در خصوص این محصولات این است که کاناپه های بادی معمولا فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و همین امر حمل و نقل این محصولات را نیز فوق العاده ساده و آسان نموده است. کاناپه بادی به وسیله انواع پمپ باد برقی اینتکس و یا پمپ های دستی شرکت اینتکس قابلیت پر و خالی شدن را دارد . ساختار داخلی این محصول کامفورت یا طرح دار می باشد و سطح نشیمنگاه آن دو تکه است، کاناپه بادی تخت خواب شو برای ثبات بیشتر دارای دریچه های بادی مجزا می باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن