یک سرویس آمبولانس در شمال شرق انگلیس همچنان از بیمارانی که از سکته های مغزی مشکوک یا حملات قلبی رنج می برند به دلیل فشار بر کارکنان ناشی از ویروس کرونا و سال جدید به بیمارستان می خواهد.
آمبولانس شمال شرقی (NEAS) گفت که این اقدامات به دلیل اینکه افرادی که باید در مدت 18 دقیقه خدمه داشته باشند به طور متوسط یک ساعت منتظر میمانند اجرا شده است.
دکتر متیو بیتی، مدیر پزشکی، گفت که این سرویس با افزایش تقاضا در سال جدید علاوه بر بیماری کارکنان مرتبط با گزینه Omicron.
در حالی که خدمات معمولاً با افزایش یا کاهش تقاضا برای خدمه در حال بالا و پایین رفتن است، در شب سال نو تصمیم گرفته شد که مستقیماً به بالاترین سطح خود برود.
این شامل هشدار دادن به بیماران در مورد تماس هایی است که "به طور بالقوه تهدید کننده زندگی نیستند" و زمانی که تاخیر اضطراری وجود دارد، آنها می توانند انتخاب آگاهانه ای در مورد اینکه آیا برای یکی از بستگان یا دوستانشان به جای منتظر ماندن، سریعتر و ایمن تر است یا خیر، انتخاب کنند. NEAS گفت.
دکتر بیتی افزود: «در شرایط عادی، زمانی که هر نقطه تحریک میشود یا تقاضا کاهش مییابد، در سطوح تشدید بالینی خود به صورت واکنشی بالا و پایین میرویم.
«تدابیری که در تعطیلات آخر هفته بانکی انجام دادیم اجرا شد زیرا شاهد بودیم که این فعالیت با جهش تقاضا به شدت نوسان داشت.
تصمیم فوقالعاده سختی بود، اما وقتی بیماران بهطور متوسط یک ساعت منتظر میمانند تا آمبولانس ظرف ۱۸ دقیقه پاسخ دهد، اگر نتوانند سریع به بیمارستان برسند، خطر آسیب وجود دارد.
وی افزود که در نتیجه این تصمیم هیچ آسیبی به بیمار شناسایی نشده است.
پس از بررسی روز سهشنبه، NEAS به استفاده از طرح تشدید عادی خود بازگشت.
دکتر بیتی گفت: "عملکرد ما به حالت عادی برنگشته است و هنوز خیلی طول می کشد تا آمبولانس را برای بیماران بیاوریم، متأسفانه بیماران همچنان در خطر هستند که غیرقابل قبول است.
در جایی که ایمن است، ما همچنان از بیماران میخواهیم که خودشان به بیمارستان برسند، اما هرگز از کسی نمیخواهیم که آنها را با یک بیماری تهدید کننده زندگی به بیمارستان برساند.
وزیر بهداشت گفت که از NHS در انگلیس می خواهد وضعیت را بررسی کند.
جیلیان کیگان به اسکای نیوز گفت: «ما اصلاً این را معرفی نکردهایم.
ما خدمه آمبولانس بیشتری نسبت به گذشته در حال کار داریم، همچنین 55 میلیون پوند اضافی فقط برای این دوره اختصاص دادیم تا کارکنان را تحت پوشش قرار دهیم و اطمینان حاصل کنیم که کارکنان و سطوح پرسنل را افزایش خواهیم داد.
"در واقع، من از NHS در انگلیس خواستم که این مورد خاص را بررسی کند زیرا رویکرد قابل قبولی به نظر نمی رسد.
مردم باید بتوانند در صورت حمله قلبی آمبولانس دریافت کنند، بنابراین ما این بودجه اضافی را اختصاص دادیم و چرا در چند سال گذشته آمبولانس خود را ساخته ایم.
[ad_2]
مقالات مشابه
- 'هی گوگل' خانه هوشمند رویداد برنامه ریزی شده برای ماه جولای 8th
- Spotify در حال راه اندازی لیگ منحصر به فرد افسانه esports پادکست 88801100011088 Spotify نگه می دارد اضافه کردن به زرادخانه پادکست منحصر به فرد خود را، و امروز، آن را به فضای esports گرفتن. این شرکت اعلام کرد مشارکت چند ساله با بازی های ضد <em>League of Legends</em> شورش است که Spotify قطب برای تمام لیگ افسانه های محتوای صوتی، از جمله سری پادکست منحصر به فرد است. حداقل یک نمایش امسال راه اندازی خواهد شد، به نام داستان های ناگفته: لحظات برتر از جهان ها، یک سریال نه قسمتی که تا دهمین قهرمانی لیگ افسانه ها در پاییز امسال منجر خواهد شد. <em>Untold Stories: Top Moments from Worlds</em> <em>League of Legends</em> شنوندگان در مورد بازیکنان و سرود بالا را از طریق نکات برجسته بازی، مصاحبه ها، و جلوه های صوتی بازی بشنوند. دو لیست پخش موسیقی، از جمله موجود، "این لیگ افسانه ها است"، به طور منظم به روز خواهد شد، بیش از حد. Spotify همچنین برنامه ریزی برای اختصاص یک روز به سرود جهان، آهنگ شورش منتشر هر سال به پا زدن کردن رقابت قهرمانی سالانه خود را، به شنوندگان نگاه پشت صحنه در چگونه موسیقی ساخته شده است. مشارکت ممکن است تا حدودی بعید به نظر می رسد، اما آن را حس می کند با توجه به اینکه چگونه محبوب <em>لیگ</em> موسیقی افسانه ها به نظر می رسد. کانال یوتیوب این بازی دارای یک لیست پخش اختصاص داده شده به موزیک ویدئوها از بازی است و بیش از ۲۱ میلیون نفر تماشا کرده اند. این بازی همچنین یک کاربر رسمی در Spotify با آهنگ بالا خود شمارش بیش از 154 میلیون گوش دادن است. Spotify به وضوح می بیند یک فرصت در اینجا به گوشت گاو تا بازاریابی خود و فریب gamers بر روی پلت فرم. هنگامی که آنها وجود دارد، آن را می تواند شروع به بازاریابی محتوای صوتی دیگر، احتمالا دیگر پادکست های مربوط به بازی، و در نهایت آنها را تشویق به Spotify رفتن خود را به موسیقی و پخش صدا. پادکست esports نیز یک ایده جذاب است، به خصوص با توجه به اینکه آن را Spotify منحصر به فرد است. لیگ <em>افسانه ها یکی از</em> محبوب ترین esports است، اگر نه محبوب ترین. بیش از ۱۰۰ میلیون نفر سال گذشته قهرمانی جهان را تماشا کردند. گرفتن حتی درصد کمی از این بینندگان به لحن را به پادکست شنوندگان به اندازه کافی برای Spotify به راحتی monetize نشان می دهد تولید کند.
- آمازون است که بازگشایی آن, فرانسوی, انبارها پس از COVID-19 اختلاف کار
- ادل، اد شیران، ABBA، اولیویا رودریگو: کدام هنرمندان پرفروشترین آلبومها و تکآهنگها را در سال 2021 در بریتانیا داشتند؟ | Ents & Arts News
- گردباد در ایالات متحده: احتمالاً حداقل 50 نفر در کنتاکی کشته شده اند اخبار آمریکا
- COVID-19 مراقبت از بیمار در بیمارستان راه آهن و راه آهن مربیان در شهرستان دولت دولت. به دنبال
- به یاد داشته باشید chumbox دهنده? این است که چگونه آنها نگاه کنید در حال حاضر
- زبان اشاره بریتانیایی به عنوان بخشی از لایحه ای که توسط ستاره رقص دقیق بیا | اخبار سیاسی
- کووید-19: ده ها هزار نفر در فرانسه به دلیل محدودیت های ویروس کرونا که توسط امانوئل ماکرون برنامه ریزی شده بود تظاهرات کردند | اخبار جهان
- کووید-19: دانشمندان دولتی هشدار میدهند که محدودیتهای اضافی ظرف چند روز برای جلوگیری از تحت فشار قرار گرفتن بیمارستانها توسط Omicron لازم است | اخبار انگلستان