دستیار پارلمانی بوریس جانسون "با شرکت چارتر تماس گرفت تا هواپیما برای تخلیه حیوانات از افغانستان فراهم کند" و به آنها گفت "رئیس در آتش است" | اخبار سیاسی

[ad_1] به گزارش اسکای نیوز، دستیار پارلمانی بوریس جانسون با یک شرکت خصوصی چارتر تماس گرفت به ای

توسط PARINEWS در 7 بهمن 1400
[ad_1]

به گزارش اسکای نیوز، دستیار پارلمانی بوریس جانسون با یک شرکت خصوصی چارتر تماس گرفت به این امید که هواپیما برای انتقال حیوانات و کارکنان در هنگام تخلیه از افغانستان فراهم کند و به آنها گفت که رئیسش در آتش سوخته است.

ترودی هریسون، از نخست وزیر منشی خصوصی پارلمانی (PPS) در 25 آگوست، چند روز قبل از پایان عملیات بیرون راندن انگلیسی ها و افغان های واجد شرایط از کابل، به گفته یک مقام منشور که با او در این موضوع کار می کرد، با شرکت تماس گرفت.

این مقام گفت که خانم هریسون، که همچنین نماینده مجلس کوپلند است، به شرکت روشن کرده است که برای نخست وزیر کار می کند - که مکرراً به "رئیس" اشاره می کند.

پل 'پن' فرتینگ.  عکس:نوزاد
تصویر: شماره 10 گفت که نخست وزیر هیچ نقشی در تخلیه پرسنل و حیوانات نوزاد نداشته است. عکس:نوزاد

شرکت چارتر معتقد است بدیهی است که خواسته هایش با حمایت نخست وزیر است.

خانم هریسون همچنین می‌خواست مطمئن شود که نمایندگان رسانه‌ها برای تماشا در هواپیما حضور دارند حیواناتی که باید تخلیه شوند یک منبع شرکت گفت که این خبر خوب باشد.

هنگامی که او به اسکای نیوز مراجعه کرد، این نماینده مجلس تأیید کرد که با تعدادی از شرکت ها برای کمک به تلاش های تخلیه "به عنوان نماینده حوزه انتخابیه" تماس گرفته است - اما هیچ یک از انتخاب کنندگان او مستقیماً درگیر نبودند.

خانم هریسون اعتراف کرد که به کارکنان گفته بود که PPS نخست وزیر است، اما گفت که آقای جانسون در هیچ طرح تخلیه دخالتی نداشته است.

او به اسکای نیوز گفت: "من با طیف وسیعی از افراد و شرکت‌ها ارتباط برقرار کرده‌ام، تمرکز واقعی بر تلاش برای کمک به سازمان‌ها برای درک رویه‌های دولتی تا حد امکان بوده است، و این مورد در اینجاست."

من همیشه به عنوان نماینده حوزه انتخابیه این کار را انجام دادم، اما من حزب مردمی نخست وزیر هستم، بنابراین به صراحت می گویم.

«من هرگز با نخست وزیر درباره تشویق او به قدرت بخشیدن یا حمایت از پن فارتینگ و تیم صحبت نکرده ام.

من با بن والاس صحبت کردم و بن صریحاً به من گفت که نمی توان در این شرایط اولویت داد."

بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، داونینگ استریت را در لندن، بریتانیا، 26 ژانویه 2022 ترک می کند. رویترز / پیتر نیکولز
تصویر: دولت بریتانیا از یک مجوز پرواز چارتر حمایت می کند، که منجر به ادعاهایی مبنی بر اولویت دادن به حیوانات بر انسان شده است.

نخست وزیر نقشی در تخلیه فردی نداشته است

یکی از مقامات چارتر که با خانم هریسون کار می کرد به اسکای نیوز گفت که نماینده مجلس خود را معرفی کرد و گفت که پرواز ویرجین آتلانتیک که برای کمک به تخلیه حیوانات و مردم برای خیریه نوزاد ترتیب داده شده بود شکست خورده است و او برای یافتن پرواز دیگری کمک می خواهد.

آنها افزودند که خانم هریسون به شرکت گفت که این پول توسط یک حامی خصوصی ارائه شده است، اما او گفت که "رئیس" او واقعاً می خواست مطمئن شود که اتفاقی افتاده است تا حیوانات سریعاً بیرون بیایند.

حیواناتی که در افغانستان توسط نوزاد نگهداری می شوند پل "پن" فرتینگ، در نهایت با هواپیمای غیروابسته به شرکتی که خانم هریسون با آن تماس گرفت از طریق هوا منتقل شدند - برخی از کارکنان از طریق جاده تخلیه شدند.

شماره 10 گفت که نخست وزیر "هیچ نقشی" در تخلیه کارکنان و حیوانات نوزاد نداشته است.

سخنگوی شماره 10 گفت: «نخست وزیر نقشی در اجازه دادن به تخلیه افراد از افغانستان در جریان عملیات چاله زدن، از جمله پرسنل و حیوانات نوزاد، نداشت.

«هیچ وقت نخست وزیر به کارکنان دستور نداده تا در مورد نوزاد اقدام خاصی انجام دهند.

پن فارتینگ عکسی از تعدادی از کارکنان خود در بدو ورود به اسلام آباد به اشتراک گذاشت.  عکس: @PenFarthing
تصویر: پن فارتینگ عکسی از تعدادی از کارکنان خود در بدو ورود به اسلام آباد به اشتراک گذاشت. عکس: @PenFarthing

ایمیل ها حاکی از آن است که جانسون اجازه نجات حیوانات را داده است

آخرین افشاگری پس از یک خبرچین است ایمیل ها سؤالات دیگری را ایجاد کردند به دلیل اصرار آقای جانسون مبنی بر عدم مداخله او برای کمک به خیریه های حیوانات در جریان تخلیه افغانستان.

دسامبرگذشته، نخست وزیر ادعاهای یکی از مقامات سابق وزارت خارجه مبنی بر اینکه دولت به حیوانات بر انسان اولویت می دهد را رد می کند به عنوان "بیهوده کامل".

اما ایمیل های جدیدی توسط کمیته روابط خارجی منتشر شده است که در حال بررسی اقدامات دولت با افغانستان بحران، نشان می دهد که آقای جانسون شخصاً مجوز اقدامات نجات حیوانات خانگی و حیوانات را صادر کرده است.

در 25 آگوست 2021، یکی از کارمندان وزیر امور خارجه، لرد گلداسمیت، ایمیلی به تیم "موارد ویژه" وزارت امور خارجه درباره احتمال تخلیه یک موسسه خیریه حیوانات ناشناس ارسال کرد.

اولین تماس خانم هریسون با شرکت چارتر در همان روز بود، زمانی که او همچنین ایمیلی به آقای Farting فرستاد و به او اطمینان داد که کارکنان و حیواناتش می توانند تخلیه شوند.

عکس از کانال توییتر مولی مالون گرفته شده است. در عنوان جدید آمده است: نامه ای از نخست وزیر PPS ترودی هریسون در 25 آگوست ارسال شد و به پن فارتینگ اطمینان داد که کارکنان و ایمیل هایش می توانند تخلیه شوند.  این، اگرچه شماره 10 بارها دخالت آنها در این روند را رد کرده است.  منبع: مالی مالون
تصویر: منشی خصوصی پارلمانی نخست وزیر ترود هریسون در 25 اوت نامه ای ارسال کرد و به پن فارتینگ اطمینان داد که کارکنان و ایمیل هایش می توانند تخلیه شوند.

جانسون "نقش کلیدی در تخلیه ایفا می کند"

دومینیک دایر، یکی از فعالان حمایت از حیوانات که با پن فارتینگ همکاری می کند، به اسکای نیوز گفت که نخست وزیر نیز مستقیماً در کمپین کمک به تخلیه کارکنان و حیوانات نوزاد در 25 اوت شرکت داشت و این مشکلات را رفع کرد.

آقای دایر که از نخست وزیر برای تخلیه پن فارتینگ و حیواناتش لابی کرد، گفت که آقای جانسون "نقش کلیدی در عملیات تخلیه ایفا کرد" و ایمیل های جدید "آنچه را که من از اوت می گویم تایید می کند" - که "روشن بود". خطوطی که توسط مقامات ارشد ارائه شد مبنی بر اینکه نخست وزیر از پروژه حمایت قوی می کند."

این مقام مسئول در نامه ای به وزارت امور خارجه نوشت: «موسسه خیریه معادل «نوزاد» که توسط یک پیاده نظام اسبق سلطنتی اداره می شد، تبلیغات زیادی پیدا کرد و نخست وزیر به تازگی اجازه تخلیه کارکنان و حیوانات آنها را داده است. [animal charity - name redacted] امیدوارم با همین ظرفیت برخورد شود.»

او گفت: «یک مصالحه مستقیم بین انتقال حیوانات نوزاد و تخلیه شهروندان انگلیسی و افغان‌های تخلیه‌شده، از جمله افغان‌هایی که با سربازان انگلیسی خدمت می‌کردند، وجود داشت».

به نظر می رسد که این ادعاها را تایید می کند که سال گذشته در شواهد کتبی توسط افشاگر رافائل مارشال، یکی از مقامات وزارت خارجه، مبنی بر اینکه این وزارتخانه "از سوی نخست وزیر دستور داده است" از "ظرفیت قابل توجهی" برای کمک به خروج حیوانات از کشور استفاده کند. برای نوزاد.

بن والاس، وزیر دفاع بریتانیا، در مقابل داونینگ استریت در لندن، بریتانیا، 25 ژانویه 2022 ظاهر شد. رویترز / هنری نیکولز
تصویر: بن والاس، وزیر دفاع، گفت: «هیچ زمانی» نخست وزیر به او نگفت که «پن فارتینگ، نیروی کار یا حیوانات خانگی اش را تخلیه کند».

وزیران با درخواست نخست وزیر برای اجازه تخلیه حیوانات مخالفت می کنند

نخست وزیر در پاسخ به سوالی در این باره گفت: «نه، این کاملاً مزخرف است.

«آنچه می‌توانم به شما بگویم این است که عملیات حفره‌برداری، برای بیرون راندن 15000 نفر از کابل به روشی که در تابستان انجام دادیم، یکی از برجسته‌ترین دستاوردهای نظامی در 50 سال گذشته یا بیشتر بوده است.

در حالی که طالبان کابل را با استفاده از یک هواپیمای کمک مالی به تصرف خود درآوردند، آقای فارتینگ کارزاری را برای تخلیه پرسنل و حیوانات از افغانستان به راه انداخت.

دولت بریتانیا از یک مجوز پرواز چارتر حمایت می کند، که منجر به ادعاهایی مبنی بر ارجحیت حیوانات بر انسان شده است.

سخنگوی نخست‌وزیری در پاسخ به سوالی درباره ایمیل‌های جدید گفت: «بسیار باقی است که نخست‌وزیر به کارکنان دستوری نداده است که اقدام خاصی انجام دهند.

روز چهارشنبه، لرد گلداسمیت در توییتی نوشت: «من هیچ چیزی را که جان حیوانات را بر مردم مقدم می‌دارد، اجازه نداده یا از آن حمایت نکرده‌ام.

وی افزود که "هیچ وقت درباره خیریه نوزاد یا تلاش آنها برای تخلیه حیوانات با نخست وزیر صحبت نکرده است."

در حالی که بن والاس، وزیر دفاع آمریکا گفت که "هیچ زمانی" جانسون به او نگفت که "پن فارتینگ، نیروی کار یا حیوانات خانگی اش را تخلیه کند".

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

کریس برایانت، نماینده حزب کارگر، می گوید که بوریس جانسون باید در مورد ادعاهایی که اجازه نجات حیوانات از افغانستان را داده است، بازجویی شود.

نخست وزیر گفت که در حال پاسخگویی به سوالات است

کریس برایانت، نماینده حزب کارگر، عضو کمیته روابط خارجی، به اسکای نیوز گفت که نخست وزیر باید با قانونگذاران صحبت کند و به سوالات پاسخ دهد.

در همین حال، جان هیلی، وزیر در سایه حزب کارگر، گفت: «یک بار دیگر، نخست وزیر در مورد آنچه انجام داده و تصمیم گرفته است، دروغ می گویند.

او هرگز نباید به پرواز حیوانات از افغانستان اولویت می داد، در حالی که افغان هایی که برای نیروهای مسلح ما کار می کردند رها شده بودند.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن