10 بهترین انتقالها تناسب اندام برای بهبود سلامت خود را

یک فرد عاقل یک بار گفت: "سلامت ثروت است" و عجیب سال 2020 شده است یادآور این است.کار ما تناسب اندام و بهداشت شخ

توسط PARINEWS در 2 مرداد 1399

یک فرد عاقل یک بار گفت: "سلامت ثروت است" و عجیب سال 2020 شده است یادآور این است.

کار ما تناسب اندام و بهداشت شخصی در حال حاضر تبدیل به بخشی از زندگی روزمره ما است. با ثابت پور از دانش پزشکی و باز آن دسترسی مردم در حال حاضر ترجیح می دهند خود را برای مدیریت سلامت خود را. به همین دلیل ما شاهد افزایش در نرم افزار و به تازگی طراحی شده دستگاه ها به ارائه خدمات با کیفیت بالا در زمینه مدیریت سلامت.

یکی از نوآورانه ترین و موفق شده در این زمینه بوده است در قالب انتقالها تناسب اندام. شیک این دستگاه می رود که بر روی مچ دست را احمق شما به اشتباه آن را برای هر گونه عادی دیده بان. این انتقالها با ویژگی های مدرن ثابت کرده اند به اثر ورزش.

اگر شما به دنبال برای تحقق خود 2020 قطعنامه از "سالم ماندن و شاد" پس من باید یک لیست از بهترین انتقالها تناسب اندام است که شما فقط می توانید از دست ندهید.

من رفته اند از طریق چندین انتقالها تناسب اندام بررسی شامل بررسی از Techradar, Pcmag و سیمی و وارد این راهنمای جامع در بهترین انتقالها تناسب اندام است که کمک خواهد کرد که شما را به بهبود سلامت خود را.

1. Fitbit بالعکس Lite

هر زمان که شما فکر می کنم یکی از بهترین انتقالها تناسب اندام برای اولین بار با نام تجاری است که به ذهن می آید Fitbit است. آنها آغاز شده و در اصل به اندازه یک گروه بلکه به عنوان نام تجاری گسترش آنها در حال حاضر ارائه ردیاب تناسب اندام ساعت و همچنین انتقالها تناسب اندام با مانیتور ضربان قلب ویژگی های.

زیبایی از این انتقالها تناسب اندام است که آنها می توانید پیگیری همه چیز در این نقطه از چرخه خواب خود را به ضربان قلب خود را. این باتری همچنین دارای یک باتری با عمر 4 روز قبل از نیاز به شارژ می شود.

تنها اشکال این است که ردیابی نیست به عنوان دقیق به عنوان آن می تواند در شرایط مایل یا مراحل گرفته شده است. اگر شما از ذهن نیست که اختلاف از آن هیچ مسئله بزرگ است.

این ردیاب تناسب اندام!

تبلیغات

2. Fitbit شارژ 3

برای کسانی که هنوز عشق Fitbit اما می خواهم یک گزینه بودجه پسند شما باید کلاسیک Fitbit. اتهام 3 مدل ارائه می دهد قابلیت های مشابه به عنوان بالعکس Lite ساخت آن را یکی از بهترین انتقالها تناسب اندام در دسترس وجود دارد.

تنها اشکال این است که از آنجا که شما در حال کار با یک صفحه نمایش کوچکتر از فونت رفتن به کوچکتر و به چالش کشیدن به عنوان خوانده شده.

این ردیاب تناسب اندام!

3. Garmin Vívoactive 3

به دنبال یکی دیگر از ردیاب تناسب اندام برای کمک به شما در ورزش ؟ سعی کنید از Garmin را با نام تجاری. Garmin ارائه می دهد انتخاب گسترده ای از طرح های تناسب اندام خود را انتقالها تماشای بیش از حد.

یکی دیگر از جوشیدن از این ردیاب تناسب اندام است که آن را ارائه می دهد قابلیت GPS و حتی دسترسی به موسیقی است. شما همچنین می توانید استفاده از آن را به پرداخت با برخی کارت های بانک.

که می شود گفت این است که بیشتر مناسب بودجه گزینه است. مقایسه این ردیاب تناسب اندام برای برخی دیگر از بهترین انتقالها تناسب اندام وجود دارد خارج وجود دارد, شما پیدا کردن این یکی فاقد هر منطقه – تار صفحه ناپایدار سیستم عامل و بی در زمان, به خصوص در طول جلسات تمرین.

این ردیاب تناسب اندام!

4. Huawei گروه 3 Pro

برای انتقالها تناسب اندام برای زنان نام تجاری به نظر هواوی. خود گروه 3 نرم افزار خارج شده و در بازار برای چند سال طول می کشد و در یک طراحی مشابه به Fitbit شارژ 3 به جز صفحه نمایش بزرگتر است.

تبلیغات

مانند سایر انتقالها تناسب اندام این ارائه می دهد 50 متر مقاومت در برابر آب ساخت آن را ایده آل برای در استخر. آن را نیز دو برابر به عنوان یک دوربین ارائه شاتر بر روی دستگاه.

که گفت:, ردیاب تناسب اندام می تواند یک کمی با خود را ردیابی. علاوه بر این ارائه می دهد یک گزینه محدود از تمرینات و آن را نه به عنوان ایده آل از یک مربی شخصی به دیگران است.

این ردیاب تناسب اندام!

5. Fitbit بالعکس 2

من در حال حاضر به ارمغان آورد تا ورا Lite اما این اصلی است. شبیه به این, مطلب, نوع, این ارائه می دهد ویژگی های مشابه و طراحی. آن است که کمی قوی تر است که در آن می تواند بیش از 6 روز به اتهام. این نیز ارائه می دهد از دیگر ویژگی های اتصال مثل اتصال به Spotify در و الکسا. به طور کلی اگر شما به دنبال چگونه به از دست دادن وزن و بهبود سلامت این است که یک گزینه جامد.

وجود دارد چند جزئی قولنج در مورد عکس 2 به عنوان به خوبی. از نیاز به حذف سازمان دیده بان از هر زمان به شارژ آن به چند نادرست ردیابی آن چیزی است که بیشتر کار می کنند اگر شما بیش از حد ضربه زننده است.

این ردیاب تناسب اندام!

6. اپل دیده بان سری

به طور طبیعی, از آنجایی که ما در حال صحبت کردن در مورد ساعت آن را حس می کند که اپل به نظر می رسد در این بیش از حد. وجود دارد برنامه های مختلف شما می توانید بر روی هر اپل سازمان دیده بان به شما کمک کند با اهداف سلامت خود را. نتیجه آن می تواند یکی از تناسب اندام خود را انتقالها 2020 گزینه های.

اپل ساعتهای ارائه یک میزبان از مزایای از جمله آسان همگام سازی با دیگر محصولات اپل قابلیت GPS و یکی از بسیاری از ضد آب انتقالها تناسب اندام ارائه شده شما فقط رفتن برای شنا.

تبلیغات

تنها چیزی است که شما نمی توانید با تکیه بر آن بسیار برای عمر باتری آن و یا طراحی کلی. عمر باتری خوب نیست در مقایسه با سایر انتقالها تناسب اندام. همچنین بند این ساعت نیست قوی ترین.

این ردیاب تناسب اندام!

7. سامسونگ Galaxy Fit, سیاه

سامسونگ یکی دیگر از نام تجاری بزرگ مردم با آن آشنا هستند. سامسونگ در بازار ارائه می دهد و بیشتر بودجه دوستانه انتقالها تناسب اندام برای مردم است. طراحی کلی از جا سیاه و یک مش از Fitbit شارژ 3 و Huawei گروه 3 Pro – نازک گروه و صفحه نمایش هر چند آن را پوشش می دهد یک سطح بلند.

در نظر منحصر به فرد دیگر قدرت پردازش پس از سامسونگ نیز در بازار گوشی های هوشمند این دستگاه قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند اجازه می دهد تا شما را به تماس های دریافتی و دریافت اطلاعیه به عنوان به خوبی. خارج از آن شما باید معمول ردیاب تناسب اندام خود را گرفتن که قادر به نظارت بر آب/مصرف کافئین ضربان قلب و کالری سوخته و الگوهای خواب.

یکی از جنبه های منفی از این دستگاه است که ویژگی های ذکر شده در بالا هستند تا چه حد از آنچه در آن می توانید انجام دهید. همچنین دیگر صفحه نمایش به این معنی است که آن را ممکن است مناسب نیست و در بسیاری از مردم مچ دست.

این ردیاب تناسب اندام!

8. قطبی A370

نامزد دیگری برای یکی از بهترین انتقالها تناسب اندام است قطبی A370. اگر شما به دنبال چیزی است که با یک طراحی ساده و ویژگی های ساده این است یک انتخاب خوب.

این است که خود را barebones ردیاب تناسب اندام است که آن را خوب در نظارت بر ضربان قلب و خواب. آن را نیز سازگار با دیگر برنامه های شخص ثالث به شما اطلاعات بیشتر و همچنین.

تبلیغات

در سمت تلنگر, barebones نیست همیشه آنچه که مردم به دنبال. این می تواند به شما یک بینش خوب به مسائل خاص است, اما آن را نمی شود یک جامد عمر ردیاب تناسب اندام.

این ردیاب تناسب اندام!

9. Fitbit الهام بخش منابع انسانی

برای قوی 24 ساعته ردیاب تناسب اندام یکی دیگر از نامزد شایسته است Fitbit را الهام بخش منابع انسانی مارک. مانند بسیاری از محصولات Fitbit آهنگ آن طیف گسترده ای از چیزهایی مانند کالری, ضربان قلب و خواب. همچنین این آهنگ دیگر فعالیت های تناسب اندام با سهولت مانند شنا کردن, دوچرخه سواری, پیاده روی سریع, و در حال اجرا است.

به طور طبیعی وجود دارد برخی از جنبه های منفی نیز هر چند جزئی آنها. از همه چیز از یک کابل شارژ به عدم پیگیری از مراحل این چیزها با خاک آمده از انتقالها تناسب اندام.

این ردیاب تناسب اندام!

10. FITFORT

نهایی ردیاب تناسب اندام ما رفت و بیش از Fitfort. این یک جایگزین ارزان تر به تناسب اندام دیگر انتقالها ذکر شده در اینجا, اما آن را نیز همراه با برخی از قدرت پردازش منحصر به فرد. بزرگترین آن این است که آن را می تواند اندازه گیری فشار خون همراه با دیگر جنبه های شخصی خود را به سلامت ،

اما مانند دیگر گزینه های ارزان قیمت شما را اجرا خطر از محصول شکستن پس از یک در حالی که. برای برخی از مشتریان آن رفت و سراشیبی در حدود پنج ماه است. شما ممکن است شانس بهتری دارند اما اگر شما به دنبال چیزی است که طول می کشد, شما ممکن است بخواهید نگاهی به مارک های دیگر است.

این ردیاب تناسب اندام!

افکار نهایی

صرفنظر از مسائل جزئی وجود دارد بسیاری از گزینه های جامد برای خوب انتقالها تناسب اندام به شما کمک کند با از دست دادن وزن و بهبود سلامت خود را. اگر شما هنوز هم پاره شده چه چیزی را انتخاب کنید برای رفتن به یک دستگاه است که سازگار با دستگاه های دیگر به خصوص گوشی خود را.

بیشتر نکات تناسب اندام

عکس های اعتباری: Bruno Nascimento از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن