10 تا از بهترین دوربین پرستار بچه برای ایمنی کودک

فقط چند ماه به مرحله جدید از والدین و شما ولع مصرف برای یک استراحت. تا آنجا که شما می خواهید برای لذت بردن و ا

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

فقط چند ماه به مرحله جدید از والدین و شما ولع مصرف برای یک استراحت. تا آنجا که شما می خواهید برای لذت بردن و استراحت در سعادت "زمان" شما نیز نمی توانید شکستن رایگان از نگرانی ثابت و گناه ترک خود کودک. مطمئن, پرستار بچه وجود دارد و شما راضی هستند. اما والدین خود را غریزه نیاز به اطمینان بیشتر.

مانند همه چیز را با تکنولوژی با موفقیت حل این مشکل از شما به عنوان به خوبی. در حال حاضر شما می توانید نگه داشتن یک چک در نوزاد از طریق بهترین داخلی دوربین های امنیتی. شما می توانید اجازه دسترسی به این دوربین ها برای شما دایه و همچنین به طوری که آنها می توانند بیشتر مراقب باشند و مراقبت از نوزاد در بهترین راه است.

ما توصیه می شود محصولات شامل بهترین پرستار بچه دوربین های موجود در بازار است که به شما اجازه نمی کردن.

چرا به ما اعتماد

Nightvision قادر به اتصال به Alexa تصویری recordability و توانایی به کنترل از راه دور در هر نقطه در حال ویژگی های بهترین محیط داخلی دوربین های امنیتی انتخاب کردیم. این طراحی شده است به کار پدر و مادر صلح از ذهن زمانی که آنها را ترک با ارزش خود را به آنهایی که کمی به دست نگهداری از کودکان.

در حالی که برخی از مانیتور کودک را ساخته اند آن را به آمازون لیست بهترین فروشندگان و برخی پوشش داده شده اند توسط محترم فن آوری وب سایت های مانند ایمنی Safewise و Verywellfamily.com.

1. WYZE دوربین

در بازار به صورت ارزان و با کیفیت داخلی دوربین ؟ یکی از بزرگ مدعی است Wyze دوربین. دوربین فراهم می کند یک خوراک ویدئویی 1080P و full HD. آن را نیز فراهم می کند جزئیات زیادی از اطراف آن تا 30 فوت است. و حتی آن را می فرستد اطلاعیه ها را به گوشی خود را هنگامی که آن را حس جنبش و برای تلفن های موبایل.

بزرگترین مشکل با این دوربین این است که شرکت Wyze نمی کشتی به کانادا. شما هنوز هم می توانید آن را از طریق آمازون است. اما کانادایی ها قادر به دریافت ضمانت نامه از Wyze به طور خاص باید شما را به یک موضوع است.

این پرستار بچه کم در اینجا!

2. چشمک زدن دوربین

چشمک زدن یکی دیگر از نام تجاری است که باعث ایجاد مانیتور کودک که با توجه به ارزش. داخلی خود دوربین های امنیتی ارائه تشخیص حرکت آسان نصب و راه اندازی و ارائه می دهد نظارت تصویری در زمان واقعی است. بزرگترین جوشیدن است که دستگاه های بی سیم بنابراین شما نمی نیاز به سیم خانه خود را برای این به کار می کنند.

تبلیغات

یکی از مسائل خودنمایی میکند با این دوربین است که آن را در یک نقطه ثابت. شما قادر به آن را بچرخانید و یا حرکت آن را در اطراف. هنگامی که آن را ضبط و آن را قادر می سازد یک نور است که می تواند مخل به یک کمی خود را به خواب.

این پرستار بچه کم در اینجا!

3. لانه دوربین

برای یک دوربین کوچک شما می توانید به نوبه خود به گوگل آشیانه دوربین. با توجه به اندازه آن از آن عبور می تواند به عنوان یک دوربین بیش از حد. مانند دیگر دوربین های آن را پوشش می دهد 24/7 نظارت تصویری اطلاعیه در جنبش و آن را آسان برای قرار دادن با هم.

برخی از قدرت پردازش دیگر فراتر از آن است که 8 بالا-مجهز به Led مادون قرمز برای ارائه نظارت خوب در نقاط تاریک است. این همه کاره در موقعیت خود را به عنوان به خوبی. با توجه به آن مغناطیسی و پایه های آن را می توان در یک قفسه و یا در سطح دیگر و یا نصب شده بر روی دیوار.

تنها مانع که مردم باید اجرا شود این است که تصویری است که متصل به یک سرویس اشتراک. شما داده می شود یک نسخه آزمایشی 30 روزه رایگان و تصویری درجه یک. آن را هزینه های دیگری است که می تواند اجتناب شود.

این پرستار بچه کم در اینجا!

4. حلقه امنیتی دوربین

یکی دیگر مدعی برای بهترین پرستار بچه دوربین توسعه یافته است و توسط حلقه. حلقه را با نام تجاری از سیستم های امنیتی دوربین است که برای افرادی که به دنبال دوربین های جمع و جور و انعطاف پذیری با آنها. شبیه به گوگل آشیانه دوربین آن کوچک و نصب شده می تواند فقط در مورد هر نقطه. دیگر جوشیدن از این دوربین های نظارت است که شما قادر به صحبت می کنند از طریق دوربین با استفاده از تلفن خود را, قرص, و حتی کامپیوتر شما.

تنها نوع ماساژ با استفاده از این سیستم این است که بیش از حد دارای یک سرویس اشتراک به آن است. آزمایشی رایگان طول می کشد تا 60 روز است که بهتر است اما آن را می شود بهتر است اگر آنها حذف سرویس اشتراک به طور کامل. همچنین در حالی که دوربین می توانید با الکسا این مسائل را با یکپارچه سازی با دیگر حلقه مارک محصولات امنیتی.

تبلیغات

این پرستار بچه کم در اینجا!

5. قناری دوربین

قناری یک نام تجاری ساخته شده است در به شما صلح از ذهن با آن قناری نمایش دوربین – جناس در نظر گرفته شده. یکی از بزرگترین مزایای استفاده از خرید این طب این است که شما دسترسی به یک تماس از خدمات اورژانس. با فشار یک دکمه شما می توانید تماس بگیرید یا پلیس محلی آتش و EMT. آن را به یک سیستم امنیتی بسیار خوب

قناری ارائه می دهد تعدادی از مزایای آن فاقد یک مشتری سیستم پشتیبانی. این دوربین های دیگر به این نکته باید خدمات به مشتریان اما قناری تصمیم گرفته است به هر گونه نیست. حتی پشتیبانی آنلاین. بنابراین اگر شما به مسائل شما ممکن است به خودتان پیدا کنید نیاز به گوگل مشکل خود را و امیدوارم که کسی تا به حال یک موضوع مشابه با دوربین خود را.

این پرستار بچه کم در اینجا!

6. VAVA دوربین

Vava همه چیز در مورد محصولات است که در حال هوشمند و ساده ساخته شده است. آنها پیشنهاد خوب داخلی سیستم نظارت در این دوربین خاص. پس از همه آنها به طور خاص ساخته شده این کم پرستار بچه به عنوان جامد سیستم های نظارت است.

منحصر به فرد این محصول خاص است که Vava فراهم می کند یک مانیتور جداگانه برای مشاهده. این حذف نیاز به داشتن یک نرم افزار بر روی تلفن خود را مانند دیگران است که شما نیاز به آن را داشته باشد.

است که البته همراه با اشکالاتی است. برای یک, شما نیاز به عرضه خود باتری برای گفت: نظارت بر. همچنین این مانیتور را فراهم می کند با کیفیت 720P است که با کیفیت پایین تر از دوربین های دیگر در بازار است. هنوز هم قابل مشاهده است, اما نه به عنوان ترد هنگامی که شما مقایسه آن با دیگران است.

این پرستار بچه کم در اینجا!

تبلیغات

7. WANSVIEW دوربین

ارزان دوربین در نظر Wansview است. برای آن ارزان قیمت را فراهم می کند مقدار زیادی از کیفیت و ویژگی های خوب. سوابق در, 1080P, افراد متعدد می تواند دسترسی به خوراک در هر زمان داده شده و تصویری از آن را فراهم می کند رمزگذاری شده است و آن را امن ترین تغذیه برای حفظ حریم خصوصی مردم.

تنها مالش با این دوربین این است که برنامه نمی ترین بصری به دیگران است. بعلاوه, شما ممکن است به اجرا مسائل اگر شما سوئیچ رسانه ها برای این دوربین به عنوان برخی از مشتریان زد به مسائل مربوط به اتصال در هنگام تعویض رسانه ها برای دوربین.

این پرستار بچه کم در اینجا!

8. NOOIE دوربین

Nooie در مورد نگه داشتن مردم با دوربین های خود را در حالی که نه فدا کردن طراحی یا. مانند دیگران در این لیست از آن خود می بالد 1080P HD ضبط صوتی دو طرفه حرکت و soundtracking و یک سیستم هشدار.

چند اشکالاتی که از آن شده است در هنگام مشاهده ویدئو خوراک شما قادر خواهید بود برای رفتن به یک نقطه خاص در زمان. اگر شما می خواهید برای دیدن یک بخش خاص شما نیاز به دیدن کل خوراک برای رسیدن به آن نقطه است. همچنین از شما قفل شده است و از مشاهده خوراک فراتر از برنامه است که شما بر روی تلفن خود را.

این پرستار بچه کم در اینجا!

9. VICTURE دوربین

شما نمی نیاز به نظارت تصویری نصب و راه اندازی خدمات برای این دوربین کوچک از Victure. این دوربین کوچک دیگر مدعی برای بهترین دوربین پرستار بچه است که در آن رمزگذاری شده ارسال می کند و تصویری را فراهم می کند یک دیدگاه گسترده تر از دوربین های دیگر از این نوع است.

تبلیغات

که می شود گفت این دوربین ارائه نمی دهد یک قابلیت پخش به صورت رایگان. از آن محروم توسط یک سرویس اشتراک. همچنین فاقد چند چیز دیگر در مقایسه با دیگران از جمله توانایی برای اتصال به Alexa.

این پرستار بچه کم در اینجا!

10. CONICO دوربین

نهایی از بهترین پرستار بچه دوربین های دیجیتال در بازار به پوشش Conico را با نام تجاری. این یکی از بهترین از هر دو جهان در آن است که کوچک و بی سیم بیش از حد. آن را نیز فراهم می کند همان نوع از ویژگی های عنوان بسیاری از دوربین های دیگر در این لیست است.

برخی از انتقادات برای این دوربین است هر چند که گاهی اوقات می توانید آن را "گیر" در یک مکان و نیاز شما را به تنظیم دوربین. علاوه بر این گزینه حذف ویدئوها دست و پا گیر است اگر شما سابقه زیادی در طی روز است.

این پرستار بچه کم در اینجا!

افکار نهایی

اینها برخی از بهترین دوربین پرستار بچه در اطراف شما می توانید دریافت کنید. همه در همه آنها ارائه کیفیت فوق العاده ای در ویدئو و برخی از آنها ویژگی های منحصر به فرد. اگر شما می توانید این کار را با فقدان برخی از ویژگی های کوچک زندگی, جنبه, شما باید خودتان یک محصول بزرگ به شما می دهد صلح از ذهن است.

راهنمایی های بیشتر برای ایمنی کودک شما

عکس های اعتباری: zaya odeesho از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن