10 راه برای متوقف کردن بدبین بودن

به یاد داشته باشید که در دوران کودکی خود را در حال مراقبت و خوش بین؟ حالا، تو بزرگتر و عاقل تر و شاید حتی بدگو

توسط PARINEWS در 22 مرداد 1399

به یاد داشته باشید که در دوران کودکی خود را در حال مراقبت و خوش بین؟ حالا، تو بزرگتر و عاقل تر و شاید حتی بدگویی هم می کنی. با بزرگتر شدن، زندگی سخت می شود چون مسئولیت های بیشتری می کنیم یا زندگی تجربه ها را به سمت ما پرتاب می کند که ما را به بدبین ها شکل می دهد.

نگران نباشید، حتی اگر در انتهای نیمه خالی شیشه ای طیف باشید، هنوز امیدی برای شما وجود دارد. برای تغییر افکارتان هیچ وقت دیر نیست. پس از همه، افکار شما شکل واقعیت شما.

اما چطور ميتوني از بدبين بودن دست برداري؟ چگونه می شود بیشتر از یک "نیمه شیشه ای پر" فرد؟

اگر شما می خواهید یک واقعیت مثبت، پس از آن افکار خود را نیاز به منعکس کننده همان.

همه بدبين نيستن بعضي وقتا ما فقط روزاي بدي داريم در اینجا چند نشانه ی داستان که به شما اجازه می دهم اگر شما بدبین هستید یا نه.

  • تو هميشه فکر ميکني که اگه جواب نميده چي ميشه نه اينکه چي کار کنه؟
  • وقتي اوضاع به مُهر ميرسه شوکه نميشي
  • تو به راحتي تسليم ميشي
  • انتظار داري خبر بدي بگيرم
  • گاهی اوقات، ممکن است خودخواه باشید.
  • برای شما دشوار است که ببخشید.
  • شما توسط خوش بینان اذیت می شود.
  • تو خودت رو به خودحرف زدن منفي مشغول ميکني

اگر همه یا برخی از این نشانه ها به شدت با شما طنین می کند، پس ممکن است این باشد که شما یک بدبینی. نگران نباش، هنوز مگه ميتوني اينو عوض کني

در زیر ده راه شما می توانید متوقف بدبین. به یاد داشته باشید که این ها یک راه حل یک بار نیست. این عادات کوچک شما نیاز به در زندگی روزمره خود را به بی حساب.

هنگامی که شما شروع به ترکیب آنها، آنها ذاتی تبدیل خواهد شد، و مثبت تر خواهد شد مانند تنفس.

1. جایگزین هر فکر منفی با یک مثبت

دفعه بعد که خودتان را گرفتن فکر منفی و یا حتی فقط فکر کردن به برخی از افکار ذهن آور، توقف وجود دارد و جایگزین آن با یک تفکر مثبت است. ميتونه هر چيزي باشه به هر چیزی که شما را خوشحال می کند و به زندگی تان ارزش می افزاید فکر کنید.

تبلیغات

این ضروری است زیرا ما قدرت دوباره سیم کشی مغز ما حتی اگر بسیاری از ما آن را متوجه نیست. هنگامی که شما به طور مداوم بدبینی را با خوش بینی جایگزین, شما مغز خود را دوباره سیم کشی به فکر می کنم مثبت تر.

نتیجه این؟ مثبت فکر کردن طبیعت دوم برای شما خواهد بود!

2. ایجاد یک لیست قدردانی

هنگامی که شما بر چیزهایی تمرکز می کنید که به جای آنچه که فاقد آن ها می باشد، در زندگی خود فراوانی ایجاد می کنید. گاهی اوقات، ما چیزهای کوچک در زندگی را برای اعطا و این است که بدبینی از آن می آید.

ما به اندازه کافی از همه چیز قدردانی نمی کنیم و این باعث ایجاد نگرش منفی می شود. خوش بین بودن همه چیز در مورد تغییر لنز است که از طریق آن شما را به جهان مشاهده.

تمرکز بر روی آنچه شما با ساخت یک لیست قدردانی. هر روز، در مورد پنج چیز که در زندگی از آن تشکر می کنید بنویسید. این به شما کمک خواهد کرد که چیزهایی را مثبت نگه دارید که شما بر آنچه شما را انجام می دهد تمرکز, و آن را کمک خواهد کرد که شما را از بدبین بودن متوقف.

3. توقف دیدن عقب مادهای به عنوان شکست

ما تمایل داریم که با این فکر که آنها پایان جهان هستند، عقب مارادر زندگی تقویت کنیم. همه با موانعی روبرو می شن آنها بخشی از معامله بسته ای هستند که ما به آن زندگی می کنیم. با این حال، مهم است که درک خود را روشن نگه دارید.

و عقب مايهاي خودرا براي آنچه هستند ببينيد. زندگی یک فرایند یادگیری است و آنها وجود دارد برای کمک به رشد شما. از شون یاد بگیر و دفعه بعد بهتر انجام بده

هنگامی که شما احساس می کنید که دست از سر هم کردن فکر می کنم در مورد چگونه شما می توانید از آن یاد بگیرند؟ -طرف روشن آن چه طور است؟ چگونه می توانید کارها را متفاوت انجام می شود به نتیجه شما نیاز دارید؟

اینها سوالاتی هستند که باید از خود بپرسید تا بتوانید به صورت بسیار بهتری با عقب ماگردها کنار بيایند.

تبلیغات

4. انجام کارهای خوب برای دیگران

ذهن يت بدبين شما فقط با افکار مثبت قابل جايگزيني است. آیا می دانید چه چیزی به شما کمک خواهد کرد که احساس مثبت و متوقف شدن بدبین؟ مهربان بودن و خوب کردن برای افراد دیگر.

اگر شما فکر می کنم جهان نیاز به تعمیر, پس از آن تغییر برای کمک به تعمیر آن. لبخند به کسی که روز خود را، ترک یک نوک خوب برای پيشخدمت خود را، پیشنهاد برای نگه داشتن خواربار برای سالمندان، و یا تعریف یک غریبه.

اين چيزهاي کوچيک حساب ميشن آنها به دیگران کمک می کنند و به شما کمک می کنند زیرا روح شما هنگامی که شما برای دیگران خوب انجام می دهی احساس شادی می کند.

5. پیدا کردن خروجی برای انتشار منفی

شما به طور خودکار افکار خود را به اقدامات کانال. به همین دلیل است که اگر افکار منفی داشته باشید، می توانید آن را به انجام کاری که انرژی منفی آزاد می کند، کانال کنید.

شما می توانید نقاشی، طراحی، kickboxing، و یا هر چیزی که به شما شادی و کمک می کند تا آزاد کردن انرژی پنت تا را. خروجی که پیدا می کنید به شما!

6. صحبت کردن با خودراه شما را به شما عزیزان صحبت می کنند

ما می توانیم بدترین دشمنان ما و مانع پیشرفت ما. هيچوقت درباره خودت منفي حرف نزن خودتان را همان شفقتی که به شخص دیگری می دهید فراهم کنید زیرا شما هم لایق آن هستید.

یکی از راه های عالی برای شروع صحبت کردن با خود تان مثبت است با داشتن مثبت تاکید ات در اطراف شما. برخی از چیزهایی که طنین شما و نگه داشتن آنها را در اطراف خانه به عنوان یک یادآوری پیدا کنید. به این ترتیب، شما قادر خواهید بود به راحتی احساس مثبت تر.

7. خودتان را به عنوان یک بدبینی برچسب نزن

اگر می خواهید از بدبینی دست بکشید، پس به خودتان برچسب نگذارید. هيچوقت خودت رو توي جعبه نذار

وقتی خودمان برچسب می گذاریم، محدودیتی را برای خودمان قرار می دیم. برچسب سپس ما را تعریف می کند و ما همه چیز را طبق آن تعریف انجام می دهد. اگر شما خودتان را به عنوان یک بدبینی برچسب، سپس شما را نگه دارید فکر کردن و انجام کارها را در راه بدبینی.

تبلیغات

این برچسب را حذف کنید و به فراتر از آن نگاه کنید. شما فقط یک انسان است که هر دو روز خوب و روز بد است. همه ما اينکارو ميکنيم آنچه از آن روزها می کنید کاملاً به شما بر می تابید زیرا حتی اگر آن را فراموش کرده باشید قدرت آن را در دست داشته اید.

از شر برچسب خلاص شو و خودت رو توي جعبه نذار شما می توانید هر چیزی که می خواهید، حتی یک خوشبین!

8. افرادی در اطراف شما که شما را با انرژی مثبت فراهم

مثل جذب کردن مثل. اگر شما خود را به عنوان یک بدبینی فکر می کنم و شما باید مردم در اطراف خود را که همچنین فکر می کنم به طور یک طور، پس از آن زمان برای خلاص شدن از شر آنها است. آره، ممکنه سخت باشه، اما اين کاريه که بايد انجام بدي.

اگر می خواهید در زندگی به جلو حرکت کنید، پس باید از دست افراد و عاداتی که به شما خدمت نمی کنند خلاص ید. اگر افراد اطراف شما به منفی گری اضافه کنید، پس افراد جدیدی را پیدا کنید که مثبت تر هستند.

شرکتی که شما نگه دارید شما را تحت تاثیر قرار, و هنگامی که شما خود را احاطه شده با افراد مثبت و خوش بین, سپس شما نیز شروع به فکر کردن که راه. از تمام انرژی منفی که به شما خدمت نمی کند و ببینید که زندگی شما چقدر زیبا می شود، ول کنید.

9. پیدا کردن کسی که شما می توانید به هوا

گاهی اوقات، تنها چیزی که نیاز داریم اینه که کسی به حرف های ما گوش بده و بفهمه مهم است که فردی در زندگی تان داشته باشد که منبعی برای به اشتراک گذاشتن افکارتان در شما فراهم کند. ما می توانیم دست از بدبین بودن اگر ما می توانیم کسی که ما می توانیم به دریچه پیدا کنید.

شما می توانید دریچه، افکار منفی خود را به اشتراک بگذارید و همه چیز را. اين ميتونه هر کسي باشه شما می توانید یا به یک دوست نزدیک که شما اعتماد و یا پیدا کردن یک درمانگر دریچه.

مهم اینه که کسی به حرفت گوش بده اين به تبريک ميگه که مسئوليت رو از دست بدي شما احساس نور و شما یک دیدگاه تازه در مورد چیزهایی دریافت کنید. با این کار شما را به درایو به انجام بهتر و مسئول زندگی خود را.

10. شامل جنبش در زندگی شما

جنبش همچنین از انرژی که ما برای مدت طولانی ساخته شده است خلاص می شود. راه عالی برای خلاص شدن از شر انرژی منفی این است که کار کردن. ممکن است به اندازه تمرین پانزده دقیقه ای کوتاه باشد. شما فقط نیاز به حرکت بدن خود را به آزاد کردن که انرژی.

تبلیغات

تنش ها، منفی نگری، بدبینی و استرس شما آزاد خواهد شد. ذهن شما متمرکز تر و رانده تر خواهد شد. شما ذهن خود را از تمام افکار منفی که به شما خدمت نمی کند.

حتی اگر احساس نمی کنید که کار کردن را دوست دارید، سعی کنید به پیاده روی یا فرار کنید. در حال در باز در هوای تازه می تواند شگفتی برای نگرش خود را انجام. همچنین به شما کمک خواهد کرد که احساس مثبت تر کنید.

بدن ما احساسات ما را ذخیره می کند، بنابراین آن احساسات منفی را از طریق شگفتی های جنبش ریخته است. مهم نیست که چه نوع است. تنها کاري که بايد بکني اينه که حرکت کني!

افکار نهایی

ما همه یک لنز فردی داریم که از طریق آن به دنیا نگاه می کنیم. گاهی اوقات، آن لنز می تواند تحریف شود و دیگر به ما خدمت کند. مهم است که این الگوها را بشناسید و وقتی به این تحقق می رسه در زندگی خود تغییر ایجاد کنید جدی باشید.

این ده راه به شما کمک خواهد کرد که در زندگی به جلو حرکت کنید. آنها کمک خواهد کرد که همه الگوهای منفی را بشکنید تا شما می توانید از بدبین بودن دست بردارد و در نهایت زندگی پر از مثبت زندگی کند. متوقف کردن مانع رشد و پیشرفت خود را.

شروع به ایجاد این تغییرات در حال حاضر ، و ببینید که چگونه زندگی خود را برای بهتر تغییر می کند. اولین قدم همیشه سخت ترین است، اما این یکی از شما نیاز به گرفتن است.

نکات بیشتر در مورد چگونگی توقف بدبینی

برجسته های عکس اعتبار : واس Hicks از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن