10 کار از خانه میز برای افزایش بهره وری خود را

تا سال 2020 رسما به عنوان سال برای کار از خانه. داشتن یک شخصی کاری بسیار مهم است و بسیاری از متخصصان بر این با

توسط PARINEWS در 11 تیر 1399

تا سال 2020 رسما به عنوان سال برای کار از خانه. داشتن یک شخصی کاری بسیار مهم است و بسیاری از متخصصان بر این باورند که این منجر به بهبود در عملکرد.

به طور منظم جداول و مبلمان معمولا مناسب برای دفتر کار می کنند چرا که آنها در دسترس برای همه و نه اجازه می دهد تا شما را به کار در فضای خود را. به همین دلیل ما لیستی از برخی از بهترین کار از خانه میز که با آن شما می توانید راه اندازی مجدد خود کار روزمره و لذت بردن از امتیاز کار از خانه.

چرا شما باید به ما اعتماد

ما به عنوان خوانده شده بررسی از چندین منابع قابل اعتماد مانند نیویورک تایمز سرپا ایستادن و TechRadar به آمده تا با ما لیست بهترین کار از خانه میز.

1. Zinus جنیفر, مدرن, استودیو خانه میز

متعهد به تبدیل خانه و محیط کار خود را به چیزی خاص و فوق العاده Jennifer استودیو مدرن میز از Zinus تبدیل شده و خانه رویایی خود را به واقعیت است.

بیرونی ساخته شده است از یک قاب فلزی محکم و سیاه و سفید می آید. بالا از سوی دیگر است ساخته شده از چوب قوی و می درخشد با قهوه اسپرسو یا خاکستری لهستانی.

با ابعاد 55x24x29 اینچ, شما به راحتی می توانید Zinus در خانه گرم و نرم خود گوشه اتاق. صاف وینیل بالا وسيع است و می تواند مورد استفاده قرار گیرد به محل دفتر خود و تجهیزات, دستگاه و کار اسناد و مدارک.

مبلمان بیشتر موارد دشوار است برای جمع آوری و نیاز به یک مقدار گسترده ای از زمان برای خود درست مونتاژ. این مورد با Zinus میز کار. این کار از صفحه اصلی راه اندازی میز مشتری پسند است در هر راه است و بسیار آسان به جمع آوری.

همچنین به عنوان یک مزیت اضافه شده آن را همراه با 1 سال گارانتی به طوری که شما می توانید مطمئن باشید که شما را ساخته اند بهترین خرید برای دفتر خانه خود را.

جوانب مثبت

  • راه اندازی گردیده
  • موجود در سه اندازه مختلف
  • قوی و محکم با توجه به آن قاب فولادی

منفی

  • سنگین و دشوار است به حرکت در اطراف

خرید Zinus جنیفر, مدرن, استودیو خانه میز در اینجا!

2. COAVAS صنعتی مدرن خانه به سبک میز

COAVAS صنعتی مدرن خانه به سبک میز همراه با چندین پیچیده از ویژگی های است که ساخته اند و آن را یکی از بهترین فروش محل کار از خانه میز.

آن قابل توجه ترین ویژگی این است که شما می توانید مونتاژ آن را به راحتی در خود به دلیل وجود هر گونه مشکل در راه اندازی روند. شما فقط باید برای باز کردن جدول قاب و voila جدول خود را برای استفاده آماده است!

بافت, بالای جدول روستایی قهوه ای برساند که باعث می شود آن را ایده آل برای جفت کردن آن با هر و هر روز مبلمان.

این جامد جدول از COAVAS موظف است به آخرین تا زمانی که آن را ضد آب و مقاوم در برابر اثر هر نوع تغییر شکل. با وزن 21 پوند این جدول foldable است که آسان به حمل و حرکت در اطراف.

یکی از بهترین کار از صفحه اصلی میز کامپیوتر, این خانه میز 28 اینچ است و شما می توانید با استفاده از آن برای راه اندازی خود را بسیار خود و پر کردن آن با تمامی لوازم التحریر اداری و تجهیزات.

تبلیغات

جوانب مثبت

  • آن را می توان در گوشه و زمانی که استفاده نمی کنید.
  • آسان به جمع آوری
  • سبک و آسان به حرکت در اطراف خانه

منفی

  • هیچ مرکزی برای حمایت از بالا.

خرید COAVAS صنعتی مدرن خانه به سبک میز در اینجا!

3. Tribesigns مدرن شکل L و D صفحه اصلی میز

Tribesigns آن شناخته شده است فوق العاده شیک و مدرن, مبلمان و Tribesigns مدرن شکل L و D صفحه اصلی میز است و در عین حال یکی دیگر از کار با کیفیت بالا از خانه میز با نام تجاری ارائه می دهد.

L-شکل طراحی این دفتر خانه جدول اجازه می دهد تا شما به فضای بیشتری به محل دفتر خود و تجهیزات و اسناد و مدارک. قوی قاب فولادی به شما می دهد ثبات نیاز شما را برای انجام وظایف دفتر با تمرکز.

بالا از سوی دیگر در دسترس است در فام های مختلف مانند چوب ماهون ابرو سیاه و سفید, روستایی قهوه ای و گردو و قهوه ای است که اضافه کردن یک عنصر از ظرافت به دفتر خانه خود را.

علاوه بر این بالا ساخته شده است و با بالاترین کیفیت E1 محیط زیست جزئی از هیئت مدیره. این مجموعه جدول همراه با یک CPU آزاد ایستاده است که کاملا خود را حمایت CPU دستگاه شما است.

تمام ابزار لازم و قطعات ارائه شده با این تنظیم به طوری که شما می توانید به راحتی آن را جمع آوری. فولاد قاب پایین تر میله های فولادی در آن نصب شده است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک زیر پایی.

جوانب مثبت

  • بالا در دسترس است در فام های مختلف.
  • قاب فولادی دارای یک پا استراحت گزینه است.
  • می آید با یک CPU آزاد پایه

منفی

  • برخی از داوران شکایت در مورد سروپا از نصب و راه اندازی دستورالعمل.

خرید Tribesigns مدرن شکل L و D صفحه اصلی میز در اینجا!

4. SHW دفتر خانه گوشه میز

یکی دیگر از مبلمان شناخته شده با نام تجاری است که مشهور است برای ایجاد همه کاره, محصولات, SHW تولید شده است و در عین حال یکی دیگر از با کیفیت بالا صفحه اصلی میز می آید که در یک L شکل و ترکیب کاملی از سبک و با کیفیت بالا.

L-شکل میز گسترده است و به اندازه کافی گسترده به تناسب خود را بزرگ و کوچک با تجهیزات و دستگاه های. پایین جدول قاب متشکل از قفسه های باز است که شما می توانید استفاده برای ذخیره چیزهای اضافی. چند لایه بالا طراحی شده است که سازگار با محیط زیست و قوی و محکم است. با عرض 51 اینچ, شما می توانید به راحتی راه اندازی دفتر خانه خود را در هر اتاق از خانه خود را با استفاده از این جدول تنظیم شده است.

شما می توانید این خرید سنگین دفتر خانه تنظیم جدول در سایه های قهوه ای و گردو و یا اسپرسو است که به یک زندگی جدید به دکور خانه خود را ، SHW همراه با یک راهنمای مفصل با دستورالعمل برای کمک به شما در آن گام به گام روش مونتاژ.

جوانب مثبت

  • آن مختلف قفسه های باز برای ذخیره سازی اضافی.
  • L شکل طراحی باعث می شود آن را مفید به صورت های مختلف وظایف دفتر.
  • موجود در رنگهای نسکافه و گردو قهوه ای

منفی

تبلیغات
  • موقعیت سوراخ برای کابل های عجیب و غریب با توجه به برخی از کاربران.

خرید SHW دفتر خانه گوشه میز در اینجا!

5. واکر ادیسون شیشه ای L-شکل خانه میز

واکر ادیسون مبلمان موارد بی انتها و ظریف است. با یک تاریخ غنی از تولید با کیفیت گرا موارد واکر ادیسون هنوز دوباره ارائه یک محصول منحصر به فرد در قالب آن به شکل L شیشه ای میز کار که یک کار بزرگ از خانه میز.

این L-شکل جدول دارای یک صفحه کلید کشویی سینی که شما می توانید فروشگاه خود را به صفحه کلید و ماوس. علاوه بر این, جادار, میز می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای اهداف چند به طور همزمان. شما می توانید محل خود را به لپ تاپ یا کامپیوتر در یک پایان و شما می توانید با استفاده از انتهای جدول خود را ،

کل جدول ساخته شده از با کیفیت بالا فولاد اما از آن شده است پوشش داده شده با شیشه های ایمنی است که باعث می شود آن را یکی از شیک ترین مبلمان و اقلام است. بخش پایین تر از جدول قاب دارای یک پردازنده ایستاده ایده آل است که به جای CPU شما و نگه داشتن آن محافظت می شود.

جوانب مثبت

  • آن می آید با یک نصب CPU ایستاده است.
  • این قاب فلزی محکم است پوشش داده شده با شیشه های ایمنی.
  • وسيع منطقه می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای مقاصد مختلف.

منفی

  • آن را نمی باید گزینه برای نصب زیر شلواری.

خرید واکر ادیسون شیشه ای L-شکل خانه میز در اینجا!

6. یک فضای استانتون خانه میز

یک فضای مبلمان همواره مثال زدنی در راه خود را با کیفیت بالا تولید طرح و این طیف جدید میز کامپیوتر دارای ویژگی های است که آن را به یک آیتم باید داشته باشند برای همه متخصصان.

این جدول مجموعه شامل یک صفحه کلید سینی که شما می توانید به راحتی. این شهر همچنین دارای یک قفسه پایین است که می تواند در خدمت به عنوان فضای ذخیره سازی برای شما اسناد و مدارک و تجهیزات اضافی. آن ساخته شده از مواد با کیفیت بالا مانند فولاد ، ام دی اف و پی وی سی.

موجود در رنگ های جذاب مانند افرا و بلوط سفید میز میز است 27.5 اینچ گسترده و به شما فضای کافی برای کار و محل دفتر خود مواد.

این قوی و با دوام جدول مجموعه می تواند تحمل وزن 150 پوند است. پایین قفسه همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان زیر پایی بنابراین شما می توانید استراحت در حالی که مشغول به کار است. با وزن 28 پوند, آن است که بسیار سبک وزن و آسان به حرکت در اطراف.

جوانب مثبت

  • محکم جدول مجموعه ای ساخته شده از استیل و ام دی اف و پی وی سی
  • موجود در رنگ های مختلف
  • همراه با نصب صفحه کلید سینی

منفی

  • صفحه کلید سینی کوچک برای بازی صفحه کلید.

خرید یک فضای استانتون خانه میز در اینجا!

7. VIVO قابل تنظیم ارتفاع صفحه اصلی, دفتر, جدول

Vivo مشهور است برای ایجاد مبلمان آیتم هایی که در حال جمع و جور با دوام و طولانی مدت. جدید خود را تنظیم میز کار دارای تمام ویژگی های که مورد نظر شما از بهترین کار از خانه میز.

تبلیغات

شما می توانید با استفاده از آن 36×22 اینچ دسکتاپ به جای تک و دو مانیتور و لپ تاپ. علاوه بر آن 25×10.5 اینچ, صفحه کلید سینی می تواند هم تراز با میز و شما می توانید به راحتی.

شما می توانید شروع به استفاده از این مجموعه جدول فورا. همه شما باید انجام دهید این است که ضمیمه صفحه کلید و پا و جدید خود را به ایستگاه های کاری آماده خدمت به شما.

صفحه کلید جدول قابل جابجایی است بنابراین شما باید این گزینه به دور انداختن آن را اگر شما به آن نیاز نیست. این مجموعه جدول می تواند تحمل وزن 37 پوند است. آن را در دسترس در یک چوب تیره و سیاه و سفید. آن را نیز همراه با 3 سال گارانتی سیستم شما ارائه تضمین شما نیاز دارید.

جوانب مثبت

  • وسيع جدول می تواند مورد استفاده قرار گیرد به جای دستگاه ها و تجهیزات.
  • مونتاژ آسان
  • موجود در رنگ های مختلف

منفی

  • وزن 42 پوند و در نتیجه سنگین به حرکت در اطراف خانه.

خرید VIVO ارتفاع قابل تنظیم دفتر خانه جدول در اینجا!

8. راحتی مفاهیم صفحه اصلی, دفتر, جدول

راحتی مفاهیم معروف شده است برای تولید بالا و کیفیت خوب مبلمان. بنابراین شما می توانید مطمئن باشید که به راحتی مفاهیم دفتر خانه جدول اضافه خواهد شد ظرافت و زیبایی را به خانه خود دفتر محیط زیست است.

هر نام تجاری خود را در خصوص طراحی محصولات در نظر گرفته شده به شما حداکثر راحتی. فوق العاده شیک کار از خانه میز مناسب برای استفاده برای حرفه ای ها و دانش آموزان به عنوان به خوبی. بافت چوب بالا, رنگی در سیاه و سفید را تکمیل دکوراسیون تم از دفتر خانه خود را.

این دو قفسه باز در دو طرف پایین قاب است که به شما ارائه فضای اضافی برای ذخیره و محل اقلام ضروری. آن را در دسترس است در رنگ های خنثی مانند گیلاس, سیاه و سفید, آبی, زغال چوب, خاکستری, اسپرسو, faux توس یخ سفید و بلوط نور.

بدن پایین تر از این جدول مجموعه طراحی شده است که محکم و قوی است. شما می توانید آن را بدون هر گونه ابزار فقط در 30 دقیقه. پا را از چارچوب پایدار و قوی خواهد شد و به شما اعتماد به نفس شما نیاز دارید در حالی که کار بر روی ایستگاه های کاری خود را.

جوانب مثبت

  • موجود در طیف گسترده ای از رنگ ها
  • میز های گسترده و وسيع است.
  • این 4 باز کردن قفسه های نصب شده در پایین قاب.

منفی

  • آن است که سنگین و دشوار است برای بلند کردن و حرکت می کند.

خرید راحتی مفاهیم دفتر خانه جدول در اینجا!

9. سویل برقی ایستاده قابل تنظیم صفحه اصلی, دفتر, جدول

سویل مبلمان درجه یک و شیک در بهترین حالت آن و فضای کار خود را کامل خواهد بود با سویل برقی ایستاده قابل تنظیم دفتر خانه جدول.

این جدول دارای یک پل هوایی از ویژگی های, که بدان معنی است که با آن دو موتور الکتریکی شما می توانید با افزایش ارتفاع به 51.4 و کاهش آن به 25.6 اینچ است.

چوبی بالا صاف و قوی و از آن طراحی شده است با توجه به کربوهیدرات فاز 2 جواب/BIFMA استاندارد و نیز ETL خبره. ابزار شامل جدول مجموعه ای که می توان با استفاده از آن آسان و سریع نصب و راه اندازی. میز پشتیبانی از وزن تا 264 پوند ساخت آن را ایده آل دفتر خانه جدول.

تبلیغات

کار خود را معمول خواهد بود پر انرژی تر و فعال در حالی که شما ایستاده و کار با این جدول است. زیبا بالا موجود در رنگ های مانند سفید و سیاه و سفید و گردو و خاکستر چوب است. علاوه بر این بزرگ بالا است آسان برای تمیز کردن و مدیریت. ورقه ورقه شدن از بالا با کیفیت بالا و باعث نشت ضد.

سنگین قاب از این جدول است, ساخته شده از استحکام بالا فولاد صنعتی. با وزن تنها 120 پوند است و همچنین بسیار سبک وزن و قابل حمل است.

جوانب مثبت

  • می آید با یک داخلی ترابری ویژگی
  • آسان به جمع آوری و همراه با تمام ابزار مورد نیاز
  • وزن 120 پوند و سبک

منفی

  • برخی از داوران شکایت در مورد از دست رفته قبل از حفر سوراخ برای کنترل.

خرید سویل برقی ایستاده قابل تنظیم دفتر خانه جدول در اینجا!

10. سنگ آهن L شکل گوشه صفحه اصلی, دفتر, جدول

سنگ آهن محصولات مبلمان شناخته شده برای خود را با کیفیت بالا و شیک به نظر می رسد و این شکل L میز کار مدرن محصول طراحی شده را به زیبایی و راحتی را به دفتر خانه خود را.

با گسترده و وسيع بالا شما باید این آزادی را به جای انواع مختلف تجهیزات و دستگاه های ثابت به طور همزمان. گسترده ای در فضاهای خالی در پایین قاب طراحی شده اند را به شما سهولت در اتصال سیم و کابل.

شما نمی نیاز به هر گونه کمک اضافی در حالی که مونتاژ این مجموعه جدول ، آن را همراه با دقیق و آسان به درک دستورالعمل و برچسب ابزار آن را مونتاژ روش ساده و آسان است.

وجود دارد میله های فولادی اضافه شده در پایین ساختار جدول که شما می توانید استفاده کنید به عنوان یک زیر پایی. میز ساخته شده است با کیفیت خوب مواد و دارای کیفیت بودن ضد لغزش و ضد خراش و ضد آب است.

جوانب مثبت

  • میز ضد خراش و ضد لغزش است.
  • همراه با ابزارهای اضافی و آموزش, راهنمای برای نصب و راه اندازی
  • آن را دارای یک زیر پایی.

منفی

  • 63-پوند بسته بندی مواد باعث می شود آن سنگین است.

خرید سنگ آهن L شکل گوشه دفتر خانه جدول در اینجا!

افکار نهایی

کار از خانه تا در نهایت تبدیل شدن به جدید و عادی در نظر گرفته شده است به عنوان یک مفهوم بیگانه در حال حاضر. اما اکثر حرفه ای ها در حال مبارزه با طراحی این فضای کاری جدید.

ما درک می کنیم این معضل که چهره شما و ما نیز چقدر مهم هر جزئیات کوچک است که برای شما در این روش. امیدوارم ما شده اند قادر به کمک به شما با ما کار از خانه میز ایده های.

توصیه ما کار از خانه میز ایستاده به تمام نیازهای شما و شناخته شده برای مشارکت در آسایش و راحتی به دفتر خانه تجربه می کنند. ما مطمئن هستیم که شما سقوط در عشق با دفتر جدید خود را هنگامی که شما اضافه کردن یکی از این جداول.

نکاتی برای بهبود کار خود را از خانه بهره وری

عکس های اعتباری: صفحه نمایش از طریق پست unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب