11 نشانه شما یک Overprotective پدر و مادر (و آنچه در مورد آن انجام)

آیا تا کنون به دنبال فرزند خود را در اطراف زمین بازی ؟ آنها ممکن است یک کودک نو پا و شما نگران بودند آنها را گ

توسط PARINEWS در 2 مرداد 1399

آیا تا کنون به دنبال فرزند خود را در اطراف زمین بازی ؟ آنها ممکن است یک کودک نو پا و شما نگران بودند آنها را گام اشتباه است و سقوط کردن جنگل ، بنابراین شما به دنبال کودک نو پا خود را در اطراف نگه داشتن آنها را در بازوی خود برسد به طوری که شما می تواند به جلوگیری از آنها را از سقوط و یا تصادف.

من شده اند که پدر و مادر در زمین بازی در گذشته است. با دو پسر که تا به حال هیچ ترس به کودکان نوپا, من به دنبال آنها بر روی تجهیزات زمین بازی به خاطر من نگران بود برای ایمنی خود را.

پس از چند ماه از انجام این کار من متوقف شده است. من به این درک رسیدم که کودکان نیاز به یادگیری از طریق تجارب خود را. آنها سقوط خواهد کرد اما آنها نیز خواهد آموخت که چگونه برای جلوگیری از خطر را محاسبه و قضاوت در مورد خطرات از طریق تجارب خود را. اگر من همیشه وجود دارد برای جلوگیری از آنها را از افتادن آنها نمی یاد به توقف خود را.

آنها تا به حال به یاد بگیرند که همه چیز خود را. البته به عنوان یک پدر این است که هنوز مسئولیت من به محل آنها را در موقعیت های که در آن آنها می تواند وحشتناکی مجروح شدند.

برای مثال ما آغاز شده در زمین بازی است که در نظر گرفته شده برای کودکان زیر سن پنج. ما حرکت نمی کند تا به زمین بازی تا زمانی که آنها به اندازه کافی و آگاهی از رفتارها و ریسک در زمین بازی فعالیت است.

چرا پدر و مادر تبدیل به Overprotective

قصد overprotective پدر و مادر است که به خوبی معنی. این نوع از پدر و مادر به شدت نگران امنیت فرزندان خود را و تصمیم گیری است. هدف نهایی آنها این است که برای محافظت از کودک خود را از آسیب. پدر و مادر باید در مورد ایمنی و رفاه فرزندان خود را.

اما در سمت تلنگر, پدر و مادر نیز باید آموزش کودکان خود در مورد خطر و مسئولیت. کسانی که درس ها را به بهترین نحو تدریس از طریق تجربه زندگی است. اگر ما همیشه پس از پشت سر فرزندان ما آماده برای گرفتن آنها را در یک لحظه متوجه, پس از آن ما نیست و اجازه می دهد آنها را برای یادگیری در مورد خطر و مسئولیت.

انگری یک محقق در overprotective پدر و مادر نشان می دهد که پدر و مادر باید اجازه می دهد کودکان به شرکت در فعالیت های خود در نظر گرفته است که کم خطر است.[1] این به این معنی اجازه می دهد کودکان به شرکت در فعالیت های خود را که ارائه "کنترل مقدار خطر و مسئولیت است."

انگری ذکر است که پدر و مادر تبدیل شده اند به طور فزاینده ای بیشتر محافظت از کودکان خود را و خیلی بیشتر مراقب فرزندان خود را فعالیت ها از نسل قبلی است.

مشکل با یک overprotective پدر و مادر است که کودک نتواند از این فرصت برای ساخت مسئول رفتار و مهارت ساخت استقلال و توسعه اعتماد به نفس است. اعتماد به نفس خود را می تواند تضعیف وقتی مامان یا بابا همیشه و هدایت رفتار خود را.

آنها می تواند به توسعه یک حس است که آنها قادر به تصمیم گیری خوب است زیرا آنها هرگز مجاز به انجام این کار در زندگی است. خود اعتماد به نفس و عزت نفس مانع هستند زمانی که آنها مجاز به انجام همه چیز خود به خود و بدون پدر و مادر خود را معلق در هوا و یا تماشای بیش از آنها را.

چه نشانه هایی از یک Overprotective پدر و مادر ؟

پدر و مادر بیش از حد محافظ گرایش فکر می کنم که آنها در حال کمک به کودک خود را. هدف آنها این است که برای محافظت از فرزند خود را, اما آن را می رود به افراطی. در زیر برخی از راه های است که پدر و مادر می تواند بیش از حد محافظ.

تبلیغات

این نوع رفتار می تواند در نهایت آسیب رساندن به کودک خود را توسعه که یکی یا بیشتر از این رفتارها وجود داشته باشد. به احتمال زیاد وجود دارد راه های دیگر است که پدر و مادر می تواند overprotective فرزند خود را به عنوان این لیست جامع نیست.

اینها نمونه بنابراین شما می توانید ارزیابی رفتار خود را به تعیین اگر شما نیاز به شل کردن بیش از حد محافظ پدر و مادر عادات.

  1. شما انتخاب می کنید دوستان فرزندتان و یا آنها را مستقیم به سوی دوستی با خاص کودکان است.
  2. شما اجازه نمی دهد آنها را به انجام فعالیت های خود را. به عنوان مثال اجازه می دهد آنها را برای پیاده روی سگ در مقابل خانه خود را حتی اگر شما در یک محله امن و حتی می تواند آنها را از جلو پنجره.
  3. شما به طور مداوم نظارت بر کودک شما. برای مثال به شما نشان می دهد تا در شیوه های ورزشی اغلب به بررسی کنید و ببینید که چگونه آنها انجام می دهند و یا شما برو حاضر به بررسی نمرات خود را در هر هفته به اطمینان حاصل شود که آنها لازم نیست که هر کار از دست رفته در هر کلاس. اگر آنها از دست رفته شما مطمئن شوید که آنها آن را تکمیل و تبدیل در قبل از نمره نهایی تاثیر می توانید.
  4. شما جلوگیری از آنها را از اشتباه زمانی که شما می توانید ببینید که آنها در حال رفتن به پایین-خطر اشتباه است. به عنوان مثال اجازه می دهد نه خود را پنج ساله برای قرار دادن در سس گوجه فرنگی خود را در پنکیک چون شما می دانید که آنها در حال رفتن به آن را دوست ندارم و تباهی را به صبحانه خود را. شما نمی خواهد اجازه می دهد آنها را به تصمیم به ایجاد چنین یک اشتباه است چرا که شما می دانید که آنها را به گریه و ناراحتی و شما می خواهید برای جلوگیری از آنها را از تبدیل شدن به احساسی ناراحت است.
  5. شما اجازه نمی دهد آنها را برای رفتن به خانه بدون شما.
  6. Sleepovers در خانه های دیگر و یا اردوگاه هرگز مجاز در طول دوران کودکی خود را.
  7. شما تمرین آنها را با پرسش در مورد زندگی خود را زمانی که آنها را از دید خود را مانند که مایل به دانستن در مورد تمام جزئیات روز مدرسه خود را هر روز زمانی که شما آنها را انتخاب کنید تا از مدرسه.
  8. شما راهنمای آنها به حدی است که آنها مانع از شکست. به عنوان مثال اجازه می دهد خود را, نوجوانان, را امتحان کنید, را برای تیم بسکتبال چون شما می دانید که آنها را برش.
  9. شما را در تصمیم گیری های خود را برای آنها. برای مثال به شما اجازه نمی دهد آنها را به انتخاب کنید که آیا آنها می تواند راه رفتن به مدرسه یا سوار شدن به اتوبوس. شما آنها را و اجازه نمی دهد تا برای هر گونه تصمیم گیری در خارج از این دلیل شما می خواهید به آنها را امن نگه دارید.
  10. شما همیشه داوطلبانه به خدمت در مدرسه و کلاس درس و یا chaperone مدرسه سفرهای زیرا شما می خواهید به "نگه داشتن چشم در آنچه در جریان است در کلاس فرزند".
  11. شما اجازه نمی دهد آنها را به اسرار و یا حفظ حریم خصوصی. برای مثال آنها مجاز به داشتن یک دفتر خاطرات قفل شده است که شما به عنوان خوانده شده نیست و یا شما اجازه نمی دهد آنها را به قفل درب اتاق خواب خود را تا کنون.

چرا که Overprotective یک ایده خوب نیست

بچه ها یاد بگیرند از عواقب طبیعی. اگر آنها نمی توانند به عواقب طبیعی به دلیل پدر و مادر خود را به طور مستمر حفاظت از آنها را از شکست و آسیب خود را توسعه است و مانع بودن.

برای مثال بیایید نگاهی به یک کودک به نام سالی است که 13. او یک کودک است که بیش از حد موفق توسط پدر و مادر او است و نه مجاز به رفتن به sleepovers و یا حتی رفتن به یکی دیگر از دوستان. پدر و مادر او نگران به خطر غریبه و چه اتفاقی می افتد اگر آنها با فرزند خود را.

سالی است که مجاز به دوستان در خانه اش, اما پدر و مادر او همیشه در حال تماشای کودکان و نوجوانان. هر زمان که سالی و دوستان او شروع به مخالفت با این استدلال است squelched قبل از این کودکان حتی می توانید شروع به کار می کنند همه چیز را بین خود به دلیل سالی است پدر و مادر خواهد دخالت کند و مشکل را حل کند.

سالی است که هرگز به تنهایی با دوستان خارج از مدرسه به دلیل پدر و مادر او همیشه حاضر است. حضور پدر و مادر او در جامعه است که مانع توسعه خود را.

او نمی داند که چگونه به کار کردن اختلافات بین همسالان خود است چرا که او هرگز اجازه داد این فرصت را به سعی کنید حتی. مهارت های اجتماعی وجود ندارد چرا که پدر و مادر دخالت مستقیم رفتار او در حالی که او با دوستان خود.

کودکان و نوجوانان نیاز به فضا و زمان

کودکان و نوجوانان نیاز به فضا و زمان به طور مستقل در حالی که آنها کودکان هستند. اگر سالی بود به سمت چپ به تنهایی با دوستان او دوستان او در نهایت فشار پشت در او را متمایل به ریاست مابی رفتاری که پدر و مادر او در حال حاضر نیست.

چون سالی است پدر و مادر همیشه در حال حاضر او دور می شود با بودن بیش از حد متمایل به ریاست مابی به دوستان خود. او در حال یادگیری در مورد عواقب طبیعی از bossiness اما روزی خواهد شد که ممکن است آن را دشوار است به تغییر رفتارهای او به عنوان مسن تر است در بیشتر مجموعه در او راه.

آن را آسان تر است برای یادگیری از طریق عواقب طبیعی در سن جوان است. سالی به احتمال زیاد تا پایان رفتن به درمان به عنوان یک بزرگسال از آنجا که او نمی تواند نگه داشتن دوستی سالم و دست نخورده. او متمایل به ریاست مابی رفتارها و عدم آگاهی منجر به داشتن قطع دوستی بارها و بارها به عنوان یک فرد بالغ جوان.

او را مجبور به کار با یک درمانگر به کشف دلیل که چرا او در حال از دست دادن دوستان و سپس کار را به تغییر رفتار او به یادگیری راه های بهتر برای عمل نسبت به دوستان خود در آینده است.

اثرات Overprotection

وجود انواع افکت overprotective پدر و مادر. آن است که اغلب وابسته به این روش با بهره گیری از پدر و مادر و میزان overprotective رفتار است.

تبلیغات

برای مثال بیایید نگاهی به تینا که یک دختر در سن 10. او می خواهد به اجرا و مشارکت در مدرسه بعد از مدرسه رقابتی پیگیری برنامه. اما او مجاز به شرکت در فعالیت های بعد از مدرسه به دلیل پدر و مادر او نگران است که او را به معرض پسران و ممکن است شروع به داشتن روابط با جنس مخالف بیش از حد جوان است.

یکی دیگر از نگرانی این است که یک پسر ممکن است "استفاده" از دختر خود را به طوری که آنها می خواهند برای محافظت از خود را از در معرض بودن به پسران خارج از مدرسه و نظارت خود.

مشکل این است که تینا از دست رفته بر شرکت در فعالیت های ورزشی است که می تواند کمک به او ایجاد دوستی. او همچنین گم کردن فرصت های مرتبط با بخشی از یک تیم کار سخت جسمی را برای رقابت و توسعه ورزشکاری مهارت.

پدر و مادر او به خوبی این معنی را بیش از حفاظت است که مانع از شرکت در یک فعالیت ورزشی است که او عمیقا خواسته برای شرکت در.

وجود دارد دیگر اثرات overprotective پدر و مادر. در زیر برخی از نمونه های.

نمونه هایی از Overprotective پدر و مادر

این لیست جامع نیست همانطور که هر پدر و مادر وضعیت و خانواده منحصر به فرد است. این لیست می تواند کمک به ارائه برخی از بینش به اثرات زیان آور که overprotective پدر و مادر می تواند باعث.

1. عدم اعتماد به نفس توسعه

اگر کودکان مجاز به سعی کنید همه چیز خود به خود آنها می توانند ایجاد اعتماد به نفس و عزت نفس.

2. عدم استقلال

اگر یک کودک است که همیشه عادت به داشتن یک پدر و مادر در اطراف, و نظارت بر رفتار آنها می تواند تبدیل به وابسته به تصمیم گیری از پدر و مادر خود را به خاطر آنها هرگز اجازه داده به تنهایی و یا انجام کارها به تنهایی.

3. اضطراب

کودکی که هرگز اجازه سعی کنید به انجام همه چیز خود را می تواند تبدیل به اضطراب زمانی که آنها در نهایت اجازه به سعی کنید همه چیز را در خود. آنها نگرانی در مورد اشتباهات و یا شکست زیرا آنها به طور مداوم در حال پدر و مادر به آنها کمک کند جلوگیری از اشتباهات و شکست.

4. عدم مسئولیت

هنگامی که پدر و مادر همیشه کمک و هدایت فرزندان خود را به شدید کودکان را قادر به خود را توسعه مهارت های مسئولیت. اگر آنها هرگز برگزار می شود مسئول برای هر چیزی که چگونه می توانید آنها ایجاد حس مسئولیت ؟

5. مردم خشنود گرایش

Youniverse توضیح داد که کودکانی که overprotective پدر و مادر که به طور مداوم مستقیم رفتار فرزندان خود را تا پایان به دنبال تصویب آن در زندگی خود را.[2] این کودکان را رشد عادت کرده اند به کسی که همیشه به آنها گفتن آنچه "حق رفتار" به نظر می رسد.

اگر آنها لازم نیست که ستایش و یا به راحتی از کسی گفت: آنها همه چیز درست آنها می تواند تبدیل به اضطراب یا افسردگی. تبدیل شدن آنها به مردم-pleasers که به دنبال ارزیابی از دیگران است.

تبلیغات

6. رفتارهای پرخطر

هنگامی که کودکان بزرگ شده در یک بیش از حد محافظ خانه آنها اغلب در رفتارهای پرخطر درگیر هنگامی که حاکم از میان برداشته شوند. آنها را تجربه نکرده شکست در ارتباط با ریسک پایین شرایطی در سن جوان خود را به دلیل بیش از حد محافظ پدر و مادر است.

بنابراین زمانی که آنها مسن تر دسترسی به موقعیت های خطر بیشتر می شود به راحتی در دسترس و بدون درک خطر بالا در مقابل ریسک پایین شرایطی آنها درگیر بدون حکمت از تجارب قبلی.

به دلیل بی تجربگی با خطرات به طور کلی آنها ممکن است درگیر در معرض خطر هستند چرا که آنها غافل از عواقب.

7. کاهش توسعه در مورد ترس, مهارت های اجتماعی و مهارت های مقابله ای

روانشناسی امروز توضیح می دهد که کودکان با overprotective پدر و مادر در رشد و نمو مسائل مانند قادر به مقابله با استرس و مهارت های اجتماعی ضعیف.[3]

برای مثال یک کودک نیست که مجاز به بازی در زمین بازی به این دلیل که پدر و مادر می خواهد برای محافظت از کودک خود را از آسیب دیدگی مانع از یادگیری در مورد ریسک در زمین بازی و ضربه و کبودی از عواقب.

از جمله یک کودک ممکن است به رشد یا داشتن بیش از حد ترس به خاطر آن بود که القا توسط پدر و مادر خود و یا ترس ندارند چرا که آنها هیچ مفهوم ریسک بالا در مقابل کم خطر رفتار است.

8. عدم ایمنی

روانشناسی امروز مقاله همچنین توضیح داد که کودکانی که بیش از حد محافظ پدر و مادر است که اجازه نمی دهد قرار گرفتن در معرض میکروب ها می تواند تبدیل به کودکانی که سیستم ایمنی بدن به خطر بیافتد. قرار گرفتن در معرض میکروب ها به عنوان کودکان مورد نیاز است برای آنها به منظور توسعه یک سیستم ایمنی سالم به طور طبیعی.

هنگامی که پدر و مادر همه چیز را ضد عفونی کودک برخورد و اجازه می دهد قرار گرفتن در معرض میکروب ها (به عنوان مثال اجازه می دهد آنها را برای رفتن به یک باغ وحش نوازش و یا به بازی در گودال ماسهبازی به دلیل میکروب ها در آن مکان) می توان آنها را کوتاه قدی کودک خود را در توانایی خود را به توسعه سیستم ایمنی بدن است.

9. متخصصین کنترل

کودکانی که مورد parented توسط متخصصین کنترل یادگیری این رفتار را از پدر و مادر خود را. پدر و مادر نقش اصلی مدل رفتاری برای فرزندان خود. اگر کودکان دیدن پدر و مادر خود اقدام به عنوان اگر آنها باید کنترل بیش از دیگران و در هر وضعیت در تمام زمانها و سپس آنها بیش از حد خواهد آموخت که به رفتار این همان شیوه ای.

چه باید بکنید اگر شما یک Overprotective پدر و مادر

اگر پس از خواندن این مطالب شما احساس می کنید که شما ممکن است یک overprotective پدر و مادر امید وجود دارد. شما می توانید تغییر دهید.

آن شروع می شود با شل شدن حاکم از کنترل بیش از فرزند خود و در یک محاسبه منطقی و شیوه ای. اجازه می دهد برای کم رفتارهای پر خطر و عواقب درگیر می تواند کمک به کودک خود را مستقل تر می شوند.

قطعا وجود دارد یک تعادل به محافظ در مقابل overprotective پدر و مادر. اجازه می دهد برای فعالیت و قرار گرفتن در معرض تجربه که کم خطر است یک راه خوب برای شروع است.

تبلیغات

به عنوان مثال اجازه می دهد کودک خود را به بازی در سن مناسب تجهیزات زمین بازی (بدون زیر آنها) اولین گام خوب است. آنها را به تجربه برخی از ورم و کبودی اما این بخشی از رشد طبیعی و یادگیری در مورد عواقب.

شما می خواهید به تحقیقات معتبر پدر و مادر روش اگر شما احساس می کنید شما یک overprotective پدر و مادر است. Overprotective پدر و مادر تمایل به دیکتاتوری پدر و مادر است.

در اینجا است که یک LifeHack مقاله من قبلا نوشت: در مورد فرزندپروری اقتداری بنابراین شما می توانید درک اشکالاتی به این روش پدر و مادر: دیکتاتوری پدر و مادر.

معتبر پدر و مادر است کنترل مبتنی بر پدر و مادر. آن شامل آموزش عواقب به طور طبیعی اجازه می دهد سن مناسب تصمیم گیری و داشتن مکالمات با کودکان به جای دیکته برای کنترل نهایی و انطباق.

MSU فرمت فراهم می کند برخی از دستورالعمل های معتبر برای پدر و مادر.[4] در زیر برخی از رفتارهای آنها شرح داده شده معتبر با پدر و مادر روش:

  • ارائه مناسب, سن مناسب انتظارات برای کودکان.
  • استرس و اضطراب برای کودکان می تواند نتایج مثبت به آنها اجازه تجربه این احساسات در دوزهای کوچک به عنوان کودکان. آنها سپس می توانید خود را ساخت مهارت های مقابله ای و توانایی مقابله با استرس و اضطراب از طریق تجربه.
  • تشویق استقلال آن را به عنوان کمک می کند تا کودکان خود را ساخت اعتماد به نفس و عزت نفس.
  • اجازه می دهد برای شکست زمانی که آنها جوان هستند به آنها کمک می کند یاد بگیرند که چگونه به انتخاب خود برگشت و دوباره سعی کنید. در حال توسعه این توانایی در یک سن و سال به طور منظم کمک خواهد کرد که آنها را آماده برای بزرگتر شکست زمانی که آنها مسن تر هستند مانند breakups شکست خورده کلاس و یا از دست دادن شغل.

افکار نهایی

آن است که هرگز خیلی دیر شده برای کار بر روی مهارت های فرزند پروری ما. هیچ چیز مانند وجود دارد به عنوان پدر و مادر ما همیشه می تواند کار بر روی بهبود ما پدر و مادر روش.

همه ما می خواهیم فرزندان ما به موفقیت شاد و صالح به عنوان بزرگسالان است. آن را یک شبه اتفاق نمی افتد. پدر و مادر یک فرایند مستمر از تلاش روزانه برای کمک به کودکان ما زندگی می کنند و یادگیری را از طریق زندگی خود را تجربه.

اگر ما سعی می کنیم برای محافظت از آنها را در هر مرحله از راه را و سپس آنها مجاز به واقعا تجربه زندگی است.

اجازه می دهد برای سن مناسب تجارب و اجازه می دهد برای شکست به طوری که آنها می توانند یاد بگیرند که چگونه به انتخاب خود برگشت و دوباره سعی کنید.

راهنمایی های بیشتر در پدر و مادر موثر

عکس های اعتباری: شکایت از طریق Zeng unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب