15 بنگلور عودت اجازه ورود به روستا در Mysuru; ساخته شده برای ایستادن در جاده

Hanagodu: در زمانی که بسیاری از افرادی که مهاجرت کرده بودند سال پیش به شهرستانها مانند بنگلور در جستجوی شغل در

توسط PARINEWS در 15 تیر 1399

Hanagodu: در زمانی که بسیاری از افرادی که مهاجرت کرده بودند سال پیش به شهرستانها مانند بنگلور در جستجوی شغل در حال بازگشت به روستاهای بومی خود با توجه به COVID-19 ترساندن در اینجا این است که یک حادثه که در آن یک گروه از مردم که در بازگشت از بنگالور شد مانع از ورود یک روستا با هشدار روستاییان این صبح است.

به آنها گفته شد یا به بازگشت به بنگلور و یا COVID-رایگان گواهی از آزمایشگاه مجاز. با وجود درخواست از عودت روستاییان تکان دادن نداشت و به آنها گفت که آنها آماده هستند را به خطر وجود دارد به عنوان یک انفجار از Coronavirus موارد در بنگلور.

حادثه رخ داده در Abbooru روستا در Hunsur و روستا مرزهای Hanagod که در آن روستاییان مسدود شده از ورود مردم به علت ویروس را بترساند. برخی از 25 به 30 روستاییان ترک کرده بود Abbooru سال در جستجوی معاش و چشم انداز بهتر.

زمانی که در سراسر کشور مستند اعلام شد در ماه مارس بسیاری از روستاییان که تا به حال حل و فصل در بنگلور آمد و شد برنامه ریزی برای بازگشت. به جای آنها تصمیم کشاورزی. اما زمانی که قفل برداشته شد آنها دوباره رفت و برگشت به بنگلور. بزرگان روستا با این حال توصیه می شود آنها را به ترک این روستا که در طول ماه های ژوئن-ژوئیه ویروس موارد به احتمال زیاد به سنبله.

بزرگان' توصیه های من توجه نمی شود و این گروه از چپ به بنگلور. به عنوان COVID رسیده نسبت اپیدمی در بنگلور است و کمبود شدید تخت های بیمارستان ها و مراقبت از امکانات همان گروه متشکل از 15 نفر — بازگشت به Abbooru و به روستای مرزی در 5 امروز هستم.

گرفتن بوی خود را از ورود روستاییان با عجله به مرز مسدود و ورود خود را. این گروه گفته شد یا بازگشت به بنگلور و یا یک COVID-رایگان گواهی از آزمایشگاه مجاز. بسیاری از درخواست از عودت کاهش یافت و در گوش کر. روستاییان به آنها گفت که اگر ورود مجاز است, زندگی روستاییان دیگر از جمله زنان و کودکان در معرض خطر باشد.

این گروه ایستاده در جاده ها همراه با وسایل نقلیه خود را و حتی روستاییان Hanagodu را تکذیب کرد و آنها را برای ورود به همان دلیل. پلیس و مقامات بهداشت اطلاع داده شد و گفته شد که آنها را به باقی می ماند در خانه قرنطینه به مدت هفت روز. از عودت به این توافق رسیدند و دو خانه در Abbooru بودند خالی برای 15 از آنها را به ماندن.

آنها باقی خواهد ماند و در قرنطینه به مدت هفت روز و همسایه خانه های خواسته شده توسط وزارت بهداشت مقامات برای اطمینان از تامین کالاهای ضروری.

در همین حال یک نفر از Bharathavaadi ایجاد کرد خرس Abbooru آزمایش مثبت برای ویروس امروز. پلیس و Tahsildar باید مهر و موم شده در منطقه ایجاد کرد که در آن فرد خانه واقع شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن