15 راهبردهای موثر To-Do List

یکی از قدیمی بهره وری تکنیک های اطراف کلاسیک و موثر به انجام لیست و دلیل خوب است. این یکی از سازنده ترین راه ب

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

یکی از قدیمی بهره وری تکنیک های اطراف کلاسیک و موثر به انجام لیست و دلیل خوب است. این یکی از سازنده ترین راه برای شما و هر کس دیگری به هر چیزی انجام می شود. این که آیا آن یک لیست ذهنی و یا چیزی است که شما در حال نوشتن یک لیست برای انجام ضروری ابزار بهره وری.

در همان زمان آن است که یکی از گیج کننده ترین ابزار بهره وری در اطراف. بسیاری از مردم بی اعتبار این به دلایل مختلف و باور نمی کنم که یک لیست برای انجام هر گونه خوب است. اما استدلال من این است که شاید شما و افراد دیگر در حال ساخت و موثر برای انجام این کار لیست بنابراین در اینجا ما خواهد شد بیش از چگونه به یکی از سمت راست انجام می شود.

چرا زحمت با موثر to-Do به لیست ؟

شما شده است با استفاده از آنها اشتباه

قبل از پریدن به استراتژی های موثر برای انجام این کار لیست آن را به ارزش دانستن اینکه چرا شما باید زحمت ساخت یک. اولین نکته مهم این است که بسیاری از مردم شده است به لیست همه اشتباه است.

دو تا از رایج ترین اشتباهات عبارتند از:

  • مردم با استفاده از لیست به عنوان یک اندازه گیری که آیا آنها مولد یا نه.
  • آنها بیش از حد بسیاری از آیتم ها در لیست.

این قابل درک است که چرا شما و یا افراد دیگر این کار را هر چند. یک لیست برای انجام یک ابزار بهره وری بنابراین آن را حس برای شمع در انجام وظایف. اما مغز کار نمی کند که راه. اگر شما یک مقدار زیادی از وظایف را در لیست خود آن را احساس می کند مانند شکنجه به عنوان لیست هرگز به پایان می رسد.

در ابتدا آن را می توانید احساس خوب است که شما همیشه باید چیزی برای انجام اما نگه داشتن در ذهن است که شما فقط باید زمان زیادی را در یک روز. این مهم است که شما ارزش بیشتر در کیفیت کار به جای محض مقدار.

که همان توجه داشته باشید, اگر شما کسی است که تمایل به دنبال اعتبار یک لیست به انجام می تواند دشوار باشد. وجود خواهد داشت روز که در آن شما نمی خواهد همه چیز را به انجام با توجه به وقایع زندگی. این باعث ایجاد فشار غیر ضروری و شما می فرستد به یک استرس گردباد.

این کمک می کند تا به شما اقامت متمرکز

هنگامی که شما برای ساختن موثر to-do list هدف اصلی از این لیست است که به ارائه وضوح و تمرکز. اگر شما انجام شده است اشتباه آنها را, شما ممکن است متوجه است که شما در حال تمرکز بر روی یک وظیفه خود را به انجام لیست و گرفتن آن انجام می شود.

این ممکن است تحت الشعاع قرار توسط چند آیتم در لیست شما, اما شما در حال تمرکز بر روی یک کار در یک زمان داده شده است. شما واقعا از دیدن این عمل در زمانی که شما در نظر داشتن کوتاهتر به انجام لیست است ،

من درک می کنم که یک لیست به انجام نیست و برای هر فرد تنها اما این تمرکز است که مفید به مردم را شروع کنند. شما هنوز هم مشخص نیست در مورد اهداف خود و یا مسیر است که شما می خواهید را به. شما همچنین ممکن است در تلاش برای تعیین گام بعدی به سوی.

یک لیست برای انجام یک راهنمای شما می توانید به مراجعه به آن را هر زمان که شما به آن نیاز دارید. بعلاوه تکنیک های که من ذکر زیر را به لیست بیشتر برای شما موثر است.

15 استراتژی های موثر برای انجام این کار لیست

شما شروع به دیدن چگونه قدرتمند به انجام لیست است که شما در نظر گرفتن استراتژی های مختلف شما می توانید ترکیب ، این است که خود را به انجام لیست انتخاب کنید از استراتژی های زیر برای پیدا کردن آنچه شما مناسب است. اگر شما مطمئن نیست نترس به آزمایش و معجونی ترکیب های مختلف.

به یاد داشته باشید که دستیابی به موفقیت است که یکی با بسیاری از مسیرهای انشعاب بنابراین این روش شما با استفاده از انتخاب خود را.

تبلیغات

1. شکستن این لیست به دو بخش

اولین استراتژی این است که برای شکستن یک لیست به دو بخش است. این دو بخش به نام های مالزی و به انجام است.

روزنامه هستند کارهای روزمره است که شما می خواهید برای توسعه بیشتر. برای مثال اگر شما می خواهید برای ایجاد یک عادت از ورزش در صبح یک کار روزانه می تواند پس از 15 دقیقه تمرین معمول و یا رفتن برای یک ساعت پیاده روی طولانی است.

خود را به انجام غیر کارهای روزانه است که شما نیاز به گرفتن انجام می شود در برخی از نقطه. شاید شما نیاز به تهیه یک گزارش در محل کار و یا ایجاد یک ارائه. شما می توانید قرار دهید که به خود را به ستون.

این یک استراتژی موثر زیرا آن را موجب صرفه جویی در همه درهم و برهمی است که اکثر مردم نسبت به جذب. همانطور که ذکر شد قبل از, مردم مسائل خود را لیست و مقدار زیادی از آن است که معمولا وظایف آنها را انجام دهد به هر حال مانند رفتن خرید مواد غذایی و یا رها کردن بچه ها در یک مکان.

2. قرار دادن محدودیت در موارد

اگر شما در پیدا کردن شکستن لیست خود را به دو بخش بیش از حد به من پیشنهاد کنید اختصار به یک فضیلت در هنگام ساخت این لیست است. شما می توانید هر تعداد از اقلام اما مهم این است که شما یک مجموعه ای محدود در ذهن است. برخی از مردم بیش از هفت در حالی که دیگران به عنوان کم به سه. آنچه باعث می شود شما احساس راحتی.

ایده پشت این است که برای محدود در مهم ترین وظایف است که شما نیاز به انجام است که بعد. البته چیزهای دیگری وجود دارد که شما انجام می شود در طول روز و خوب است اما شما می خواهید به اولویت بندی آیتم هایی که در لیست به شما قبل از روز انجام می شود.

3. استفاده از چک لیست برای کارهای پیچیده

اگر شما در حال حاضر در حال ساخت باریک لیست اما در حال قرار دادن در سخت تر وظایف پیشنهاد من این است که شکستن آن کار کردن. آیا آن را کامل بر مراحل شما نیاز به گرفتن و یا jotting کردن جزئیات مهم است که باید در حال حاضر است تا به شما.

در هر صورت این اجازه می دهد تا شما را به اطمینان حاصل شود که شما در حال گرفتن همه چیز انجام می شود راه مناسب و است که شما از دست رفته هر گونه جزئیات کلیدی و یا مراحل.

4. مقابله با MITs اول

MIT است "مهم ترین وظیفه است." یکی دیگر از راه نگاه کردن به این است که برای مقابله با بزرگترین و بیشترین تهدید آمیز وظیفه اول[1]. چرا شما می خواهید برای انجام این کار را چگونه مغز ما کار می کند.

شما ممکن است احساس می کنید مجبور به انجام ساده تر کارهای اول قبل از وارد شدن به کار بزرگتر اما مشکل این است که این وظایف را—حتی آنهایی که آسان—انرژی خود را تخلیه. اگر شما واقعا یک وظیفه برای تکمیل شانس هستند که رفتن به در ذهن خود را در طول روز. این بدان معناست که شما در حال صرف انرژی بیشتر فقط فکر کردن درباره آن.

همه که نمی تواند یک مشکل اگر که تهدید آمیز وظیفه برخورد با اولین چیزی که در صبح است.

5. ایجاد یک "انجام" لیست

یکی دیگر از روش جالب به نظر به "انجام" لیست. این یک لیست از کارهایی که شما به پایان رسید از خود را به انجام لیست. بسیاری از مردم پیدا کردن آن رضایت بخش صرفا عبور از یک آیتم لیست خود و با آن انجام می شود اما با توجه به آنچه شما در حال قرار دادن بر روی آن لیست انجام می شود لیست می تواند الهام بخش.

تصور کنید اگر شما کسی است که مکان های بالاتر از متوسط دشوار است وظایف خود را به انجام لیست فعالیت های که نیاز به یک یا دو ساعت برای تکمیل به درستی. این می تواند الهام بخش شما را به انجام بیشتر اگر پس از یک روز کار شما متوجه خواهید شد که چقدر شما انجام شده طی روز از طریق این لیست.

تبلیغات

6. ایجاد لیست خود را آسان به نقطه

از کاغذ رنگی به ارسال آن در آشکار نقطه شما می خواهید لیست خود را در یک محل که در آن شما می توانید آن را به راحتی. ذهن شما, شما لازم نیست به این لیست در مقابل شما در همه زمان ها به عنوان آن می تواند ایجاد تنش های غیر ضروری. اما تنظیم آن را به یک طرف است یک ایده خوب—یک نگاه به طرف شما می دانید دقیقا چه نیاز به انجام.

7. اضافه کردن بازی های عناصر آن

اگر قلم و کاغذ نیست چیزی که شما در هنگام ساخت به لیست وجود دارد چندین برنامه است که می تواند راهنمای شما همراه به عنوان به خوبی. زیبایی را به انجام لیست برنامه های است که بیشتر وجود دارد اتاق را برای خلاقیت و برخی از توسعه دهندگان ترکیب بازی را به آنها.

برای مثال Todoist یک دستاورد سیستم که در آن افراد کسب مدالها به عنوان آنها کامل تر وظایف. همچنین فضل Tasker که باعث می شود شما احساس می کنید مانند شما وظایف ماموریت های جانبی در یک بازی ویدیویی.

8. به خودتان مهلت

کار گسترش می یابد برای پر کردن زمان اختصاص داده شده است.

این یک فلسفه است که هنوز هم حلقه واقعی با ما چگونه مولد هستند. برای مثال می گویند شما در حال اختصاص داده شده به ارسال گزارش و شما با توجه به یک هفته به آن را انجام دهد. شما به احتمال زیاد کار بر روی آن به طور پیوسته در طول هفته. و یا اگر شما یک procrastinator شما قرار داده و آن را تا شب قبل از و آن را به پایان برساند.

اما اگر شما داده می شود که همان وظیفه و تنها اختصاص داده شده یک ساعت برای تکمیل آن ؟ شما به احتمال زیاد دریافت گزارش انجام می شود اما شما اولویت اصلی, نکات مهم و برجسته کسانی که به جای پر کردن آن با غیر ضروری کرک.

نقطه تمام از این است که خود را با اهداف و آیتم های خود را به انجام لیست, شما می خواهید به مهلت. وقتی که می آید به انجام لیست پیشنهاد من این است که به خودتان یک روز برای تکمیل وظایف وجود دارد. این است که به اندازه کافی فشار و انگیزه را برای شما به کار سخت بر روی آنها.

9. اضافه کردن وظایف هنگامی که آنها تازه

استراتژی دیگر این است که به خودتان اختصاص دهید کارهایی حتی زمانی که شما در حال کار بر روی چیز دیگری است. نگه داشتن در ذهن آن چیزی است که شما باید انجام دهید در حال حاضر, اما این می تواند کمک به افرادی که در تلاش برای فکر می کنم در مورد آنچه که به تمرکز بر روی بعدی.

این در امتداد همان خطوط به عنوان زمانی که شما می شنوید چیزی جالب است و شما آن را بنویسید. این عاقلانه ترین چیزی که به انجام آن موجب صرفه جویی در شما زحمت داشتن به ساکن در آن ایده به جای تمرکز بر روی کاری که در دست. آن را نیز به شما صرفه جویی از نیاز به یاد آنچه که وظیفه است اگر شما نوع به نوشتن تا روز بعد را به انجام لیست در پایان روز.

10. راحت با تجدید نظر خود را به انجام لیست

توجه خود را به طور کلی طرز فکر دیگر استراتژی خوب این است که نگاه خود را به انجام لیست و تغییرات به آن است. اگر شما تمرین قبلی استراتژی ممکن است یک احتمال آن است که خود را به انجام لیست است طولانی و به شما در تنظیم انتظارات غیر واقعی است که شما می توانید به پایان برسد.

دادن به خودتان این فرصت را برای تجدید نظر خود را به لیست خود را اجازه می دهد خود را به گسترش وظایف خود را به جای آنها clumped ، این کمک می کند تا طرز فکر خود را به عنوان شما در حال غرق لیست.

11. نوشتن وظایف نه اهداف

شما باید لیست های جداگانه برای خود وظایف و اهداف خود را. ایده این است که قرار نیست اهداف خود را در لیست کار در همه.

در حالی که وظایف می تواند کمک به شما منجر شود به اهداف خود و اهداف بزرگتر هستند خواسته و نه چیزی است که شما می توانید در طول روز است. برای مثال "آموزش زبان فرانسه" یک هدف است; با این حال, شما می توانید آن را به یک وظیفه گفت: "فرانسوی خوانده شده محتوا برای 15 دقیقه" و یا "تماشای فیلم در فرانسه است."

تبلیغات

این همچنین به گسترش اهداف بیش از حد. شما می توانید از این به عنوان نقاط عطف. رفتن به عنوان مثال از زبان فرانسوی را هدف می تواند "در مورد غذاهای مورد علاقه من با کسی در فرانسه است." این نتیجه مورد نظر که شما دنبال آن هستید از عمل خود را.

12. نگه داشتن به لیست کوتاه

در اینجا مختصری به این معنی باشه که شما می توانید به سرعت نگاه در لیست و دانستن آنچه باید انجام شود. چگونه شما می توانید انجام دهید این است که با تمرکز بر روی کلمات کلیدی خاص وظایف و کشیدن آنها. برای مثال می گویند گاراژ خود یک ظرف غذا است و شما می خواهید به پاک کردن آن. به جای نوشتن یک جمله طولانی نگه داشتن آن کوتاه و نوشتن چیزی شبیه به "تمیز کردن گاراژ برای 30 دقیقه." یا به سادگی "تمیز کردن گاراژ."

با این استراتژی شما صرف زمان کمتر نوشتن کار کردن در هنگام ساخت به انجام لیست. بعلاوه شما با تکیه بر ماشه کلمات به ذهن خود را به یاد جزئیات خاص برای این کار.

13. باید لیست های متعدد

به عنوان ذکر شده در بالا آن را یک ایده خوب به لیست های جداگانه برای کارهای مختلف مانند داشتن یک لیست جداگانه برای اهداف و اهداف و وظایف روزانه و انجام است. راه دیگر شما می توانید نگاه کردن به آن به یک سیستم که در آن شما در حال مشاوره از سه لیست.

این لیست عبارتند از:

یک لیست کارشناسی ارشد

این است که در آن هر یک از اهداف دراز مدت خود را در حال, همه چیز مانند در حال حرکت به یک خانه جدید, گرفتن خارج از بدهی و یا ایجاد یک کسب و کار. اینها چیزهایی هستند که یک سال یا بیشتر برای به انجام رساندن.

هفتگی لیست پروژه

این چیزهایی که شما می خواهید برای به انجام رساندن در پایان هفته. اینها چیزهایی هستند که حرکت سوزن به آرامی به سوی برخی از موارد در لیست اصلی خود را. از مثال قبلی این می تواند انجام تحقیقات در گرفتن یک وام کسب و کار, خانه, شکار و یا راه اندازی یک حساب پس انداز است.

بالا تاثیر لیست

در نهایت این کارهایی که نیاز به انجام امروز. که آیا آنها مربوط به دو مورد قبلی لیست یا نه مهم نیست. این است که در آن اولویت وظایف قرار می گیرد. نمونه می توان به تماس با افراد خاص و یا کار بر روی یک پروژه و یا یک گزارش که به دلیل به زودی.

با داشتن این لیست در محل شما مراجعه اغلب به هفته لیست پروژه و بالا تاثیر لیست و تعیین اینکه آیا یک وظیفه هفتگی باید نقل مکان کرد و به آن فهرست.

همانطور که شما انجام دهید که شما شروع به توجه کنید که چقدر زندگی روزانه خود را است بر آن اهداف است که نوشته شده است که در لیست اصلی. که می تواند الهام بخش, پس از آنچه شما انجام می دهند این است که به طور فعال در آوردن شما به اهداف خود نزدیک تر.

تبلیغات

14. آیا تا سطح شیب دار مشکل تا زمانی که شما آماده هستید

برخی از استراتژی های ذکر شده می تواند به نظر می رسد آسان در سطح, اما آنها نیاز به مقدار زیادی از روان شکیبایی. انگیزه یک چیز غیر معمول و مغز ما سیمی به روند یک راه خاص است. اگر شما به دنبال برای تغییرات واقعی و چیزی که چوب, بهترین اصل این است که به نگه داشتن چیزهای ساده و آسان برای اولین بار در.

آن را ممکن است کشیدن اما شما نمی اغلب متوجه چه کسانی گام های کودک می تواند نقش بسیار مهمی در شما قادر به شروع به در حال اجرا و تعقیب رویاهای خود را. آیا نمی شود شرمنده اگر شما شروع به خاموش با کارهای ساده برای خودتان. حتی رفتن به وظایف روزانه که شما را به هر حال مانند دوش گرفتن, انجام لباس های شسته شده و یا برای خرید مواد غذایی است یک راه خوب برای شروع است.

قرار دادن این آیتم ها در لیست در ابتدا باعث می شود شما احساس می کنید مانند شما تا به حال یک روز مولد. از آنجا شما می توانید خود را به چالش با بیشتر کارهای دشوار است. ترکیب ورزش منظم و یا صرف نیم ساعت در یک کار است که به معنی چیزی برای شما.

ایده این است که به سهولت خود را به یک روال بنابراین شما لازم نیست احساس ضعف.

15. اندازه گیری زمان

آخرین استراتژی است که می تواند کمک به شما برای اندازه گیری زمان است. چه مدت آن را به شما به پایان برسد یک وظیفه خاص? شما لازم نیست برای رفتن به جزئیات اما یک نقطه از زمان خود را در طول یک هفته و میانگین زمان صرف شده برای این کار.

چرا این مهم است ؟ این اطلاعات می تواند شکسته در دو روش.

راه اول این است که برای استفاده از آن به عنوان یک نشانگر برای افزایش بهره وری است. بسته به کار شما می توانید پیدا کردن راه های جدید برای رسیدن به نتایج مشابه در یک زمان کوتاه است.

آن را نیز اجازه می دهد تا شما را به می دانم آنچه شما می توانید انجام دهید در یک روز داده می شود. اگر شما می دانید که آن را به شما طول می کشد یک ساعت یا بیشتر به رفتن را از طریق تمام روال صبح شما بیشتر آگاه در مورد چگونه شما حرکت را از طریق آن معمول است.

بعلاوه, اگر شما می دانید چه کارهای شما انجام می شود بعد شما می توانید مدیریت بهتر زمان خود را پس از شما می دانید تقریبا چه مقدار زمان آن را به همه چیز انجام می شود.

افکار نهایی

ساختمان موثر به انجام لیست است که به عنوان آسان به عنوان آن به نظر می رسد. وجود دارد انواع استراتژی منحصر به فرد برای سعی کنید از برخی از بیشتر به چالش کشیدن است که دیگران. اگر شما در حال انگیزه برای استفاده از این ابزار بهره وری برای زندگی خود را آسان تر و سپس آن را ساده تر خواهد شد. همه که شما باید انجام دهید این است نگه داشتن قرار دادن تلاش و آزمایش و ارزیابی مجدد در صورت لزوم. بنابراین خود را شروع کنید به لیست امروز.

راهنمایی های بیشتر در مورد استفاده از یک راه موثر برای انجام این کار لیست

عکس های اعتباری: اما ماتیوز تولید محتوای دیجیتال از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن