16 آلوده به خط مقدم رزمندگان بستری Vikram Jeshta بیمارستان

میسور/Mysuru: بیش از 16 خط مقدم COVID رزمندگان که آلوده شده اند توسط Coronavirus پذیرفته شده اند و در حال درما

توسط PARINEWS در 2 مرداد 1399

میسور/Mysuru: بیش از 16 خط مقدم COVID رزمندگان که آلوده شده اند توسط Coronavirus پذیرفته شده اند و در حال درمان در Vikram Jeshta بیمارستان در Vivekananda جاده در Yadavagiri. از این پس تمام کسانی که در خط مقدم مبارزه با این بیماری همه گیر و کسانی که آلوده در حین انجام وظیفه خواهد کرد در اینجا.

وجود دارد بیش از 90 به 100 تخت در بیمارستان بود که از بین رفته و دولت های منطقه به تازگی در زمان بیش از این تسهیلات برای ایجاد یک بیمارستان مدرن با تمام امکانات از جمله مهم هواکش برای درمان بیماران مبتلا به عفونت های شدید و co-morbidities.

در حالی که امکانات و تجهیزات فراهم شده توسط دولت های منطقه این طرح در حال اجرا در بیمارستان گرفته شده توسط ماهان (Mysuru انجمن بیمارستانها و خانه های سالمندان و درمانگاه و مراکز تشخیصی).

16 بيمار بستری شده است در این بیمارستان تا کنون بهداشت و درمان کارگران و پلیس از کارناتاکا دولت رزرو پلیس که قرارداد این ویروس در حالی که انجام وظایف خود است. ماهان تشکیل شده ماهان COVID مراقبت کنسرسیوم است که اجرا خواهد شد Vikram Jeshta بیمارستان به عنوان یک بالا پایان COVID مراقبت مرکز مدیریت عفونت در میان رزمندگان خط مقدم.

حقوق و دیگر emoluments برای پزشکان و کارکنان بهداشت و درمان انجام وظایف در بیمارستان پرداخت خواهد شد توسط ماهان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن