19 بهترین نرم افزار مک برای بهره وری شما نیاز به در سال 2020

این که آیا شما با استفاده از مک خود را برای کار و یا فقط برای پروژه های شخصی شما به احتمال زیاد خودتان تعجب کن

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399

این که آیا شما با استفاده از مک خود را برای کار و یا فقط برای پروژه های شخصی شما به احتمال زیاد خودتان تعجب کنید که چگونه به بهبود بهره وری خود را. وجود دارد تنها چند ساعت در روز و خیلی روان استقامت شما می توانید جمع اوری قبل از شما اجرا.

وجود دارد ده ها تن از ترفندهای شما می توانید با استفاده از خود را برای بهبود بهره وری و چشم انداز, اما اگر شما به دنبال یک هدف بیشتر جامع رفع بهترین کاری برای انجام این است که تجهیز مک خود را با برنامه های بهره وری طراحی شده برای کمک به شما انجام بیشتر در زمان کمتر.

این Lifehack-لیست منحصر به فرد دارای برخی از بهترین برنامه های بهره وری برای کمک به شما احساس می کنید کمتر خسته خود را بهبود انرژی و در نهایت کمک به شما دریافت بیشتر انجام می شود در هر روز:

1. Todoist

در دسترس برای همه دستگاه های iOS Todoist یک یادداشت برداری و سازمان برنامه است که می تواند به شما در حفظ و در بالای تمام پروژه های خود را—هر دو شخصی و حرفه ای.

بهترین ویژگی های آن همه به رایگان استفاده کنید از جمله پسوند مرورگر وظیفه ایجاد و صفحات تعاملی شما می توانید استفاده کنید برای سازماندهی تمام یادداشت های خود را.

اگر شما می خواهید به پرداخت اختیاری 29 دلار سالانه هزینه شما می توانید حتی بیشتر ویژگی های پیشرفته ای مانند پشتیبان گیری و یادآوری خودکار. حتی با نسخه رایگان شما می مانم به مراتب سازمان یافته تر.

دانلود: Todoist

2. 1Password

شما آن را متوجه ممکن است اما شما احتمالا صرف یک تن از زمان یادآوری کلمه عبور خود را, به خصوص اگر و هنگامی که شما را فراموش کرده ام به یک نرم افزار شما با استفاده از به طور منظم.

1Password نرم افزار برای مک است که موجب صرفه جویی در و به یاد تمام کلمات عبور شما را برای شما در یک محل بنابراین شما می توانید دسترسی به تمام سایت های مورد علاقه شما تنها با یک کلیک.

شما صرفه جویی در وقت و حفظ تمام حساب های خود را امن به طور همزمان. یک برنامه شخصی است $2.99 در هر ماه.

دانلود: 1Password

3. خرس

خرس یک نوع منحصر به فرد از note-taking app طراحی شده برای آن را آسان تر برای کاربران مکینتاش به نوشتن یادداشت بر روی بروید. با آن شما می توانید به لیست خودتان یادآوری و طرح مفاهیم برای آینده جلسات طوفان مغزی.

آن می آید با بسیاری از انواع سبک های درون خطی بنابراین شما می توانید یادداشت های خود را به تنظیمات شخصی خود را و به یاد داشته باشید این زمینه که در آن شما آنها را نوشت. هسته نسخه رایگان است با $14.99 در هر ماه نسخه در دسترس به عنوان به خوبی.

دانلود: خرس

تبلیغات

4. هازل

هازل توسط noodlesoft خودکار است سازمان ابزار طراحی شده برای مک است که به شما کمک خواهد کرد به طور خودکار سازماندهی فایل های خود را بر اساس هر گونه قوانین سفارشی شما می خواهید برای ایجاد.

برای مثال شما می توانید تنظیم آن را به حرکت دست نخورده آیتم ها از یک پوشه به پوشه دیگر با برچسب "اقدامات" اگر آنها نبوده است خطاب در عرض یک هفته. این می تواند به شما صرفه جویی در ساعت از سازمان در طی چند هفته. تنها مجوز یک تخت $32.

دانلود: noodlesoft

5. آلفرد

آلفرد است همه در یک برنامه طراحی شده برای صرفه جویی در وقت شما با کلید های میانبر مک و مناسب اقدامات سفارشی. شما می توانید آن را در راه های مختلفی.

برای مثال شما می توانید دسترسی آلفرد کلیپ بورد حافظه, بنابراین شما لازم نیست کپی و چسباندن همان مواد و بیش از بیش و یا راه اندازی سفارشی گردش کار به طور خودکار برخی از مهمترین کارهای تکراری.

این یک برنامه پرداخت می شود با چند قیمت امتیاز بر اساس ویژگی های مورد نظر شما.

دانلود: آلفرد

6. TextExpander

TextExpander دقیقا همان چیزی است که از نام نشان می دهد; این اجازه می دهد تا شما را به نوع در یک قطعه کوتاه از متن و گسترش آن متن به طور خودکار.

برای مثال شما می توانید ایجاد یک سفارشی توسعه است که اجازه می دهد تا شما را به التماس کردن کامل پاراگراف شما نوع بارها و بارها به سادگی با تایپ کردن یک مخفف منحصر به فرد. هنگامی که شما مورد استفاده قرار گیرد به دلخواه خود ترکیب شما یدکی انگشتان دست خود را از تایپ کردن هزاران نفر از کلمات.

یک فرد حساب $3.33 در هر ماه.

دانلود: TextExpander

7. Backblaze

اگر شما تا کنون تجربه کرده اید یک تصادف یا سرقت از مک خود را, شما می دانید چقدر زمان بازگرداندن سیستم می تواند به شما هزینه. شما ساعت را صرف جایگزین کردن فایل های شما از دست رفته و از دست دادن هزاران نفر از فایل های که غیر قابل تعویض هستند.

Backblaze یک, خودکار, راه ارزان برای پشتیبان گیری از کل مک برای فقط 5 دلار در ماه است.

تبلیغات

دانلود: Backblaze

8. صفحه کلید Maestro

صفحه کلید Maestro است یک برنامه است که هنوز هم با قدرت به زندگی خود را آسان تر است. با آن شما می توانید به طور خودکار هر تعداد از وظایف بر اساس برخی ماشه (مانند ترکیب کلید فوری و یا یک رویداد مانند اتصال به شبکه های بی سیم). یک مجوز تنها هزینه $36.

دانلود: استاد صفحه کلید

9. Snagit

وجود دارد بسیاری از برنامه های کاربردی برای یک صفحه نمایش خوب-ضبط برنامه که آیا شما در حال تلاش برای نشان دادن یک قرص مشکل دارید یا فقط می خواهید برای را جالب مم. Snagit باعث می شود آن را آسان با ساخته شده است در ویرایش برای هر دو هنوز هم عکس ها و ویدئو. تنها مجوز دو ماشین را پوشش می دهد و هزینه های $49.95.

دانلود: TechSmith/Snagit

10. متصدی بار

متصدی بار است که هوشمندانه با نام نرم افزار است که کمک می کند تا شما در تمیز کردن و سازماندهی تمام خود را در نوار منو آیکون. شما همچنین می توانید دسترسی به آنها را به سرعت با کلید های میانبر صفحه کلید.

اگر شما مانند اکثر کاربران مک کسانی که آیکون دریافت به هم ریخته به سرعت و توقف شما را از کار کارآمد. این برنامه رایگان را امتحان کنید برای 4 هفته پس از آن شما نیاز به $15 مجوز.

دانلود: متصدی بار

11. سمور

سمور است که در Mac app برای توجه داشته باشید یادداشت برداری متنفر است که تایپ کردن. آن را یک صدا هوشمند-سیستم تشخیص و توجه داشته باشید در نظر گرفتن برنامه کمک خواهد کرد که شما رونویسی مکالمات خود را حفظ یادداشت ها در طول جلسات و حتی متنی یادداشت به خودتان در زمان خود.

بهترین از همه آن رایگان است برای شروع!

دانلود: سمور

12. شار

آیا شما اغلب خودتان احساس خستگی در طول روز و یا احساس قادر به دریافت به خواب بعد از یک روز از خیره شدن به کامپیوتر شما? که می تواند به دلیل غیر طبیعی نور آبی که تابش از مک خود را.

شار به طور طبیعی سازگار با صفحه نمایش خود را به نور منتشر می کنند که منطبق بر زمان از روز بنابراین شما می توانید خواب بهتر و کمتر احساس خستگی می کند. آن هم رایگان!

تبلیغات

دانلود: شار

13. PDFpen

اگر شما مقابله با فایلهای Pdf به طور منظم, شما احتمالا خودتان پیدا کنید که مایل به نوعی از ابزار است که می تواند به شما اجازه علامت تا کسانی که فایلهای Pdf با این حال شما می خواهید. بدون یک برنامه اختصاص داده شده مانند PDFpen, این می تواند مشکل باشد.

PDFpen به شما امکان ویرایش فایلهای Pdf در تقریبا در هر راه ممکن و قابل تصور, دادن به شما قدرت بیشتر و صرفه جویی در وقت شما. یک مجوز است $74.95.

دانلود: Smile نرم افزار/PDFpen

14. OmniFocus

OmniFocus همه چیز در مورد وظیفه مدیریت. آن را دارای یک رابط تمیز است که اجازه می دهد تا شما را به برچسب وظایف خود برنامه ریزی حوادث و حتی به طور خودکار با ویژگی های خاص.

این یکی از جامع ترین راه حل در بازار وجود دارد یک بیت از یک منحنی یادگیری برای دریافت بیشتر از آن.

یک مجوز استاندارد است $39.99 در حالی که نسخه حرفه ای است $79.99.

دانلود: OmniFocus

15. فرانتس

آن را خسته کننده برای سوئیچ بین ده ها تن از برنامه های چت مانند Facebook Messenger شل و واتساپ هر زمان که شما می خواهید به صحبت با یک تماس های مختلف.

فرانتس راه حل ساده است; ارائه دسترسی به تمام این برنامه ها در یک بسته بندی مناسب. و بهترین از همه, آن را به طور کامل منبع باز است.

دانلود: فرانتس

16. MindNode

اگر شما طوفان مغزی, نوع, شما نیاز به یک برنامه مانند MindNode برای کمک به شما موثر سازماندهی افکار خود را. وجود دارد ده ها تن از ابزار شما می توانید استفاده کنید برای اتصال ایده ها در یک نقشه ذهنی و یا به سادگی نوشتن یادداشت ها را برای مراجعات بعدی.

هسته برنامه رایگان با در برنامه خرید در دسترس است.

دانلود: MindNode

تبلیغات

17. تمرکز

اینترنت یک چیز فوق العاده است اما می توان آن را بدجور منحرف. و اگر شما مثل اکثر ما شما قطع کار بر روی یک پروژه به دلیل برخی از مورد توجه قرار گرفتن سایت و یا آنلاین بد عادت. که در آن تمرکز می آید.

این برنامه اجازه می دهد تا شما را به جلوگیری از بدترین مجرمین با سفارشی محدودیت زمانی و محدودیت های دیگر, بنابراین شما می توانید تمرکز بر روی کاری که در دست. یک مجوز است $19.99.

دانلود: تمرکز

18. CleanMyMac

شانس هستند که شما مک کار نمی کند به عنوان سریع به عنوان آن می تواند به لطف گیگابایت از درهم و برهمی و فایل های غیر ضروری بر روی سیستم شما. CleanMyMac شما کمک می کند تا خود را اسکن مک نظارت بر سلامت آن و در نهایت پاک کردن آن—بنابراین شما می توانید مسئولیت رسیدگی به تمام وظایف خود را که کمی بیشتر سریع تر است. یک مجوز $39.95.

دانلود: CleanMyMac

19. Grammarly

یک خطای املایی یا دستوری اشتباه می تواند به شما هزینه ، آن می تواند منبع بدتر درجه بر روی یک کاغذ یا سازش اعتبار خود را در محل کار. خوشبختانه, Grammarly می تواند به شما کمک کند.

این مک-مجتمع نوشتن معاون نظارت بر تمام خود را به نوشتن و باعث می شود زندگی می کنند اصلاحات بنابراین شما هشدار به بالقوه خود را اشتباهات قبل از تبدیل شدن آنها دائمی است.

یک نسخه رایگان وجود دارد, اما نسخه حق بیمه شما هزینه بین $11 و 30 دلار در ماه بسته به اینکه چگونه شما پرداخت.

دانلود: Grammarly

خط پایین

این برنامه های بهره وری باید به شما کمک کند فشار پربارتر ساعت از هر روز, اما آنها نه تنها ابزار شما باید برای کمک به شما در پیدا کردن موفقیت است.

را به زمان برای یادگیری در مورد و آزمایش با تمام زندگی هک است که می تواند شما را سازنده تر است. با بهبود دستگاه های خود را به عنوان به خوبی به عنوان چشم انداز خود را و تمرکز شما قادر خواهید بود برای رسیدن به مراتب بیشتر انجام می شود در یک روز و احساس بهتر از انجام آن است.

بیشتر برای افزایش بهره وری

عکس های اعتباری: پاتریک بخش از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن