20 بهترین سمعی کتاب به صورت فوری انگیزه افزایش

شنیدن کتاب شده اند در اطراف برای مدتی در حال حاضر و آنها به طور فزاینده ای در حال رشد در محبوبیت است. این یک م

توسط PARINEWS در 6 خرداد 1399

شنیدن کتاب شده اند در اطراف برای مدتی در حال حاضر و آنها به طور فزاینده ای در حال رشد در محبوبیت است. این یک محصول من استفاده می شود برای مدت زمان طولانی و چیزی است که من توصیه می کنم به هر کسی که دوست دارد به خواندن و یا گوش دادن به کتاب های صوتی.

آمازون دارای یک انتخاب گسترده ای از بهترین سمعی کتاب در بازار است. از رمز و راز, هیجان انگیز, آنها واقعا چیزی است که می تواند به تهیه منافع هر کسی.

امروز ما می شود ترسیم بهترین سمعی کتاب در آمازون است که می تواند شما را فوری انگیزه افزایش دهد. بنابراین انتخاب یکی از این برای خرید بعدی خود را و آماده برای سرکوب اهداف خود را! اگر شما می خواهید به بررسی برخی از آنها را به Audible.com.

1. آن را له! توسط Gary Vaynerchuk

آن را له! فراهم می کند فقط به عنوان بسیار بزرگ زندگی مشاوره آن را به عنوان استراتژی برای موفقیت کارآفرینی. گری Vaynerchuk انرژی روایت کار خود را تشویق شنونده به دنبال یک حرفه ای است که متناسب با احساسات خود اما برای پیدا کردن یک راه به نوبه خود احساسات خود را به یک حرفه ای است. این است که چگونه شما شناسایی خط کار شما باید درایو به اندازه کافی به دنبال شدت برای رسیدن به موفقیت است.

شنوایی نویسنده خود بگویید داستان موفقیت خود را به یو پی اس و فراز زندگی گنجانده شده است—به عنوان الهام بخش آن را به عنوان مفید است و شور و شوق خود را برای پروژه خود همدم مناسب برای شماست. این یکی از بهترین سمعی کتاب برای کارآفرینان مشتاق.

دریافت کتاب اینجا!

2. انجام کارها توسط دیوید آلن

آبیته گسترش آلن در حال حاضر ادم روش به حساب بیشتر چالش مدرن که عصر فن آوری ارائه. آلن ادعا می کند که بهره وری است که به سادگی در مورد درستی سازماندهی خود را به-dos بنابراین شما نمی پایمال کردن مغز شما.

هنگامی که شما انجام داده ایم که آن را ممکن است برای رسیدن به همیشه گریزان صندوق صفر—هر دو در تحت اللفظی ایمیل سرور و بقیه عمر خود را. گوش دادن به آلن حکایات در مورد او چگونه خود را توسعه یافته روش واقعا ارزش خود را در حالی که.

دریافت کتاب اینجا!

3. راز توسط روندا بایرن

راز کلاسیک در انگیزه دسته بندی شده است و توصیه می شود توسط برخی از قابل توجه ترین افراد مشهور tastemakers در جهان (مانند اپرا!). بایرن انجام متنی که بر ما قدرت داخلی به آشکار تغییر با ذهن آگاهی و قصد و نیت ساخت برای راهنمای کامل سفر به توانمندی.

در سراسر رمان او شامل بسیاری از نمونه های پژوهش و توصیفات برای حمایت از مشروعیت قانون جاذبه است. یکی از بهترین کتاب ها در شنیدن ،

دریافت کتاب اینجا!

4. مانع در راه است توسط رایان تعطیلات

تبلیغات

در مانع در راه است, تعطیلات ادعا می کند که چهره های موفق در طول تاریخ موفق شدند با وجود موانع خود را, اما نه به خاطر آنها درگیر با آن موانع و ناممکن هاست در یک روش خاص. اصول و داستان تعطیلات میسازد در حمایت از این ادعا واقعا شگفت انگیز هستند. از طریق کاوش های باستانی فرمول برای موفقیت شما بدون شک خواهد بود بازاندیشی راه شما رویکرد هر موانع در طول سفر خود را.

دریافت کتاب اینجا!

5. شما یک رشته Badass توسط جن, Sincero

در این کتاب صوتی, Sincero شما متقاعد چگونه عالی شما در حال حاضر. Sincero روش جدید سن سلامتی موضوعات را با صراحت و باز دلی برای کمک به شنونده قطع از طریق رقیق است که شما مانع از بودن خود را بهترین خود را.

این کتاب صوتی متمرکز شده است بر نگرش و اعتماد به نفس. گوش دادن به توصیه او این است که بسیاری مانند در اختیار داشتن یک heart-to-heart با صادقانه ترین و خنده دار, دوست, دوست در زندگی خود را. اگر شما نیاز به یک کمی از عشق دشوار و برخی از خنده خوب این خواهد بود یکی از بهترین سمعی کتاب برای شما.

دریافت کتاب اینجا!

6. زندگی با یک مهر و موم توسط جسی Itzler

شما ممکن است فکر می کنم داشتن یک نیروی دریایی مهر و موم خود را به عنوان هم اتاقی را در مورد نگرش فلسفه رواقیون—اما به جای آن باعث boatload از غیر منتظره shenanigans. از مهر و موم نیروی دریایی دیوید Goggins برنامه ریزی برفی اجرا در وسط شب به یک سری از تاسف walk-in Itzler روایت او همخانه antics در راه است که به ارمغان می آورد برخی از مقدار مورد نیاز طنز به انگیزه ژانر است.

این کتاب صوتی را فراهم می کند یک دوز سالم از جدی انگیزه. در پایان آنچه شما می کنید این است که بسیار مورد نیاز تنظیم نگرش: آنچه که ما فکر می کنم ما قادر به هیچ وجه نزدیک به پتانسیل کامل ما.

دریافت کتاب اینجا!

7. زندگی در حال تغییر سحر و جادو از اهداف ماری کوندو

شما احتمالا آشنا با ماری کوندو در حال حاضر به عنوان به خوبی به عنوان شور و شوق او را برای تبدیل messes به فرصت برای رشد و انعکاس است. در این زندگی در حال تغییر سحر و جادو از اهداف, Kondo علامت تجاری تعصب و غیرت برای رام کردن یک فضای دقیقا چیزی است که شنوندگان می توانید انتظار برای شنیدن. هر چند خیلی از Kondo مشاوره عملی امیلی وو Zeller عملکرد عالی کمک می کند تا نویسنده کلمات مورد درمان خود را در فضای اقلام خود را و خودتان را با عزت هر دو احساس اطلاعاتی و الهام بخش است.

دریافت کتاب اینجا!

8. درایو توسط Daniel H. صورتی

صورتی مردد علمی تمرکز نسبت به تغییر ذهن ما و رفتارهای خود را audiobook. دهه کار گرد هم می آیند و فراهم می کند یک شیرجه عمیق به علم چه انگیزه انسان است. این آهنگ کوتاه و مصرفی چیزی موضعی و آسان برای گوش دادن به در کار و یا در رفت و آمد خود را که ارائه بینش انگیزه چارچوب در بسیاری از بخش های زندگی خود را هر دو شخصی و حرفه ای.

دریافت کتاب اینجا!

تبلیغات

9. فوق العاده جذب توسط گابریل برنشتاین

برنشتاین غواصی به عمق معنویت از تعالیم او بر قانون جاذبه است. فوق العاده مجذوب کننده است که قابل شنیدن ویراستاران انتخاب کنید و جذاب, ایجاد انگیزه در چگونه بودن در تراز با نیروهای بالاتر در محل کار در زندگی ما می تواند به ما چیزهایی که ما همیشه می خواستم.

برنشتاین را فراهم می کند شنوندگان با حکایات شخصی در مورد او تجلی شیوه های عملی و تمرینات ذهنی برای تشویق روانی تراز و مشاوره به صورت واقع گرایانه بودن با خودتان در حالی که همچنین کاملا بلند پروازانه در مورد آنچه که خوب چیزهایی که شما می توانید جذب کند. بنابراین آیا به نفع خودتان و انتخاب این کتاب ،

دریافت کتاب اینجا!

10. این 10X قانون توسط گرانت chuck sink

این 10x حکومت نیروهای شما را به یک نگاه سخت خوب در محدودیت های خود را و این که آیا شما در حال هل دادن خودتان برای رسیدن به همه که ممکن است در زندگی. این کتاب صوتی بسته انگیزشی پانچ و حاضر به ضرب و شتم در سراسر بوش. شما خواهید آموخت که چگونه برای بیدار کردن و انجام کار لازم برای به دست آوردن آنچه شما می خواهید.

Chuck sink میسازد او 31 اصول موفقیت بیشتر آن لولا بر این تصور است که موفق بودن طول می کشد نرخ بالای فعالیت (10x ما نرخ طبیعی به طور خاص). هل دادن خودمان را به overdrive, chuck sink می گوید به شما می دهد توانایی برای رسیدن به بزرگتر و بهتر در تمام زمینه های زندگی خود را. بنابراین اگر شما به دنبال برای دستیابی به اطلاعات بیشتر در زندگی شما این خواهد بود که یکی از بهترین سمعی کتاب برای شما.

دریافت کتاب اینجا!

11. ظریف هنر نیست به F*ck با علامت منسون

مثبت تنها می تواند شما را تا کنون. در برخی از نقطه در, همه ما تجربه شرایط و یا احساسات است که نیاز به بیش از فقط یک خوش بین نگرش به مقابله با. در این هنر ظریف نمی دادن F*ckعلامت منسون صحبت می کند به طور مستقیم و صادقانه به شنوندگان در مورد چگونه به مقابله با f*cked up جهان اطراف آنها را بدون از دست دادن انگیزه خود را برای انجام کارهای بزرگ.

منسون است نه روزمره خود انگیزشی گورو. این کتاب صوتی ارائه هیچ مزخرف راهنمای muscling از طریق قطعات سخت تر از زندگی است. این یک انتخاب عالی برای هر کسی, اما به خصوص انتخاب عالی برای کمک به خود شک دارند که ممکن است در غیر این صورت رد خوشبین "وو-وو" رویکرد به طور منظم به تصویب رسید توسط محرکها.

دریافت کتاب اینجا!

12. پادزهر توسط Oliver Burkeman

الیور Burkeman می نویسد دقیقا نوع شنونده که نیاز به انگیزه اما نمی تمایل به هضم آن در آن مشخص خوشبین فرمت. او با ارائه پایان نامه خود را که مثبت همیشه کار نمی کند; از این رو گاهی اوقات تنها منفی مسیر می تواند به ما کمک کند.

Burkeman به ما می گوید در کلمات خود و صدا است که آن را خوب (و حتی قدرتمند) را در آغوش هر گریزناپذیر زشت واقعیت در زندگی ما است و حتی می تواند فوق العاده قدرتمند تجربه کنید. این است که بر خلاف هر گونه دیگر کتاب صوتی در این ژانر است. پادزهر تشویق شنونده به حرکت اساسا به سوی حقیقت مهم نیست که چقدر, دردناک,, و آن را یک standout در میان همسالان خود.

دریافت کتاب اینجا!

تبلیغات

13. شادی فرضیه توسط جاناتان Haidt

این بلند پروازانه کتاب صوتی را می بیند نویسنده پرفروش Jonathan Haidt مطالعه فردی ایده هایی که باید تحمل طریق قرن ها و نفوذ فرهنگ های مختلف بررسی منبع قدرت ماندن. شنوندگان را تشویق به پیدا کردن آرامش در نحوه مسدود کننده به شادی هر چند آنها ممکن است احساس منحصر به فرد بوده است جهانی احساس توسط میلیون ها نفر در سراسر زمان ها و فرهنگ ها است.

با Haidt سخت کوش و متفکر معاینه به زندگی به ارمغان آورد توسط ماهرانه روایت از رایان وینسنت اندرسون تجربه گوش دادن به طور همزمان مانند یک enthralling سری سخنرانی و حفاری خرد قرون گذشته.

دریافت کتاب اینجا!

14. چگونه افراد موفق فکر می کنم توسط John C. Maxwell

گاهی اوقات به دنبال دیگران به عنوان مدل نقش است بهترین راه برای یادگیری و پیاده سازی روش های موثر در زندگی خود ما. این دقیقا همان چیزی است ماکسول کند او را به عنوان فراهم می کند 11 مدل مختلف در چگونه افراد موفق فکر می کنم. ماکسول میسازد از هر نوع با جزئیات خاص و برنامه های عملی است که توصیه های خود را آسان به tangibly اعمال می شود به زندگی ما.

این انتخاب تقریبا بی دردسر گوش دادن—آن را قابل هضم ساده به خوبی سازمان یافته و عملی ساخت آن آسان به دنبال همراه. روایت شده توسط برنده جایزه کتاب صوتی جانباز کریس Sorenson تنها جمع صراحت از پیام اصلی اطمینان حاصل کرد که شما را به تفکر بیشتر به طور موثر و همه جانبه تر از همیشه. اگر شما به دنبال به یاد بگیرند که چگونه به فکر می کنم مانند کارشناسان در این زمینه خود را, این است که یکی از بهترین سمعی کتاب است که شما می توانید انتخاب کنید تا.

دریافت کتاب اینجا!

15. جادوی فکر بزرگ توسط دیوید شوارتز

میلیون ها نفر از مردم را درگیر با شوارتز کلاسیک (در اصل در سال 1959 منتشر شد) و میلیون ها نفر آمده اند دور الهام گرفته و تغییر کرده است. امروز حکمت در این است که فقط به عنوان رزونانس—و بازیگر Jason Culp روایت را تضمین می کند هر کلمه تاثیر گذار است.

شوارتز پیام ساده است: برای به دست آوردن نتایج بزرگ همه ما در مورد رویای ما باید به فکر می کنم بزرگ ، هنگامی که ما شروع به فکر ما عمل می کنند و سپس در نهایت رسیدن به بزرگ است. بهترین بخشی از این کتاب صوتی است که چگونه آسان است مشاوره است که به دنبال و اجرا—پس از هر فصل شوارتز recaps مهم ترین نکات عملی و takeaways بنابراین این پیام هرگز نتواند به چوب. من احساس اعتماد به نفس وقتی که من می گویند این کتاب می تواند زندگی خود را تغییر دهید.

دریافت کتاب اینجا!

16. چگونه به خود ذهن خود را توسط ناپلئون هیل

چگونه به خود ذهن خود را یک فرصت منحصر به فرد برای شنیدن انگیزشی مشاوره از یکی از محترم ترین و موفق مردم در تاریخ: اندرو کارنگی. ناپلئون هیل اصلی مصاحبه را فراهم می کند ساختار برای هر یک از سه (بله تنها سه) فصل از این کتاب صوتی که در آن تپه به بررسی مهم ترین گام برای داشتن یک ذهن است که با این نسخهها کار با جاه طلبی های خود را به جای در برابر آنها.

دریافت کتاب اینجا!

17. ببینید شما در بالا (25th Anniversary) توسط Zig Ziglar

تبلیغات

Zig Ziglar به طور مستمر انگیزه بسیاری از مردم در سراسر جهان است. The 25th anniversary edition از خود سر و صدا-ضربه, انگیزه, برنامه یک محل عالی برای یا گوش دادن به آموزه های خود را برای اولین بار و یا دوباره تجربه خود را الهام بخش روش برای توسعه نفس بالا.

درس جامع و روشنگری و فوق العاده قابل استفاده برای زندگی روزمره است. Ziglar انرژی است بی بدیل و غیر قابل انکار پس از گوش دادن به ضبط زنده این سمینار که در آن او ارائه برنامه های خود را فراهم می کند یک تجربه فراموش نشدنی. این یکی از بهترین سمعی کتاب برای کسانی که به دنبال انگیزه افزایش می دهد.

دریافت کتاب اینجا!

18. بهم زدن جعبه توسط Seth Godin

Seth Godin فکر می کند که دستیابی به موفقیت در جهان هرگز نباید تبدیل به تمرکز اصلی ما; آن را باید آخرین چیزی که ما انجام می دهیم. در عوض تمرکز خود را در شکستن قالب و جعل ما مسیر—ایجاد یک واقعیت جدید برای خودمان به جای تلاش برای پیدا کردن جایگاه ما در این واقعیت است که مجبور شد بر ما.

بهم زدن جعبه اوج Godin ایده های در مورد ضد فرهنگی تفکر و تغییر دهید. مونتاژ در اینجا آنها را به صورت منسجم راهنمای استفاده از براندازی هنجار برای به انجام رساندن یک گل. این کتاب صوتی را می شکست باز پیر الگوهای فکری در یک مقدار کوتاه از زمان.

دریافت کتاب اینجا!

19. خوردن قورباغه که! توسط برایان تریسی

اگر همه چیز را ما می خواستیم به انجام همسان با آنچه که ما نیاز به انجام تصور کنید که چگونه از آن آسان خواهد بود برای با انگیزه ماندن. متاسفانه که چنین نیست—که چیزی است که نویسنده-راوی برایان تریسی همه به خوبی می داند. خوردن قورباغه که! این است که توصیه های خود را برای به حداکثر رساندن وظیفه ما انجام تاثیر بر کسانی که در مورد شما را خاموش ساخت شما نه تنها شادتر زمانی که آنها در حال تکمیل است, اما شما بسیار کارآمد تر نیز هست.

این کتاب صوتی انتخاب ایده آل برای هر شنونده به دنبال ضرب و شتم چرخه بی پایان از تعویق افزایش بهره وری و اتخاذ یک سیستم مدیریت زمان است.

دریافت کتاب اینجا!

20. تغییر افکار خود را تغییر دهید و زندگی خود را توسط وین دایر

همه انگیزه حکمت است که اعمال می شود به زندگی مدرن است که از دوران مدرن است. Dr. Wayne Dyer طول می کشد حکمت تائو ته چینگ—باستانی چینی آیات و اعمال آنها را به قرن 21 شرایطی. دایر شامل همه آیات 81 از تائو و همچنین 81 مقاله که در آن او تفسیر درس هر آیه را شامل شده و باعث می شود ایده های در دسترس مدرن شنونده. اگر شما عشق به حکمت باستانی, شانس هستند شما این عشق قابل شنیدن کتاب نیز هست.

دریافت کتاب اینجا!

کتاب های بیشتر به شما انگیزه

عکس های اعتباری: Malte Wingen از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن