مراقبت از خود و راهنمایی در طول زمان دشوار است (یک درمانگر مشاوره)

بیایید صادقانه از خود مراقبت کمی مانند تمرکز حواس – بیش استفاده می شود و تقریبا غیر ارادی ماهیچه شایسته چشم-رول از یک موضوع است. این یک تجاری راه برای توصیف چیزی است که در واقع بسیار ساده و حیاتی برای زندگی یک زندگی شاد است.

اگر شما تا کنون گفته شده شما نیاز به خودتان برخی از مراقبت از خود آن احتمالا شما احساس می کنید فوق العاده با انگیزه و خوبی در مورد خودتان این کار را کرد ؟ چرا که اگر آن را به نقطه ای که کسی به شما بگوید و سپس آن را کاملا آشکار است که شما دقیقا دست زدن به خود را sh*t.

“من فکر می کنم شما باید با تفکر و تمرین برخی از عشق به خود است.”

خشم القا نظرات شبیه به این حسن نیت اما در نهایت بی فایده است. آن را فقط مانند گفتن کسی که با افسردگی فقط به “تشویق” و یا درخواست یک فرد با پاهای شکسته شدن و رقص نیست دیگه این اتفاق نمیفته.

یک راه بهتر برای تشویق کسی است که برای ساخت آنها و برجسته خود را مثبت و نقاط قوت. بود به عنوان مثال کسی که به شیوه های مراقبت از خود, اما مهمتر از همه نقطه ای از مشکلات خود را.

اگر شما کسی که نیاز به کمی عشق, و یا اگر شما می خواهید برای تنظیم یک مثال خوب برای شخص دیگری پس مطمئن باشید شما پیدا کردن چگونه به انجام این کار در اینجا. هیچ کرک یا وو-وو فقط برخی از واقعا مفید و موثر استراتژی شما می توانید شروع به استفاده از امروز.

چه خود مراقبت ؟

اولا آیا ما می توانیم به جای اشاره به این که “رابطه شما با خودتان”? آن را کمتر انقباض غیر ارادی ماهیچه و دقیق تر. زیرا آنچه ما واقعا صحبت کردن در مورد قانون مراقبت از خود را به عنوان شما را برای یک دوست, و درخواست:

“حال شما چطور است؟”

تبلیغات

و پاسخ با “من خوب هستم.” مجاز نیست.

رای خود را در رابطه با خودتان از 1 -10 (10 که شما احتمالا نمی نیاز به هر گونه خود-مراقبت tips!).

اگر شما در حال تلاش برای قرار دادن یک شماره بر روی آن فکر می کنم در مورد اینکه آیا شما عادت را در خودتان احساس بدی سوال که آیا شما شایسته هستید و یا ضرب و شتم خود را اغلب.

و یا شما خودتان را تشویق ؟ آیا شما احساس می کنید قوی و قادر به گفتن به خودتان “شما می توانید این کار را” به جای “چرا من باید زحمت”?

از آن فکر می کنم این راه:

اگر شما تا به حال به تکرار خود درونی دیالوگ – کلمات مورد نظر شما می گویند به خودتان – کلمه به کلمه به عنوان اگر آن را توصیه به دوستان خود خواهد شما هر گونه دوستان در سمت چپ ؟

این خوب است اگر شما نمی خواهد و یا شاید فقط چند stragglers. همه ما ضرب و شتم گرفته از خودمان در یک نقطه و یا دیگر. اما بیایید این راست: اگر شما گرفته نشده زمان برای گوش دادن به پچ پچ های ذهنی در حال حاضر دوست من.

این یکی نیست شما می توانید اجازه دهید به دلیل آن است که به معنای واقعی کلمه کلیدی برای موفقیت شما. زندانی با خود افکار منفی و باورهای شما را به چیزهایی مانند اضطراب و افسردگی و اعتماد به نفس پایین, عزت نفس پایین و به طور کلی ناراضی تجربه زندگی است. بنابراین این مهم است.

تبلیغات

“صحبت کردن با خود است که بزرگترین چیزی. بسیاری از ما یک گفت و گو است که تلخه. من با استفاده از my self-talk برای من بهتر از من قوی تر… صحبت کردن با خود می آید از باور را در خودتان. اگر شما خودت را باور نمی, آن را نمی خواهد کار.” – دیوید Goggins, یک ultramarathon دونده بازنشسته نیروی دریایی ایالات متحده مهر و موم و سابق US Air Force Tactical Air Control عضو حزب که به خدمت در جنگ عراق.

“آنها فقط افکار, چگونه مضر می باشد؟”

مغز شما نمی دانید تفاوت بین یک رویداد واقعی و یک فکر.[1] این است که چرا شما می توانید اضطراب زمانی که شما فکر می کنم از صحبت های عمومی و یا زمانی که دهان خود را آب هنگامی که شما فکر می کنم از جویدن یک لیمو.

اگر شما منفی صحبت کردن با خود هر روز مغز خود را مسیرهای عصبی را واقعا تغییر و قالب به این سبک از تفکر تقریبا مانند تنظیمات پیش فرض. ذهن ناخودآگاه معتقد است چیزهایی که شما آن را بگویید و اگر به شما بگویم آن چیزی است که برای مدت طولانی به اندازه کافی شما را به صورت یک سیستم باور در سطح ناخودآگاه است که زیر بنای چگونه شما عمل می کنند و واکنش نشان می دهند در هر روز است.

دلیل این است که مغز نرم و قابل انعطاف است – آن را تغییر و آن را سازگار.[2] بنابراین هنگامی که ما فکر می کنم همان افکار و بیش از بیش این مسیر تقویت و تبدیل شدن به جدید طبیعی است.

“سلول های عصبی است که آتش هم سیم با هم” – Hebb, D. O.

این اولین و مهم ترین چیزی که به درک به منظور ایجاد یک رابطه خوب با خودتان است. شما لازم نیست به “سقوط در عشق با خودتان” اما شما باید قبول خود را با تمام معایب خاص خود را و ایجاد, جدید, مثبت و الگوهای فکری که شما درایو رو به جلو (نه شما نگه بازگشت).

چگونه من می دانم چه من و گفت به خودم ؟

با تمرکز بر صحبت کردن گفتگوی درونی یا پچ پچ های ذهنی ما نیاز به تغییر تمرکز از جهان خارجی به داخلی جهان است.

انجام این کار سخت است اما ممکن است. هیچ چیز خوب و آسان می آید و آن را تنها برای بسیاری از ما به دلیل آن چیزی است که ما آموخته در مدرسه و یا از پدر و مادر ما (هر چند آن را قطعا باید باشد!).

تبلیغات

در اینجا برخی از راه برای شروع به گوش دادن.

شروع به نوشتن

یک قلم و کاغذ و فقط به نوشتن هر آنچه که به ذهن می آید. برخی دهید: “من آرزو می کنم من می توانم احساس کمتر/بیشتر...” یا “به تازگی چه بوده است آزار دهنده من است…” سهام را از همه چیز شما در حال گفتن خود را هر روز.

چه احساسات و عواطف شما بوده ام احساس به تازگی ؟ آنچه که شما تاکید? چه چیزی شما را خوشحال سازد ؟

یک درمانگر می تواند با کمک این نوع از همه چیز, اما شما می توانید خودتان این را انجام دهید هنگامی که شما تمرین شناسایی افکار و احساسات خود را در حال تبدیل شدن بیشتر خود آگاه است.

مدیتیشن

اگر شما در حال مبارزه با نوشتن شروع با مدیتیشن و تنفس. مراقبه (و چیزی حتی بهتر هیپنوتیزم) یک راه که در آن ما تبدیل مغز ما امواج از بتا به آلفا – معنی ما می تواند دسترسی به سیستم عامل از ذهن ما است.[3] در این دولت ما کاهش اثرات استرس و کورتیزول با رسیدن به “استراحت و هضم” مرحله.

شما لازم نیست که برای روشن شدن ذهن خود و یا نشستن در یک عجیب و غریب و ناراحت کننده در برخواهد داشت.

فقط آرام دریافت موسیقی متن فیلم خوب در Spotify در یا یوتیوب و شروع با تمرکز بر روی تنفس خود را. شمارش در 5 و 7. شما می توانید اضافه کردن در برخی از مانتراها را می گویند با صدای بلند مانند “آزادی” و اجازه دهید ذهن خود را سرگردان (اما آن را به عقب هر زمان که شما آن را متوجه سرگردان بیش از حد).

“مراقبه است نه یک راه ساخت ذهن خود را آرام. این یک راه ورود به آرام که در حال حاضر وجود دارد به خاک سپرده شد زیر 50,000 افکار فرد به طور متوسط فکر می کند هر روز.” – دیپاک چوپرا

این آسان تر می شود ، هنگامی که شما می دانید آنچه در افکار خود می گویند شما می تواند به توقف فکر کردم قبل از آن سیگنال احساسات.

به یاد داشته باشید آن را ما در پاسخ به شرایط و چگونگی درک ما از آنها است که می تواند باعث انواع مختلفی از احساسات است.

چه چیز دیگری کمک می کند?

شروع به استفاده از اظهارات مثبت

قرار داده و آنها را تا جایی که شما آنها را ببینید که هر روز بر روی تلفن خود را و یا خود را آینه. آشنا کردن مغز خود را با آن به دیدن تقویت مثبت. این همراه با روزنامه نگاری است یک راه عالی برای شروع به خنثیسازی هر یک از منفی مسیرهای عصبی در شما شده است با استفاده از بیش از حد طولانی.

سعی کنید این 10 Affirmations مثبت برای رسیدن به موفقیت که زندگی شما تغییر خواهد کرد.

رژیم غذایی و ورزش

ما می دانیم که ورزش کردن و غذا خوردن به خوبی برای ما خوب است به طوری که شروع به انجام اگر شما نمی. این است که رابطه شما با خودتان و بدن خود را طوری کاهش پردازش شکر و کربوهیدرات, افزایش چربی های سالم و سبزیجات افزایش پروتئین بدون چربی و شروع به عرق کردن.

همه از این شما را کمتر در معرض ابتلا به تفکر منفی و هورمون های خود را در کنار خود.

افکار نهایی

این استراتژی به ارزش زمان خود.

هیچ کس پاسخگو برگزار می شود رابطه شما با خودتان دیگر از شما. بله مردم قطعا می تواند تاثیر راه شما خودتان را ببینید, اما تنها اگر شما اجازه آنها را به انجام این کار.

تبلیغات

خودتان را به صحبت کردن به گرفتن رضایت شما به دیگران تاثیر منفی شما و مجموعه قصد خود را برای ساخت یک رابطه بزرگ با خودتان است. نه تنها مردم در اطراف شما شروع به متوجه عملکرد خود را در هر جنبه از زندگی خود را نیز افزایش خواهد یافت. شده است وجود دارد هرگز یک زمان بهتر برای شروع از در قرنطینه!

بیشتر از خود مراقبت Tips

عکس های اعتباری: سامانتا Gades از طریق unsplash.com

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

ایندکسر