چگونه برای یادگیری کسب و کار به عنوان یک کارآفرین مشتاق

این جای تعجب نیست که بسیاری از مردم خیالبافی درباره یک زندگی که در آن آنها خود به خود ، یک کارآفرین معنی زندگی به طور مستقل و بدون نیاز به دنبال سفارشات. بعلاوه کارآفرینی ممکن است منجر به انعطاف پذیر ساعات کار با هیچ محدودیتی در درآمد و داشتن کسب و کار خود را امپراتوری.

با این حال ایجاد یک کسب و کار از زمین تا هیچ شاهکار آسان است. تنها 40 درصد از کسب و کارهای کوچک سودآور هستند در حالی که دیگر 60 درصد یا حتی شکستن و یا از دست دادن پول به طور مداوم.[1]

پس چگونه دقیقا یک کسب و کار کارشناسی ارشد در این شرایط سخت اقتصاد ؟ هر چند هیچ فرمول ثابت اما در اینجا برخی از راهنمایی در مورد یادگیری چگونه برای کمک به شما در یادگیری کسب و کار و شروع به کار به عنوان یک کارآفرین.

1. شروع به کوچک

شروع کوچک است دستکمگرفتهشده. اکثر کارآفرینان مشتاق سعی کنید به آمار زمین در حال اجرا بلافاصله قبل از حتی آموزش اصول اولیه و مشکلات را به اجتناب از. توصیه من این است که همه چیز را به آرامی در ابتدا و شروع به کوچک. رفتن بزرگ از یک روز نیست همیشه بهترین روش است.

شریک زندگی من و من فقط در فوربس 30 زیر 30 آسیا لیست آفرین[2]. اما ما قطعا نمی توانید وجود دارد در یک روز. آن زمان ما 7 سال واقعا قطع چگونه برای اجرای کسب و کار ما و آن چیزی است که ما قادر به انجام از یک روز.

ارائه اولین بار من همیشه برای کیک پنیر فروشگاه در بریتانیا برای چند صد دلار است. آن را بسیار نیست اما این به من اعتماد به نفس به انجام چیزهای بزرگتر و یک مشتری خوشحال است که همیشه خوب است که در ابتدا.

شروع شده توسط تلاش برای فروش ارزان تر کالا یا خدمات مانند فروش لباس های قدیمی و قطعات شما دیگر نیاز به آنلاین و یا ارائه خدمات طراحی گرافیک. این فعالیت ها ممکن است به نظر می رسد بی اهمیت اما فرصت هایی که در آنها به شما آموزش هزینه مدیریت بازاریابی اولیه و نحوه ارائه ارزش واقعی به مصرف کنندگان خود را (و در برخورد با چالش ها در طول راه)

تلاش برای سریع-پیگیری پیشرفت خود و غواصی در بلافاصله می تواند منجر به یک بیداری بی ادب, به طور بالقوه حتی کسب و کار شکست. 7 از 10 کسب و کارهای کوچک نهفته شکست کسب و کار و آمار نشان می دهد آنها در نهایت شکست خود را قبل از 10 سال خوانده شده را علامت. می شود آن را با توجه به فقیر هزینه کنترل و یا عدم مناسب کسب و کار در سیستم کسب و کار شکست می تواند حداقل یک بار شما استاد اصول اولیه است.

2. پس از موفقیت مدل

خواندن بنیانگذار داستان آنلاین از طریق ویژگی های مقالات پادکست ها و وب سایت ها می تواند به شما بینش به این که چگونه این برجسته افراد موفق در سفر خود و برای جلوگیری از مشکلات خود را.

تبلیغات

رهبران کسب و کار تمایل به ترک الگوهای موفقیت است. مدلسازی پس از آنها یادگیری بیشتر در مورد جهان خود را ديد و vicariously رفتن همان مسیر آنها در زمان شما را قدرتمند شروع به سر احتمالا روشن دشوار است و مشابه تصمیم گیری شما باید به.

فراموش اطمینان حاصل شود که شما انتخاب فرد مناسب برای مدل پس از. انتخاب کسی است که به سطح شما را به آرزوی رسیدن به. به عنوان خوانده شده تا در مورد خود و یا شعارها و اهداف خود اشکالاتی و موفقیت از جمله چگونه آنها را به جایی که آنها در حال حاضر. به قول ضرب المثل قدیمی: “یادگیری از اشتباهات دیگران است. شما نمی توانید زندگی می کنند به اندازه کافی بلند به همه آنها را خودتان!””

وقتی که من برای اولین بار شروع به کسب و کار ما, من رسیده شخصا به کارآفرینان من نگاه کردن به مانند آنا Foureaux Frazao که طراح اصلی اپل در آن زمان است. خوشبختانه آنها سخاوتمندانه خود را به اشتراک گذاشته مشاوره با تجربه و تشویق که واقعا من رو از طریق برخی از نقاط تنگ.

در حال حاضر, شما خوش شانس به اندازه کافی برای شروع یک کسب و کار در یک زمان که در آن پادکست تمام خشم[3] و کارشناسان به اشتراک گذاری مشاوره به صورت رایگان در ارتباط با.

هر داستان موفقیت belies جاده لادن با چالش ها و مشکلات در حال انتظار برای خزش بر شما. کشف بیشتر در مورد این بنیانگذاران’ شکست چگونه آنها برداشت خود و اعمال این درس به شما آموخته اند به شخصی خود را سرمایه گذاری. نه تنها شما را وادار به جلوگیری از اشتباهات آنها ساخته شده اما شما نیز یک گام نزدیک تر به هدف خود را.

3. ثبت نام در دوره به یادگیری مهارت های جدید

یک کارآفرین نیاز شما به پوشیدن بسیاری از کلاه که اغلب بدان معنی است که شما باید در نقش بیشتر از شما خواهد بود راحت با. در یک شرکت بزرگ وجود دارد چند نقش ضروری است که شرکت کنه گروگان مختلف مردم — منابع انسانی, بازاریابی, حساب های اداری و غیره. شروع کسب و کار خود را بدان معناست که شما نیاز به گرفتن همه آنها را.

همواره دستیابی به مجموعه مهارت های جدید و تجارب مشخصه عادت یک کارآفرین بزرگ.

نگاهی به برخی از زمان به شرکت در کلاس برای بهبود مهارت های خود را در مناطقی که نیاز به کار می کنند. کاوش در عمق مناطق است که شما در حال حاضر ماهر در. با در نظر گرفتن یک دوره سقوط به بررسی موضوعات مختلف از کسب و کار شما می توانید تمام مهارت های کسب و کار به ویژه کسانی که شما اجتناب شود به خصوص در مدرسه است.

برای مثال به غیر از یادگیری مهارت های سخت مانند برنامه نویسی و طراحی شما همچنین می خواهید انتخاب کنید تا مهارت های نرم افزاری مانند مذاکره و فروش و مهارت های ارائه.

تبلیغات

یک کارآفرین لزوما به این معنی نیست شما باید به خوبی در همه چیز اما این به آن معنا است که شما باید مایل به سعی کنید همه چیز و تبدیل شدن به یک jack-of-all-trades. اولین گام برای بهتر تجهیز خود را با جامع ترین, کیسه duffel از مجموعه مهارت برای سفر طولانی پیش رو از آنجا که در آغاز شما به احتمال زیاد باید آن را تمام شده توسط خودتان.

4. استاد بازاریابی

جهان ما در حال تغییر است. ما باید کودکان ساخت میلیون ها فیلمبرداری بررسی در مورد اسباب بازی[4] و نوجوان اثرگذارندهها درآمد بیشتر در سال از ورود به سطح بانکداران. توجه تبدیل شده است کمیاب و اگر شما می دانید که چگونه به فرمان آن شما خواهید بود در یک موقعیت خوب به سود انبوه.

به عنوان یک نقطه شروع شما می خواهید به کارشناسی کارشناسی ارشد تعداد کمی از عناصر کلیدی و مجموعه مهارت برای شروع یادگیری بازاریابی:

سیستم عامل و رسانه های اجتماعی

صمیمی با انواع جدید سیستم عامل های اجتماعی مانند Infinite, مقابله با حرفه ای مخاطبان در ارتباط و آشنایی با های قدیمی-اما-طلا Facebook کانال برای تبلیغات است. این خواهد بود نان خود را-و-کره کانال های که شما خود را جدا از وب سایت خود را و خواهد بود مهم در گرفتن کلمه در مورد کسب و کار شما.

وبلاگ نویسی و نشر

این که آیا شما با استفاده از وردپرس یا متوسط اخلاق همان است. به اشتراک گذاری محتوای ارزشمند به صورت رایگان است که مخاطبان خود را خواهد شد عشق و توسعه یک جامعه و کارشناس هویت. به نوبه خود آنها را به طور بالقوه به خرید آنچه شما فروش و گسترش پیام خود را.

سال پشت اسلایدشیر شد رفتن به پلت فرم برای ما طاقچه قبل از آنها به دست آورد LinkedIn. من به طور منظم قرار داده تا فایلهای Pdf وجود دارد که به نوبه خود ما را از صدها نفر از سوالات و آگهی. پس از یک یا دو سال ما تا به حال میلیون ها نفر از مردم مشاهده مطالب ما. در حال حاضر که آن را تقریبا از بین رفته ما تا به حال برای پیدا کردن کانال های جدید مانند LinkedIn به بازار است.

مخاطبان Personas

تمام تاکتیک های بازاریابی و استراتژی های در دسترس خواهد بود برای هیچ است اگر شما یک ایده روشن از که شما در حال هدف قرار دادن آنچه که آنها می خواهند و بهترین راه برای رسیدن به آنها. نگاهی به زمان برای درک مخاطبان خود را در داخل-خارج — درک خواسته های خود ترس و آرمان.

استراتژی های قیمت گذاری

بازاریابی باید منجر به شما متوجه است. آن را نیز باید منجر به شما پرداخت می شود. دومی سخت تر برای به انجام رساندن موثر است. تنظیم قیمت مناسب است که طنین انداز با مخاطبان خود را بسیار مهم برای توسعه یک استراتژی موفق بازاریابی و کسب و کار.

5. دیدار با دیگر کارآفرینان

هیچ چیز ضربان اطراف خود را با هوشمند همفکر و رانده همچنین افرادی که رو به همان مبارزات به عنوان شما هستند. شما به تنهایی در این سفر; دیگران وجود دارد که می تواند به شما کمک کند در طول راه!

تبلیغات

جاده به یک کارآفرین موفق می تواند خشن و بیشتر از همه تنهایی. وجود دارد 100% شانس است که شما در رویارویی با چالش ها و مشکلات در طول راه و داشتن ذهنی قوی بازی طرز فکر اساسی برای تداوم و ماندن و خوش بینانه است.

داشتن دایره درونی از کارآفرینان می تواند به شما ارائه متنی مشاوره در تصمیم گیری های دشوار و مرور گام های بعدی خود را. افشای خودتان را به این گروه از افراد این است که بهترین فرصت را به انتخاب کنید تا چیزی جدید.

با استفاده از برنامه های مانند Meetup, پیوستن به گروه های LinkedIn و یا حضور در رویدادهای کسب و کار بر روی سیستم عامل مانند Eventbrite می تواند به شما در تنظیم به دیدار آینده خود را در دایره درونی از کارآفرینان.

شما هرگز می دانم که شما فقط ممکن است یادگیری یک کمی در چیزی که در نهایت می تواند شما را به ارتفاع بیشتر و انجام حتی بیشتر از ناشناخته ها.

گذشته از آن, شما به طور بالقوه می تواند پیدا کردن شرکای کسب و کار و یا همکاران است که نمی به طور مستقیم به رقابت اما خدمت مشابه گروه مشتری در میان مخاطبان هدف خود را .

6. شناسایی یک محصول تو رفتگی در دیوار شما به خوبی می دانید

آن را آسان تر به فروش یک محصول است که شما آشنا هستند با نزدیک. شما را در درک نقاط درد[5] است که رانندگی شما را به تصمیم گیری و مشتریان بالقوه خود را از طریق همان سفر از تصمیم گیری است. آشنایی با نقاط درد از این محصول شما می دانید دقیقا این تغییر شما می خواهید را به آن.

در بهترین سناریو مورد آنچه که شما به فروش می تواند آنچه که شما در مورد پرشور.

علاقه خود را ممکن است در کار کردن مثلا. مانند شروع یک کسب و کار در این فضا می تواند به اثبات می شود جالب تر و با توجه به صمیمی خود را درک و از آن به احتمال زیاد موفق تر بیش از حد.

ما شروع به ما ارائه مشاوره HighSpark ناشی از علاقه و تخصص است. ما مهارت های موجود در منطقه ساخته شده آن را آسان تر برای ما برای اولین بار چند مشتریان در مقابل فروش خدمات و یا ارائه آنچه که ما واقعا درک نمی کنند. همه در همه ، ما نیز قادر به روشنی بیان درد نقاط بر اساس مشتریان قبلی ما کمک کرد در یک صورت مستقل قبل از شروع کسب و کار است.

تبلیغات

خوب ایده های کسب و کار به سختی فقط “به شما می آیند” توسط سحر و جادو. هرچند که نباید توقف شما را از شروع. شروع با یک شور و انتخاب یک نقطه شروع وجود دارد. ایده ها و مدل کسب و کار ممکن است در طول زمان تکامل اما شما تشکر می کنم خود را برای شروع در اوایل.

7. تبدیل شدن به یک کارآموز

قبل از اینکه شما شروع به ساخت امپراطوری خود را در نظر گرفتن برخی از تجربه دست اول در دنیای واقعی به kickstart. بدون دانستن اینکه چگونه به چرخ دنده کار می کنند, پشت صحنه, شما را افزایش می دهد شانس خود را ساخت از اشتباهات است که می تواند اجتناب شده است.

کارآموزی در موفقیت یک شرکت کوچک می تواند یک شروع خوب است. این می تواند به شما بینش عمیق به شرکت های درونی و چگونه بنیانگذاران آن توسعه کسب و کار خود را دست اول.

به خوبی انتخاب شده کارآموزی می تواند به گسترش افق دید خود را ارائه فرصتی به کار به طور مستقیم با و یادگیری از بنیانگذاران این شرکت کوچک. در یک بزرگتر corporation تنظیمات شما ممکن است در همان سطح از مسئولیت.

شما همچنین باید این مجوز به چند اشتباه در یک محیط امن تر. مردم به طور کلی بخشنده تر نسبت به کارورزان که معمولا با تجربه کمتر از تمام وقت استخدام.

این فرصت به شما اجازه سرمایه گذاری بر روی نقاط قوت خود و درخواست درس های آموخته شده برای کسب و کار خود و سرمایه گذاری با سهولت بیشتری است. بهترین از همه, شما می توانید یک بلیط رایگان برای مربی حرفه ای است بنابراین هیچ نیاز به احساس می کنید راه خود را در تاریکی هنگامی که در شک و تردید. شما در خود شما!

افکار نهایی

این نکات باید به اندازه کافی به شما آغاز شده است ولی انجام این مسئولیت به تغذیه و رشد شرکت خود را طول می کشد مقدار زیادی از شجاعت.

با حل و فصل و یادگیری مستمر شما فقط چند قدم دور از تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق!

راهنمایی های بیشتر در حال تبدیل شدن به یک کارآفرین

عکس های اعتباری: Christina @ wocintechchat.com از طریق unsplash.com

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>