Uber پاسخ به COVID-19: ماسک صورت, selfies و مردم کمتر در ماشین

بارگذاری مشخص شده یک سری از اقدامات آن است که مصرف پنج شنبه به انطباق آن سوار-نقطه و کسب و کار تحویل به جهان تغییر COVID-19. رئیس در میان آنها یک قانون جدید محدود کردن حداکثر تعداد افراد مجاز در هر وسیله نقلیه.

شروع مارس 18th, تنها سه مسافر اجازه خواهد داشت در هر وسیله نقلیه در سراسر آن خط تولید این شرکت گفت. قبلا بارگذاری کرده بود اجازه داد تا چهار مسافر در آن UberX وسایل نقلیه. مسافران اجازه داده نخواهد شد به سوار شدن در صندلی جلو. این به معنای ترویج اجتماعی فاصله گرفتن از راننده — اگر نه دقیقا بین مسافران آن را هنوز هم خواهد شد مجاز به شمع به حد مرگ.

“ما نمی خواهیم آنها را در صندلی جلو چون ما می خواهیم آنها را به صورت فیزیکی دور تا آنجا که ممکن است از راننده” Sachin Kansal حال بارگذاری سر از ایمنی گفت: در یک ویدئو کنفرانس با خبرنگاران. “ما می خواهیم همه اعضای آن حزب به نشستن در صندلی عقب.” به عنوان برای مسافران کهنه به حد مرگ Kansal گفت: “اینها افرادی هستند که به طور معمول از همان خانواده به طوری که آنها در حال حاضر با هم زندگی می کنند.”

همانطور که قبلا گزارش شده بارگذاری خواهد شد نیاز به درایور و سواران به پوشیدن ماسک. مدیر عامل شرکت Uber دارا Khosrowshahi گفت: این شرکت با صرف 50 میلیون دلار در منابع برای رانندگان مانند ماسک صورت ضد عفونی کننده دست و سفید کننده دستمال مرطوب.

“شروع در دوشنبه دفعه بعد که شما برنامه را باز کنید همه چیز در حال رفتن به نگاه کمی متفاوت است و برای هر دو سواران و رانندگان” Khosrowshahi گفت.

درایور مورد نیاز خواهد بود برای گرفتن عکس های سلفی برای اثبات آنها با پوشیدن ماسک در حالی که مسافران را نمی خواهد چرا که این شرکت با استفاده از تکنولوژی موجود است که با استفاده از عکس های سلفی به منظور بررسی رانندگان قرار گرفته است. رانندگان را تشویق به انصراف از سواری با مسافران که اصلا به دنبال این دستور. و رانندگان و مسافران نیز تشویق به نگه داشتن ویندوز نورد پایین به بهبود گردش هوا در خودرو.

COVID-19 تا به حال تاثیر قابل توجهی در حال بارگذاری کسب و کار. این شرکت هفته گذشته اعلام کرد که آن را غیر روحانی کردن 3,700 کارکنان تمام وقت و یا حدود 14 درصد از نیروی کار خود را. Uber سواری-نقطه کسب و کار پایین است 80 درصد Khosrowshahi گفت: سرمایه گذاران در هفته گذشته.

بارگذاری شده در حال اجرا تبلیغات منع مردم از استفاده از خدمات خود را به عنوان بسیاری از بازارهای عمده همچنان تحت پناهگاه در محل قوانین. اما Kansal اصرار این شرکت نیست تعویض که پیام آن را فقط به آماده سازی خود برای “طبیعی است.”

بسیاری از این سیاست های جدید اعمال خواهد شد به بارگذاری می خورد تحویل نیز با اندکی تغییرات Kansal گفت. می خورد پیک را تشویق به پوشیدن ماسک و اجتناب از تماس با مشتریان است. و پیک توصیه به گزارش رستوران ها که ارائه نمی شوند اجتماعی فاصله راهنمایی به دیگر تحویل کارگران و بالعکس.

Uber امتیاز و بازخورد سیستم انجام خواهد شد بسیاری از بلند کردن اجسام سنگین برای این شرکت در ماه های آینده. حال بارگذاری است به روز رسانی برنامه خود را برای ارائه راه آسان برای رانندگان پیک و مشتریان برای گزارش هر گونه تخلف که پس از آن می تواند منجر به از کار افتادگی از برنامه.

“اگر ما دریافت گزارش های متعدد در مورد یک فرد راننده ما می توانید اقدام از جمله حذف از پلت فرم” گفت: ربکا Payne ارشد مدیر محصول. “همان راه بر طرف سوار.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>