همه چیز بهتر می شود هنگامی که شما را در درک آنچه شما باید.

تمرین عمل قدردانی – با انتخاب به فکر می کنم در مورد آنچه شما باید به جای آن از آنچه شما می خواهید – باعث می شود زندگی را ساده تر و شادتر و سالم. نکته زیبا در مورد تقدیر است که اثر فوری و بنیادی و همیشه خیرخواه.

قدردانی باعث احساسات مثبت است. این یک روان عمل یک عمل شناخت – که اذعان ارزش یک چیز است. چیزی که می تواند هر دو ذهنی و یا عینی.

قدردانی است پيش امد عمل و نه بالقوه است که باید برخوردار است. اما زمانی که تمرین بارها و بارها آن را توسعه ظرفیت برای قدردانی که شما را بهبود می بخشد روان و رفاه اجتماعی.

شما باید دلایل بی شماری برای سپاسگزار باشد و لحظه ای که شما آن را بلافاصله باعث احساسات مثبت است. شما باید مشخصات آن را نه به عنوان یک احساس نیست بلکه به عنوان یک ماشه برای احساسات مثبت مانند همدلی و شادی و خوشبختی.

به عنوان مثال با تشکر از یک دوست و یا واقعا قدردانی از او کمک نیز می تواند به شما احساس شادی.[1] این احساسات می تواند به رشد احساسات است که ایجاد ارزش و فضیلت در طول زمان است.

همه این سرچشمه از تحقق است که شما به طور مداوم بهره مندی از 1) منابع این سیاره و 2) افراد دیگر دانش و تجربه است.

قادر به قدردانی است یکی از علل جهل. با توجه به چیزهایی که مسلم است یک نگرش بد است که کاهش کیفیت قدردانی است.

در اینجا است چگونه شما می توانید این را تغییر دهید.

قدردانی یا قدردانی?

قدردانی تعاریف بسیاری است و بسیاری از فیلسوفان استدلال می کنند در مورد آنچه قدردانی است; هنگامی که ذینفع است که باید آن را بیان و به آن درجه است که مثبت یا منفی احساسات یا عواطف آن ممکن است تولید.[2]

تبلیغات

نیز وجود دارد یک تفاوت بین تقدیر و قدردانی است.

قدردانی است بیشتر دیده می شود به عنوان یک وسیله ارتباطی. شما می توانید آن را جعلی حتی اگر شما نباید. شما می توانید می گویند شما قدردانی چیزی حتی اگر شما واقعا نمی.

قدردانی نمی تواند جعلی یا شما احساس می کنید ممنون یا شما نمی.

ما در زمینه قدردانی چیزی است که بیشتر سطحی – روانی اقدام کوتاه مدت استفاده می شود و نه به آرامی در روزمره زبان. ما بیشتر از آن استفاده کنید از روی عادت برای نشان دادن ادب اما ما نمی توانیم احساس قدرت خود را عمیقا.

در حالی که قدردانی یک پدیده است که از عمق یک قدرت است که می رسد به قلب ما.

اما آن را کمک نمی کند اگر ما خودمان را از دست دادن به بی پایان analyzations و argumentations در مورد چنین پدیده ای پیچیده.

ما باید نه فقط به این واقعیت است که قدردانی فلسفی به عنوان یک مفهوم ذهنی است و می تواند بیان قدرت خود را تنها به درجه ای از فرد ظرفیت.

این ظرفیت ذاتی را نمی توان به دست آمده از طریق خواندن مقالات دانشگاهی و یا گوش دادن به نظرات شخصی برخی مقامات (که هر دو بدون شک باید سهم خود را در این زمینه). اما از آن است که باید توسعه یافته از طریق خود عمل درون مشاهده و تفکر.

فقط در آن می تواند قدردانی و ابراز قدرت خود را به طور موثر.

یکی از راه های ساده برای درک آنچه شما باید و شادتر

چگونه می تواند ما را در ابراز قدردانی و احساس قدردانی عمیق خود را در مورد آن ؟

تبلیغات

3 روانی اقدامات برای آماده سازی ذهن برای قدردانی

شما می توانید با استفاده از قدرت از قدردانی برای قرار دادن یک سفارش در ذهن خود را سازماندهی متمرکز و روشن است.

این سه روانی اقدامات خود را بهبود ذاتی و ارزش های کلی سلامت روانی.

1. استفاده گذشته خود را به جای اجازه دادن به آن را به شما استفاده از

قبل از قدردانی چیزی است که شما نیاز به یاد خاصی فکر یا رویداد نهفته است که در گذشته مانند “این یک کمک بزرگ از این فرد” یا “من خیلی خوشحالم که در این هوای آفتابی امروز” ،

با تمرکز بر یادآوری خاطرات مثبت به قدردانی اجازه می دهد تا شما را به استفاده از خود گذشته در یک مفید و سازنده در راه است.

از همه مهمتر با این روانی شما یاد بگیرند که چگونه به مقابله با گذشته خود و تشخیص مفید خاطرات از آنهایی که بی فایده و تنها به خاطر آنهایی که شما می توانید درک.

2. تشخیص و لذت ببرید

در این لحظه از یادآوری مثبت در حافظه وجود دارد عمل شناخت ، این لحظه ای است که در آن شما در اذعان به این “چیز” را به عنوان با ارزش و مفید منجر به قدردانی.

این شناخت را پر می کند تا خود را حاضر با سپاسگزاری و لذت بردن که در همان زمان ایجاد یک گذشته از مثبت طبیعت است.

این عمل روانی ایجاد یک قوی پایه و اساس ذهنی که در آن شما می توانید دستیابی به وضوح ذهنی و در نهایت به رسمیت شناختن و لذت بردن از برخی از قدرت شخصی.

با این عمل شما می توانید قدردانی برای به معنای واقعی کلمه هر چیزی که شما فکر می کنید از اهمیت به شما. به عنوان یک نتیجه, شما توسعه ظرفیت بیشتری برای قدردانی.

3. ساخت با ارزش چشم انداز

در حال حاضر از بودن در یک سپاسگزار دولت از ذهن وجود دارد احساس آرامش و ایمنی و ثبات است. لحظه ای که باز می شود تا فرصت برای یک چشم انداز بیشتر از آنچه که در زندگی شما مهم است و انگیزه شما را به یک مرحله شجاع و ساخت با ارزش چشم انداز آینده خود را.

تبلیغات

تمرین سه روانی اقدامات را هدف افکار خود را در جهت سمت راست و ایجاد یک سازنده روانی جنبش است. ذهن خود را می شود واضح تر.

این عمل نیز برای کاهش استرس روانی به سرعت و به طور طبیعی.

توسعه قدرشناسی از طریق قدردانی

اعمال هر شخصی خود را حقیقت یا حقایق ذهنی عمل #2.

  1. بنشیند و تمرکز بر روی بدن خود را.
  2. اعمال ذهنی عمل #2. برای مثال می دانیم که شما احساس می کنید هیچ درد فیزیکی در بدن می شود.
  3. ابراز قدردانی برای سلامت خود و لذت بردن از آن لحظه.
  4. خانه در این شناخت شهود خود را حاضر با قدردانی و مشاهده ظرفیت آن در حال رشد در درون شما.

این عمل می تواند تعداد زیادی از احساسات مثبت و احساسات که تا پایان توجه شما را به حالت آرامش.

شما می دانید این عميق دولت از احساس آرام و صلح آمیز و untroubled – که در آن هیچ چیزی مهم نیست و همه چیز فقط خوب چون همه که مهم است این است که صلح آمیز و هماهنگ دولت ،

این حالت نیازی نیست توهم که همه چیز در زندگی به توان مثبت و کامل است. هماهنگی و تعادل بین خوب و بد.

ضبط این لحظه به این حالت از آرامش و استفاده از آن به نفع خود استفاده کنید.

همه هدف این است که برای باقی می ماند در حالت آرامش برای تا زمانی که ممکن است بدون توجه به چه نوع شخصیتی است و چه فعالیت هایی انجام می دهد. نکته در اینجا است:

  • به رسمیت شناختن قدرت قدردانی آورده است که آرامش بر شما.
  • سپاسگزار برای توانایی خود را به رسمیت شناختن.

سود دو قسم است.

چرا درک مهم است

به درک آنچه شما باید مانند سلامت دستاوردها و غیره مهم است. اما به همان اندازه مهم است این واقعیت است که اصل تقدیر است و یکی از ویژگی های کلیدی برای سالم زندگی اجتماعی است.

تبلیغات

صرف نظر از نوع شخصیت خود را, شما همیشه می توانید با استفاده از قدردانی به حفظ و بهبود روابط اجتماعی سالم.

ابراز قدردانی و یک عنصر مهم برای بالا بردن برخی از مهم ترین مهارت های اجتماعی مانند مدیریت ارتباط با احترام و همدلی است.

همانطور که ذکر شد قبل از, قدردانی باید بیان شود واقعا آن را نمی توان فقط یک قدردانی صرف ابلاغ به عنوان برخی از شعارهای روش. قدردانی صرف ممکن است ترک برداشت اما آن را هرگز نمی تواند توسعه ظرفیت قدردانی است.

هنگامی که شما واقعا درک آنچه شما باید شما را در توسعه محبت خود را نسبت به آن در همان زمان. این به نوبه خود باعث افزایش همدلی خود را و شما را قادر به گوش دادن به و به اشتراک گذاری احساسات افراد دیگر. هنگامی که شما به خودتان پیدا کنید در این همدلانه دولتی بودن شما به طور خودکار کاهش خطر ابتلا به رفتار نامناسب – یک روش عالی برای از بین بردن نگرش بد.

از سوی دیگر شما همچنین می توانید درک آنچه که شما لازم نیست که مانند یک بیماری و یا سایر بیماری. شما یاد بگیرند به درک که زندگی داده نشده است, و شما هر چیزی که شما نمی توانید مسئولیت رسیدگی به مانند برخی از تمایل و یا یک کار را برای شما آرزو اما آماده نیست به مرتکب نشده است.

افکار نهایی

من عقد دوباره فواید ورزش اول با سه روانی اقدامات به عنوان بالا نشان داده شده است:

  1. استفاده از خود گذشته در راه های هوشمند با پیدا کردن خاطرات مثبت و خودتان صرفه جویی در اتلاف انرژی روانی خود را.
  2. تمرین توانایی های خود را شناخت با شناسایی همه چیز ممکن است به سپاسگزار و لذت بردن از آنها را بداند.
  3. آتش تخیل خود را با ایجاد آینده خود را سازنده روانی حرکت با شور و شوق و انگیزه.

تمرین این ورزش را به طور مداوم و ذهن خود را تیز. به یاد داشته باشید ابراز قدردانی و احساس قدرشناسی یک فعالیت ذهنی – از آن می تواند انجام شود در هر نقطه در هر زمان به سرعت و کارآمد.

شما می توانید با استفاده از آن به عنوان نوعی از دعا و پرداختن به آن به یک قدرت بالاتر و یا استفاده از هر گونه باطنی معنی است که برای شما کار می کند. هنگامی که ظرفیت خود را قدردانی رشد کرده است, آن را آسان تر برای شما برای پیدا کردن شادی حتی در کوچکترین چیزها.

شما را پیدا خواهد کرد یک راه برای درک هر چیزی که زندگی در مقابل شما به دلیل قدردانی می تواند به شما میآموزد که چگونه به دفعات مشاهده شده خود را برکت و نه بار خود را.[3]

زندگی خود را (و یا تبدیل خواهد شد) بی سر و صدا. شما باید درک آنچه شما را از آنجا که شما یک مقدار زیادی.

بیشتر در تقدیر و قدردانی

عکس های اعتباری: دیگو PH از طریق unsplash.com

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de