می تواند به شما به یاد داشته باشید آخرین پنج مقاله شما به عنوان خوانده شده ؟ از همه مهمتر آیا شما به یاد داشته باشید که چگونه آنها به پایان رسید ؟

مطالعات نشان می دهد که کاهش دامنه توجه تشکیل شده است و پیشرفته توسط شرکت هایی مانند Facebook و Google, اسنپ چت و همسالان خود[1]. به جای تکیه بر گران بازاریابی آنها لینک خدمات خود را به ما روزمره و احساسات.

چه چیزی شما را بکنید هنگامی که شما احساس می کنید یک ذره بی حوصله ؟ آیا شما فورا باز کردن توییتر و یا Instagram?

امروز شرکت های فن آوری می تواند عمیقا تغییر رفتار ما با هدایت ما را از طریق یک سری از قلاب. قلاب مدل توسعه داده شد توسط Nir ایال در کتاب قلاب: چگونه برای ساخت عادت-تشکیل محصولات , به طور معمول شامل چهار مرحله است:

1. ماشه

تصور کنید یکی از دوستان شما است آپلود یک تصویر به Instagram (خارجی ماشه). شما آن را ببینید و روی آن کلیک کنید. در طول زمان شما فرم داخلی ماشه که شما متصل به رفتار یا احساسات.

2. عمل

شما مانند پست. شاید شما بر روی آن کلیک کنید و ببینید کل آلبوم از دوستان خود را در تعطیلات.

3. متغیر پاداش

شما دیدن تصاویر بیشتر از دوستان خود را. شما نمی دانید که چه چیزی شما را ببینید زمانی که شما پایین خوراک خود را. بسیاری از تصاویر به روز رسانی وضعیت و ads ممکن است شما با مته سوراخ به مرگ وجود دارد اما برخی از سنگهای نادر است که شما واقعا لذت بردن از (یا نفرت).

4. سرمایه گذاری

در نهایت شما را ترک یک نظر بر روی تصویر و شما نمی دانید که اگر دوست شما پاسخ خواهد داد و یا مثل نظر شما.

هنگامی که شما سرمایه گذاری زمان و تلاش را به یک برنامه آن را بیشتر احتمال دارد که شما عبور از طریق قلاب چرخه دوباره در آینده را کاهش می دهد توانایی خود را به تمرکز.

تبلیغات

چگونه به ماندن متمرکز و افزایش دامنه توجه

اگر شما تعجب اگر شما می توانند یاد بگیرند که چگونه به تمرکز و افزایش دامنه توجه شما می خواهید برای تزریق آگاهی قبل از اینکه شما فرم عادات منفی.

1. آگاهی بیشتری از اعمال شما

برای این کار یک روش ساده طراحی و توسعه توسط مارتین Boeddeker به ما غلبه اعتیاد به اینترنت[2] با این نسخهها کار برای پاسخ به این دلیل برای کاهش دامنه توجه و افزایش تمرکز خود را.

چقدر دور است تلفن همراه خود را در حال حاضر ؟ اکثر مردم در یک طول اسلحه دور از تلفن های خود را 24/7.

در یک آزمایش[3]محققان دریافتند که سطح اضطراب بسیاری از مردم به شدت افزایش پس از فقط 10 دقیقه قادر به استفاده از تلفن خود را و سطح خود را از اضطراب در ادامه به کاهش در بعد از 60 دقیقه به عنوان به خوبی.

یکی دیگر از مطالعه[4] اشاره می کند که “به سادگی حضور تلفن همراه و که آن را ممکن است نشان دهنده (به عنوان مثال ارتباطات اجتماعی گسترده شبکه های اجتماعی و غیره.) می توان به طور مشابه منحرف و عواقب منفی در یک تعامل اجتماعی است.”

حق لری D. روزن اظهار نظر در این آزمایش در کتاب خود این ذهن پریشان:

“اگر حضور یک تلفن همراه می تواند تاثیر منفی روابط اجتماعی و احساس نزدیکی در طول یک مکالمه با یک غریبه چه که این مفهوم را میرسانند در مورد چگونگی آن می تواند آسیب واقعی ما روابط؟”

2. نوشتن چیزهایی که شما منحرف کردن اذهان

اگر شما احساس ضعف با وظایف و قادر به تمرکز نگه داشتن یک قطعه کوچک از کاغذ و قلم و مداد با شما و نوشتن چیزهایی که شما را بررسی کنید اغلب با قرار دادن یک علامت در کنار کسانی که همه چیز در هر زمان شما آنها را چک کنید[5].

اگر شما با استفاده از این روش با توجه به زمانی که شما با استفاده از تلفن همراه خود را شما در بالا بردن سطح آگاهی خود را. که اولین گام خود را برای افزایش دامنه توجه.

تبلیغات

اگر این برای شما کار نمی کند وجود دارد چندین برنامه و نرم افزار شما می توانید دانلود آن را پیگیری استفاده شما از وب سایت های مختلف کمک به شما را به دیدن جایی که شما صرف وقت خود را.

هدف این است که به شما یک تصویر دقیق از حواس او را پرت در نظر گرفتن تمرکز خود را از وظایف مهم در مقابل از شما.

بهترین راه برای کار روی توجه شما را به بالا بردن آگاهی شما اطلاع هنگامی که شما را پریشان و ایجاد یک روانی مکث فقط برای یک ثانیه.

در طول این روانی مکث به سادگی خودتان بپرسید “من پریشان دوباره و چرا؟”

سعی کنید برای گرفتن خود را به عنوان اغلب به عنوان ممکن است هنگامی که شما را پریشان. این فوق العاده کمک در تعقیب خود را از افزایش دامنه توجه. اگر شما پیدا کردن این مشکل سعی کنید کار با مدیتیشن به مدت پنج دقیقه در هر روز. این کار باعث افزایش آگاهی خود را از افکار خود را که می تواند به شما کمک کند شناسایی زمانی که ذهن خود را سرگردان.

3. کاهش مجاورت و قرار گرفتن در معرض توسط طراحی

در حالت ایده آل شما می خواهید برای کاهش نزدیکی به انواع حواس او را پرت است که خود را کمتر خواهد کرد توجه span تغییر محیط زیست خود را.

این کاهش نیاز به استفاده از اراده و یا به “به یاد داشته باشید آن است.”

این همان برای از دست دادن وزن و تغییر عادات غذا خوردن خود را که در آن توصیه می شود به پرتاب کردن تمام وسوسه انگیز مواد غذایی آشغال.

به همین دلیل بهترین راه برای افزایش attentionspan است به کاهش خود را در نزدیکی و قرار گرفتن در معرض خود را به گوشی های هوشمند. این باعث حذف بسیاری از عوامل است که شروع قلاب مدل.

تبلیغات

برای انجام این کار به سادگی شروع به قرار دادن تلفن همراه خود را در اتاق دیگری در حالی که شما در حال کار. به احتمال زیاد خواهد شد در ابتدا دشوار است اما پس از چند ساعت, شما به احتمال زیاد حتی نمی خواهد به یاد داشته باشید که شما آن را ندارید.

4. تاخیر تنزیل

تاخیر تنزیل یک ترفند است که کلی McGonigal ارائه در کتاب خود اراده غریزه. آن را نیز یک ذهن هک توصیه های رفتاری دانشمندان است.

محققان دریافتند که دیگر شما باید صبر کنید برای پاداش (به عنوان مثال چک کردن Instagram و یا توییتر) کمتر از آن است که ارزش به شما[6].

مغز خود را انتخاب ارضاء فوری در هزینه های آینده پاداش چون پاداش فوری ماشه های قدیمی سیستم پاداش در مغز شما.

به افزایش دامنه توجه و تاخیر در ارضاء قشر باید مجبور به خنک کردن وعده پاداش. بنابراین even تاخیر کوچک می تواند به طور چشمگیری کاهش شانس است که شما خودتان منحرف کردن اذهان.

این فقط طول می کشد یک لحظه از مقاومت به ماندن متمرکز است. به عنوان به زودی به عنوان وجود فاصله بین شما و وسوسه منطقی بخشی از مغز خود را می گیرد و می شود آن را آسان تر به ماندن متمرکز شده است.

چگونه برای تزریق یک مکث کوچک

قرار دادن گوشی های هوشمند خود را در حالت هواپیما قرار داده و آن را به یک اتاق دیگر و یا به یک کشو.

توجه داشته باشید که برنامه های شما با استفاده از اغلب. آن Instagram? Facebook? یوتیوب ؟ Quora? توییتر ؟

شما می دانید آنچه شما دیجیتال kryptonite است.

تبلیغات

در حالت ایده آل هنگامی که شما احساس می کنید نیاز به چک کردن چیزی مکث فقط برای یک ثانیه.

در طول این توقف به سادگی خودتان بپرسید “آیا من واقعا می خواهم به انجام این کار و چرا؟”

در حالی که این کمک خواهد کرد که به طور چشمگیری می بینید دستیابی به موفقیت واقعی زمانی که شما استفاده نمی اراده به “به یاد داشته باشید آن را” اما برای استفاده از برنامه های تغییر محیط زیست خود را.

برای انجام این کار موارد زیر را امتحان کنید:

مرحله 1: شناسایی بالقوه اعتیاد آور برنامه بر روی گوشی شما

مرحله عمل

  1. نوشتن برنامه های کاربردی که شما می خواهید به استفاده از بر روی یک تکه کاغذ.
  2. نرخ اعتیاد آور از این برنامه ها در یک مقیاس از 1 تا 10.

با استفاده از این 3 سوال را به عنوان دستورالعمل به تصمیم می گیرید که وب سایت ها و برنامه ها برای استفاده از:

  • چه بهترین نتیجه ممکن اگر من توقف استفاده از این برنامه چیست ؟
  • چه بدترین نتیجه ممکن اگر من توقف استفاده از این برنامه چیست ؟
  • چه به احتمال زیاد نتیجه اگر من توقف استفاده از این برنامه چیست ؟

مرحله 2: مسدود کردن همه چیز را که شما را افزایش می دهد اعتیاد به اینترنت

مراحل اقدام:

  1. حذف هر برنامه است که به طور بالقوه اعتیاد آور از تلفن خود را.
  2. دانلود برنامه های کاربردی مانند AppDetox و اضافه کردن زمان برای برنامه های که شما را مجبور به استفاده از کمتر اما نمی تواند حذف به طور کامل.
  3. دانلود برنامه AppLock برای آندروید برای جلوگیری از فروشگاه بازی و مرورگر اینترنت خود را.

مرحله 3: آماده شدن برای شرایط اضطراری با رمز عبور-عکس-هک

مراحل اقدام:

  1. نگاهی به عکس از یک رمز عبور پیچیده.
  2. با استفاده از این رمز عبور در AppLock نرم افزار.

این شما را مجبور به نگاه کردن عکس و نوشتن رمز عبور پیچیده با یک قلم و کاغذ هنگامی که شما می خواهید برای دسترسی به یک برنامه خاص و یا وب سایت.

افکار نهایی

در جهان امروز از تماس مداوم با تکنولوژی و رسانه های اجتماعی, توقف به تأمل در راه ما با استفاده از آن و چگونگی تاثیر آن بر ما تمرکز و توجه span مهم تر از همیشه. تجزیه و تحلیل خود را از حواس او را پرت و عمل به آنها را در جهت پیدا کردن تمرکز خود را و کامل تر از وظایف مهم خود را.

راهنمایی های بیشتر در یادگیری چگونه به تمرکز

عکس های اعتباری: David Sager از طریق unsplash.com

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de