چرا من از خودم متنفرم و چگونه برای جلوگیری از آن ؟

“من خودم متنفرم” است که یک فکر است که شایع تر از آن باید باشد.

وجود دارد بسیاری از مردم راه رفتن در اطراف با احساسات خود نفرت و unworthiness ساخت عبارت “شما خود را بدترین دشمن” حلقه درست است متاسفانه.

این یک واقعیت دردناک اما آنچه که علت ریشه ای این احساس ؟

آنچه واقعی است پاسخ به این سوال که “چرا من نفرت خودم؟” و چگونه شما می توانید جلوگیری از آن ؟

چرا من نفرت خودم ؟

“من احساس می کنم مثل من متفاوت از دیگران و نه در یک راه خوب است.”

این رایج ترین بیانیه که یک گروه از محققان آزمایش برخی از افراد برای خود خود آشنا اندیشه انتقادی. اکثر مردم خود را به عنوان های مختلف اما در یک راه مثبت.

تعداد دوست و دوستان در رسانه های اجتماعی به این معنی نیست آنقدر که هنوز هم وجود دارد احساس رانده. هر فرد دارای یک انتقادی صدای درونی. این صدا بیانگر ضد خود بخشی از ما که دودی خود نفرت سوء ظن و پارانویا است.

این انتقادی صدای درونی است که همیشه حاضر به اظهار نظر منفی در زندگی ما تاثیر رفتار ما و الهام بخش احساس عزت نفس پایین است. شما به خودتان پیدا کنید در حال پذیرش بیشتر افکار منفی مانند “شما هرگز نمی تواند موفق شود” و “شما به اندازه کافی خوب نیست برای هر کسی است.”

این صدای درونی نیز شما را تشویق می کند به عمل در خود راه مخرب در حالی که سرزنش شما آن را هنگامی که شما را در. شما بروید از “غذا خوردن به عنوان بسیاری از کیک به عنوان شما می خواهید, شما آن را سزاوار است پس از یک هفته پر تنش” به “این است که چرا شما همیشه یک بازنده شما نمی توانید چوب به یک رژیم غذایی است.”

به عنوان عجیب و غریب آن را به عنوان برای تلفن های موبایل, همه ما باید به این مهم صدای درونی. آن می رود خود خسته شده اید بسیاری از مواقع به عنوان ما به سختی تشخیص آن را به عنوان مخرب دشمن است.

تبلیغات

آن تبدیل شده است به طوری در ذهن ما ریشه دوانده است که ما به اشتباه آن نقاط برای چیزی که واقعی و باور تمام کلمات منفی آن را می گوید در مورد خودمان.

چگونه خود نفرت خود را تحت تاثیر قرار زندگی روزانه

بحرانی خود صدای درونی اثرات شما در راه های مختلفی. هنگامی که آن را بارها و بارها به شما می گوید که شما بی ارزش شما تصمیم به انتخاب دوستان و همکاران که شما را درمان مانند شما ارزش هیچ چیز نیست.

اگر آن را به شما می گوید که شما احمق هستند, شما ممکن است عدم اعتماد به نفس و از اشتباهات است که شما نمی خواهد در غیر این صورت.

اگر آن را به شما می گوید که شما به اندازه کافی جذاب شما شروع به مقاومت در برابر اصرار به بیرون رفتن در جستجوی عالی رابطه عاشقانه.

وقتی که شما گوش دادن به منتقد درونی شما تقویت آن بیش از زندگی خود را. هنگامی که این افکار منفی و طاقت فرسا تبدیل شده است, شما ممکن است شروع به پروژه آنها را بر روی دیگران است. در این مرحله شما مشاهده جهان از طریق منفی لنز.

این است که در آن مشکوک و افکار پارانوئید به تصویر می آیند شما سوال و یا انتقاد از افرادی که شما را متفاوت تر از صدای خود را. در این سناریو شما می توانید خودتان را به مبارزه مثبت با به رسمیت شناختن و یا بازخورد آن را به عنوان تضاد چگونه شما را درک خودتان است.

شما ممکن است مشکل در پذیرش عشق از آنجا که شما نمی توانید خود را به چالش منتقد درونی. در حالی که این صدای دردناک است, آن نیز آشنا و یک درد بزرگ.

چگونه برای جلوگیری از خود متنفر

چگونه شما می توانید متوقف کردن افکار خود نفرت که خزد ؟ چگونه می تواند به شما در کاهش و یا از بین بردن نفوذ خود نفرت?

در اینجا برخی از راه های زیادی برای متوقف کردن آن است.

1. توجه به خود باعث

اولین گام در حل هر مشکل است به درک ریشه آن است. اگر شما در حال مبارزه با شدید خود نفرت می توان آن را مفید به نشستن با آن احساس کنید و سعی کنید به شناسایی که در آن از آن می آید.

تبلیغات

اولین گام این است که به در نظر گرفتن آنچه ممکن است باعث این احساسات است. حتی اگر شما آن را شنیده از یک میلیون بار یک مجله خواهد بود مفید در اینجا.

سعی کنید به نشستن در پایان روز و ذهنی راه رفتن را از طریق روز خود را. نوشتن در مورد مردم شما صرف روز با چگونه شما واکنش نشان داد و به فعالیت های مختلف در طول روز و آنچه شما انجام.

اگر شما ترجیح می دهند برای نوشتن نیست شما می توانید با استفاده از صدای ضبط شده.

شما همچنین می توانید فقط منعکس کننده برای چند لحظه در حوادث روز است. نگه داشتن یک چشم را برای الگوهای مشترک رخ داده است که در طول روز است. این کمک خواهد کرد که شما را به شناسایی آنچه باعث افکار منفی خود را.

هنگامی که شما را شناسایی کرده اند این شما می توانید پیدا کردن یک راه برای جلوگیری یا به حداقل رساندن آنها.

2. چالش با افکار منفی خود را

گاهی خود نفرت می آید زمانی که شما در یک جای خوب برای منعکس کردن. وقتی این اتفاق می افتد سعی کنید به یک داخلی در گفتگو با خودتان است.

زمانی که این فکر سرخی: “من خودم متنفرم” شما می توانید پاسخ حق دور با “چرا؟”

هر چه پاسخ این است که سعی کنید به چالش کشیدن که فکر می کردم به عنوان به خوبی.

می گویند به خودتان “که درست نیست.” سپس فکر می کنم در مورد دلایل این که چرا منفی فکر اشتباه است.

مقابله با افکار خود را می تواند دلهره آور. آن را نیز می تواند یک ایده عالی به کسی تصور دیگری مقابله با این افکار از طرف شما. فکر می کنم که شکل ثابت در زندگی خود و یا ابرقهرمان مورد علاقه خود را.

تبلیغات

سپس آنها را تصور کنید رفتن و توقف آن افکار منفی. به سادگی به چالش کشیدن این افکار منفی کمک می کند تا به تقویت این ایده که خود نفرت است نه یک واقعیت غیر قابل انکار و یا حقیقت آن احساسات است.

3. عمل مثبت گفت و گو

خود نفرت اغلب در یک زمان می آید زمانی که شما هیچ دلسوزی برای خودتان. اگر شما یک دوره زمانی که شما احساس خوب و سعی کنید به نوشتن یک لیست از آنچه شما در مورد خودتان.

شما ممکن است قادر به هر چیزی فکر می کنم اما وحشت نکنید. شروع به فکر کردن از چیزهایی که شما نمی نفرت در مورد خودتان. شاید شما باید یک وعده غذایی شما می دانید که چگونه به طبخ بهترین یا مراقبت عالی از حیوان خانگی خود را.

نگه داشتن این لیست جایی که شما می توانید دسترسی آسان به هر روز. زمانی که خود نفرت افکار بوجود می آیند را یک نفس عمیق بکشید و می گویند یکی از اقلام در فهرست خود را با صدای بلند.

4. Reframe افکار منفی خود را

این یک روش درمانی است که کاملا رایج است. آن استفاده می شود به آدرس خود نفرت و افکار منفی.

آن است که معمولا انجام می شود به سادگی با تغییر افکار خود را به دیدگاه کمی متفاوت است. این ممکن است شامل تفکر در مورد مزایای استفاده حتی در وضعیت بد و یا با توجه به سرخوردگی در یک نور جدید.

در اینجا به شما آموزش مغز خود را به تمرکز تنها بر روی مثبت است. به جای گفتن یک عبارت مانند “من خیلی بد در زبان عموم” شما می توانید از سؤالم این بیانیه به “من احساس نمی مثل من صحبت کرد خوب امروز.”

بله, آن است که یک تغییر کوچک. اما در آن طول می کشد یک همه یا هیچ بیانیه و reframes آن را به عنوان یک نمونه.

با این منفی نمی خواهد احساس دائمی است. این نشان می دهد که خراب است که تنها در این مثال و این بدان معنی است که شما بپذیرید که شما می توانید انجام دهید بهتر است دفعه بعد.

در هر زمان شما احساس می گفت “من نفرت خودم” کنار گذاشتن فکر و فکر می کنم یک راه است که شما می توانید سؤالم بیانیه ای که آن را بیشتر مثبت است.

تبلیغات

5. صرف زمان با افرادی که شما را خوشحال احساس

بسیاری از مواقع خود نفرت می آید با میل شدید به منزوی کردن خود است. شما ممکن است احساس کنید که شما نباید در اطراف دوستان خود و یا خانواده و یا شما ممکن است احساس کنید که هیچ کس می خواهد به نزدیکی شما.

منفی داخلی dialogue شما را تشویق می کند به این باور است که خروج از شرایط اجتماعی است و بهترین عمل است. این معکوس است.

ارتباط با دیگران است یک راه قابل توجهی برای برطرف کردن افکار منفی آن را به عنوان کمک می کند تا شما احساس بهتری در مورد خودتان. هنگامی که شما با مردم شما به راحتی می توانید به اشتراک گذاری خنده با شما بیشتر در هماهنگی با محیط زیست است که باعث می شود شما احساس می کنید ارزش دارد.

شما می توانید مبارزه با افکار منفی از خود نفرت با صرف زمان با دوستان و یا بستگان. یک پیاده روی کوتاه با هم به تماشای یک فیلم و یا فقط برای قهوه است.

شما هیچ یک برای تماس با ؟ از نظر صحبت کردن به دیگران که مشکلات مشابه آنلاین. متعددی وجود دارد که گروه های آنلاین برای مردم در برخورد با انواع مشکلات.

6. دریغ نکنید برای درخواست کمک

به یاد داشته باشید شما هرگز به تنهایی در سلامت روانی خود سفر است. همیشه وجود دارد کسی که بوده است و که در آن شما در یک زمان و یا دیگر.

اکثر مردم نیاز به کمی کمک گرفتن از طریق شرایط دشوار از خود نفرت. آن یک ایده خوب به دنبال کمک از یک کارشناس سلامت روان.

وجود دارد هیچ کار اشتباهی با درخواست کمک از حرفه ای. این یکی از بهترین راه برای یادگیری به مدیریت خود-نفرت و منفی داخلی گفت و گو است.

افکار نهایی

من مصرانه از شما را به احساس اعتماد به نفس بیشتری در بدن شما است. به عنوان شما به دنبال این هدف کشف خود واقعی خود را افزایش انتقادی صدای درونی و اضطراب بالا امکان.

اما شما باید به در به چالش کشیدن این دشمن درونی. مهم نیست که چقدر افکار منفی از خود نفرت در آمده بود بیشتر مصمم در اعتراف عشق خود را برای خودتان.

با گذشت زمان این صدا را تبدیل به ضعیف تر خواهد شد و شما قادر خواهید بود به خودتان را از این احساسات. شما می توانید پس از باز کردن درب به انجام بیشتر وجود دارد.

یادگیری به خودتان را دوست دارم

عکس های اعتباری: Allef Vinicius از طریق unsplash.com

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>