به منظور برای شما برای تغییر زندگی خود را برای بار اول شما باید تغییر راه شما فکر می کنم. اگر شما به بهبود این چیزی است که شما باید درک کنند. نگاهی به چهره های مختلف را ساخته اند که تغییرات اساسی در زندگی خود وجود دارد یک نقطه که در آن آنها تا به حال به تغییر تفکر خود را.

در هسته همه از این است که یک طرز فکر خاص یک ساخته شده در اطراف تفکر مثبت است. این به این مفهوم نیست به عنوان ساده به عنوان آن را به نظر می رسد بر روی سطح. مانند هر عادت وجود دارد خاص راه برای رفتن در مورد تفکر مثبت و مثبت فکر کردن روزانه است.

چه مثبت فکر کردن ؟

تفکر مثبت این است که دقیقا آنچه در آن می گوید. این یک سری از عادات و الگوهای فکری که شما را به دیدن همه چیز در یک نور مثبت است. یک مثال رایج است شاهد شکست شما تجربه با عنوان درس ها و فرصت هایی را برای رشد خود بیشتر است.

تفکر مثبت شامل تعدادی از چیزهایی و اثرات زندگی ما در راه است. تفکر مثبت می تواند به ایجاد تغییراتی مانند:

  • راه شما به افراد هر دو آنلاین و در فرد.
  • شما شروع به جذب بیشتر مردم به شما که می خواهید به گرفتن به شما می دانید بهتر است.
  • چگونه شما الهام بخش و تشویق افراد دیگر هر دو به طور مستقیم و غیر مستقیم.
  • بهره وری خود را با روشها و کار به طور کلی قابلیت های.
  • سطح استرس خود را و چگونه شما آن را مدیریت کند.

از این توضیحات می توان گفت که تفکر مثبت است که بسیار شبیه به یک شیوه زندگی است. بیشتر مثبت شما بیشتر چیزهای خوب ظاهر خواهد شد در اطراف شما حتی در شرایطی که شما تجربه شکست یا چالش است.

یکی دیگر از راه نگاه کردن به تفکر مثبت است علاوه بر این از عادات تفکر جایگزینی آنهایی که بد. مثلا چند بار باید به شما گفت: “من نمی تواند انجام دهد که وظیفه” یا “من هرگز برای رسیدن به این هدف از معدن”? تعریف تفکر این راه را تضمین می کنند که شما می خواهید برای جلوگیری از این کار قرار داده و تلاش کمتر به سمت این هدف است. از سوی دیگر تفکر “من می توانید انجام دهید که وظیفه” یا “روزی من در رسیدن به این هدف” شما با انگیزه به کار آن اهداف است.

چگونه تفکر مثبت زندگی خود را تغییر دهید?

برای کسانی که شده اند در بهبود شما می توانید بگویید که از نقاط بالا چگونه زندگی خود را می تواند نهفته باشد. چیزهایی مانند بهبود بهره وری بودن نزدیک تر و بیشتر می تواند به ایجاد اثرات موج دار شدن در طول زندگی خود.

وارد شدن به جزئیات بیشتر این چیزهایی که می توانید ترجمه برای بزرگتر, همه چیز در زندگی شما است. برخی از تغییرات است که تفکر مثبت را به زندگی خود چیزهایی مانند:

تبلیغات
  • که قادر به رسیدن به اهداف به طور مداوم زمانی که شما آنها را.
  • یک تغییر چشمگیر در نگرش خود را.
  • با استفاده از پول در یک روش هوشمند به نقطه شما کسب درآمد بیشتر.
  • بیشتر دوستان همفکر.
  • که بیشتر سخاوتمندانه.
  • و زندگی یک زندگی طولانی تر.

تفکر مثبت از این دیدگاه می توانید صدای آن را بیش از حد خوب درست باشد, هر چند این کار ساده است. آن را یک ماده از کوه در می رم سوئیچ و به طور ناگهانی شما در حال فکر کردن مثبت است. که گفت: اینها خوب مشوق نسبت به کار وجود دارد و تحقیقات در پشت این چیزهایی که درست است.

چگونه به مقابله با افکار منفی

یکی دیگر از جنبه های کلیدی به تفکر مثبت است که مثبت فکر کردن نیست در مورد از بین بردن تمام منفی را از زندگی خود را[1]. زندگی ما را رویدادهای منفی. شما را از اشتباهات و شکست و شکست. اما این مهم است که شما اعتصاب تعادل بین آگاه بودن از واقعیت و پذیرش محیط اطراف خود را و تفکر خوش بینانه.

هیچ درست یا غلط روش به از را انتخاب کنید اما قادر به رسیدن به این پایین می آید به روش های مختلف. در اینجا برخی از نمونه های.

دنبال یک راهنمای دقیق برای کشت مثبت طرز فکر

راهنمای شامل به دنبال بازخورد توجه به الگوهای فکری خود و مرتب کردن آنها را به پذیرش احساسات منفی است. دیگر راهنماهای شما را از طریق فرایند گرفتن به شما اعتقاد دارند که شما می توانید با تغییر نگرش خود را تمام راه را به اجتناب از سمی مثبت.

یادگیری در مورد خود تفکر سبک

آیا شما منطقی متفکر? عاطفی یکی است ؟ آیا شما تمرکز در کوتاه مدت و یا بلند مدت ؟ آیا شما به طور طبیعی نوسان به سمت مثبت یا منفی ؟ شناسایی همه این چیزها می تواند کمک به شما دریافت یک دسته در چگونه ذهن خود را به طور طبیعی کار می کند قبل از اینکه شما بروید در مورد تغییر آن است.

ایجاد حس کنجکاوی در اطراف افکار منفی

به دنبال افکار منفی به چیزی جالب به جای به عنوان چیزی مضر است یک گام خوب در جهت دادن به آنها قدرت کمتر. هنگامی که یک فکر منفی می آید در اطراف و سعی کنید به نوشتن آن را پایین و فکر آن را برای چند لحظه. چرا که فکر می کردم می آیند ؟ چرا شما به دنبال در آن چیز خاص را در یک منفی در راه است ؟ چگونه شما می توانید تغییر که فکر می کردم به چیزی مثبت ؟

10 عادت ساده برای تمرین تفکر مثبت

روش ذکر شده در بالا در حال راه برای خنثی کردن تاثیر افکار منفی. وجود خواهد داشت زمان که در آن شما هنوز هم منفی فکر می کنم, اما آن را نمی باید به عنوان بزرگ بر شما. این درست است به خصوص زمانی که شما ترکیب عادات مختلف به زندگی خود را برای بهبود تفکر مثبت خود را.

در اینجا برخی از چیزهایی که در نظر بگیرید برای کمک به شما در بهبود تفکر مثبت خود را.

تبلیغات

1. انجام یک عمل محبت روزانه

کسی لبخند باعث می شود به همان اندازه از تاثیر آنها را به عنوان نشانی از آن را برای شما. انجام کارهای خوب احساس خوب به همین دلیل است که بسیاری از ما احساس می کنید مجبور به کمک های مالی به سازمان های غیر انتفاعی. عمل خیریه هوا قطره قلب ما.

اما شما می توانید بیشتر از تاثیر با انجام کاری خوب برای شخص دیگری. لبخند و سلام به کسی که به کسی یک تعریف و یا کمک به آنها را در یک راه کوچک اگر شما آنها را ببینید با داشتن مسائل.

2. بیشتر بخندید

همراه یک ورید مشابه احساسات مثبت باعث می شود ما برای تغییر نگرش ما و خنده است یکی از بزرگ دیگری را در نظر بگیرید[2]. خنده نباید مجبور بنابراین یک نقطه از بودن در کنار افرادی که می تواند شما را واقعا خنده. این می تواند یک کمدین یک دوست و یا اعضای خانواده و یا هر کسی که می تواند شما را به خندیدن.

3. بیشتر بخوانید مطالب مثبت

ما رسانه های اجتماعی رژیم غذایی یکی از بزرگترین تاثیرگذاران از خلق و خوی ما. که همراه با تلویزیون و یا دیگر محتوای ویدئو. اگر شما در حال تماشای و یا خواندن مطالب است که باعث می شود شما عصبانی منفی یا نفرت که رفتار در حال رفتن به پروژه بر روی همه چیز شما را انجام دهد.

برای تغییر است که شما باید تغییر دهید که چگونه شما در حال مصرف محتوا و چه شما نسبت به جذب. یک نقطه از خواندن برخی از اخبار مثبت و تحولات است. یکی دیگر از گزینه است برای خواندن و یا تماشای فیلم هایی که با تمرکز بر روی چیزهایی که شما در مورد پرشور.

4. تعیین اهداف

یکی دیگر از روش جامد است به مجموعه اهداف و کار برای رسیدن به آنها. این می تواند به مقابله با بسیاری از افکار منفی که مردم اغلب مجموعه ای از اهداف را با توجه به افکار منفی بیشتر از زمان.

تعیین اهداف و تلاش برای رسیدن به آنها را به صورت منظم اجازه می دهد تا شما را به ساخت این چارچوب برای غلبه بر کسانی که منفی فکر موانع. شما در نهایت متوقف ساختن عذر و بهانه و تمرکز بر روی کاری که در دست.

5. قوی مراسم صبح

به طور کلی آنچه شما انجام اولین چیزی که در صبح تعیین انرژی شما را به سمت بقیه روز خود را. همه ما روال معمول در صبح و در بسیاری از موارد که روال قرار داده نمی شود و مردم در یک خلق و خوی مثبت.

تبلیغات

توصیه من این است که به مخلوط تا خود صبح روز مراسم شامل برخی از چیزهای مثبت. این به این معنا همیشه مصرف محتوای مثبت. آن می تواند فعالیت های دیگر. نمونه هایی در حال انجام برخی از ورزش نشان خود را از عشق به خود از طریق قدردانی و مانتراها و یا شاید انجام کاری سرگرم کننده و دوست دارید که مانند انجام یک پازل و یا نوشتن یک شعر.

6. پرسیدن سوالات مناسب

منفی چیزی است که ما را مجبور به قبول اما ما چگونه تغییر تاثیر آن را می توان از طریق پرسش. گرفتن این است که شما نیاز به پرسیدن این نوع سوالات ،

برای مثال اگر شما بدبین سوالات شما درخواست خودتان منفی هستند. “چرا این اتفاق می افتد به من؟” “چرا چیزهای بد اتفاق می افتد به من هر زمان که من سعی می کنم چیزی؟” این منفی هستند چرا که شما نقاشی خود را به عنوان یک قربانی و آن را نشانی از هیچ چیز به طرز فکر شما, اما شما را پایین آهسته.

در عوض شروع به پرسیدن سوالاتی مانند:

  • چه یک چیز خوب در مورد این وضعیت ؟
  • آنچه در آن است که من می توانند یاد بگیرند از این وقایع و شرایطی ؟
  • چه یک چیز کوچک من در حال حاضر می توانید شروع به رفع این ؟

با پرسیدن این سوالات شما شروع به دادن مغز خود را با برخی از وظایف برای اندیشیدن به حل این وضعیت و به دست آوردن چیزی از این تجارب است.

7. ایجاد یک محیط زیست مثبت

مصرف محتوای مثبت است یکی از راه های ایجاد یک محیط زیست مثبت است اما چیزهای دیگر وجود دارد که می توانید آن را تحت تاثیر قرار. به طور کلی در ایجاد یک محیط که در آن شما می تواند مثبت کلیدی برای توسعه است. این به این معنی:

  • انجام کارهایی که به شما شادی و انرژی در زندگی خود را.
  • اطراف کسانی که شما بلند و مثبت فکر می کنم در وهله اول.
  • همچنان به تقویت آن محیط با تقویت استانداردهای چه چیزی برای شما قابل قبول و چه چیزی نیست.

8. تفکر

مدیتیشن یکی دیگر از صبح امروز فعالیت خود را در نظر بگیرید و یکی به انجام این کار به طور کلی. مراقبه را فراهم می کند تعدادی از مزایای که انجام می شود به طور منظم.

مدیتیشن شما فراهم می کند با یک فرصت برای نگاه کردن به درون خود را و ببینید چه چیزی باعث می کنه. این کمک می کند تا شما را به نگاه در الگوهای فکری و شروع به مرتب کردن آنها را. این یک روش قدرتمند به دلیل آن می افزاید: چشم انداز که شما واقعا هستند و آنچه شما واقعا فکر می کنم[3].

تبلیغات

از آنجا شما می توانید تغییرات شدید به سادگی با مراقبه.

9. نوشتن افکار خود و مقابله با مسائل

شبیه به مراقبه در نظر jotting کردن افکار است که به ذهن می آیند و هر زمان که شما احساس می کنید تاکید کرد. در طول این دوره شما خواهید دید که هنگامی که شما استرس شما می شود نوشتن چیزهایی که باعث می شود شما احساس تاکید کرد. آن می تواند چیزی شدید و یا آن را می تواند یک سری از چیزهایی که شما نیاز به انجام است که انباشته اند.

ایده این است که برای نوشتن آن افکار و روز بعد شروع به کار بر روی رفع این مشکلات است.

10. خواندن کتاب تفکر مثبت

آخرین روش برای تقویت تفکر مثبت این است که به خواندن کتاب های بیشتر در مورد این موضوع. تفکر مثبت است که موضوع آن تحقیق شده است به شدت و وجود دارد مقدار زیادی از اطلاعات در آن است. شما پیدا کردن مقدار زیادی از آن با هم تداخل دارند و یا داشتن عناصر مشابه اما نمی صدمه دیده است را انتخاب کنید تا به چند کتاب و خواندن آنچه که نویسنده برای گفتن در مورد این موضوع.

در حالی که خواندن مقالات است که یک کتاب در اتاق بیشتر برای اضافه کردن جزئیات بیشتر و دیدگاه است که در غیر این صورت وجود در هنگام خواندن یک مقاله است.

افکار نهایی

مثبت فکر کردن چیزی است که می تواند یک شبه. این چیزی است که طول می کشد زمان به عنوان آن شامل اتصال خود را از راه تفکر و تقویت عادات. آن را یک راه آسان اما آن می تواند منجر به بسیاری از راههای باز کردن به شما در راه های مختلف. جاده موفقیت و برای تغییر بزرگ است که از طریق مثبت و در حال توسعه طرز فکر.

راهنمایی های بیشتر در تفکر مثبت

عکس های اعتباری: پریسیلا Du Preez پریسیلا Du Preez از طریق unsplash.com

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de