چرا من خیلی حساس است و آن بد است ؟

آیا شما همیشه جرم توسط همه چیز ؟ همه چیز را بیش از حد شخصا ؟ آیا شما به خودتان پیدا کنید به فکر مردم خنده در مورد شما در اماکن عمومی?

هر درگیری بسیار استرس زا است ؟

آیا شما انتخاب کنید تا افراد دیگر احساسات ؟ آیا شما به خودتان پیدا کنید و سپس به طور ناگهانی شما ناراحت هستند چرا که شخص دیگری است ؟

اگر هر یک از این شما حساس هستند و درست است. این خوب است حتی! در اینجا به همین دلیل است.

چه معنی آن را به حساس?

حساس بودن بیش از حد اغلب استفاده شده است به عنوان یک توهین به تحقیر مردم به عنوان حساسيت درک شده به عنوان ضعیف در یک مردانه-محور جامعه است. این چراغ به افراد حساس دردناک بیش از خود ناامنی است.

به معنی حساس شما بیشتر همدلانه و انتخاب کنید تا بر احساسات ، شما احساس می کنید همه چیز در یک سطح بسیار عمیق تر و به عنوان یک نتیجه از آن می توانید احساس فوق العاده طاقت فرسا است.

چرا من حساس?

وجود دارد بسیاری از استدلال که چرا برخی از افراد حساس تر از دیگران هستند. برای یکی وجود یک نظریه رقابت است که مردم چیزی به نام ارتباط حساسيت پردازش حسي[1]اما هیچ جامد تشخيص چرا برخی از افراد حساس تر از دیگران هستند. اگر شما خودتان را به یک فرد حساس به جای تلاش برای کار کردن که چرا شما مثل این, شما باید تمرکز بر روی آنچه که شما می توانید با آن انجام دهید.

تبلیغات

است حساس بودن چیز بدی است ؟

در حالی که می توان آن را سخت تر به زندگی می کنند به عنوان شما باید به مدیریت خود با حساسیت آن است که بدون شک یک برکت و رحمت در لباس مبدل. فکر می کنم از آن به عنوان یک ابرقدرت; شما می توانید همدردی با مردم بیشتر است که بسیار ارزشمند در جامعه امروز است. در حالی که شما احساس ضعف بیشتر به راحتی شما باید توانایی به عشق و احساس در یک سطح عمیق تر و شما باید یک EQ بالا.[2]. آن است که یک ابرقدرت است, اما شما باید به یاد بگیرند که چگونه به استفاده از قدرت خود را برای رشد و نه تخریب.

بیشتر افراد حساس باید توانایی به تجربه حسی جزئیات. شما می توانید درک فام های ظریف, بافت, پوشاک, زنانه, مواد غذایی هنگام پخت و پز برای تلفن های موبایل موسیقی و رایحه و رنگ های مختلف از طبیعت و یا حتی ترافیک و یا مردم صحبت کردن.

افراد حساس می تواند همچنین تعیین تفاوت های ظریف در معنا ساخت آنها بیشتر از احساسی هوشمند است. آنها آگاه تر از ما درونی حالات عاطفی که می تواند برای غنی تر و عمیق تر کار خلاق به عنوان نویسندگان و نوازندگان و بازیگران یا هنرمندان دیگر. آنها همچنین بسیار خلاق تر و همانطور که ذکر آنها بیشتر همدلی است.[3]

نحوه رسیدگی به حساسیت

حساس بودن یک نعمت است, اما آن را نیز می تواند یک بار وحشتناک اگر چپ uncared برای. حساس مردم تمایل به مراقبت از خود را به درستی و ضعف و سوخته تر ، اینها مهم ترین چیزهایی است که شما نیاز به تغییر در زندگی خود را به منظور رسیدگی به حال بیشتر حساس فرد و خوشحال بود.

1. مسئولیت

شروع با در نظر گرفتن مسئولیت برای سلامت روان خود را. شما حساس هستند و شما نمی توانید تغییر دهید که. شما فقط می توانید آن را مدیریت کند و اولین گام در حال انجام است که با پذیرش که شما هستند. سپس مسئولیت برای اقدامات خود را در حال حرکت رو به جلو است. مسئولیت خود و مراقبت و نگه داشتن در بالای خود سلامت روان پایمال کردن و از همه مهمتر احساسات خود را.

اگر شما احساس احساسات قوی یادگیری به اجازه دهید آن را. نشستن با آن و درک آن خواهد شد. مانند امواج در اقیانوس آنها همیشه آرام اگر شما به آنها توجه کنیم.

اگر شما در حال تقلید از شخص دیگری احساسات است که شما را در این مسئولیت خود را برای مقابله با آن مناسب و نه ضربه.

تبلیغات

اگر کسی باعث قوی عاطفی پاسخ شما مسئول احساسات خود را. که فرد یک کاتالیزور اما احساسات بوجود می آیند که شما هستند. شما کنترل چگونه شما واکنش نشان می دهند و چگونه شما حرکت رو به جلو است. اجازه ندهید کسی شما نگه احساسی, گروگان گرفتند.

2. شناسایی تخلیه و Energizers

شما را پیدا خواهد کرد برخی از مردم تخلیه شما و در شما احساس خسته و برخی از مردم خواهد شما را احساس روشن و شاد. شما نیاز به شناسایی این افراد هستند بنابراین شما می توانید مقابله با آن است. اگر شما در شناسایی drainer اجتناب از آنها و یا آماده سازی خود را با ایجاد یک روانی سپر (بیشتر در مورد که در یک لحظه).

با drainers شما نیاز به تعیین مرزهای با آنها و یا آنها را ترک خواهد کرد به شما یک خسته پوسته. این محبت شما در حال کمک به آنها و کمک به خودتان است. محدود کردن تعاملات خود را و وقت خود را با آنها و نمی لکنت زبان پیدا. شما را پیدا خواهد کرد افرادی که شما تخلیه کشیده شده به شما به خاطر آنها خود را دوست دارم حساسیت. آنها اغلب به نام انرژی خون آشام ها و دور ماندن از آنها را به بهترین شما می توانید انجام دهید.

متناوبا, شما را به نگه داشتن یک چشم را برای چه باعث می شود شما احساس می کنید شارژ و امن است. پیدا کردن آنچه شما آسانسور به بالا و اطراف خود را با آن است.

3. ایجاد خود خوب مراقبت معمول

مراقبت از خودتان است که اولویت شماره یک است. حساس مردم نیز تمایل به بسیار فداکارانه بنابراین شما نیاز به ایجاد روال خوب بنابراین شما می توانید استراحت و بازیابی.

چیزهایی که شما باید در روال خود را:

  • خوب غذا خوردن
  • ورزش
  • مدیتیشن
  • گرفتن به طبیعت
  • برنامه ریزی “شما زمان” برای انجام کارهای شما را دوست دارم
  • ایجاد یک محیط امن و استقبال محیط زیست به عقب نشینی به
  • تکرار affirmations مثبت

این مهم است که شما را به مراقبت از خود را به عنوان مثل درونگرا شما نیاز به شارژ. اگر شما نمی شما احساس ذهنی و عاطفی تخلیه در همه زمان ها است که باعث خواهد شد مسائل مربوط به سلامت روان.

تبلیغات

4. ایجاد یک سپر

روحی بزرگ ترفند این است برای قرار دادن یک روانی سپر هنگامی که شما در قریب به اتفاق وضعیت. این شامل قرار دادن یک سپر در ذهن و تجسم آن را به عنوان محافظت از شما از کسی انرژی است. حساس بودن به معنی شما می توانید احساس بمباران نه تنها احساسات اما به طور کلی تحریک. پیدا کردن راه هایی برای جلوگیری از آنها را بنابراین شما لازم نیست خیلی احساس ضعف مهم است.

یک راه خوب برای یادگیری چگونه برای ساخت یک روانی سپر است از طریق مدیتیشن با تمرکز حواس. دیگران پیدا کنید که با استفاده از هدفون برای جلوگیری از تحریک صدا مفید است در حالی که دیگران به استفاده از عینک آفتابی برای تضعیف محرک های بصری. آزمایش و پیدا کردن آنچه با این نسخهها کار برای شما.

5. سازمان دیده بان افکار خود را

همه احساسات خود را در حال احساسات خود را. گاهی اوقات شما جذب انرژی از دیگران و واکنش نشان می دهند به آنها. وقتی این اتفاق می افتد شما نیاز به خودتان بپرسید من در واقع ناراحت یا من فقط واکنش? تبدیل شدن به خود آگاه خواهد به شما کمک کند تمرکز بر روی آنچه که شما احساس می کنید و آنچه شما فقط تقلید. اگر شما فقط در واکنش به فرد دیگری احساسات شما می توانید اجازه دهید آن را برو.

همچنین شما می توانید به نگه داشتن چشم در داخلی خود صحبت کنید. اگر شما دائما در حال منفی به خودتان شما را به مبارزه با حساس بودن. شما کنترل مغز خود را, بنابراین شروع به ساخت میکرو انتخاب به فکر می کنم مثبت تر. هنگامی که یک فکر منفی می آید صحیح آن را با چیزی مثبت است. اگر شما نمی سلطنت در خود درونی منفی را تنها بالا بردن ناامنی و حساسیت.

6. تمرین ابراز وجود

بسیار شبیه به تعیین مرزهای شما باید تمرین ابراز وجود است. به عنوان حساس مردم تمایل به کمتر قاطعانه چرا که آنها نمی خواهند برای مقابله با احساسات قوی آنها بسیار آسان برای ارعاب و تهدید. شما حق دارید احساسات خود را و فضا. شما نباید تغییر دهید که شما را به جای افراد دیگر است. اگر آنها دوست ندارند احساسات خود را که مسئولیت خود را.

اگر شما در حال قاطعانه شما ممکن است یک پاسخ مانند خشم. شما مسئول نیست که چگونه است که فرد احساس است; شما تنها مسئول شما. اگر آنها عصبانی هستند که بر روی آنها. به عنوان طولانی به عنوان شما را نقض نمی کند شخص دیگری را به شما می گویند یا انجام آنچه شما نیاز دارید به منظور مراقبت از خودتان است.

7. بیان احساسات خود را

وجود دارد بسیاری از راه های شما می توانید انجام این کار. به عنوان یک فرد حساس شما با تجربه هستند با احساسات خود را. اما از آنجا که بسیاری از مردم می آموزند که احساسات بد هستند بسیاری از افراد تمایل به بد در برخورد با آنها.

تبلیغات

شما نیاز به احساس احساسات خود را. وجود دارد بسیاری از چیزهایی هستند شما می توانید انجام دهید برای کمک به کاهش قریب به اتفاق احساسات شما احساس می کنید در همه زمان ها مانند مدیتیشن. یکی دیگر از روش محبوب در جامعه معنوی است که یک فرآیند به نام پاکسازی چاکراها خود را. این فرایند به شما کمک می کند روند و اجازه رفتن از خود خشم و از دست دادن احساس گناه و یا شرم آور است.

اگر شما آماده برای بیان احساسات خود را به فرد دیگری یک ابزار عالی برای کمک به روزنامه نگاری است. این است که یک فضای امن را برای شما به بیان احساسات خود را در کنترل از راه و می تواند کمک به شما را از طریق مشکلات خود را با دیدن آنها را بر روی کاغذ.

8. دیدگاه خود را تغییر دهید

می دانم که آن را در مورد شما. این یک قدرتمند وحی اگر شما انتخاب می کنید به آن را بشنوند. انسان در genearl خود محور هستند و فکر می کنند جهان حول محور آنها است. این بدان معنی است که ما اغلب overcompensate بودن بیش از حد فداکارانه از آنجا که ما احساس شرم در مورد بیولوژیکی خودخواه.

مانند تمام چیزهایی که شما نیاز به تعادل است. شما در حال خودخواه است و خوب است اما این درس این است که همه چیز است و نه در مورد شما. افراد حساس تمایل به دیدن دیگران ” را به عنوان یک نقد آنها چه کسانی هستند, اما از زمانی که مورد نیست.

مهم ترین چیزی که به انجام است ببخش کسانی که ستم کرده اند به شما. اغلب افراد حساس نیست در اجازه دادن به همه چیز. به عنوان یک نتیجه, آنها پیدا کردن آن را دشوار است به حرکت از تجارب دردناک. این است ناسالم آن را به عنوان را حفظ خواهد کرد شما را از لذت بردن در زمان حال و آینده است. نگاهی به درس ترک درد.

9. ممنون برای هدیه خود را

شما یک هدیه بزرگ انجام نمی شود ترس از آن است. اگر شما کنترل آن مراقبت خوب از خودتان و مجموعه ای از برخی از مرزهای شما می توانید با استفاده از هدیه خود را از حساسیت خوب است. این یک برکت و رحمت است. اگر شما منفی فکر می کنم, شما تنها باید یک منفی زندگی است. نشان دادن قدردانی خود را برای ابر قدرت جدید و استفاده از آن به نفع خود استفاده کنید.

افکار نهایی

حساس بودن قطعا یک چالش است. شما باید در گارد کمی بیشتر و زندگی کمی سخت تر از برای غیر حساس مردم که خسته کننده. اما آن را نیز یک قدرت باور نکردنی یک مزیت است.

شما بیشتر دوست داشتنی مردم کشیده خواهد شد و شما قادر به همدردی و کمک به مردم واقعا احساس شنیده می شود. شما باید هدیه ای باور نکردنی. استفاده نمی کنید آن را به خودتان شکنجه استفاده از آن برای تغییر جهان را به خود.

راهنمایی های بیشتر در مقابله با حساسیت

عکس های اعتباری: ایوان Aleksic از طریق unsplash.com

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>