اگر پیدا صمیمی است, بازی در مورد روابط و پایان جهان

بیست و چیزی Kasio ستاره از بازی های جدید اگر پیدااست مبارزه. در طول دوره از یک ماه او دعوا با خانواده اش می افتد در داخل و خارج از, عشق, اطراف پرش های مختلف نیمکتها و فقط به طور کلی مبارزه از طریق بی دست و پا مرحله از تبدیل شدن به کسی که او واقعا است. به عنوان یک بازیکن شما یاد بگیرند که همه از این در راه رمان: کوه در می رم از طریق خاطرات خود را و پاک کردن خاطرات خود را. این یک پیچ و تاب و منحصر به فرد در استاندارد رمان تصویری است که باعث می شود گاهی اوقات استاتیک نوع احساس پویا تر و زنده است. این یک آمدن از سن داستان است که هر دو آرام و ناراحت کننده — و آن را نیز یک بازی در مورد یک سیاه چاله بلع این سیاره است.

اگر یافت شد Dreamfeel کوچک دوبلین بر اساس studio رهبری توسط نویسنده و طراح Llaura McGee, بهترین و شناخته شده برای کوتاه پایین-fi بازی پرده. پس از آن پروژه McGee می گوید که او “متوجه شدم که مسائل توسط خودتان واقعا سخت است و واقعا آهسته” و بنابراین او مجموعه ای را به دنبال همکار برای یک پروژه جدید. از طریق یک دوست او معرفی شد به هنرمند Liadh جوان و دو را. McGee ارسال بیش از یک ایده او مشغول به کار بود به نام فضای خون — “یک swashbuckling فضای opera بازیگران گربه” — و جوان به سرعت ارسال یک دسته از مفهوم هنر. از وجود دو کاوش ایده های قبل از فرود بر روی ایده اولیه برای اگر یافت.

یکی از مشکلات بود دامنه. “من واقعا می خواستم برای ایجاد یک بازی است که بازی را به نقاط قوت ما یک کمی” مک گی می گوید. “به جای تلاش برای ایجاد چیزی است که هر کس دیگری در حال انجام است به جای در نظر گرفتن یک بودجه عظیم را زرق و برق دار 3D گرافیک چه نوع بازی می تواند من را با یک کمیک هنرمند خواهد بود که در درون ما به معنی؟” در اطراف این زمان او تا به حال تبدیل شدن به شیفته با نوت بوک ها و ایده marginalia که منجر به مفهوم اساسی برای اگر یافت.

این بود که در اطراف 2016. این تیم ایجاد یک نسخه ی نمایشی که نشان داده شد در حوزه های مختلف معتبر حوادث, اما آنها تا به حال یک زمان سخت در حفظ تمرکز. “بود که به نوعی از ما الگو: شروع پروژه های کار بر روی آنها را برای یک زن و شوهر از سال های دور و سپس رها کردن آنها را به خاطر آن spiraled خارج از محدوده کنترل” McGee توضیح می دهد. تا همه چیز را بدتر او همچنین سخنرانی در بازی طراحی بخش زمان ساخت آن را دشوار است به طور کامل وقف خودش را به بازی. اما این تغییر زمانی که آناپورنا تعاملی — ناشر پشت قابل توجه هند مانند فلورانس, Wattamو Sayonara وحشی قلب — امضا در پشت این پروژه است. قادر به تمرکز ثابت می شود ، “آنها به شما فشار را به پایان برساند آن را هنگامی که شما به آن نیاز دارید و که واقعا کمک کرد” مک گی می گوید از آناپورنا. “آنها می خواستند هر چه بود برای این پروژه است.”

اگر طول می کشد حدود دو ساعت برای تکمیل و آن را بسته به مقدار زیادی به آن نسبتا مختصر در زمان اجرا. در حالی که هسته مکانیک ساده هستند آنها فقط به اندازه کافی به واقعا به شما احساس مثل شما بخشی از تجربه است. من بازی بازی بر روی آی پد — آن را نیز در دسترس بر روی بخار — و عمل پاک کردن با کشیدن انگشت من بود فوق العاده رضایت بخش خیلی بیشتر از به سادگی با ضربه زدن از طریق گفت و گو در یک سنتی رمان تصویری است. آن را واقعا احساس می کردم تمیز کاری صفحات از یک نوت بوک و یادگیری بیشتر در مورد Kasio دوستان او و خانواده اش است. در زمان شما نه فقط پاک کردن اما در عوض اضافه کردن رنگ به جهان خود را از طریق ابجو بد و کم مایه. آن را تقریبا مانند نقاشی.

داستان به دو بخش تقسیم شده. وجود دارد Kasio آمدن از سن داستان است که در سال 1993 و به لطف هنر و موسیقی آن را نشانی از یک کار قابل توجه در نوسان بین زنگ های مختلف. اغلب بازی ناراحت کننده است. زمانی که Kasio sneaks را به خانه دوران کودکی خود از رنگ های تیره و آرام برای تلفن های موبایل ساخته شده قلب من پوند. به همین ترتیب من هنوز هم احساس بی دست و پا و فکر کردن در مورد شام کریسمس زمانی که Kasio مجبور به گوش دادن به مادر او سوال زندگی خود را انتخاب کند. هنگامی که او می رود به یک پانک در یک میخانه محلی ، thumping خط پایه و کثیف تصاویری ساخته شده من مناسب گیجی. اما اگر یافت می شود نیز می تواند شیرین و آرامبخش مانند زمانی که Kasio صبحانه با برخی از دوستان و یا در یک تاریخ در یک رستوران, و همه چیز احساس گرم و مهمان نواز. (این بازی نیز بسیار ایرلندی; حتی وجود دارد یک ابزار حاشیه نویسی بنابراین شما می توانید درک زبان عامیانه.)

در میان همه این است که دیگر به ظاهر جداگانه داستان در حال اجرا در پس زمینه. آن را در مورد یک نسخه از Kasio برخی از زمان در آینده در حال حاضر یک فضانورد بررسی یک سیاه چاله است که می تواند فرو کردن زمین است. Kasio اصلی روایت است فوتی و فوری خود را در آن اما با توجه به McGee, sci-fi, عناصر طراحی شده بودند برای کمک به تقویت احساسات. “یکی از تاثیرات بزرگ بود رئالیسم جادویی. این احساسی واقعی و آن افزایش مییابد درام و اکشن است که در جهان واقعی است. آن را ساخته است این مقدار اضافی هیجان انگیز,” او توضیح می دهد. “ما می تواند و باید ما واقع گرایانه داستان این جوان عجیب و غریب و همچنین سرد چیزهای سرگرم کننده بیش از حد.” من نمی خواهد از بین بردن بیش از حد, اما آن را به ارزش دیدن چگونه این دو تاپیک با هم آمده است.

اگر پیدا کردم تا حدودی یادآور فلورانس در حالی که دو بازی بسیار متفاوت تن هر دو تقریبا کاملا ء و محکم ساخته شده است. آن را آسان به نسیم از طریق اگر پیدا کردم در یک شب و در عین حال مختصر در زمان اجرا نیز یکی از این بازی نقاط قوت. “من قطعا به اشتراک نقطه نظر است که یک قطعه از رسانه ها نباید دیگر بیش از آن را باید می گوید:” مک گی.

اگر پیدا کردم در دسترس است در حال حاضر در بخار و iOS.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>