چرا تغییر رفتار سخت است ؟ علم توضیح می دهد که آن

تغییر رفتار کلیدی برای دستیابی به هر هدف یا نتیجه ما می خواهیم. کارشناسان اغلب این صدا بسیار ساده و در عین حال برای بسیاری از ما آن را می تواند احساس فوق العاده سخت برای به انجام رساندن.

اهداف مانند از دست دادن وزن, افزایش, سلامت, بودن, بیشتر تولیدی و یا افزایش درآمد همه تکیه بر توسعه رفتارهای جدید است. ما نمی تواند رسیدن به چیزی جدید با انجام آنچه که ما همیشه انجام داده ایم.

این چیزی است که به توسعه عادات جدید ما نیز نیاز به استراحت یک ساله.

گفته شده است که برای شکستن یک عادت 21 روز طول می کشد. اما به پایدار ساختن یک رفتار جدید است که یک داستان متفاوت است.

این جایی است که بسیاری از ما آمده سادهای نیست. ما تنها به یک نگاهی به آمار های اطراف قطعنامه سال جدید برای دیدن این.

یک 2018 مطالعه توسط دانشگاه کلمبیا دریافتند که 80 درصد از قطعنامه های سال جدید شکست خورده بود قبل از پایان ماه فوریه.[1]

در همان مقاله, جنیفر, Sumner, دکترا استادیار رفتاری پزشکی متحده:

“شده است وجود دارد مقدار زیادی از کار انجام می شود برای کمک به مردم رفتار خود را تغییر دهید اما ما واقعا لازم نیست که بسیاری از موفق مداخلات برای کمک به مردم و حفظ این تغییرات در طول زمان است.”

بنابراین اگر این رو دانشمندان گیج چه شانس ما داریم ؟

حتی غریبه است که برخی از ما قادر به حفظ رفتاری را تغییر دهید و به شکل سالم در دراز مدت عادت در حالی که دیگران نیستند.

به نظر می رسد که بیشتر رفتاری تنظیمات متمرکز بر بیرونی و نه درونی. این به این معنی که یک فرد دارای یک لیست از باید ها و نبایدها و تلاش می کند تا به عادات جدید در راه همان هر کس دیگری می کند.

آنچه نادیده گرفته شده در اینجا این است که هر کس متفاوت است. هیچ دو نفر دقیقا همان. این به این معنی نیست که تمام تاکتیک های تغییر رفتار برای همه کار می کنند.

اما اگر شما با داشتن مشکل در تغییر رفتارهای خاصی نیست همه از دست رفته است و یک راه وجود دارد. این مورد برای اولین بار درک چگونه شما متفاوت هستند و پس از آن ساخت این عادت از تنظیمات وجود دارد.

تبلیغات

در زیر شما را پیدا خواهد کرد چند دلایل چرا تغییر رفتار می تواند بسیار دشوار است.

1. ما گذشته ما تاثیر می گذارد رفتاری انتخاب

ما نیز فرسوده عادات و رفتارهای ناشی از تجارب گذشته ما و تصمیمات ما قبلا ساخته شده است.[2]

ممکن است ما را دیده اند شنیده یا احساس چیزی و به این دلیل ما تصمیم گرفتیم به این باور چیزی در مورد خودمان و جهان است. برخی از مهمترین و محدود کردن کسانی که اعتقادات ما را تشکیل می دهند بین سنین 0-7.

تمام باورها در خدمت ما را در راه مثبت به یک نقطه. اما در نهایت هنگامی که ما می خواهیم به تغییر یا تکامل آنها شروع به محدود کردن ما.

دلیل این است که باورهای ما درایو رفتار ما. اگر ما می خواهید به اتخاذ یک عادت جدید برای تغییر درایو کسانی که باورهای شروع به در راه دریافت کنید.

سیستم باور ما معمولا درایوهای رفتار ما از ما ناخودآگاه ذهن است. این بدان معنی است که ما از آن بی اطلاع هستند و به طور خودکار می تواند سقوط به رفتار قدیمی. ما این کار را حتی اگر ما نمی خواهید به.

مردم حتی از توصیف این احساس بودن مسدود شده است. آنها می دانند که آنچه آنها نیاز به انجام, اما آنها مخالف به جای.

ساده ترین مثال را در اینجا این است که با از دست دادن وزن. اگر شما ناخودآگاه به اعتقاد شما “به اندازه کافی خوب نیست” این ممکن است معنی شما خواهد شد را انتخاب کنید قطعه ای از کیک هنگامی که شما به یخچال به جای یک قطعه از میوه های تازه. این پشتیبانی از اعتقاد و شما را نگه می دارد در منطقه راحتی خود را.

مصرف این باور را به محیط کار شما ممکن است انتخاب کنید برای دریافت از دست رفته در رسانه های اجتماعی به جای ساخت آن دنبال کردن تماس. این کمک می کند تا شما برای جلوگیری از یاخته که در آن است که باور ممکن است در معرض امن نگه داشتن شما.

کلید تغییر در اینجا این است که آگاهی: آگاهی از هر باورهای محدود کننده شما و تصمیم گیری آگاهانه برای آنها را تغییر دهید.

2. هسته ای ما هویت درایوهای رفتار

نیز وجود دارد کسانی که مبهم چیزهایی که ما به ارزش های اصلی. اینها تعبیه شده با طیف وسیعی از عقاید مختلف است.

ارزش های ما چیزهایی هستند که برای ما مهم است. آنها ما “چرا” برای ما که هستیم و چه کار می کنیم.

آنها در مرکز که ما اعتقاد داریم ما هستند و با ما بوده است برای اکثر اگر نه همه از زندگی ما است. ما با شناسایی ارزش های ما و تبدیل شدن آنها به قدرتمند رفتاری رانندگان است.

تبلیغات

یک مطالعه اخیر نشان داد مهم ارتباط بین ارزش های اصلی و کنترل خود بیان کرد:

“[I]t ممکن است که بیان یکی از ارزش های اصلی تسهیل کنترل خود بدون در نظر گرفتن construal سطح که در آن ارزش ها بیان شده است.”[3]

بعلاوه این مطالعه نشان داد که تایید ارزش های هسته ای کار می کرد به مقابله با نفس تخلیه منجر به یک حس کامل تر از خود.

از آن آسان است برای دیدن چگونه این می تواند بر توانایی فرد برای کار بر روی تغییر رفتار. با یک سطح بالاتر از خود و کنترل کامل تر از نظر شما که به عنوان یک فرد توانایی خود را برای تغییر قابل توجهی افزایش می دهد.

از زمانی که ارزش های اصلی کار در سطح ناخودآگاه معنی آنها را تحت تاثیر قرار هر تصمیم ما را به طور خودکار. مطالعه فوق نشان می دهد که ساخت آنها قابل رویت از طریق تصدیق مثبت بر تصمیم گیری های ما در یک مطلب واضح و مثبت در راه است.

مطلقا هر کس مقادیر مختلف وجود دارد هیچ دو نفر که ارزش دقیقا همان چیزهایی است. این بدیهی است که همچنین توضیح می دهد که چرا تغییر رفتار چوب با برخی از مردم و نه با دیگران.

استفاده از این به از دست دادن وزن به عنوان مثال قبلا تصور کنید که شما به ارزش یک احساس تعلق است که منجر به نگرانی در مورد بودن با افرادی که عمل به طور مشابه به شما. داشتن یک لیوان آب خارج اجتماعی با دوستان ممکن است معنی شما احساس می کنید مانند یک خارجی است. از آنجا که این, شما انتخاب می کنید یک لیوان شراب به جای.

در مثال شاید شما ارزش حمایت و آن را در مورد که وجود دارد برای افرادی که نیاز شما. شما می خواهید برای رسیدن به چیزهای بیشتری اما کسی که نیاز به یک دست و شما اولویت بندی درخواست خود را به جای ساخت آن ضروری می نامد.

کلیدی در اینجا این است که داشتن آگاهی است. به یاد داشته باشید ما ارزش نشستن در ناخودآگاه ما و بسیاری از مردم درک کامل از آنها.

تبدیل شدن آگاهانه از خود و ارزش ها و اعتقاد به این سیستم که در پشت آنها کمک خواهد کرد که شما ببینید چه چیزی نیاز به تغییر داخلی. ساخت آن درونی تنظیمات در تغییر رفتار خود را.

3. شما نمی دانید که “چرا”

استادیار روانشناسی الیوت برکمن دکترا خواستار این خود “خواهد شد.” این نیست خیلی در مورد اراده اما او اشاره به آن به عنوان “انگیزه و جنبه های عاطفی رفتار را تغییر دهید.”[4]

آن را در مورد درک خود را از “چرا” برای تغییر و به همین دلیل به طور خاص آن را برای شما مهم است.

بسیاری از مردم سعی کنید برای تغییر عادات بدون واقعا درک و چرا از آن بسیار مهم است برای آنها را شخصا.

تبلیغات

چرا که یک دوست است, شما فکر می کنم آن ممکن است یک ایده خوب برای شما بیش از حد. و یا شما فکر می کنم آن چیزی است که شما باید انجام دهید یا باید به و یا نیاز به انجام است. شاید شما حتی آن را انجام می دهند زیرا کسی که دیگری می خواهد به شما و یا از شما خواسته است برای.

انجام آن را برای شخص دیگری می شود آنچه که من اسمش را دیدم, توقف و شروع اثر است. شما شروع به خاموش همه انگیزه و سپس شما از دست دادن علاقه و متوقف می شود. شما ببینید ناامیدی خود را و سپس شما شروع دوباره.

اگر شما شخصا متصل به خود را از “چرا” انگیزه شما را به سرعت محو شد و شما خرابکاری در تلاش های خود را.

دانستن اینکه چرا شما شخصا می خواهید تغییر دهید و چرا از آن مهم است که شما در اینجا و در حال حاضر شما را آتش است. این است که در مورد اتصال تمایل خود را برای تغییر به ارزش های خود را بنابراین شما می توانید عاطفی اتصال به آن است.

این را به رفتاری تنظیمات تاریخ و زمان آخرین طولانی مدت است.

4. شما راه رفتن در مسیر کمترین مقاومت

دکتر روانشناس بالینی Soph تمرکز بر ساخت اعصاب ساده و به راحتی قابل درک باشد. او با اشاره به پیاده روی در مسیر کمترین مقاومت به عنوان “هموستاز” است که نگه داشتن همه چیز همان است. آن را در مورد ماندن در منطقه راحتی ما که در آن ما احساس امن و مطمئن و جایی که ما می توانیم بدون استفاده از مقدار زیادی از انرژی است.

او توضیح می دهد:

“هنگامی که مغز شما تکرار یک عادت (احساس ‘در حال اجرا بر روی خلبان اتوماتیک’) نیازی به استفاده از مقدار انرژی به دلیل آن را ندارد به تعامل با قشر.”[5]

او با تشبیه این فرآیند به ایجاد یک مسیر جدید در یک میدان. آن را همیشه خواهد بود آسان تر به پیاده روی بیش از یک مسیر است که در حال حاضر به خوبی پوشیده از استفاده از. شروع یک مسیر جدید در زمینه چمن بلند است که بسیار ناراحت کننده است و نیاز به به طور قابل توجهی بیشتر انگیزه و انرژی. بیشتر خواهد شد به طور طبیعی انتخاب مسیر خوبی پوشیده.

این همان است که با هر گونه تغییر. و برای کسانی از ما با یک اولویت برای هر دری سخنی (به یاد داشته باشید همه ما آن را احساس می کنید سخت را به کسانی که ارتباطات جدید.

این است که احتمالا در جایی که حاکمیت 21 روز می آید گرچه در 90 روز ممکن است واقع بینانه تر اگر ما در حال صحبت کردن در مورد در دراز مدت پایدار تغییر دهید.

در طول این سه ماه ما ناخودآگاه ذهن نگه می دارد تلاش برای برگرداندن ما به اتصالات عصبی به دلیل آن را احساس می کند راحت تر است.

این نوع مانند یک سورتمه حمل کردن در بالای یک شیب برف. آهنگ که با سورتمه حمل کردن استفاده کرده است چندین بار خواهد بود بسیار عمیق تر و جامد است. با سورتمه حمل کردن ثابت است در آن مسیر است. پوشیدن در یک مسیر جدید را در زمان و با سورتمه حمل کردن سعی خواهد کرد برای تغییر جهت دادن به یک تا زمانی که برف می شود bedded پایین.

تبلیغات

دوباره آگاهی هشیار کلیدی است. به خودتان یادآوری کنید که شما در حال تعبیه جدید ارتباط عصبی. آگاه باشید زمانی که شما سعی می کنید برای بازگشت به مسیر و هدایت خود را دور دوباره.

5. ما سیمی به آینه دیگران

یکی دیگر از دلایل ما ممکن است پیدا کردن رفتار تغییر خیلی سخت است که ما به طور طبیعی سخت سیمی به تقلید. دلیل این است که از یک مدار از سلول ها در مغز به نام نورون های آینه.

عصب شناسی مارکو Iacoboni توضیح می دهد

“راه نورون های آینه به احتمال زیاد اجازه دهید ما درک دیگران است که با ارائه برخی از نوع درونی تقلید از اقدامات دیگر مردم که به نوبه خود ما را به “شبیه سازی” نیت و احساسات مرتبط با آن اقدامات است.”[6]

این ممکن است کمک به توضیح دهد که چرا ما اغلب در راه خود ما. در حالی که تلاش برای متناسب با خاص یک گروه اجتماعی از طریق تقلید مغز ما ممکن است از دست دادن تمرکز بر روی تغییرات خاص ما می خواهیم را به توان های مختلف.

این سلول های عصبی هستند و در نهایت کلید به جامعه. در واقع این سلول های عصبی است که به ما کمک کند ما ساخت مهارت های اجتماعی. آنها دقیقا همان سلول های عصبی است که منجر به یک کودک به لبخند هنگامی که ما لبخند.

اگر ما یک دایره نزدیک تر از دوستان و یا عزیزان که عادت است که می تواند از خط خارج ما را تغییر دهید ما به احتمال زیاد به بازگشت. به همین دلیل اگر ما تلاش برای ترک سیگار و شریک ما هنوز هم سیگار می توان آن را واقعا سخت به ماندن متعهد است.

آگاهی از این ضروری است. اگر شما می خواهید برای پایدار دستیابی به تغییر صدای خود را با افراد همفکر به عنوان آنجا که ممکن است.

توضیح این پدیده با کسانی که نزدیک به شما و درخواست برای حمایت از آنها نیز کمک خواهد کرد.

افکار نهایی

رفتار تغییر سخت نیست; آن را فقط آسان نیست زمانی که این اقدام بدون آگاهی از علوم اعصاب.

خودتان یک استراحت بدهید و متوجه پیشرفت شما را گام به گام. انعطاف پذیر به عنوان شما بروید و یادگیری از اشتباهات خود را.

با آگاه شدن از چگونه شما متفاوت هستند و تنظیم استراتژی های خود را به تناسب تغییرات خواهد شد ، در نهایت شما متوجه خواهد شد خودکار چگونه عادت های جدید تبدیل شده اند.

راهنمایی های بیشتر در تغییر رفتار

عکس های اعتباری: John Mark Smith طریق unsplash.com

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>