چگونه برای جلوگیری از افکار مزاحم از خوردن شما زنده

مغز انسان یک عضو شگفت انگیز. آنچه که ما بیشتر ارتباط مغز با انجام این اندیشه است. آن را جذب مقدار زیادی از اطلاعات و پردازش آن را در بسیاری از راه های مانند تفکر شناختی حافظه و تصمیم گیری است.

مغز فرآیندهای اطلاعات بسیار زیادی است که آن را غیر معمول نیست برای ما تجربه افکار تصادفی و یا سرزده افکار نامربوط به هر یک از ارزش های ما. بسیاری از افراد تجربه افکار مزاحم و بدون هر گونه عواقب قابل توجهی است. اما برای چند نفر, وسواس فکری شدید و می توانید آن را دشوار است به عملکرد به طور معمول روز به روز.

در اینجا ما قصد داریم به بررسی ماهیت افکار مزاحم و سپس به بحث در مورد چگونه برای جلوگیری از افکار مزاحم زمانی که آنها باعث مشکلات.

چه سرزده افکار ؟

به طور کلی وسواس فکری افکار که پاپ را به ذهن خود را به ظاهر از هیچ جا. آنها معمولا افکار عجیب و غریب است که شما به طور معمول نمی خواهد فکر می کنم. برای مثال شما ممکن است فکر می کنم “اگر من یک سکته مغزی یا حمله قلبی؟”

شما ممکن است فکر می کنم آسیب ممکن است به کسی که شما می دانید شاید حتی یک دوست. شما قطعا نمی خواهید کسی که شما عشق را به صدمه دیده است اما با این وجود تصادفی فکر ذهن شما می گذرد.

پوچ طبیعت وسواس فکری می تواند باعث شود مردم برخی از پریشانی. اما به طور کلی آنها یک بخش طبیعی از داشتن مغز فعال. ما استفاده می شود به فکر کردن در مورد چیزی است که در همه زمان ها است که در طول دوره آرام تصادفی مزاحم افکار بوجود می آیند از پایگاه داده گسترده ما تماس با ما مغز است.

این ممکن است به نظر می رسد که شما به خواب رفتن و یا زمانی که شما در حال بیدار شدن از خواب. آنها ممکن است منحرف کردن اذهان شما در یک جلسه مهم یا ارائه. و یا آنها حتی ممکن است پیدا کردن راه خود را به لحظات مراقبه.

تبلیغات

وجود دارد یکی دیگر از کلاس از افکار مزاحم به نام “ناخواسته و مزاحم افکار است.” این شدید تر و می تواند باعث اضطراب و احساس گناه و یا نفرت. محتوای خود را است که معمولا در مورد خشونت جنسی یا اجتماعی غیر قابل قبول رفتار[1]. آنها می تواند بسیار نگران کننده است. برخی از نمونه ها عبارتند از:

  • هل دادن کسی که در مقابل یک وسیله نقلیه در حال حرکت
  • کسی که سلاح سرد
  • شکنجه یک فرد یا حیوان
  • به طور تصادفی دست زدن به یک غریبه

چه چیزی باعث می شود ناخواسته و مزاحم افکار نگران کننده این است که مردم می ترسند که آنها ممکن است مرتکب اعمال تصویر در ذهن خود و یا که آنها نشان می دهد که چیزی اشتباه است با آنها.

برای بیشتر قسمت ها, مزاحم, افکار هیچ چیز به نگرانی در مورد. اگر شما با داشتن مشکل گرفتن آنها را از ذهن خود را و آنها تداخل با عملکرد طبیعی در زندگی خود را, سپس شما ممکن است بخواهید به دنبال کمک های حرفه ای. این هم بدان معنا نیست که شما می خواهید به ارتکاب اعمال, بلکه شما فقط ممکن است نیاز به برخی از کمک در یادگیری چگونه برای مدیریت افکار مزاحم.

افسانه های رایج در مورد افکار مزاحم

یکی از افسانه های رایج در مورد وسواس فکری است که ما ناخودآگاه می خواهید به ارتکاب اعمال تصویر در ذهن ما است. این است که به ندرت در این مورد. آن را غیر معمول نیست برای عشق مردم به وسواس فکری در مورد آسیب رساندن به دیگران. آنها متوجه شوند که فقط افکار تصادفی که مغایر با اهداف خود و آنها فقط آنها را نادیده گرفت.

یکی دیگر از افسانه های رایج است که تمام افکار مزاحم را باید مورد بررسی قرار گرفت. به یاد داشته باشید آنها فقط افکار تصادفی نیست اقدامات است. تنها قدرت آنها به ضرر ما است و این قدرت است که ما به آنها بدهد.

چه چیزی باعث سرزده افکار ؟

همانطور که در بالا ذکر شد در بسیاری از موارد وسواس فکری تنها بی ضرر افکار تصادفی که پاپ به ذهن ما به طور غیر منتظره. در موارد دیگر آنها ممکن است نشان دهنده سایر ذهنی یا اختلالات عاطفی[2]. آنها می تواند باعث شود مردم بزرگ پریشانی و مانع توانایی خود را برای تابع که اگر بدون کنترل.

اختلال وسواسی-اجباری

اختلال وسواسی-اجباری (OCD) رخ می دهد هنگامی که افکار مزاحم تکراری تبدیل شده و کسی نیست که توانایی کنترل آنها. افکار منجر به اقدامات خاصی در این امید که آنها را از افکار دور.

تبلیغات

برای مثال یک فرد مبتلا به OCD ممکن است توسعه یک روال جاری و rechecking به مطمئن شوید که تمام درها و پنجره ها امن به منظور سهولت ترس از حمله توسط یک مزاحم.

اختلال استرس پس از سانحه

اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) می تواند رخ دهد به عنوان یک نتیجه از یک رویداد آسیب زا مانند یک حمله خشونت آمیز. فرد مبتلا به PTSD تجارب ناراحتی شدید و مشکل از آمدن به شرایط با این رویداد است. در چنین مواردی سرزده افکار بخشی از تجربه است. فرد را نگه می دارد و دوباره زندگی تجربه و احساسات مرتبط با آن است.

اختلالات خوردن

گاهی اوقات مردم دچار اختلالات خوردن به عنوان یک نتیجه از که قادر به مقابله با احساسات خود را. این اختلال می تواند تظاهرات مختلف مانند پرخوری binging گرسنگی یا پالايش است. به هر صورت این فرد در تلاش است تا یا مخفی کردن و یا غلبه بر تکرار قطار از فکر و عقیده و یا احساسات و افکار مزاحم بخشی از این پویا.

اعتیاد

اعتیاد است که معمولا ناشی از رشد یادگیری چگونه به مقابله به شیوه ای سالم با درگیری یکی از احساسات یا زندگی به طور کلی. هنگامی که یک شخص نمی دانید که چگونه برای مقابله سپس تنها راه این است که سعی کنید و سرپوش گذاشتن احساسات با یک ماده است که تغییر خلق و خوی مانند الکل یا مواد مخدر یا یک رفتار ، سرزده افکار بخشی از اعتياد معتادان به دلیل توسعه وسواسی و اجباری تفکر و رفتار است.

چگونه برای جلوگیری از افکار مزاحم

اکثریت مردم سرزده افکار که بی ضرر هستند. هر چند محتوای این افکار ممکن است خشونت و اجتماعی غیر قابل قبول رفتار فرد آگاه است که آنها فقط تصادفی افکار و نیت آنان و یا انگیزه.

اگر آن را دشوار است به طور کامل متوقف سرزده افکار ما می تواند آنها را کاهش دهد به طور قابل توجهی. در اینجا برخی از استراتژی های موثر:

1. آیا افراط در آنها

اگر ما افراط در ما سرزده افکار و سپس ما آنها را به قدرت بیشتر و افزایش احتمال آنها مطرح شد. بهترین کاری برای انجام این است که فقط آنها را نادیده گرفت و به ضمیمه اهمیت به آنها.

تبلیغات

2. جلوگیری از سرگرمی های مربوط به خشونت

مطالعات نشان داده است که تماشای خشونت در تلویزیون یا دیگر رسانه ها می تواند منجر به رفتار پرخاشگرانه.[3] و البته رفتار پرخاشگرانه است قبل از تهاجمی تفکر است.

3. مدیتیشن با تمرکز حواس

مدیتیشن با تمرکز حواس این است که یک راه برای آرام کردن ذهن و کمک به تمرکز شما بیشتر تفکر مثبت است. آن را کاهش می دهد مقدار تصادفی افکار و تغییرات محتوای خود را از ناپاک افکار به سالم تر مولد افکار.

4. کاهش روانی اضطراب

وسواس فکری هستند و گاهی اوقات نتیجه از ذهن. علاوه بر استفاده از مدیتیشن با تمرکز حواس برای آرام کردن ذهن خود را, شما می توانید کاهش روانی اضطراب با کاهش (یا حذف) منابع. این منابع می تواند شامل بیش از حد بسیاری از فعالیت ها یا مسئولیت های خود را در زندگی و سر و صدای پس زمینه مانند رادیو و تلویزیون زمانی که شما درگیر با آنها.

برخورد با شدید افکار مزاحم

اگر شما در برخورد با افکار مزاحم است که آن را دشوار است برای شما برای عملکرد سپس شما ممکن است نیاز به دنبال کمک های حرفه ای. این معنا نیست که مشکلی وجود دارد با شما بلکه شما فقط ممکن است نیاز به برخی از کمک در یادگیری چگونه به مقابله با افکار مزاحم. در اینجا یک زن و شوهر از روش های است که سلامت روان حرفه ای ممکن است استفاده کنید.

1. درمان شناختی رفتاری

درمان شناختی رفتاری (CBT) یک شکل از بحث درمان که در آن یک مشاور سلامت روان شما کمک می کند تا خود را بررسی الگوهای فکری. هدف این است که برای شناسایی نادرست و یا تفکر منفی و توسعه استراتژی برای تغییر است که با فکر کردن به طوری که شما یاد بگیرند که برای پاسخ به افکار سالم شیوه[4].

2. دارو

گاهی مشکلات روحی و روانی ناشی از عدم تعادل شیمیایی در مغز است. در چنین مواردی یک روانی, بهداشت حرفه ای ممکن است تجویز داروها مانند داروهای ضد افسردگی بازدارنده های انتخابی بازجذب سروتونین (Ssri) و یا های انتخابی بازجذب سروتونین (SRIs)[5].

که با توجه به نوع دارو برای درمان هر مشکل روانی بهتر است آن را با احتیاط ادامه دهید. بسیاری از داروها با عوارض جانبی ناخوشایند. آنها به طور کلی و نه درمان بلکه در نظر گرفته شده برای رسیدگی به این علائم است.

تبلیغات

سوم آن نیست, همیشه روشن است اگر فکر الگوهای علت و یا ناشی از عدم تعادل شیمیایی. برای مثال معتادان به مواد مخدر ممکن است نشان می دهد عدم تعادل شیمیایی در مغز, اما, این است نتیجه سال از تفکر غیر واقعی. اعتیاد به طور کلی می توان درمان بدون دارو. در چنین مواردی به دنبال کمک از یک متخصص اعتیاد.

خط پایین

مزاحم, افکار یک بخش طبیعی از زندگی است. آنها نتیجه داشتن یک ذهن فعال است که با این نسخهها کار 24 ساعت در روز. برای بسیاری از مردم, مزاحم, افکار یک مشکل نیست. آنها درک می کنند که این افکار به این معنی نیست زیاد و زودگذر هستند.

برای برخی از افراد, اما, وسواس فکری می تواند بیشتر از یک مشکل. این افکار ممکن است تکراری و قابل توجهی ایجاد پریشانی عاطفی. آنها همچنین می توانید نشان می دهد دیگر مسائل مربوط به سلامت روان مانند اختلال PTSD یا اعتیاد.

اگر افکار مزاحم در حال ساخت آن را دشوار است به یک زندگی عادی بهتر است به دنبال کمک های حرفه ای. یک کارشناس سلامت روان می تواند آدرس علل وسواس فکری و کمک به شما توسعه استراتژی برای مقابله با آنها.

در هر صورت حتی اگر محتوای سرزده افکار ممکن است اخلال در آنها به طور کلی نمی حاکی از آن است که شما ناخودآگاه قصد اقدام از آن افکار. به یاد داشته باشید آنها فقط افکار.

راهنمایی های بیشتر در مورد چگونه برای جلوگیری از افکار مزاحم

عکس های اعتباری: فرانسیسکو مورنو از طریق unsplash.com

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>