آماده برای Instagram اثر است که حرکت به موسیقی

Instagram ادامه به ساخت آن واقعیت افزوده اثرات و امروز آن را اعلام کرد که سازندگان می توانند در ساخت اثر است که واکنش نشان می دهند به موسیقی از طریق جرقه در تاریخ این شرکت AR-ابزار ایجاد. سازندگان هم می توانید با وارد کردن موسیقی خود را تا زمانی که آنها خود را از حقوق به آن و یا اثر همگام سازی با هر آهنگ انتخاب از Instagram کتابخانه موسیقی که شامل بازدید های بزرگ و محبوب موسیقی که برای آن Instagram پرداخت هزینه های صدور مجوز. همزمان با راه اندازی خواننده Ellie Goulding راه اندازی خود اثر برای یک آهنگ جدید.

این شرکت همچنین اجازه می دهد برای “media library” اثر است که اجازه می دهد تا مردم را به اعمال جلوه به عکس و یا فیلم ها را از کتابخانه تلفن. به طور معمول, مردم داشته اند به درخواست آنها AR effect در حال حاضر به عنوان آنها در فیلم به جای عطف به ماسبق. این در حال حاضر در دسترس برای Instagram خود اثر و نه به عنوان یک گزینه به شخص ثالث.علاوه بر این ،

مت رابرتس جرقه علیرضا مدیر محصول می گوید: این شرکت می خواهد به سازندگان به همان اندازه فرصت ممکن به خلاق خود را با اثرات و سپس اجازه دهید آنها را پیدا کردن یک مخاطب به همین دلیل است که آن را نگه می دارد و نوآوری در ابزار و فرمت برای اثر. از ماه آوریل این شرکت راه اندازی کرده است علیرضا پوستر; یک راه جدید برای نشان دادن اثرات سازندگان پروفایل; به روز شده اثرات گالری برای مردم از طریق جستجو و “گالری جمع” اثر است که اجازه می دهد تا بینندگان به گرفتن فیلم و عکس از کتابخانه خود را و شامل آنها را در محتوای خود را.

که آخرین گالری کننده اثر با این نسخهها کار مانند یک صفحه نمایش سبز که در آن کتابخانه محتوای پر پشت فرد فیلمبرداری. یک اثر مشابه به طور گسترده ای مورد استفاده در Infinite برای memes, و آن را آسان به تصور Instagram می خواهد که امکان بیش از حد. وقتی پرسیده شد که در مورد Instagram بالقوه الگوی رفتاری جاه طلبی های رابرتز به جای تمرکز بر مردم چگونه ممکن است محتوا را در Instagram اما پس از آن به اشتراک گذاری آن در سیستم عامل های دیگر. او می گوید آستانه او دیده می شود دیگر Instagram ویژگی های مانند آزمونها نشان می دهد تا در Infinite.

“در بسیاری از جنبش بین این سیستم عامل را برای مصرف کنندگان آنها بسیار زرنگ و دانا در مورد چگونه آنها با استفاده از رسانه های خود را,” او می گوید.

در حال حاضر علیرضا اثرات سازندگان عمدتا خود به خود تا آنجا که کسب درآمد. بر خلاف Snapchat اجرا می شود که خود شرکای برنامه می پردازد که بالای آن آر اثرات سازندگان Instagram اجازه می دهد تا سازندگان توسعه کسب و کار خود و پیدا کردن راه هایی برای ایجاد پول است. (رابرتز اشاره می کند که Facebook را پا بزرگ نام تجاری هزینه ایجاد اثرات.) هنگامی که جرقه علیرضا برای اولین بار آغاز شده نورد از سازندگان گفت: آنها امیدوار بودند کار خود را بر روی پلت فرم خواهد داد و بیداد آنها کنسرتهایی برای علامت های تجاری. آنها می تواند پرداخت به ایجاد اثرات خود را گفتند. رابرتز می گوید که “کاملا اتفاق می افتد.”

با این حال او می افزاید: “من فکر می کنم ما باید یک راه طولانی برای رفتن قبل از آن را تبدیل به چیزی است که در مقیاس چیزی نزدیک به تصویری یا عکاسی و یا یکی از تاسیس رسانه های که در آن وجود دارد بسیار قوی شبکه ای از سازمان ها و مترجمان آزاد و کانال های توزیع آن است.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>