7 کلید برای گوش دادن موثر

شما شنیدن تمام زمان چقدر مهم ارتباط موثر است. آن را بسیار مهم در زندگی حرفه ای خود را و همان صادق است برای ازدواج و یا هر گونه همکاری دراز مدت.

اگر شما به عنوان خوانده شده هر یک از مقالات دیگر من در این وب سایت, شما می دانید که من از طرفداران بزرگ از مهارت های ارتباطی قوی. من را دیده اند بارها و بارها چگونه پاک کردن و ارتباط موثر کمک کرده است و مردم در بسیاری از مراحل زندگی خود را.

در اینجا چیزی است که بسیاری از ما فراموش کرده ام: گوش دادن نیمی از تمام ارتباطات است.

آن را بزرگ می شود قادر به بیان افکار و ایده های شما به وضوح اما آن را فقط به عنوان مهم است که موثر مهارت های گوش دادن.

بیایید نگاهی به در چگونه مهم در گوش دادن موثر است و در طول مسیر من با شما به اشتراک گذاشتن 7 کلید برای گوش دادن موثر. در ادامه به یاد بگیرند که چگونه برای تبدیل شدن به یک قدرتمند شنونده.

چرا گوش دادن مهارت های مهم

متاسفانه بسیاری از ما فقط می توانید گوش دادن فقط به اندازه کافی بلند به شکل خود ما را در پاسخ به آنچه که گفته و سپس ما را متوقف گوش دادن.

این است که چرا ؟ چرا که ما تمام اطلاعات مورد نیاز ما برای به اشتراک گذاشتن نظر ما. نیازی به گفتن نیست, این نیست, موثر, گوش دادن نه با یک شات. گوش دادن مهارت های حیاتی در ارتباط است.

در عمق یکی از بزرگترین لذت های احساس درک شدن توسط فرد دیگری. ما نمی توانیم احساس می کنید واقعا قابل درک توسط فرد دیگری مگر اینکه ما احساس می کنیم آنها واقعا گوش دادن به ما. اما هنگامی که ما احساس می کنیم که آنها آن را اجازه می دهد تا ما را به باز کردن و به اشتراک گذاشتن آنچه که ما می خواهیم.

ما می توانید این کار را به این دلیل که حس کسی که به طور جدی گوش دادن به ما به ما اعتماد شخص دیگر. من لازم نیست به شما بگویم که چقدر اعتماد می تواند کمک به تقویت ارتباط – آن را بسیار مهم است. هنگامی که شما ترکیب گوش دادن با یک دوز خوبی از همدلی را ایجاد می کند حتی قوی تر از پیوند.

موثر بودن شنونده نیز مزایای شنونده. هنگامی که ما زمان را واقعا درک شخص دیگر آن را به ما اجازه می دهد برای به دست آوردن درک عمیق تر از آنچه که گفته و که در آن دیگر کسی از آینده است.

ما در حال حاضر مورد بحث چگونه فرد صحبت خواهد احساس بهتر درک و می خواهید به ما اعتماد. این خود ما کمک می کند تا به دست آوردن یک متحد و شریک بهتر, آیا آن را در یک شخصی یا یک کسب و کار ارتباط.

اما حتی بیشتر وجود دارد صعودی به عنوان یک شنونده. ما اطلاعات بیشتر و باز کردن افق.

تبلیغات

آن را بیش از حد آسان به دام افتاده در داخل دنیای کوچک ما و در همه چیز نگاه از طریق خود ما لنز جهان است. اما زمانی که ما گوش به شخص دیگری ما می توانیم چیزی جدید یاد بگیرند و گاهی دیدن دنیا را از طریق یک مجموعه جدید از چشم است. چقدر سرد است ؟

چه چیزی باعث می شود یک شنونده خوب?

حالا که ما می دانیم چرا گوش دادن مهارت بسیار مهم است اجازه دهید نگاهی به آنچه باعث می شود یک شنونده خوب است.

همه ما می دانیم که چگونه از آن آسان است به پرداخت جزئی توجه به چه کسی گفته باشد. این اتفاق می افتد به دلایل مختلف. گاهی اوقات آن را ساده مداوم پچ پچ در داخل سر ما. بار دیگر ما در حال پریشان فکر کردن در مورد یک موضوع به طور کامل. و گاهی اوقات ما احساس می کنیم ما شنیده ام به اندازه کافی از بلندگو به شکل خود ما, پاسخ, پس, ما فقط در حال انتظار برای آنها را به یک استراحت بنابراین ما می توانیم ما با 2 سنت افزایش ، این نیست که یک شنونده خوب است.

علاوه بر نشان دادن برخی از کلید برای گوش دادن موثر زیر خوب شنوندگان به طور کلی تمایل به همدلی و گوش دادن با یک ذهن باز. آنها اجازه نمی دهد خود را انجام نظرات به رنگ آنچه که آنها در حال شنیدن.

شنوندگان خوبی هستند و معمولا از نظر احساسی هوشمند به طوری که آنها نه تنها آگاهی از احساسات خود را, اما همچنین باهوشتر از دیگران احساس می کنید. آنها معمولا انجام یک کار خوب از درخواست پیگیری سوال – یکی دیگر از نشانه خوبی است که آنها در حال گوش دادن.

آنها این سوالات را بپرسید به عنوان یک راه برای به دست آوردن درک عمیق تر از دیگران است. یک شنونده خوب است خوب با اینکه ناراحت کننده است. آنها می توانند اجازه می دهد در سکوت به در در حالی که فرد دیگری فکر می کند در مورد آنچه که آنها در حال رفتن به می گویند و نمی تواند دفاعی است. اینها برخی از صفات یک شنونده خوب است.

آنچه موثر است گوش دادن ؟

موثر مهارت های گوش دادن به ما اجازه می دهد به طور فعال به درک اطلاعات ارائه شده توسط شخص صحبت می کند. گوش دادن موثر نیز با نشان دادن یک علاقه واقعی در موضوع مورد بحث قرار گرفته است.

بسیاری از زمان آن را نیز شامل ارائه اسپیکر با ورودی و بازخورد در طول راه به عنوان به خوبی به عنوان درخواست فکری, روشنگری سوالات برای به دست آوردن درک کامل از موضوع. این درخواست نافذ سوالات نیز نشان می دهد که سخنران که شنونده واقعا درک آنچه که گفته و می تواند همدردی با بلندگو.

برای تلفن های موبایل مانند چیزهای قدرتمند درست است ؟ در ادامه به برخی از مزایای گوش دادن موثر.

چه هستند مزایای موثر گوش دادن ؟

گوش دادن موثر را پاداش همه طرف های درگیر در بسیاری از جهات در اینجا چند.

گوش دادن موثر در ایجاد اعتماد

این است که احتمالا مهم ترین مزایای گوش دادن موثر.

به یاد داشته باشید زمانی که کسی احساس می کند مانند آنها واقعا به گوش و درک آن را تنها طبیعی برای آنها شروع به توسعه اعتماد برای فرد گوش دادن. یا اگر رابطه در حال حاضر دارای یک اساس اعتماد به آن را تنها در خدمت به تقویت آن است.

تبلیغات

بهره وری بالا می رود

این کلید در محل کار. فقط فکر می کنم چقدر پربارتر شما می تواند در کار شما وجود دارد تمام اطراف ارتباط روشن. که به تنهایی کمک خواهد کرد که در آن ساقه را از طریق سقف!

اضافه کردن در کار با یک گروه از مردمی که به طور موثر گوش دادن و درک هر یک از دیگر و شما یک دستور غذا برای فوق العاده بهره وری.

روابط بهتر

آن را تقریبا می رود بدون گفت که اگر شما در حال برقراری ارتباط موثر با شنوندگان به طور منظم آن را به ایجاد روابط قوی تر. دوباره توانایی احساس می کنید مانند شما هستند که واقعا شنیده و درک را ایجاد می کند تنگ تر و معنی دار تر روابط است.

بیشتر مشکل حل

به یاد داشته باشید که ضرب المثل قدیمی دو کله بهتر از یکی است ؟ آنچه که بدان معنی است که از زمانی که 2 نفر می تواند مشکل را حل کند بهتر از یک فرد خود را دارند.

منطق ساده است: دو نفر می توانید در همان مشکل و یا چالش از زوایای مختلف مجموعه های مختلف از چشم و تجارب مختلف است که از آن به منظور جلب در. هنگامی که مردم در حال گوش دادن و درک هر یک از دیگر توانایی حل مشکلات را تا حد زیادی افزایش یافته است.

در حال حاضر اجازه دهید به واقعا خوب بخشی – 7 کلید برای گوش دادن موثر.

7 کلید برای گوش دادن موثر

1. توجه و آرام

احتمالا مهم ترین بخش از گوش دادن موثر بودن توجه است. بود در حال حاضر و در این لحظه با شخص شما در حال گوش دادن به.

دنبال همراه با کلمات و افکار آنها به اشتراک گذاری برای ایجاد تصویر کامل. آیا بهترین خود را برای جلوگیری از حواس او را پرت که آیا سر و صدای خیابان و یا افکار درونی خود را.

شما نمی خواهید به توجه به نقطه ای خیره unblinkingly و حرکت نمی کنند در حالی که آنها در حال صحبت کردن. که می توانید دلسردکننده است. شما می خواهید به خلق و خوی خود را به توجه با آرام شدن نیز هست. این کمک خواهد کرد که آن شخص دیگر بیشتر احساس در سهولت.

و صحبت از خیره unblinkingly در شخص دیگر. . .

2. حفظ تماس با چشم و چهره شخص دیگر

شما می خواهید به نگه داشتن به طور منظم تماس با چشم با این فرد صحبت کرده و بدن خود را رو به سوی آنها.

دوباره به طور منظم تماس با چشم بدان معنا نیست که شما خیره شده به طور مستقیم در آنها بدون فشردن پلک برای ساعت ها در پایان. به این معنی به طور کلی, شما در حال نگه داشتن چشم خود را بر روی آنها متمرکز شده و چشمان خود را.

تبلیغات

شما نمی خواهید چشم خود را darting به تلفن خود و یا کامپیوتر خود را روی صفحه نمایش. که طول می کشد دور از توجه شما.

شما همچنین می خواهید به بدن خود را رو به شخص دیگر بیشتر از زمان. آن را غیر کلامی, راه برقراری ارتباط است که شما با توجه و گوش دادن به آنها.

3. گوش دادن و رنگ یک تصویر

در حالی که شما در حال گوش دادن با دقت اجازه می دهد ذهن خود را به رنگ یک تصویر ذهنی از آنچه گفته است. این می تواند یک لفظ در ذهن خود تصویر و یا آن را ممکن است بیشتر انتزاعی شامل مفاهیم و ایده ها.

هنگامی که شما ترکیب دقت گوش دادن خود را با ذهن ایجاد یک تصویر ذهنی از آن خواهد شد کمک به شما در به دست آوردن وضوح بیشتری در اطراف چه می شود گفت: همچنین ساخت یک بیشتر تاثیر ماندگاری در ذهن خود را.

4. نه قطع

یکی از مطمئن ترین راه برای ایجاد متلاطم ارتباط با قطع.

فکر می کنم در مورد زمانی که شما بوده ام در یک کلامی مبارزه با کسی و شما هر دو در حفظ و قطع هر یک از دیگر برای دریافت نقطه خود را در سراسر. هیچ کس تا کنون به طور کامل را, نقطهنظرات در مورد آنچه که آنها ناراحت کننده.

همان مفهوم صادق است در اینجا. آیا قطع فرد دیگر در حالی که آنها در حال صحبت کردن است. آن را وسیله انتقال پیام است که شما نمی مراقبت از آنچه آنها می گویند که شما فکر می کنید آنچه شما برای گفتن مهم تر است از آنچه آنها می گویند.

صحبت از داشتن خود را به نوبه خود به بحث. . .

5. سوال برای روشن شدن و درک

هنگامی که شخص شما در حال صحبت کردن به صحبت کردن متوقف می شود و نشان می دهد شما می توانید یک به نوبه خود, شما می خواهید به استفاده از کلمات خود را به اثر خوب است. هدف در اینجا این است که به پرسش روشن است که کمک خواهد کرد که شما به طور کامل درک آنچه که فرد دیگری می گوید.

دوباره صبر کنید تا فرد دیگر متوقف می شود صحبت کردن قبل از پرسیدن سوالات خود را. نه قطع آنها را برای تزریق خود را از نقطه نظر و یا سوال خارج از موضوع سوال است. درخواست مماس نوع سوالات به راحتی می توانید مکالمات را پایین کاملا در مسیر های مختلف.

ما با دیدن این اتفاق می افتد تمام وقت در مکالمات روزمره. کسی است که به ما می گوید در مورد یک ماجراجویی آنها در ادامه و با اشاره به یک رستوران رفت. شخص دیگری و سپس می پرسد یک سوال در مورد آن رستوران و رونق مکالمه نوبت به بحث از رستوران ها.

نمی شود که فرد.

تبلیغات

6. نگه داشتن ذهن باز

یکی دیگر از 7 کلید برای گوش دادن موثر است به نگه داشتن ذهن باز. این مهم است برای گوش دادن با یک ذهن بی طرف و نه ذهنی قضاوت در مورد فرد صحبت به شما.

به راستی کسی که شنیدن و به آنها یک فرصت را به طور کامل به اشتراک گذاشتن آنچه که آنها در حال صحبت کردن در مورد شما باید نگه داشتن ذهن باز. اگر آنها می گویند چیزی است که به شما می دهد مکث و یا افزایش برخی از نگرانی های آن را نگه دارید به خودتان برای هم بودن.

در حال حاضر زمان برای تشکیل شود قضاوت و یا ساخت فرضیات بر اساس آنچه گفته است. نگه داشتن ذهن خود را باز به آنها اجازه می دهد به صحبت می کنند آزادانه و برای شما به گوش دادن به طور کامل.

7. سعی کنید به احساس می کنید که فرد دیگری چه احساس

در حال حاضر ما به بخشی که در آن شما در حال کار برای همدردی با بلندگو. آیا بهترین خود را به خودتان را در کفش خود را و ببینید وضعیت از دیدگاه.

به خوبی عمق درک شما نیاز به انجام بهترین خود را به خودتان را به عنوان نزدیک به یک طرز فکر به شخص دیگر است. این آسان نیست و آن را کار می کنند.

اگر شما و بعد فورا رفت واز به نقطه که در آن شما احساس خوشحال زمانی که آنها به نظر می رسد خوشحال یا غمگین هنگامی که آنها شما انجام یک کار بزرگ واقعا درک آنچه آنها به شما گفتن به نقطه احساس مشابه.

نتيجه گيری

به عنوان یک یادآوری گوش دادن نیمی از تمام ارتباطات است.

شنونده خوب بودن عمل طول می کشد و برخی از کار, اما آن را به خوبی به ارزش آن است. شما می خواهید به دست آوردن وضوح بیشتر با تعاملات خود را با افراد دیگر ارتباط برقرار کردن با. این به نفع هر دو خود را در زندگی حرفه ای و شخصی.

تصور کنید که داشتن ارتباط روشن با مردم در تمام زمینه های زندگی خود را. برای تلفن های موبایل بزرگ ،

مطمئن شوید که برای استفاده از این 7 کلید برای گوش دادن موثر را تا حد زیادی بهبود ارتباطات و روابط با دیگران است.

گوش دادن موثر تر راهنمایی

عکس های اعتباری: Mimi Thian از طریق unsplash.com

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>