چگونه به درمان افسردگی (مشاوره حرفه ای از یک درمانگر)

آیا می دانید که اکثر مردم بر ضد افسردگی هستند, افسردگی دوباره یک سال بعد ؟ و بین سال های 2005 و 2015, تعداد زیادی از مردم زندگی با افسردگی در سراسر جهان افزایش سرسام آور 18.4%[1].

حتی اگر مردم در حال گرفتن بیشتر داروهای ضد افسردگی از افسردگی است که هنوز هم در حال افزایش است. آن را متناقض به فکر می کنم که حدود 264 میلیون نفر در جهان مبتلا به افسردگی هستند و در واقع با هم در احساس تنهایی و نا امید کننده[2].

چه شرکت های دارویی به نظر می رسد به مصرف کنندگان فکر می کنم این است که داروهای ضد افسردگی درمان عدم تعادل شیمیایی در مغز است. اما اگر که واقعی بودند که چرا ما شاهد افسردگی ناپدید می شوند ؟ است که می گویند داروهای ضد افسردگی نمی کاهش تاثیر علائم و عمل به عنوان یک پل برای مقابله موثر با مشکلات اساسی اما با تکیه بر آنها به “درمان” افسردگی است که پاسخ ندارد.

ما این را می دانیم.

پس چگونه به درمان افسردگی ؟

یوهان هاری یک روزنامه نگار و نویسنده به چالش کشیدن آنچه ما در مورد سلامت روان به شمار است که افسردگی و اضطراب بوجود می آیند به دلیل نیازهای اساسی ما نیست برآورده شود. او چالش های عدم تعادل شیمیایی بحث و استدلال می کند که پوشش علائم است راه را برای درمان آن است.

غلبه بر افسردگی شروع می شود با درک است که آن را فقط تشخیص اما یک سیگنال که چیزی بزرگتر نیاز به توجه است که چیزی از دست رفته است و یا خارج از تعادل است. و فقط به عنوان ما را به صورت یک ماشین و یا یک کامپیوتر ما نیاز به نگاه در داخل برای پیدا کردن چه چیزی باعث که چراغ قرمز چشمک زن.

چه چیزی باعث افسردگی ؟

ما قبل از فرو رفتن در آن را بسیار مهم است که شما می دانید این سه چیز اول اگر شما از افسردگی رنج می برند:

تبلیغات
  1. شما در حال شکسته نشده است.
  2. شما می توانید غلبه بر آن.
  3. آن را احتمالا یک واکنش طبیعی به محیط زیست شما و/یا به حوادث است که شما بوده ام از طریق زندگی خود را.

این می تواند که شما در یک محیط است که فاقد نیازهای اولیه مانند اتصال معنا و شور و شوق و یا که شما در حال برگزاری غیرمنطقی باورهای منفی در مورد خودتان بر اساس دوران کودکی و یا تجارب تلخ اما یک چیز برای مطمئن شویم که: هر آنچه که شما احساس واقعی است[3].

در حالی که این مقاله جامع تلاش برای رسیدگی به تمام علل احتمالی ما صحبت در مورد برخی از شایع ترین علل افسردگی یعنی فقدان ارتباطات معنی دار و باورهای منفی که ما از گذشته ما است.

 

فقدان ارتباطات معنی دار

یکی از اساسی ترین نیازهای انسان است و اولیه نیاز به اتصال به بخشی از چیزی.

ما اجدادی hunter-gatherers نیاز به متصل شود به عنوان بخشی از یک قبیله به منظور زنده ماندن. رد به معنای بودن در معرض شکارچیان به دنبال اعلان جهاد مردم بودند که به تنهایی و آسیب پذیر است.

بله بار تغییر کرده است و ما دیگر انتظار به خورده زنده در وسط یک شهر اما ما هنوز همان است که نیاز به یک قبیله به ارتباط دارند. طنز بزرگ است که ما بیشتر در حال حاضر قادر به “اتصال” به انسان در سراسر جهان, اما ما نیز تنهاتر از همیشه است. ما در حال گرفتن به عنوان بسیاری از املاک و معنی دار اتصالات.

شکارچیان ما در حال حاضر در داخل سر خود ما هنگامی که ما به تنهایی نشسته در تخت ما احساس نا امیدی غمگین و یا (از همه بدتر) احساس هیچ چیز نیست. درنده باور است که مرگ در یک راه از, یک راه برای سهولت نیستی.

این فقط یکی از علت است اما این یکی از بزرگ است.

تبلیغات

این مورد فقط صحبت کردن یا بودن در حضور دیگران. شما می توانید احساس تنهایی در جمعیت, و شما می توانید احساس تنهایی در ازدواج. آن را از جنبه های فیزیکی اما دیگر کمی است که ما هنگامی که ما به صورت یک قبیله: معنا و رضایت ما احساس می کنیم که ما به اشتراک گذاری کارها با دیگران است. زمانی که ما با کمک برخی از بخشی از خودمان و بهبود بخشی کسی را از چیزی که زمانی که ما احساس می کنیم یک ارتباط واقعی.

در محیط کار ما خودمان برای خود ساخته ایم, مردم در حال کار ساعت های طولانی با کمی به هیچ اتصال و یا تحقق است. اجداد ما هرگز تا به حال برای مقابله با این نوع از محیط زیست و این چیزی است که ما نیاز به آگاه از به طوری که ما می تواند تشخیص و پاسخ به سیگنال های زمانی که ما آنها را ببینید.

استاد Caccioppo قبلا یک روانشناس در دانشگاه شیکاگو و یک متخصص در تنهایی اظهار داشت که:

“هدف از تنهایی مثل این است که هدف از گرسنگی. گرسنگی طول می کشد مراقبت از بدن فیزیکی خود را. تنهایی طول می کشد مراقبت از خود و اجتماعی که شما همچنین نیاز به زنده ماندن و رستگار. ما موجوداتی اجتماعی هستیم.”[4]

ما باید این احساسات را به ما بگویید چیزی است که خارج از تعادل است. احساس تنهایی و قطع به معنی شما در حال گرفتن به اندازه کافی از ارتباط انسان شما نیاز دارید بنابراین شما نیاز به تغییر رویکرد خود را. اما اگر شما نمی دانید که این احساسات هستند سیگنال و شما لازم نیست نگاهی به این روش درست آن را آسان به فقط به و می گویند: “من هرگز قادر به حل این من بی فایده است.”

ذهن ناخودآگاه معتقد است چیزهایی که شما آن را بگویید و اگر شما در حال گفتن آن چقدر بی ارزش شما چقدر بی فایده و چگونه unlovable شما پس از آن وجود دارد جای تعجب نیست که شما احساس بی ارزش و بی فایده و unlovable. این است یکی دیگر از علت های افسردگی اسکریپت ما خودمان بگویید.

دوران کودکی خود اسکریپت

“من همیشه در زندگی با افسردگی, این تنها راه من است.”

و اعتقاد داشتند که شما گیر یا که شما متولد شدند با افسردگی عمده بلوک توقف شما را از غلبه بر افسردگی است. اگر شما دوباره پخش همان منفی اسکریپت و بیش از اسکریپت شما نوشته اید برای خودتان و اسکریپت هایی که دیگران نوشته اند را برای شما, سپس آن را تعجب آور نیست که سر خود را نیست جای آسان است که در آن به زندگی می کنند.

تبلیغات

احساس نمی مانند شما به اندازه کافی. احساس نمی مانند شما شایسته خوشحال می شود. احساس مثل شما باعث از دست داده.

همه از این نوع اعتقادات چیزهایی آموخته شده در طول دوره زندگی به احتمال زیاد زمانی که شما جوان بودند. ذهن منطقی خود را نمی, توسعه, تا خود را از سنین نوجوانی تا زمانی که کسی به شما گفت که شما نمی به اندازه کافی خوب و یا شما احساس تنهایی های مختلف و یا عجیب و غریب و سپس خود را عاطفی مغز در زمان است که به حقیقت در مورد شما. اما گاهی اوقات به عنوان بزرگسال, ما نیاز به دوباره مسائل ما اجازه دهید در زمانی که ما بچه ها بود چرا که آن را تقریبا همیشه غیر منطقی و غیر منطقی است.

این کاملا تقصیر شما است که شما باید آنها را, اما آن است که مسئولیت خود را برای پیدا کردن و حذف آنها.

یک مشتری از معدن بر این باور بودند که او نمی تواند تغییر به دلیل آن بود که او همیشه می خواهم شده است. هنگامی که ما غلبه که باور یک بعدی بود که او باور نمی کند که چه او تا به حال به اندازه کافی خوب. او سعی کردم به جا به یک حرفه ای است که او فکر کرد که او نیاز به, و هنگامی که او نمی تواند آن صورت دیگر او با خود گفت: او فقط به اندازه کافی خوب نیست.

او نمی تامل است که او فقط در تلاش برای کسی که او بود که وجود دارد چیزهایی که در آن او بطرز شگفت انگیزی با استعداد است. اما این تغییر اتفاق افتاده است زمانی که او شروع به دیدن که افسردگی فقط یک نشانه برای او به نگه داشتن جستجو برای پیدا کردن احساسات خود را به حل و فصل برای یک زندگی حرفه ای او متنفر بودم و به صلح با رابطه او با پدرش است.

این چیزی است که همه ما نیاز به کار و اغلب آن را آسان تر با یک درمانگر متخصص در ذهن ناخودآگاه (که در آن همه ذخیره می شود) اما در نهایت شما می توانید این کار را بر روی خود را با برخی از املاک اندیشی است.

چگونه به درمان افسردگی

در حال حاضر شما بدون شک آگاه باشید که هیچ معجزه “درمان افسردگی, اما, امیدوارم, شما می توانید ببینید که افسردگی بسیار واقعی و اغلب قابل فهم پاسخ به چیزهایی که شما را از طریق بوده است یا چیز (یا عدم وجود) در محیط زیست خود را.

آن را یک ماده از “کمک و پشتیبانی” و یا “پیدا کردن دوستان بیشتر”; که نمی خواهد آن را حل کند و آن را واقعا آنچه شما نیاز دارید. در اینجا برخی از چیزهایی که کمک خواهد کرد:

تبلیغات

1. تغییر اسکریپت خود را

غلبه بر افسردگی شروع می شود با درک این که چگونه مغز خود را کار می کند و چگونه مغز افراد دیگر کار می کنند. هنگامی که شما می دانید که درد خود را به یک هدف که آن را به یک روش حفظ خود و سپس شما می توانید شروع به آگاه بودن از آنچه در آن باعث می شود شما به انجام و فکر می کنم. هنگامی که شما آگاه هستند, سپس شما می توانید آن را تغییر دهید و rewire آن است.

برای راه های بیشتری برای تغییر طرز فکر شما و rewire خود اسکریپت چک کردن برخی از نکات در اینجا.

2. ساخت معنا و اتصال

ساختمان ارتباطات معنی دار با دیگران ساده تر خواهد شد کار خود را با هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی. درک چگونه به خواندن مردم به صورت صوتی و زبان بدن و تمرکز بر آنچه که فرد می گوید و احساس کمک خواهد کرد که شما توسعه این.

شما قادر خواهید بود برای به دست آوردن کنترل بیش از خود را در خود حفظ غرایز باعث می شود شما به احساس خطر می کنند و شما می توانید ببینید مردم در یک نور متفاوت است. هنگامی که از دیگران شنیده احساس آنها در حال رفتن به می خواهید به شنیدن از شما. و اگر شما در واقع باز کردن شما ممکن است پیدا کردن که آنها احساس یا همان که شما می توانید آنها را نشان می دهد یک چشم انداز جدید.

3. انجام عمل فداکارانه

همچنین نشان داده شده است که ما پیدا کردن وقتی معنی انجام کاری برای دیگران انجام کاری که در آن شما نشان می دهد محبت انسان و تفاوت را به کسی. شروع شده توسط عبور در چیزی مفید و یا در حال وجود دارد برای کسی که حتی اگر آن را احساس می کند واقعا سخت است.

زمانی که شما گام به گام تا نشان دهد کسی که شما مراقبت و یا زمانی که شما باز کردن در مورد مبارزات خود را و آسیب پذیر می شود کسی که به آن نیاز دارد (می شود آن را در دفتر خود را در یک پناهگاه بی خانمان و یا فقط یک دوست) شما می شود شگفت زده در چگونه به خوبی آن را احساس می کند. آن را کوچک و تدریجی تغییرات در اینجا است که واقعا کمک کند.

افکار نهایی

افسردگی است که واقعا سیگنالینگ شما را متوقف و سهام را از آنچه اتفاق می افتد در اطراف شما و یا آنچه شما را ترک کرده اید حل نشده از گذشته خود را. فقط می دانم که شما می توانید کار بر روی آن است که شما می توانید پیدا کردن آنچه مشتعل آتش خود را و شور و آنچه باعث می شود شما احساس می کنید مانند شما. بالاتر از همه چیز می دانم که این همه figureoutable و که شما در حال رفتن به خوب.

راهنمایی های بیشتر در مقابله با افسردگی

عکس های اعتباری: آناستازیا Vityukova از طریق unsplash.com

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>