نه پیشرفت? 3 راه برای حرکت دوباره

بهترین چیز در زندگی هرگز به راحتی. و آن را دلسرد به کار بر روی یک شخصی یا حرفه ای هدف برای مدت زمان طولانی بدون ظاهری به نزدیک شدن به نتیجه مورد نظر.

من کار من نیاز به ماندن در بالای همه چیز 24/7. به نظر می رسد مانند من تا به حال همه چیز نمیفهمد پس از یک روز است و دور از حقیقت است. بیشتر از من خرج من بعد از خواندن مقالات آنلاین, تماشای فیلم های یوتیوب و انجام همه چیز را به جز چیزهایی که من نیاز به انجام.

صدا آشنا است ؟ هر روز مثل این.

با گذشت زمان آن را آسان به احساس می کنید مانند شما در حال پیشرفت — از دست دادن آهنگ از تصویر بزرگ و نهایی خود را دید که مشغول بدون نتایج معنی دار نشان می دهد و احساس ضعف و پریشان در همه زمان ها.

پس از مطالعه تعدادی از مقالات تحقیقاتی و آزمایش با یک لیست طولانی از زندگی, انجمن در اینجا سه راه برای حرکت دوباره اگر شما احساس گیر کرده و نه پیشرفت.

انگیزه بیرونی در مقابل انگیزش درونی

اول, مهم است به درک انگیزه به عنوان است که اغلب آنچه همواره ما را به جلو (و یا آنچه که ما فاقد آن). اکثر مردم احساس گیر هنگامی که آنها از دست دادن انگیزه. وقتی اتفاق می افتد که شما شروع به احساس نامشخص خود چشم انداز و اهداف. آن را آسان برای شروع به شک خود و بدانم که اگر به اهداف خود هستند و حتی دست یافتنی است. برخی حتی ممکن است آن را شخصا و شروع به دیدن خود را به کمتر از آنچه که آنها قادر به.

تبلیغات

بدون انگیزه آن را به چالش برای شما برای به جلو به اتهام, اجازه دهید به تنهایی به حرکت دوباره زمانی که شما احساس می کنید که استرس زیادی و مقاومت بر شما. اما هنگامی که مردم بحث در مورد انگیزه آنها فکر می کنم در مورد پاداش های خارجی مانند پول بیشتر و بیشتر لذت به خود فشار رو به جلو است.

انگیزه بیرونی می کند و زمان آخرین. به جای آن شما نیاز به کشت انگیزش درونی اگر شما می خواهید برای پیشرفت دوباره. سوال بزرگ این است: چگونه می توانم به شما انجام این کار ؟

چگونه برای شروع پیشرفت

گیر شدن طبیعی است. برخی از مردم احساس می کنید گیر برای یک روز در هفته یا ماه اما ما همیشه می توانید شروع به مارک پیشرفت دوباره با چند ترفند به ما معمول است. سعی کنید نکات زیر را به خودتان انگیزه و حرکت رو به جلو.

1. مجدد خود را با چرا

دیوید Goggins یک بازنشسته نیروی دریایی مهر و موم شدید استقامتی ورزشکار و در حال حاضر یک نویسنده موفق کتاب نمی تواند به من صدمه دیده است[1]. او از یک رابطه جنسی خشن پس زمینه از فقر و خشونت چالش های یادگیری و چاقی مسائل. او سپس با انتقال به تکمیل نه یکی بلکه دو جهنم هفته — سخت ترین تمرینات نظامی در جهان — و پایان های متعدد و فوق العاده ماراتن و فوق العاده ورزش های سه گانه.

به او همه ما پتانسیل بی حد و حصر و تمام است که در ذهن ما است. وقتی پرسید که چگونه او قادر به تبدیل ذهنی دشوار و جلو کردن آن شاهکارهای باور نکردنی آن پایین آمد به یک سوال ساده او از خود می پرسد: “چرا من انجام این کار؟” زمانی که درد بیش از حد بود برای رسیدگی در مهر جهنم هفته یا 100 مایل فوق العاده ماراتن که در آن ذهن و بدن گفتن به او بدهید تا همه او بپرسید: “چرا من انجام این کار؟”

آن آسان نبود. برای بسیاری از مردم چرا سوال ممکن است منجر به پاسخ دادن. اما اگر آن چیزی که مهم به شما همیشه وجود خواهد داشت یک قوی, دلیل اساسی که باعث از دست دادن یک گزینه نیست. برخی از نمونه هایی از زمانی که شما ممکن است نیاز به پرسیدن “چرا” عبارتند از:

تبلیغات
  • هنگامی که شما با داشتن مشکل گرفتن مشتری خود کار انجام می شود.
  • هنگامی که شما در حال پیشرفت در کسب و کار شما.
  • زمانی که همه چیز دشوار است در رابطه شما.

شما نمی توانید به این حرفه و اهداف شخصی بدون هیچ دلیل. شما خودتان را متعهد به آنها را به خاطر چیزی بزرگتر از خود را نیازهای ارضاء فوری خود را به ترس و احتمالا خودتان. این بسیار مهم است برای شما برای ارتباط مجدد با چرا وقتی همه چیز نگاه کمتر خوش بینانه از شما می خواهید آنها را به.

2. ایجاد یک حس کنترل

در سال 1998 پروفسور کارول Dweck از دانشگاه کلمبیا و دانشجو, Claudia مولر ارائه شده در دو گروه از دانش آموزان کلاس پنجم با یک آزمایش ساده برای انجام یک مطالعه در مورد چگونه یک تعریف بر عملکرد دانشجويان[2].

در پس آزمون هر دو گروه از دانش آموزان گفته شد که آنها تا به حال به خوبی به ثمر رساند. انواع شدند و چه پس از آن. آنها اذعان کرد اولین گروه از دانش آموزان خود را برای هوش: “شما انجام داده ایم بسیار خوبی است. شما باید هوشمند باشد.” سپس آنها را ستایش گروه دوم از دانش آموزان برای تلاش های خود را: “شما انجام داده ایم بسیار خوبی است. شما باید سخت کار کرده اند بر این مشکلات است.”

تفاوت کلیدی بین هوش و تلاش است و منبع کنترل. هوش برای بسیاری از افراد به طور طبیعی می آید و می افتد تحت چیزی خارج از کنترل ما است. در سمت تلنگر, کار سخت در نظر گرفته شده است به عنوان منبع کنترل درونی به دلیل آن چیزی است که ما را انتخاب کنید.

پس از آن آنها به دو گروه از دانش آموزان تست های مختلف که خیلی سخت بود که تنها تعداد کمی از دانش آموزان قادر به حل آن است. اما جالب پیدا نمی شد که چگونه به خوبی دانش آموزان را به ثمر رساند در این تست اما چگونه آنها در پاسخ به این چالش است. استاد Dweck نشان داد که اولین گروه از دانش آموزان بودند که ستایش برای هوش خود را صرف زمان کمتر در تلاش برای حل سخت تر از آزمون. گروه دوم از دانش آموزان بودند که ستایش خود را برای تلاش بیشتر مایل به سرمایه گذاری زمان در حل آن است.

تحقیقات نشان می دهد که چگونه انواع مختلف ستایش عملکرد ما تاثیر می گذارد اما از همه مهمتر چگونه با داشتن خارجی یا منبع کنترل درونی ما تاثیر می گذارد انگیزه به رفتن نگه دارید تا زمانی که همه چیز دشوار است. به عبارت ساده تر به منظور انگیزه شما نیاز به احساس می کنید که شما را در کنترل هستید از وضعیت فعلی خود را.

تبلیغات

به جای ماندن در وضعیت درماندگی زمانی که شما احساس می کنید گیر چیزی — هر چیزی هر چند کوچک در آن است — به دست آوردن مجدد حس کنترل. آن می تواند:

  • احساس گیر با هدف تناسب اندام خود را و احساس نمی مانند کار کردن ؟ توقف overthinking و به انجام یک فشار.
  • بیش از حد بسیاری از ایمیل برای پاسخ به و مطمئن نیستید که در آن برای شروع ؟ نوع پنج کلمه جمله به هر پاسخ شما نیاز به آن را ذخیره کنید, و بازگشت به آنها را بعد.
  • گرفتن مشتریان جدید و یا خرید و فروش برای کسب و کار شما? رسیدن به برای کمک به کسی که با راهنمایی به صورت رایگان.

به یاد داشته باشید یک مانع کوچک است هرگز چیزی که خرابه های زندگی خود را. این انفعال است که اجازه می دهد تا موانع و موانع پشته در بالای هر یک از دیگر. پیشرفت نیست و در مورد انجام کاری کاملا آن را در مورد گرفتن کنترل و حرکت رو به جلو یک گام در یک زمان.

3. تمرکز بر اقدامات کوچک

چهار سال پیش من با حضور تونی رابینز رویداد. او گفت: “به منظور تغییر زندگی خود را, شما نیاز به اقدام گسترده اقدام گسترده و عظیم عمل!” بله تونی تکرار “اقدام گسترده” سه بار. من مخالف با آن است.

شما ببینید هر عمل ما نیاز به تلاش و انرژی است. صحبت کردن در مورد اقدام گسترده ممکن است شما را صدا دقیق در مکالمات اما آن را به عنوان عملی به نظر می رسد در زندگی واقعی است. بزرگتر عمل است که بالاتر از مقاومت کشیدن ما را از شروع کار متمرکز ماندن و بودن سازگار است. به جای تمرکز بر اقدام گسترده و سعی کنید کوچک شروع اگر شما می خواهید برای شروع در حال پیشرفت دوباره. در اینجا به همین دلیل:

  • عمل کوچک طول می کشد کمتر اراده — بیشتر از زمان آن طول می کشد کمی به هیچ تلاش و انرژی است. به این معنی که شما می توانید آغاز شده و سازگار ماندن به راحتی.
  • کوچک شیب در درجه (در هر منطقه: طرز فکر و عادات فرهنگ لغت ، می تواند منجر به یاد ماندنی تفاوت در مسیر.
  • اثر ترکیبات سازگار کوچک عمل خواهد شد در نهایت شما که در آن شما می خواهید به.

ما همچنین می توانید اقدام گسترده به عنوان ترکیبی از بسیاری از اعمال کوچک — اغلب به این معنی هیچ چیز بدون باز کردن بسته بندی آن است. برای مثال اهداف بزرگ مانند “من می خواهم به از دست دادن وزن” “من می خواهم برای تبدیل شدن به یک نویسنده” و یا “من می خواهم برای شروع یک کسب و کار موفق” به این معنی نیست که چقدر بدون مراحل به دست آوردن وجود دارد.

واضح است که این اهداف برنامه های گسترده ساخته شده تا یک گام در یک زمان. راه حل این است که برای شکستن آنها را به کوچکتر و قابل کنترل تکه های کوچکی از اقدامات. ممکن است ناچیز به نظر می رسد در ابتدا تا زمانی که آنها اضافه کردن به چیزی آنقدر بزرگ است که این تغییرات در زندگی خود را به طور کامل.

تبلیغات

چگونه من آن را انجام داد

به شما یک زندگی واقعی به عنوان مثال من گیر کردم نوشتن این پست مهمان. من دریافت یک ایمیل از LifeHack در مورد موضوع ساعت را صرف تحقیق و ترسیم آن گیر کردم در ساخت آن جریان. هفته ها گذشت و من به دور از هر گونه پیشرفت معنی دار.

یک روز من صرف زمان رفتن را از طریق وبلاگ شخصی من — پر از مقالات در انگیزه روانشناسی و بهره وری — به عنوان یک فرار به نوشتن این پست وبلاگ. و سپس آن را به من زده که من آموخته است که چگونه به خارج شدن از شیار در تمام طول. بنابراین در اینجا چیزی است که من انجام دادم:

  • مجدد با من چرا. چرا من نوشتن این پست مهمان? یا بهتر است چرا من حتی نوشتن? دیدگاه من این است برای ساخت یک وبلاگ موفق و تبدیل شدن به یک نویسنده و نوشتن است آنچه که من انجام.
  • ایجاد یک حس کنترل. به دست آوردن مجدد حس کنترل من اوراق اصلی طرح و آغاز آزادسازی کلمات بر روی Google Doc. با کلمات بر روی کاغذ من اعتماد به نفس و انگیزه برای تکمیل این پست مهمان قابل توجهی افزایش یافته.
  • تمرکز بر عمل کوچک. به جای فکر کردن در مورد تکمیل کل مقاله در یک بروید من متعهد به 30 دقیقه از نوشتن در هر روز. من صرف این جلسات روزانه برای ویرایش و ویرایش مجدد آنچه که من تا به حال از مغز من-آزادسازی جلسه.

و این که چگونه من از آنچه شما بوده ام به خواندن اینجا..

در واقع این نه تنها اعمال می شود به پروژه های کوچکتر مانند نوشتن یک پست وبلاگ. شما می توانید پیاده سازی این اصول در بهبود سلامت خود را, حرفه ای و روابط هر زمان که شما احساس می کنید گیر کرده است.

افکار نهایی

اغلب نیست که شما در حال پیشرفت. ما سیمی برای ارضاء فوری پس از آن معمولا سخت برای ما به دیدن چیزهایی بیش از دراز مدت است. که نیز به همین دلیل سرمایه گذاران موفق به سرمایه گذاری برای بلند مدت و مردم را نمی دهد خود را به اندازه کافی زمان برای موفقیت است.

اگر شما شده است با تمرکز بر بهتر شدن هر روز آن را اجتناب ناپذیر است که شما در حال ساخت نوعی از پیشرفت در یک راه یا دیگری. متاسفانه شما فقط آن را درک نمی کنند. راه حل ساده است: نگه داشتن مسیر از هر پیروزی کوچک و آن را جشن می گیرند.

بهترین راه برای انجام این کار به نگه داشتن یک مجله روزانه و چکیده آنچه شما انجام داده ام و انجام شده در پایان یک روز. از خود بپرسید چه شما انجام شده امروز و چگونه شما می توانید انجام دهید بهتر فردا. اگر شما چیزی معنی دار انجام می شود برای روز فراموش نکنید که به آن جشن می گیرند با این حال کوچک است.

راهنمایی های بیشتر در پیشرفت

عکس های اعتباری: لیندسی Henwood از طریق unsplash.com

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>