5 راه برای خارج شدن از یک خلق و خوی بد (حمایت روانشناسی)

وجود دارد هیچ چیز بدتر از گرفتار شدن در یک خلق و خوی بد, به ویژه هنگامی که آن را به ظاهر از جایی بیرون می آید. می توان آن را ناشی از یک چیز, یک, کردن, نظر, یک حقه باز نگاه یا خالی و فنجان قهوه و منفی تحت الشعاع ما می اندازد و ما را به یک خلق و خوی بد.

اما در حال حاضر که شما به خودتان پیدا کنید در یک آن بی معنی به ادامه اقامت وجود دارد. بودن در یک خلق و خوی بد, خوب است برای یک زمان کوتاه اما شما لازم نیست به ماندن در یک خلق و خوی بد. آن را مولد و یا منجر به شما شاد بودن و زندگی بهترین زندگی خود را.

چه چیزی باعث خلق و خوی بد ؟

برخی از روانشناسان معتقدند که یک خلق و خوی بد سرچشمه با توجه به نفس میدهد. محقق Roy Baumeister[1] نشان می دهد زمانی که مردم استفاده از خود اراده برای جلوگیری از وسوسه آنها تخلیه شناختی منابع است.

فکر می کنم از خود را به عنوان داشتن یک استرس-آستانه. هنگامی که شما عبور از خط شما در خلق و خوی بد است که ممکن است آشکار خود را به عنوان خشم و تحریک پذیری و یا بدبینی. همه از این باعث فشار خون خود را به نوسان و افزایش سطح هورمون استرس کورتیزول.

وجود دارد بسیاری از علل است که می تواند ما را در یک خلق و خوی بد و همه آنها به طور کامل شخصی به شما و وضعیت شما. در حالی که علل بسیار متنوع وجود دارد برخی از استراتژی های مشترک که تمایل به کمک به کسانی که افتاده اند به یک خلق و خوی بد.

5 راه برای خارج شدن از یک خلق و خوی بد

این لیست بیشتر شبیه به یک انتخاب کنید و را انتخاب کنید برای هر کدام یک برای شما کار خواهد کرد. برخی از کار را برای برخی از حالات بد اما به خاطر داشته باشید که اگر خود را در خلق و خوی بد است ناشی از یک احساس قوی شما باید این احساس و مقابله با این وضعیت. موثر ترین راه برای خارج شدن از یک خلق و خوی بد است به چهره مشکلات خود و حل و فصل آنها.

تبلیغات

1. قدردانی

قدردانی قدرت برای تغییر طرز فکر خود را از عدم و منفی به فراوانی و مثبت[2]. از آن آسان است برای رسیدن به یک فضای منفی با جامعه ما زندگی می کنند در رسانه ها و فرهنگ ما است.

اما با تمرین قدرشناسی شما به معنای واقعی کلمه تغییر ساختار مولکولی مغز است. آن را نگه می دارد و ماده خاکستری عملکرد و باعث می شود شما احساس می کنید سالم تر و شادتر[3]

قدرت قدردانی است گسترده شده است و با حمایت دانشمندان بارها و بارها. با تمرین قدرشناسی شما فعال هیپوتالاموس و سایر نقاط مغز پاداش مسیر به بهبود خلق و خوی خود را. مغز باور نکردنی دارایی و می تواند مورد استفاده برای تولید مثبت یا منفی احساسات و آن را در نهایت انتخاب خود را.

تمرین قدرشناسی به عنوان یک راه برای پراکنده خود را در خلق و خوی بد. شما لازم نیست برای شروع کردن ، شروع به کوچک با قدردانی از چیزهای کوچک در زندگی: بوی قهوه مهربانی یک غریبه صدای نوزاد خود را خنده. قدردانی می تواند فقط به عنوان اعتیاد آور به عنوان یک خلق و خوی بد.

2. ورزش

در حال حاضر قدرشناسی فوق العاده دارایی, اما گاهی اوقات آن را به اندازه کافی نیست. گاهی اوقات شما فقط در یک خلق و خوی بد است که شما حتی نمی تواند به که کشور به قدردانی. این زمانی است که شما می توانید سعی کنید ورزش. بسیار وجود دارد شواهد پشتوانه ورزش به عنوان یک تقویت کننده خلق و خو است که آن طاقت فرسا است[4].

قابل توجه ترین تغییر که ورزش ایجاد شده است انتشار چهار قابل توجه مواد شیمیایی به مغز شما: سروتونین, دوپامین, اندورفین و نوراپی نفرین[5]. این مواد شیمیایی منتشر می شوند به بدن خود و طراحی شده است به شما احساس شاد; در واقع آنها به نام خوشبختی مواد شیمیایی! اگر شما بدست گیر در یک خلق و خوی بد سعی کنید یک کلاس ورزش یا رفتن به یک پیاده روی طولانی و یا اجرا. شما شگفت زده خواهید شد که چه مقدار از آن کمک می کند!

تبلیغات

سعی کنید این تمرینات صبح به روز خود را شروع خوب داشته باشید!

3. مدیتیشن

اجازه دهید بحث در مورد عمیق تر راه برای مقابله با یک خلق و خوی بد: مراقبه است. جهان بسیار طاقت فرسا و گاهی اوقات ورزش و قدردانی فقط آن را قطع نکنید. گاهی اوقات شما فقط نیاز به توقف برای یک لحظه و نفس کشیدن.

این بسیار آسان است که در آن افکار منفی است که شناور در اطراف سر خود را پس از یک لحظه به نشستن در آنها و با آنها مواجه است.

هنگامی که شما در حال تاکید و یا در خلق و خوی بد خود را بجلو قشر بیش فعال می شود و شما افسرده شده. مراقبه یافت شده است برای تغییر نواحی خاصی از مغز است که به طور خاص مرتبط با افسردگی است. Dr. John W. Denniger مدیر تحقیقات در بنسون-هنری موسسه ذهن و بدن پزشکی در دانشگاه هاروارد وابسته به بیمارستان عمومی ماساچوست می گوید:

“مدیتیشن آموزش مغز برای رسیدن به پایدار, تمرکز, و برای بازگشت به آن تمرکز هنگامی که تفکر منفی و عواطف و احساس های فیزیکی مزاحم شدن — که خیلی اتفاق می افتد زمانی که شما احساس استرس و اضطراب است.”[6]

مدیتیشن یک راه دیگر برای استفاده از بدن شگفت انگیز خود را برای کار با شما برای کمک به شما در افزایش راه خود را از یک خلق و خوی بد. آن را می سازد شما را متوقف و صورت آن احساسات و استراحت تنش است که آنها باعث. وجود دارد و حتی گزینه هایی برای فراموش خلق و خوی خاص-تقویت تأملات هدایت برای کمک به شما اگر شما به مراقبه.

تبلیغات

اگر شما مطمئن نیستید که در آن برای شروع لطفا این راهنمای برای گرفتن آغاز شده است.

4. بقیه

مراقبه قدردانی و ورزش هستند و همه به خوبی و خوب است اما اگر شما خسته نمی شود آنها را بسیار کمک کند. ما همه فقط انسان و در پایان روز, ما زندگی نفس خوردن و خسته. هنگامی که یک خلق و خوی بد می آید, آن را فقط ممکن است که شما خسته و مختصر و مفید.

گاهی اوقات شما فقط نیاز به استراحت چیزی که ناپسند است در فرهنگ ما. ما در یک “همه چیز را به انجام در حال حاضر” نوع رابطه و اگر شما استراحت شما به عنوان تنبل و آن را تخلیه و طاقت فرسا است.

مطالعات نشان داده اند که حتی محرومیت از خواب جزئی اثر مهمی بر خلق و خو. دانشگاه پنسیلوانیا محققان دریافتند که افراد بودند که تنها محدود به 4.5 ساعت خواب در شب برای یک هفته, گزارش, احساس, بیشتر, تاکید, عصبانی, غمگین, و ذهنی خسته است. زمانی که افراد از سر خواب طبیعی آنها گزارش یک بهبود چشمگیر در خلق و خوی[7]

سعی کنید استراحت و فقط منظورم خواب بیشتر یا داشتن یک چرت زدن. منظورم از قطع خود را ثابت نیاز به رفتن و نشستن و یک روز به انجام هیچ چیز و شارژ. اگر شما احساس عاطفی تخلیه, شما در تلاش برای بلند کردن خلق و خوی بد.

5. اتصال خود را با پشتیبانی از سیستم

این یکی فوق العاده مهم است و اغلب دستکمگرفتهشده. هنگامی که ما احساس کم احساس می کنیم قطع و unvalued توسط کسانی که در اطراف ما. برقراری ارتباط و صحبت کردن از خود را خلق و خوی بد به یک دوست مورد اعتماد خود را در حمایت از شبکه واقعا کمک می کند تا شما از یک خلق و خوی بد. این کمک می کند تا ما را به فرایند احساسات ما قرار داده و آنها را به چشم انداز و به دست آوردن مشاوره و پشتیبانی می کند.

تبلیغات

جدید تصویربرداری از مغز مطالعه توسط روانشناسان نشان می دهد که شفاهی احساسات ما باعث می شود ما غم و اندوه و خشم و درد کمتر شدید.[8]

هنگامی که ما صحبت در مورد احساسات ما تبدیل شدن آنها به کمتر شدید و ما می توانید کمی استراحت کنید. نترس برای رسیدن. آن همیشه آسان نیست اما صحبت کردن آن واقعا می تواند به شما کمک کند حرکت به جلو.

گاهی اوقات آن را احساس می کند مانند ما فقط حفظ این همه سر و صدا در سر ما و آن را می شود بیش از حد بلند است و ما فقط غرق. صرف زمان برای بیان چگونه شما احساس می کنید در یک فضای امن می تواند بسیار درمانی و خلق و خوی افزایش زمانی که شما دریافت حمایت و اطمینان است.

افکار نهایی

بودن در یک خلق و خوی بد داره اما شما به طور کلی مسئول خلق و خوی خود را و اقدامات. کسی یا چیزی می تواند باعث خلق و خوی بد اما شما مسئول چگونه شما احساس می کنید و آنچه که شما در حال حرکت رو به جلو است.

شما می توانید انتخاب کنید برای انجام این فعالیت ها برای افزایش خلق و خوی خود را و مسئولیت چگونه شما احساس می کنید به شما قدرت و کنترل خلق و خوی خود را.

Nothing lasts forever, نه حتی یک خلق و خوی بد. نگاه به آینده و به دست آوردن برخی از چشم انداز. یک روز شما حتی نمی خواهد به یاد داشته باشید این لحظه.

راهنمایی های بیشتر در درمان یک خلق و خوی بد

عکس های اعتباری: Anthony Tran از طریق unsplash.com

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>