هنگام شروع یک کار در محل برگزاری عروسی با 11 قدم ساده ، از تعجب خودداری کنید

با این نکات ضروری برای موفقیت مکان و حواشی مربوط به افتتاح یک مکان عروسی را بیاموزید
07 نوامبر 2019
مهمان نوازی
اشتراک گذاری
توسط Cvent
تجارت محل برگزاری عروسی
اگر به فکر شروع کار در محل برگزاری عروسی هستید ، مهمترین قدم برداشتن لیوان های گل رز است. اجرای یک شرکت در محل عروسی چیزی بیش از کار عشق است و بسیار چالش برانگیزتر از آن است که فکر کنید. احتیاط ، صداقت و منابع لازم است – برخلاف خود نهاد ازدواج.

برای یادگیری 11 اولین گام اساسی که باید قبل از افتتاح مکان عروسی انجام شود ، بخوانید و به سؤالات برتر در مورد روند پاسخ دهید.

نحوه شروع کار در محل عروسی را در چند مرحله ساده کشف کنید:
مرحله 1: سؤالات سخت را از خود بپرسید
عجله نکنید که می توانید یک کار محل برگزاری عروسی را شروع کنید. طبق اعلام اداره كسب وكار آمریكا ، 20٪ مشاغل كوچك در طی سال اول از بین می روند و فقط حدود 50٪ از آنها در پنج سال گذشته در كسب و كار باقی می مانند.

شما باید برای موانع و موانع موجود در مورد ایجاد یک مشاغل کوچک و در مورد ظرفیت خود در مدیریت این چالش ها واقع بین باشید. در اینجا باید قبل از شروع برنامه تجاری خود ، از خود بپرسید:

آیا می توانید ریسک مالی را تحمل کنید؟ به دلیل داده هایی که در بالا به اشتراک گذاشته شده است ، ضروری است که شما آماده این احتمال باشید که مشاغل تحت تأثیر قرار گیرد و سرمایه گذاری خود را از دست دهید.
آیا شما برای یک برنامه شلوغ شامل کار آخر هفته آماده هستید؟ به طور معمول ، عروسی ها عصرها و آخر هفته ها برگزار می شود. امیدوارم ، شما برای کمک به مدیریت خود از نسخه پشتیبان تهیه کنید ، اما وقتی بیشتر افراد پشت پا می زنند ، آماده مشغول شوید.
آیا زمان مناسب است؟ همه ما مراحل زندگی چالش برانگیز را پشت سر می گذاریم ، و افتتاح یک کار محل برگزاری عروسی (یا هر مشاغل) یک عامل فشارزا است. سعی کنید سایر عوامل استرس زا در زندگی خود را تا حد ممکن به حداقل برسانید تا قبل از شیرجه رفتن به زندگی مشاغل کوچک.
آیا می توانید تجارت را باز کنید و شغل روزانه خود را حفظ کنید؟ این رویکرد قطعاً به شریک تجاری یا شرکای دیگری نیاز دارد که بتوانند مسئولیت اجرای محل را با یکدیگر در میان بگذارند. از پشتیبان کافی برخوردار باشید تا بتوانید بدون رها کردن توپ در کار روزانه خود ، سرمایه گذاری جدید را مدیریت کنید. این احساس امنیت را آغاز می کند زیرا شما تجارت خود را با شبکه ایمنی راه اندازی می کنید.
بعد از پرسیدن سؤالات فوق ، آیا هنوز از چشم انداز افتتاح کار محل برگزاری عروسی هیجان زده اید؟ برای اجرای یک مکان می توانید اشتیاق و انرژی زیادی کسب کنید. اگر تصور اینکه شغل خود را با تمام قوا انجام دهد شما را خوشحال می کند ، پس احتمالاً آماده هستید.
مرحله 2: در مورد بازار محل برگزاری رویداد در منطقه خود تحقیق کنید
تقاضای مکان های عروسی در منطقه شما چقدر است؟ برای موفقیت در هر مشاغل نیاز به یک بازار است. شما باید تحقیقات خود را انجام دهید و برخی از کارها را برای انجام حرکات قانونی خود انجام دهید تا مطمئن شوید که در حال باز کردن یک محل برگزاری عروسی هستید که باعث جلب مشتری خواهد شد. در اینجا موارد ضروری برای تحقیق و کشف وجود دارد:

مکان های عروسی در منطقه جغرافیایی شما. مکانهای عروسی را در منطقه خود جستجو کنید. آیا در حال حاضر نمرات مکان های محبوب عروسی وجود دارد؟ شما باید یک پیشنهاد خاص داشته باشید که محل برگزاری شما را خاص می کند. آیا محل برگزاری شما یک منطقه کنار دریاچه در یک منطقه دریاچه است؟ چند سایت عروسی ساحلی دیگر در دریا وجود دارد؟ آیا آن سالن ها محکم رزرو شده اند ، بنابراین تقاضای سرریز وجود دارد؟ صندلی تالار
بررسی آنلاین از اماکن رقیب. در بررسی هایی در سایت هایی مانند Yelp ، TripAdvisor و Google یک گنجینه اطلاعاتی درباره مکانهای رقابتی وجود دارد. آنها را با دقت بخوانید و به موقع برگردید. به دنبال شکایات مداوم و مشکلات مزمن مانند منوهای بدون مجوز یا کارکنان بی تجربه باشید. آیا می توانید شکافهایی را که در آن مکانها کم است ، پر کنید؟
با افرادی که در مورد مکان های رقیب می شناسید صحبت کنید و خودتان از آنها بازدید کنید. به دوستان و خانواده خود پیام دهید تا ببینید که آیا کسی تجربه دست اول خود را در مکانهای رقابتی دارد یا خیر. همچنین بسیاری از سایت ها شامل رستوران ها و کافه ها برای عموم است. چندین بار در عصرها و آخر هفته ها بازدید کنید. شما از عملکرد کلی ایده ای خواهید گرفت و حتی ممکن است شاهد ورود مهمانان برای یک رویداد باشید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>