مدیران هتل ها آماده برای باز کردن درهای اما دست و پنجه نرم کردن با نگرانی

میسور/Mysuru: استقبال از یک فرهنگ جدید از سرو غذا و مهمان نوازی در زمان COVID-19 همه گیر و هتل و رستوران در صنعت Mysuru است که همه مجموعه ای را در مورد یک تغییر ساختاری در عملکرد آن. از کوچک سازی منوی آن برای اجرای اجتماعی فاصله با کاهش گنجایش هتل ها و رستوران ها در حال آماده سازی خود برای ارائه ناهار خوردن در مرکز از تاریخ 8 ژوئن.

حتی به عنوان مدیران هتل ها و رستوران داران استقبال دستورالعمل های عملیاتی استاندارد (دستورالعملهای عملیاتی استاندارد) برای بخش مهمان نوازی آنها محتاط در مورد آینده این صنعت است. “این دستورالعملهای عملیاتی استاندارد زده اند یک تعادل مناسب با ساخت دو هتل میزبان و مهمان به همان اندازه مسئول حصول اطمینان از دستورالعمل ها را به دنبال دارد. ما خواهد بود با ورود به یک پارادایم جدید از ژوئن 8, چرا که در صنعت مهمان نوازی سنت است به متنعم بازدید کننده اما در حال حاضر ما نیز باید به آموزش آنها گفت:” Mysuru منطقه, هتل, انجمن صاحبان جمهور C. Narayanagowda.

در دو ساعته جلسه انجمن در محل آن در Krishnamurthypuram مدیران هتل ها بحث در مورد جزئیات مفاهیم دستورالعملهای عملیاتی استاندارد در کسب و کار خود و روابط با مشتری. آنها تصمیم گرفته اند به دنبال دستورالعملهای عملیاتی استاندارد اما ناراحت شدند حدود 45 شرایط تحمیل شده توسط این مرکز در حال حاضر رنج می برند صنعت با توجه به مستند.

Mysuru منطقه هتلداران انجمن برگزار شد یک جلسه با اعضای آن در دفتر انجمن در شهرستان صبح امروز به بحث در مورد دستورالعمل صادر شده توسط مرکز. اعضای حساس در قوانین جدید و آموزنده پوستر توزیع شد.

اعضای انجمن با اشاره به این که ایمنی هتل/رستوران کارکنان را نیز باید در نظر گرفته شود. که آنها را مجبور به ارائه ایمنی مناسب دنده به صورت روزانه. آنها احساس کردند که بعد از این شرایط به طور طبیعی افزایش قیمت و همواره باید به آنها منتقل شود به مصرف کنندگان گفتند.

ابراز نارضایتی در مورد بسیاری از شرایط, قوانین و مقررات, آنها احساس کردند که بسیاری از شرایط غیر عملی و شد اعمال شده در هر صنعت دیگر اما تنها در هتل ها و مهمان نوازی بخش. مرتب کردن جداول و الزام حداقل دو شام و حداکثر چهار شام می رویم نه برای پرداختن به موضوع انتقال عفونت کردند.

“حتی اگر دستورالعملهای عملیاتی استاندارد هستند منجر و در همان زمان برای باز کردن هر دو هتل ها و رستوران ها, اما برای رستوران ها و شب حکومت نظامی زمانبندی و محدودیت در خدمت مشروب به عنوان بزرگ dampeners. اکثر مشتریان برای شام اما با شب حکومت نظامی شروع از 9 ساعت آن دشوار خواهد بود برای جذب آنها” آنها احساس می شود.

قابل توجه متعادل توجه داشته باشید Narayanagowda گفت: “در حالی که ما با اعتماد به نفس است که همه همکاران ما را هموار سرگیری عملیات ما نیز پیش بینی بازگشایی می شود یک فرایند تدریجی به عنوان دستورالعملهای عملیاتی استاندارد هستند درک و رعایت 100 درصد است. هیچ جایگزین وجود دارد اما به دنبال دستورالعملهای عملیاتی استاندارد,” او توضیح داد.

“زندگی با COVID-19 تنظیم شده است به طور عادی در جامعه است. اما با دولت برنامه ریزی برای بازگرداندن حالت عادی رستوران ها و هتل ها را نیز باز خواهد شد. از این رو راه حل خواهد بود برای جلوگیری از شرایطی که می تواند گسترش عفونت است. همکار عضو خواسته شده است برای اطمینان از اقدامات در این راستا” او گفت:.

در این نشست P. M. پراساد از ایمنی مواد غذایی و استانداردهای اقتدار هند به یک ارائه در مورد اقدامات احتیاطی قوانین و مقررات به دنبال هتل ها, رستوران ها و نانوایی ها از تاریخ 8 ژوئن. اعضای انجمن راوی Shastri, Ravindra Bhat, Subramanya Tantri, Suresh Ugraiah, Bhaskar Shetty, Narayan Hegde, Narayan Kundera و دیگران حاضر بودند.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>