چگونه می شود متعهد به اهداف خود حتی در طول دوران سخت

آموزش نحوه متعهد به اهداف خود است که به عنوان مهم به عنوان تنظیم آنها. هر کسی می تواند یک هدف—مانند از دست دادن وزن گرفتن یک کار جدید و یا ضرب و شتم رکورد جهانی در hula hooping—اما چه اتفاقی می افتد زمانی که شما در رسیدن به یک فلات? اگر شما با یک خانواده اضطراری است که مختل شیوه زندگی خود را? چه اتفاقی می افتد اگر شرایط اقتصادی نیروی شما را به یک وضعیت دشوار است ؟

باقی مانده متعهد به اهداف خود می تواند چالش برانگیز در طول این فوق العاده دشوار اما با استراتژی های مناسب شما می توانید اقامت مداوم—و در نهایت دستیابی به بیشتر.

اقامت متعهد به اهداف خود را فقط در مورد حیوان وادار کردن راه خود را به انتهای مسیر از طریق اراده. به جای آن بهتر است به تمرکز بر روی کوچکتر گام عملی برای کمک به شما باقی می ماند متعهد در مواجهه با سختی.

1. پیدا کردن دستگاه های تعهد

تعهد دستگاه روانی است مفهوم ابداع شده توسط نویسندگان Stephen J. Dubner و استیون لویت[1]. اساسا تعهد دستگاه یک ساز و یا قابل اندازه گیری در نتیجه است که شما را تشویق به ماندن متعهد به یک رفتار است. این یک راه برای قفل کردن خودتان به یک دوره از عمل شما ممکن است تمایلی به انجام در غیر این صورت.

برای مثال بیایید می گویند هدف شما این است به از دست دادن وزن, اما شما همیشه تمایلی به گام بر روی تردمیل است. تعهد دستگاه می تواند تماشای یک قسمت از مورد علاقه خود را تلویزیون نشان می دهد در حالی که کار کردن; اگر شما با انگیزه به تماشای قسمت بعدی شما باید به ورزش است.

دریافت خلاق و پیدا کردن یک دستگاه تعهد که روابط را به فعالیت های است که شما را به هدف خود نزدیک تر.

2. دوباره حساب خود را هدف

شما ممکن است خواندن این راهنمای امید برای مشاوره در مورد چگونه برای رسیدن به هدف اصلی خود را حتی در صورت سرکوب چالش است. متاسفانه این کار همیشه ممکن نیست. که گفت:, ممکن است برای ادامه ساخت واقع بینانه حال پیشرفت است.

برای مثال بیایید می گویند هدف شما این است برای اجرای یک ماراتن تابستان امسال اما شما دچار قابل توجهی آسیب دیدگی زانو و دکتر خود توصیه کرده است شما را به بقیه برای یک ماه. دستیابی به هدف اصلی خود را دیگر ممکن است ممکن است پس از در نظر گرفتن recalculating که هدف[2]; شما می توانید اجرای یک نیمه ماراتن با سقوط به جای ؟

3. نگاهی به یک استراحت

به طور مشابه, شما ممکن است در نظر گرفتن یک استراحت تا زمانی که شما انجام این کار با نگرش درست است. بیش از 80 درصد از مردم در قطعنامه سال نو خود را با هفته دوم ماه فوریه[3]و هنگامی که آنها احساس وحشتناک. آنها احساس شکست و مانند آنها به اندازه کافی قوی به دنبال از طریق در ماموریت خود را.

اگر شما رو قابل توجهی سختی است که ممکن است کاهش می یابد و یا وجود ندارد و در آینده هیچ شرم در راه رفتن به طور موقت دور از هدف اصلی خود را. لازم نیست آن را به عنوان یک شکست; آن را به عنوان صرفه جویی در انرژی خود را برای تلاش بهتر در آینده.

تبلیغات

اگر شما می توانید مجموعه ای از یک تاریخ یا زمان هنگامی که شما بازگشت به هدف خود و یا تعهد به بازگشت به زمانی که شرایط تغییر کرده است.

4. ایجاد یک روال جدید

هدف پیشرفت است که تقریبا همیشه یک محصول جانبی از روال ما است. این عادات روزانه ما جمع آوری در طول زمان است که در نتیجه پیشرفت (یا فقدان آن). اگر شما در مواجهه با, جدید, شرایط دشوار, شما نیاز به یک روال جدید برای غلبه بر آن.

برای مثال می تواند به شما از خواب بیدار یک ساعت زودتر به فشار در یک جلسه مطالعه قبل از کار ؟ شما می توانید یک ناهار به صرف زمان و حد عالی رساندن مهارت های خود را ؟

تغییر روال خود را می تواند دشوار است اما آن را به ارزش تلاش.

5. ساخت خود را الهام بخش

چه چیزی الهام بخش شما برای رسیدن به این هدف ؟ پیدا کردن منابع جدید از الهام و reinvigorating آنهایی که قدیمی می تواند شما را از انرژی های جدید و تجدید تمرکز شما نیاز به قدرت از طریق یک وضعیت دشوار.

برای مثال آیا شما حرفه ای مدل نقش است که باید دست به این هدف در گذشته ؟ گوش دادن به آنها داده اید و یا ارسال عکس از آنها را در یک انگیزشی هیئت مدیره.

وجود فیلم و آهنگ و یا کتاب هایی که به خصوص به شما الهام بخش? به نوبه خود به آنها بیشتر است.

6. نگه دارید اهداف خود را قابل مشاهده است

همراه با این, این یک ایده خوب برای نگه داشتن اهداف خود را قابل مشاهده است. حال خاطر نشان کرد هدف خود را به طور منظم می تواند به شما کمک کند تمرکز بر روی تکمیل آن و تضعیف شما را از درگیر شدن در معکوس فعالیت است.

به عنوان یک مثال ساده شما می توانید هدف خود را در یک شاخص کارت و محل آن را در جایی که شما راه رفتن گذشته اغلب در طول روز.

7. حمایت اجتماعی

حمایت اجتماعی به شدت برای دستیابی به هدف در بخشی از آنجا که افراد دیگر می تواند کمک به شما اقامت پاسخگو برای اهداف خود است. اگر شما یک دوست بگویید که شما در حال ترک سیگار و شما با روشن کردن یک سیگار آنها وجود داشته باشد به شما یادآوری اصلی خود را دید.

تبلیغات

اما حمایت اجتماعی فراتر از آن می رود; با توجه به آنچه در شرایط دشوار است شما در صورت حمایت اجتماعی می تواند به شما کمک کند حل و فصل آنها. برای مثال یک دوست خوب می تواند کمک به شما را مدیریت دشوار حرکت می کند و یا از طریق یک رویداد آسیب زا.

و حتی اگر شما نیاز به یک نوع خاص از کمک های کلی حمایت اجتماعی می تواند به بهبود سلامت روحی و جسمی[4]بهبود توانایی خود را برای رسیدن به هر نوع هدف است.

8. به یاد داشته باشید که چرا شما شروع کردم

چرا شما در تنظیم این هدف در وهله اول ؟ اگر شما در حال از دست دادن انگیزه و یا حرکت یک لحظه به خود را منعکس اصلی انگیزه. چگونه شما احساس ؟ آنچه اتفاق می افتد در اطراف شما ؟

اتصال خود را با سابق خود را می تواند به مراتب انگیزه.

9. تمرکز بر تصویر بزرگ

سعی کنید به فکر کردن در مورد هدف خود در زمینه تصویر بزرگتر. هدف شما این است به احتمال زیاد خاص زیر مجموعه از یک خانواده گسترده تر از دستاوردهای; برای مثال هدف اصلی خود را ممکن است به توقف نوشیدن الکل اما کاهش مصرف خود را به سه نوشیدنی در هر هفته است که هنوز هم به نتیجه در بهبود سلامت خود را.

دستیابی به وزن بدن 160 پوند ممکن است ایده آل اما هر مقدار از ورزش و انتخاب های غذایی سالم مفید خواهد بود برای شما. اهداف خاص بسیار, ایجاد انگیزه, اما در برخی از مواقع بهتر است به کلی چشم انداز.

10. توجه به چگونه شما صرف زمان خود را

مهارت های مدیریت زمان بازی عظیم نقش مهمی در دستیابی به هر هدف. بدون توجه به آنچه شما نیاز به صرف زمان و پیشرفت چه که با خواندن ورزش و یا قرار دادن در کار واقعی ساعت. اگر شما در حال گذراندن آن زمان عقیم وظایف و یا در چیزهایی که کاهش تمرکز و یا انرژی آن را به صدمه زدن به خود را بالقوه است.

بهترین راه برای رویکرد این است که با اندازه گیری چگونه شما صرف زمان خود را. چند ساعت در روز را صرف اسکرول از طریق رسانه های اجتماعی برنامه ؟ چگونه بسیاری از شما صرف شراب خواری تماشای فیلم لذت گناه نشان می دهد ؟ چگونه بسیاری از ایمیل های شما هر روز ؟

این مناطق از زمان مصرف که می تواند به راحتی کاهش می یابد.

11. از بین بردن یک عادت بد

صحبت از کاهش, اگر شما در حال تلاش برای رسیدن به یک هدف سعی کنید به تمرکز انرژی خود را در از بین بردن فقط یک عادت بد است. آن را ندارد به مربوط به خود را هدف اصلی; نکته این است که برای انجام کاری مثبت برای خود و احساس اعتماد به نفس بیشتری در مورد توانایی های خود را.

تبلیغات

اگر شما قادر به قطع کردن چیزی مانند جویدن ناخن یا استرس خوردن کوکی ها در 2 هستم شما احساس باور نکردنی—و شما می توانید کانال که انرژی خود را به هدف بعدی.

12. پرورش انرژی بیشتر

بسیاری از مردم زودتر از موعد جلوگیری به دنبال اهداف خود را زیرا آنها به سادگی نمی باید انرژی است. آنها خسته در برابر سختی و نمی توانید به صرف انرژی خود به اهداف بزرگتر. شما می توانید مبارزه با این کشت انرژی بیشتری با این حال شما می توانید.

خوردن وعده های غذایی مغذی, ورزش, نوشیدن نوشیدنی های کافئین دار (در حد اعتدال) صحبت کردن به عزیزان نوازش حیوانات, گرفتن چرت زدن قدرت و انجام چیزهای کوچک است که شما می توانید تمام افزایش سطح انرژی شما را در راه های مختلف.

13. کار در فواصل زمانی کوچکتر

اگر شما احساس ضعف و سعی کنید برای شکستن هدف شما مربوط به کار های کوچکتر فواصل زمانی. به جای نگرانی در مورد اینکه آیا شما می توانید خود را رعایت هفته برنامه تمرین تمرکز بر روی داشتن یک جلسه در ورزشگاه.

به جای تمرکز بر روی خود را به گرفتن مدرک کارشناسی ارشد و تمرکز بر گرفتن یک کلاس و یا حتی تکمیل یک ماموریت که برای کلاس. به جای تلاش برای به دست آوردن یک کل پروژه انجام شده در یک روز فقط 15 دقیقه از کار بر روی آن.

شما احساس می کنید بیشتر از حس موفقیت است که می تواند در ساخت شتاب شما می توانید در تعقیب هدف اصلی خود را[5].

14. تمرکز بر پیروزی های کوچک

به طور مشابه, شما می توانید تمرکز بر دستیابی و جشن پیروزی های کوچک. چه مراحل شما گرفته برای نزدیک شدن به هدف خود را? آنها را در نظر بگیرید و احساس خوبی در مورد آنها. چگونه شما بهبود یافته در هفته گذشته ؟ آنچه از شما سپاسگزار ،

ابراز قدردانی در هر راه اثبات شده است به شما احساس شادتر[6]بنابراین زمان برای انجام این, آیا شما نوشتن در مورد آن را در یک مجله و یا فقط صحبت کردن با خودتان را در مورد آن.

15. کار در مجاور هدف

اگر شما نمی توانید به پیشرفت های هسته ای خود هدف را در نظر بگیرید کار در مجاور هدف است. برای مثال بیایید می گویند هدف شما این است که برای نوشتن یک رمان است. شما می توانید به جای کار بر روی یک طرح کلی و یا توسعه یک شخصیت ورق ؟ شما می توانید کار بر روی یک داستان کوتاه است که به شما کمک خواهد کرد روایت خود را با سنگ تیز کردن مهارت های نوشتن?

در بسیاری از موارد این کوچکتر مرتبط با اهداف قابل کنترل تر هستند و می تواند شما را احساس می کنید مانند شما در حال گرفتن یک استراحت از تمرکز اصلی خود را.

تبلیغات

اما در همان زمان شما خواهید بود در حال توسعه معنی دار مهارت و پیشرفت در راه است که مهم است.

16. ساخت تا خود را مثبت خود صحبت کنید.

ذهنی خود را از احساسات مثبت و شادی شما تاثیر می گذارد توانایی و تمایل به کار به سمت یک هدف. خوشبختانه تحقیقات علمی نشان داده است که آن را ممکن است برای افزایش شادی[7]حتی اگر شما نمی توانید خود را تغییر دهید شرایط محیطی.

یک عادت است که می تواند شما انگیزه و اعتماد به نفس منفی صحبت کردن با خود; گاهی اوقات همه ما عمل منفی صحبت کردن با خود با گفت و گو های داخلی مانند “من نمی توانم باور من خراب این” یا “من هرگز به عقب بر گردیم در مسیر.”

آگاه باقی می ماند این پیام ها زمانی که آنها را اجرا و از طریق سر خود و جایگزینی آنها را با آنهایی که مثبت مانند “من چیزهای زیادی یاد گرفتم از این و من فراموش بهتر دفعه بعد” و یا “در یک هفته این شکست حتی نمی خواهد مهم است.”

17. شناسایی و خنثی کردن منبع خود را به چالش

شما رو به خصوص به چالش کشیدن شرایط بنابراین یکی از بهترین چیزهایی که شما می توانید انجام دهید این است که از بین بردن منبع که مشکل—که ممکن است آسان تر از انجام گفت.

برای مثال آیا شما پیدا کردن آن سخت به کار علمی خود را به دلیل اهداف خود بیش از حد کار برنامه ؟ در نظر گرفتن کاهش ساعت یا واگذاری برخی از مسئولیت های خود. آیا شما قادر به مقاومت در برابر وسوسه چون دوستان مشابه عادات بد? در نظر گرفتن ایجاد فاصله و معاشرت با یک گروه جدید از مردم است.

خط پایین

فیزیکی و روانی و مالی و عاطفی مانع می توانید در راه خود را در مسیر دستیابی به اهداف خود را, اما آنها نمی باید به پیشرفت خود را متوقف کند. تمرکز بر برداشتن گام عملی برای ایجاد انگیزه در خود و متعهد به ارزش های خود را—حتی اگر این بدان معناست که ساخت برخی از سازش کوچک و یا تنظیم برنامه های اصلی خود.

راهنمایی های بیشتر در دستیابی به اهداف

عکس های اعتباری: اله Krivec از طریق unsplash.com

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>