آیتالله سیستانی است که تحت پیگرد لس آنجلس بیش از آن بحث روروک مخصوص بچه ها, سیستم ردیابی

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا شکایت لس آنجلس شنبه بیش از این شهر نیاز است که روروک مخصوص بچه ها برق اجاره شرکت های ارائه ناشناخته خواهد ماند و در زمان واقعی اطلاعات محل.

طرح دعوی در دادگاه مراکز در لس آنجلس وزارت حمل و نقل را با استفاده از یک ابزار دیجیتال به نام تحرک داده مشخصات برنامه (MDS) که این سازمان ایجاد شده به عنوان یک راه برای پیگیری و تنظیم برقی اسکوتر عامل در خیابان های آن.

MDS فراهم می کند با اطلاعات در جایی که هر دوچرخه و روروک مخصوص بچه ها, سفر شروع می شود و در این مسیر هر وسیله نقلیه می گیرد و که در آن هر سفر به پایان می رسد. LADOT است گفت: این اطلاعات نمی تواند به اشتراک گذاشته شده با پلیس بدون حکم نمی باشد شخصی شناسه و نمی توان موضوع به سوابق درخواست. اما آیتالله سیستانی می گوید: داده های ابزار خلاف قانون اساسی است.

“اجاره برقی روروک مخصوص بچه ها نیست باید به دولت این حق را برای ردیابی هر حرکت خود را — که در آن شما شروع که در آن شما به پایان رسید و همه متوقف می شود تاب و چرخش در میان” آیتالله سیستانی در بیانیه ای گفت. گروه فصل کالیفرنیا پیوست در کت و شلوار توسط بنیاد مرز الکترونیک و قانون شرکت گرینبرگ Glusker زمینه Claman & Machtinger LLP.

به طور طبیعی, MDS ثابت کرده بحث با روروک مخصوص بچه ها شرکت که خودداری کردند بیش از نیاز برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات محل با شهر. آن را در حال رشد به یک مشکل بزرگتر فراتر از LA. شهرستانها مانند کلمبوس, اوهایو; چاتانوگا تنسی; اوماها; سن خوزه کالیفرنیا; سیاتل, واشنگتن,; Austin تگزاس; و Louisville, Kentucky خواستار هستند روروک مخصوص بچه ها شرکت توافق می کنید برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات از طریق MDS به عنوان یک شرط برای عامل خود را در خیابان.

Uber که تا همین اواخر متعلق به dockless روروک مخصوص بچه ها و دوچرخه پرش شرکت کرده است گفت: MDS منجر به “سطح بی سابقه ای از نظارت است.” این شرکت که در زمینه خود طرح دعوی در دادگاه در اوایل سال جاری بود که با تکیه بر تجزیه و تحلیل توسط کالیفرنیا قانونی وکیل به آن استدلال. وکیل گفت: MDS می تواند نقض کالیفرنیا حریم خصوصی ارتباطات الکترونیکی عمل می کنند که به قانون امضا شده بود در سال 2015.

آیتالله سیستانی در حال رفتن یک گام بیشتر ادعا که MDS نقض متمم چهارم قانون اساسی آمریکا قانون اساسی جلوگیری از غیر قانونی جستجو و تشنج.

“دولت مناسب ضربه به تنظیم خیابان های شهرستان و اطمینان از در دسترس حمل و نقل برای همه باید این معنا نیست که فرد خودرو سواران’ هر حرکت را ردیابی و ذخیره می شود بدون دانش خود را به” محمد Tajsar کارکنان ارشد وکیل در ACLU شیراز. “وجود دارد راه های بهتر برای حفظ سوار-به اشتراک گذاری شرکت ها در بررسی نسبت به نقض حقوق اساسی معمولی Angelenos که سوار وسایل نقلیه خود را.”

در مصاحبه با آستانه سال گذشته LADOT مدیر Seleta رینولدز گفت که این شهر “کد گذاری” حریم خصوصی حمایت به قوانین و مقررات در جهت آنها را “نیروی قانون است.” او افزود که این “یک روز کار و یک برای همیشه لطفا برای شغل” از مقامات شهرستان به مطمئن شوید که “منبع باز ابزار است که ما ایجاد نمی کند تبدیل به ابزار است که مردم می توانید استفاده کنید برای حمله به حریم خصوصی دیگران است.”

اما آیتالله سیستانی می گوید: در شهرستان استدلال که MDS رایگان است اطلاعات شناسایی شخصی, حلقه نادرست است.

برای مثال هنگامی که یک سفر آغاز می شود در یک خانه به پایان می رسد و در یک موقعیت حساس — مانند یک درمانگر منشی درمانگاه ماری جوانا, a Planned Parenthood درمانگاه و یا یک اعتراض سیاسی — همه دولت نیاز به دانستن این است که زندگی در این خانه به منظور سوار و چرا سوار شد و ساخت این سفر است.

پس از آن جمع آوری این نوع اطلاعات دقیق در نهایت می تواند از دست رفته و به اشتراک گذاشته شده به سرقت رفته و یا subpoenaed. اگر در دست اشتباه آن را نیز می تواند منجر به دستگیری سوء استفاده داخلی و وسیله به عنوان یک های اخیر بررسی خودکار پلاک خوان اطلاعات در کالیفرنیا نشان داد. در موارد دیگر اطلاعات محل در دست مقامات می استوک نژادی و خشونت مبتنی بر جنسیت.

“ما نمی توانیم در انتظار دادخواهی نظر که ما نیز باید دیده نمی شود” کالین Sweeney سخنگوی LADOT گفت: در یک ایمیل. “این بخش نیاز به مناسب اطلاعات در مورد به اشتراک گذاشته وسایل نقلیه توسط انتفاعی حمل و نقل شرکت های فن آوری و متعهد به حصول اطمینان از ایمنی و قابلیت دسترسی از خیابان های ما.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>