چگونه به تعیین اهداف است که شما برای موفقیت

بدن من احساس تنگ و عضلات درد از نشستن قوز بیش از کامپیوتر من به عنوان من نوشتن.

“من واقعا نیاز به ورزش بیشتر” من فکر می کنم که من احساس تنش در شانه های من. “من نیاز به در شکل بهتر است.”

ما همه آن چیزهایی است که نمی مطابقت با چگونه ما فکر می کنیم زندگی ما باید باشد.

در حالی که غریزه ما ممکن است برای قرار دادن چیزی در ما به انجام لیست و عضله راه ما را از طریق ایجاد تغییرات (که اغلب به ضرب و شتم خود را با خود قضاوت زمانی که ما موفق) این به ندرت کار می کند.

“تا شما را ناخودآگاه خودآگاه آن را مستقیم زندگی خود را و شما آن را سرنوشت تماس بگیرید.” –-Carl G. Jung

ساخت یک تغییر نیاز به دلسوزی به خود و دانستن اینکه چگونه برای ایجاد نیت که ما را برای رسیدن به موفقیت.

چگونه نیت واقعا کار

تصور کنید که شما یک مشکل در برخی از منطقه از زندگی خود را که در آن شما می خواهم به عمل متفاوت است.

در حالی که آن را ممکن است به نظر می رسد ضد بصری هنگامی که تنظیم اهداف برای رسیدن به موفقیت مهم را در نظر بگیرید چرا چیزهایی هستند که راه آنها در حال حاضر.

فرض کنید که ذهن ناخودآگاه خود را برای بالاترین خوب چه سود ممکن است شما به دست آوردن از گرفتن آنچه شما فکر می کنم شما می خواهید ؟

در حالی که آن را نمی ممکن است همیشه به نظر می رسد مانند آن را ما همیشه باید یک مثبت از دلایل اساسی برای انجام آنچه ما انجام می دهیم حتی رفتارهای است که بسیار خوب برای ما است.

از خودتان بپرسید “چه مثبت است دلیل ذهن ناخودآگاه من ممکن است می خواهم به من برای ادامه این رفتار ناخواسته?”

پاسخ همیشه شخصی و متفاوت برای هر یک از ما.

در مورد خود من ورزش مشکل (یا عدم ورزش) وقتی از او پرسیدم این سوال من متوجه شدم من ناخودآگاه ذهن ممکن است از دیدن ورزش به عنوان در مخالفت مستقیم به نوشتن من.

من به تازگی یک فضای بسیار بیشتری برای نوشتن و من طمع آن است. از چشم انداز در خارج از آن ممکن است واضح به نظر می رسید که به اندازه کافی زمان برای هر دو ارسال و ورزش.

اما من تا به حال احساس ذهن ناخودآگاه من دیدم زمان صرف ورزش به عنوان تهدید به این عادت که هم به نفع من خوب بودن.

تبلیغات

نوشتن خوب بود برای روح من و پیدا کردن زمان برای انجام آن بیشتر از آن چیزی است که من تا به حال تنها به تازگی مشغول به کار بازگشت به زندگی من.

پاسخ?

من نیاز به آمده تا با یک هدف که شامل هر دو از نیازهای من.

چگونه برای ایجاد یک هدف برای رسیدن به موفقیت

من می خواهم به فکر می کنم از نیت ما انتخاب آگاهانه برای زندگی ما به عنوان یک شبکه ایمنی بنیاد arching ما برگزاری انرژی ما مطمئن شوید که ما نمی افتد بیش از حد دور از جایی که ما می خواهیم زندگی ما را به رفتن.

بیشتر ما مستقیم نیات ما با هدف موفق تر از ما تبدیل به ما در دستیابی به نتایج مورد نظر.

یکپارچه سازی ترکیب قدرت ما ناخودآگاه و خودآگاه ذهن تضمین می کند که ما کانال تمام منابع ما—ما کامل خود را وقتی که می آید به تجلی تغییر دهید.

من ثبت های صوتی مدیتیشن و چک لیست به همراه این مقاله فقط برای LifeHack.org خوانندگان برای کمک به شما در گرفتن اطلاعات در این مقاله حتی عمیق تر. شما می توانید با دریافت یک کپی رایگان از این ابزار در وب سایت من در LaurieSmith.com.

در اینجا are10 مراحل را برای تنظیم اهداف برای رسیدن به موفقیت.

10 گام برای ایجاد یک هدف برای رسیدن به موفقیت

زیر ده مرحله چیزی است که من تماس فعال سازی مدیتیشن(TM) که من توسعه یافته شده اند و با استفاده از کارگاه های آموزشی و جلسات خصوصی با مشتریان من برای چند دهه.

فعال سازی مدیتیشن(TM) طراحی شده برای کمک به شما دسترسی خود را عقل شهودی و مستقیم خود را تغییر و تحول است.

فعال سازی مدیتیشن(TM) ترکیب آخرین اعصاب پژوهش NeuroLinguistic برنامه نویسی (NLP) Ericksonian هیپنوتیزم انرژی درمانی تجسم خلاق و تکنیک های مدیتیشن برای کمک به افراد فعال کردن قدرت خود در داخل برای ایجاد و تغییر پایدار است.

مرحله 1. از خودتان بپرسید: چه چیزی کار نمی کند ؟

(در مورد من نشستن برای ساعت ها در کامپیوتر من بدون در نظر گرفتن معافیت و یا در حال حرکت بدن من بیشتر مشغول به کار شد.)

مرحله 2. تصور کنید: شما چگونه می خواهید به احساس به جای ؟

(من می خواستم به احساس آرامش بیشتر و قوی و به استقرار بهتر.)

هنگامی که شما یافت جدید خود قصد تبدیل آن را به تایید.

تاکید شده است اول شخص و زمان حال. آن را اغلب با “من” (برای مثال “من قوی هستم و آرام”).

تبلیغات

مرحله 3. بررسی خود را با شهود

چه غریزه روده خود را به شما گفتن در مورد قصد شما باید انتخاب کنید ؟

شهود ما در برقراری ارتباط با ما در همه زمان ها از طریق بدن ما است.

است جدید خود را به قصد آنچه شما واقعا می خواهید? چگونه شما می دانید? چگونه این قصد را شما احساس می کنید ؟

این مهم است برای گوش دادن به شهود ما از نیت ما آنقدر شخصی است.

(در مثال من در مورد تلاش برای ورزش بیشتر زمانی که من چک قصد “من قوی هستم و آرام” با شهود من که احساس در دل و روده من که برای من به معنی قطعی بله.

وقتی که من از خودم پرسیدم چه ممکن است حتی بهتر از قصد کلمه “باز” ظهور به ذهن من.

که احساس بسیار بهتر است.

من تا به حال بوده است و اعتقاد داشتند که وجود ندارد به اندازه کافی باز هم در برنامه من به ورزش است. عضلات تنگ شد که به معنای وجود ندارد به اندازه کافی فضای باز در بدن من است.

حتی اگر آن را ممکن است به نظر می رسید مربوط به تمایل به ورزش در نگاه اول برای من عبارت “من” یک انتخاب ایده آل برای من جدید قصد.)

مرحله 4. تصور کنید یک نماد است که نشان دهنده راه شما می خواهید به احساس

این یک گام بیشتر مردم جست و خیز است و شاید یکی از قوی ترین.

به عنوان روانشناس کارل یونگ و فروید هر دو مورد در کار خود[1]ذهن ناخودآگاه ارتباط با ما در نمادها است.[2]

با استفاده از نمادها می تواند کمک به سرعت بخشیدن به تغییرات ما و آنها را به چوب. هنگامی که به دنبال یک نماد است که نشان دهنده قصد شما اعتماد هر آنچه شما می آیند تا با. وجود دارد هیچ “درست” یا “غلط” پاسخ.

تحقیقات نشان می دهد تجسم موثر تر است و حتی زمانی که ما دسترسی به همه از حواس ما.[3]

اگر نماد خود را به حال صدا و بوی و طعم و مزه و یا احساس در ارتباط با آن چه ممکن است کسانی بود ؟ است که آن را تاریک و یا نور ؟ آیا آن را بزرگ یا کوچک است ؟ (هیچ پاسخ درست و اعتماد هر چه برای اولین بار میآید به سر خود را.)

مردم با دیدن انواع مختلف نمادها در هنگام انجام این ورزش است. نماد خود را ممکن است یک شی از یک تصویر و یک رنگ و یک نشانه چیزی است که شما قبل از دیده می شود و یا چیزی جدید شما ایجاد شده در تخیل خود را. برخی از مردم نمی تجسم به راحتی و به جای آن فقط ممکن است احساس یک احساس یا کاردانی قصد خود را با یک صدا یا بوی.

تبلیغات

(نماد من دیدم این بود که یک نقطه درخشان نور سفید با چند رنگ خالدار در. آن را گسترده و ساکت و آرام و در عین حال پر انرژی. این راه من می خواستم بدن من, زندگی من, و من روح درونی به احساس به عنوان یک نتیجه از ورزش است.)

مرحله 5. تجسم نماد های خود را در قلب خود

تصور آوردن نماد است که نشان دهنده جدید خود قصد به بالای سر خود را. سپس تصور کنید که آوردن آن را از طریق تاج سر خود را از طریق بدن خود را به قلب شما.

شما می توانید این کار را بسیار به سرعت و به سادگی چشم خود را بسته و یا در قالب یک دیگر مراقبه مانند یکی از من را در “چیزهای رایگان” بخش از وب سایت من.

مرحله 6. را انتخاب کنید یک تراز وسط قرار دارد اقدام

در حالی که هنوز در حالت آرامش خودتان بپرسید:

“آنچه که در عمل گام به برخی از خاص راه ساده تغییر دهید من می تواند به آشکار قصد من?”

(برای من مرحله عمل من فکر بود برای کشش بیشتر. بیشتر از هر چیزی من متوجه شدم بدن من نیاز به کشش بیشتری در طول روز به ویژه پس از دوره های طولانی نوشتن. جالب کشش نیز کمک می کند تا عضلات رشد و استراحت به معنای واقعی کلمه کمک به بدن باز و گسترده بود که قصد من.)

مرحله 7. اتصال خود را با یک موجود عادت

چه عادت شما در حال حاضر است که باعث می شود شما احساس می کنید به همان شیوه است ؟

ایده این است که به آرامی شروع و ساخت بر مناطق که در آن شما در حال حاضر تجربه موفقیت است. به جای پیدا کردن یک پنجره جدید در تقویم خود را برای اضافه کردن یک عادت جدید در اضافه کردن آن به چیزی است که شما در حال حاضر در حال انجام است.

(برای مثال من تصمیم گرفتم هر بار که من نشسته و یا ایستاده بود تا از کامپیوتر و یا نوت بوک من را چند دقیقه به کشش.)

گام 8. اشفتگی فکری موقتی ایده های بیشتر

اشفتگی فکری موقتی راه های جدید شما می توانید جدید خود قصد به زندگی خود را. تصور کنید که خود را نماد است. این کمک خواهد کرد که دور زدن هر گونه مقاومت داخلی شما ممکن است مجبور به رفتار جدید.

(طوفان مغزی کمک من آمد تا با بسیاری از دیگر راه های خلاق به کار کوچک جلسه ورزش به روز من. من متوجه شدم که پیاده روی می تواند زمان زیادی را برای آینده با ایده های جدید برای من نوشتن.

به طور مستمر ساختمان در موفقیت من در حال حاضر تجربه با نوشتن من اجازه من دو تا عادات مثبت به حمایت از یکدیگر به جای اینکه در مخالفت با ذهن ناخودآگاه من. به عنوان یک نتیجه, من باز آموزی ذهن من برای دیدن ورزش به عنوان بهبود نوشتن من عمل به جای اینکه در یک محفظه جداگانه از زندگی من است.)

گام 9. اتصال خود را با نماد و قصد اغلب

تصور کنید که خود را نماد و تکرار تاکید شما/قصد خود را هنگامی که شما برای اولین بار از خواب بیدار و درست قبل از اینکه شما به خواب رفتن. تحقیقات نشان می دهد با تمرکز بر نیات ما قبل از خواب می تواند به افزایش توانایی ما برای رسیدن به نتایج مورد نظر.[4]

تصور کنید که خود را نماد نیز به عنوان شما را از طریق اقدامات خود را بعد. این افزایش شانس که قصد شما را گسترش خواهد داد و مثبت بر دیگر جنبه های زندگی خود را به عنوان به خوبی.

مرحله 10. بررسی و جشن موفقیت

در بررسی با خودتان در پایان روز و ببینید که چگونه به خوبی شما انجام داده ایم.

تبلیغات

جشن موفقیت های خود را و استفاده از دوره check-ins. در نظر ایجاد یک مراسم که در آن شما بررسی کنید با خودتان در صبح و قبل از خواب در همان زمان تصور خود را نماد و تکرار تاکید شما (#9).

این می تواند کمک به شما در حفظ و خود را شتاب رفتن و کمک به شما در پیدا کردن راه های جدید به ریز لحن راه شما در حال یکپارچه سازی قصد خود را به زندگی خود را.

افکار نهایی

به بررسی دو راه وجود دارد تنظیم می شود.

یکی را انتخاب کنید نیت بر ما ذهن منطقی – آنچه که ما فکر می کنم ما “باید” انجام می شود با زندگی ما یا بر دیگران توصیه و یا چگونه ما فکر می کنیم زندگی ما باید باشد.

دوم این است که به شیر تمام جنبه های خودمان ما ناخودآگاه ذهن تخیل و شهود و خلاقیت است.

اهداف تعیین شده در این جامع تر راه موفق می شوند زیرا آنها با ما ارتباط با ما شفقت و ما را با handholds به درک به عنوان ما در تلاش برای ایجاد زندگی که افتخار همه که ما واقعا هستند.

نگاهی به لیست بالا از 1 به 10. که گام به گام شما فکر می کنم شما خواهد بود بیشتر apt به جست و خیز و یا بیش از عجله از طریق شما به عنوان خود را ایجاد کنید قصد برای موفقیت ؟

برای من این شماره 3. گاهی اوقات من می خواهم به سرعت از طریق تمرینات مانند این و فراموش نکنید که برای بررسی در با عقل شهود.

ما شهود است کلید تنظیم نیت و آنها را موفق.

به عنوان شما را از طریق تمام این مراحل آزمایش و کشف ایده های که برای شما کار می کنند. به یاد داشته باشید شما در درون خود عقل و انرژی مثبت است که همیشه در تلاش برای کمک به شما در ایجاد هر چه در بالاترین خوب است.

شما می توانید تنظیمات موفق قصد دانلود چک لیست و ایجاد یک هدف مثبت فعال سازی مدیتیشن(TM) است که همراه با این مقاله در وب سایت من LaurieSmith.com.

بیشتر نکات موفقیت

عکس های اعتباری: Khamkhor از طریق unsplash.com

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>