چگونه به مقابله با استرس در محل کار در زمان تاج

یک مشکل که تقریبا هر انسان بر روی زمین با آن مواجه است این است که دانستن اینکه چگونه به مقابله با استرس در محل کار.

چیزهایی که در حال حاضر به چالش کشیدن اما با تاج همه گیر پویایی محیط کار باید به طور کامل تغییر کرده است. در بالای افزایش فشار کار و استرس کل ساختار و سیستم را تغییر بیش از حد.

برخی از افراد به کار از خانه برای اولین بار در زندگی خود را. دیگران را به رعایت احتیاط شدید در داخل دفاتر خود را. این همه در حالی که وجود یک خطر ثابت از سلامت ،

همه قربانی این بحران است. بنابراین به عنوان خوانده شده در برای پیدا کردن چگونه شما می توانید مقابله با استرس در محل کار در یک زمان مثل این.

باعث افزایش استرس

استرس کار همواره یک چیز است. اما چرا آن را تبدیل به بسیار بدتر در حال حاضر ؟

بیایید درک علل بنابراین آن را آسان تر برای شما برای پیاده سازی حل راهنمایی.

اولا وجود وحشت از ناشناخته ها. همه این است که جدید برای همه. هیچ کس نمی داند دقیقا چه رفتن چه مدت از آن خواهد شد و چه به انتظار. این به تنهایی در نظر گرفتن تلفات در همه سلامت روان.

از آنجا که ذهن در حال حاضر دغدغه با این موضوع, آن را سخت به تمرکز بر روی کار. علاوه بر این احتمال اینکه در معرض خطر عفونت نیز باعث حواس پرتی.

بزرگترین نگرانی برای همه در سراسر جهان است که به امن ماندن و محافظت از عزیزان خود. وظایف کار نیست و حتی در میان بالاترین نگرانی.

تبلیغات

اگر چه شما در حال فکر کردن در مورد آن استرس ساختمان در پشت ذهن خود را. اگر امروز شما باید برای مقابله با همه کار فردا. کار است تا ستون در حالی که تمرکز و انگیزه در حال انداختن پایین.

از آن بدتر برای افرادی که برای کار از خانه. تغییر در محیط زیست اضافی حواس او را پرت و کلی هاله ای از vibes بد هستند موثر بر بهره وری.

همه این برای تلفن های موبایل ترسناک و غیر قابل مدیریت است. اما چند تلاش در مسیر درست خود را ثابت می تواند بهره وری توجه و انگیزه. هنگامی که شما در مقابله با این عوامل شما می تواند به کاهش استرس است که متصل است به کار می کنند.

چگونه برای کاهش استرس به طور طبیعی در میان بحران

وجود دارد برخی از آسان به پیاده سازی تاکتیک های است که به حداقل رساندن استرس به طور کلی. علاوه بر این در بالای آن با استفاده از راهنمایی های زیر را دریافت کنید این فرد در مسیر بازگشت در طول این بیماری همه گیر.

این نکات کمک خواهد کرد که شما را به گردش کار برای تشویق بهره وری. شما را در سهولت احساس هنگامی که ذهن خود را شروع می شود با تمرکز بر ‘عادی’ همه چیز.

این به طور طبیعی تشویق حس آرامش که آرامش بدن و از این رو کمتر هورمون های استرس هستند منتشر شد.

Voila! که همه آن طول می کشد به خلاص شدن از شر خود را ساخته شده است تا کار استرس!

1. اولویت بندی

ما همه رفته از طریق هفته از مستند. کار قرار گرفت و در اکثر موارد. ساعت کار قطع شد. کلی تغییر برای رسیدن به فرهنگ کار باعث رکود.

بنابراین کار انباشت اشیاء بدست آمده در حال حاضر بیش از همیشه قبل از. با استرس زا, اخبار, در آینده راه خود را به طور مداوم آن را واقعا سخت به نگه دارید تا.

تبلیغات

بنابراین برای نگه داشتن همه چیز در کنترل شما را مجبور به اولویت بندی. به خوبی سازمان یافته to-do list باید شما در حفظ و بر روی آهنگ. با استفاده از این لیست به قبل از برنامه ریزی روز خود را در هفته ها و حتی ماه.

دیگر از سازماندهی کار خود را اولویت بندی چیزهای مثبت بیش از منفی. خاموش کردن اخبار در حالی که برای. آیا افشای خودتان را به چیزهایی که شما احساس غمگین و یا تاکید کرد. خود را اولویت بندی کنند و دیگر وظایف است که شما قبل از انجام تاج روز به احساس به عنوان طبیعی که ممکن است.

2. دریافت دستورالعمل های روشن

همانطور که قبلا ذکر شده, همه ذهن است jumbled تا در طول این بحران است. پس طبیعی است اگر شما را درک نمی کنند و کار خود و وظایف به عنوان فعالانه به عنوان شما قبل از انجام.

وجود دارد هیچ چیز به نگرانی در مورد در اینجا. نگه داشتن سوال مگر اینکه تمام پرسش های شما پاسخ داده می شود. اگر شما پیدا کردن آن سخت به حفظ اطلاعات خود را بپرسید مافوق به شما ارسال یک نوشته آموزشی سند است. انجام هر کاری که باعث می شود شما احساس می کنید راحت ترین.

با دستورالعمل های روشن شما را روشن مسیر را دنبال کنید. که حفظ خواهد کرد شما را از احساس از دست رفته کمک می کند که مقابله با استرس در محل کار.

3. چالش خود را, اما آن بیش از حد نیست

در این زمان شما نباید اجازه دهید خود را شل. آیا نمی دهد تا به چالش کشیدن و یا سخت وظایف فقط به خاطر اینکه شما فکر می کنم شما رو بهانه ای برای اجازه دهید آنها را بروید. حفظ و یادگیری و رشد در این زمان به طوری که شما می آیند از این بیماری همه گیر تر با ارزش و مفید است.

به طور همزمان اگر شما ترس است که انجام بیش از حد شما را بیشتر تاکید و یا تاثیر روانی خود را صلح و اجازه دهید آن را برو. در واقع می گویند هیچ. اما همچنین می گویند بله. حفظ تعادل سالم.

4. تغذیه متعادل و چرخه خواب

نه تنها خواب و تغذیه مورد نیاز برای ذهن خود را به انجام خوبی در کار خود وظایف, اما آن را نیز افزایش سیستم ایمنی بدن شما.[1]

در طول این زمان شما نیاز به احساس سالم است. یک سیستم ایمنی قوی تر را قوی نگه داشتن شما در برابر ویروس بنابراین شما لازم نیست که به نگرانی در مورد آلوده شدن و می توانید در کار خود تمرکز بیشتر.

تبلیغات

چگونه برای افزایش بهره وری در هنگام کار از خانه

یک چالش بزرگ است که برای ایجاد یک کار مانند محیط خانه خود را از نظر جسمی و ذهنی. اگر شما می توانید مقابله به مثل مشابه vibe, شما نمی خواهد احساس می کنید به عنوان بسیاری از تفاوت و خواهد کرد که ذهن خود را به سهولت است.

در اینجا چند چیز ساده شما می توانید به طور طبیعی تشویق کار و طرز فکر و حتی زمانی که شما در خانه هستید.

1. تشخیص فضای کاری خود را

قبلا شما از لحاظ جسمی وارد یک فضای متفاوت به کار می کنند. رفت و آمد و پس از آن تغییر در محیط زیست طبیعی ناشی از چرخ دنده ها را در ذهن خود به تغییر بیش از حد. این به طور خودکار شما اجازه مولد طرف را بیش از تنبل طرف.

شما باید تشخیص فضای کاری خود را در خانه خود را بیش از حد به طوری که طرز فکر مشابه تشویق است. نشستن در یک گوشه که در آن شما خواب نیست, سالن و یا غذا خوردن. حتی اگر شما زندگی می کنند در یک آپارتمان یک اتاق گرفتن یک صندلی قرار داده و آن را در یک نقطه جدید.

2. لباس تا

درست مثل مغز خود را آماده خود را هنگامی که شما وارد یک های مختلف فیزیکی و فضای ذهن خود را نیز آماده به کار هنگامی که شما برای کار. مقدار کمی از زمان شما صرف آماده شد زمانی که ذهن خود را از خواب بیدار کردم و برای کار.

همچنان به دنبال همان رژیم را به عنوان شما را هنگامی که شما را به دفتر رفت. شما لزوما مجبور به پوشیدن 3-قطعه کت و شلوار. اما تغییر از لباس خواب خود را. دوش. قرار دادن در برخی از آرایش اگر این چیزی است که شما قبل از انجام.

شما لازم نیست به دنبال یک رژیم سفت و سخت. فقط کافی است که به ذهن خود را با این ایده که آن زمان برای رفتن به کار می کنند.

3. گرفتن به اندازه کافی استراحت

در یک آجر و ملات دفتر شما معمولا در کنترل می شکند. اما در صفحه اصلی شما این لوکس. با توجه به بالاتر سطح استرس شما باید ترکیب به اندازه کافی استراحت در طول روز.

نه انجام خواهد تلفات در ذهن خود را به دلیل شما خسته کننده خود را.

تبلیغات

آن بیش از حد نیست. فقط 5 دقیقه استراحت از روی صفحه نمایش خود را پس از هر ساعت. پس از چند ساعت به یک میان وعده شکستن. انجام هر کاری که مناسب شما است, اما مطمئن شوید که به حفظ تعادل است.

4. همیشه در ارتباط ماندن

تاج همه گیر است و تحت تاثیر روابط اجتماعی در بدترین راه ممکن است. یک نکته مهم در مورد یک اتاق است که شما برای ارتباط با همکاران است. در حال حاضر که ارتباط فیزیکی نیست ممکن را از زمان به صورت آنلاین اجتماعی.

آن است که آیا یک جلسه آنلاین یا گاه به گاه آنلاین سوس گوجه فرنگی, جلسه همچنان به تلاش برای ماندن متصل. این را حفظ خواهد کرد استرس خود را در خلیج است.[2]

5. به حداقل رساندن حواس او را پرت

اگر شما زندگی خود را با خانواده و بچه ها در خانه, کار از خانه می تواند یک کابوس است. اما شما باید سخت است. اجازه ندهید که هر کسی وارد فضای کاری خود را در حالی که شما در حال کار.

باید همه ملزومات کار در دفتر خانه خود را بنابراین شما لازم نیست که به ترک در طول کار. نگه داشتن کار خود را به دستگاه اینترنت و شارژر در دسترس است. آب و تنقلات نزدیکی بیش از حد.

قرار دادن تلفن خود را دور اگر آن را مورد نیاز برای کار. در غیر این صورت فقط ورود از حساب های رسانه های اجتماعی بر روی تلفن همراه خود را و لپ تاپ به طوری که اطلاعیه آیا شما منحرف کردن اذهان.

نشستن به دور از پنجره اگر شما به احتمال زیاد برای دریافت پریشان خارج از منزل و یا نشستن در نزدیکی یک پنجره اگر شما می خواهم به برخی از نور خورشید است. کاهش سر و صدا در اطراف شما نشستن در یک صندلی راحت و انجام آنچه باید انجام شود به شما در حفظ و توجه است.

غذای آماده

هر کس در جهان است رفتن را از طریق یک زمان سخت در این روز است. شما نباید احساس بد و یا به تنهایی در این زمان. طبعا استرس کار ساخته شده و بدتر.

این شرایط پیش بینی نشده باید همه را مجبور به پیدا کردن راه حل های غیر معمول برای مقابله با استرس در محل کار. شما باید همان را انجام دهید.

از همه مهمتر نگران نباشید خودتان. مانند هر چیز دیگری انسان را به انطباق این بیش از حد. همه شما باید انجام دهید این قوی ماندن, ماندن امن و به این وضعیت برخی از زمان برای حل و فصل.

راهنمایی های بیشتر در مورد چگونه به مقابله با استرس در محل کار

عکس های اعتباری: راینر Ridao از طریق unsplash.com

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>