7 راه برای داشته باشیم هر روز

با توجه به دیکشنری آکسفورد تعریف تمرکز حواس است “کیفیت یا دولتی بودن آگاهانه و یا آگاهی از چیزی است.” [1] در صنعت بهداشت و سلامتی به ویژه ما دیدن این اصطلاح استفاده می شود قابل معاوضه با بهبود سلامت روان, کاهش خطرات ناشی از بیماری و حتی احیای خلاقیت ما است. من می خواهم به فکر می کنم از این اصطلاح به عنوان یک “قدرت کلام” و ما لازم نیست برای رفتن به دور در اجتماعی ما ادبیات به آن را ببینید.

اما آنچه واقعا است تمرکز حواس? و چگونه به فکر? شما پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد تمرکز حواس در این مقاله است.

چه تمرکز حواس است ؟

با توجه به شناخته شده مدیتیشن, برنامه, فضای, تمرکز حواس می تواند از فکر به حال آگاهی در هر آنچه که ما در حال انجام است. این یک عمل آگاه بودن از افکار و احساسات به عنوان آنها می آیند تا بدون قضاوت و نقد و یا پیوست.[2]

در واقع تحقیقات زیادی انجام شده است بر این موضوع که موجب ایجاد یک پرسشنامه برای تست که در آن مردم زمین در تمرکز حواس سفر. اگر شما علاقه مند به دیدن که در آن شما زمین در مقیاس ذهن آگاهی را متوجه آگاهی و توجه نمره (MAAS) در اینجا.

حالا که ما می دانیم چه چیزی تمرکز حواس این است که اجازه دهید آن را در شرایط عملی به ما کمک کند تجسم آن در زندگی روزمره است. برای مثال شما رفت و آمد به کار می کنند. برای بسیاری از ما ترافیک عاطفی مملو از تجربه (شما می توانید صادقانه آن را OK). ما ممکن است عصبانی وقتی کسی ما را قطع و سپس اقدام به فرض کنیم که این فرد متوسط است و به طور کلی بی ادب. واقعیت این است: ما نمی دانیم که اگر فرد در حال اجرا در اواخر درست مثل ما و یا اگر آنها در حال داشتن یک خانواده اضطراری است.

احساسات ما و اخراج نفس ایجاد روایت در ذهن ما است که پس از آن دیکته پاسخ ما. این نه تنها منجر به استرس در آن لحظه و برای بقیه روز را; آن را نیز ایجاد الگوهای عادت در ما عصبی سیم کشی که ما را تشویق به حفظ این رفتار رفتن طولانی مدت.

تبلیغات

به جای نزدیک شدن کار ما رفت و آمد از این نگرش ما می توانیم ترکیب حضور ذهن توسط: آگاه شدن از صندلی ما چگونه دست ما احساس می کنید بر روی فرمان درجه حرارت در این ماشین ما تنفس تصاویری در اطراف ما و صداهای خارج و داخل ماشین. اینها فقط چند نمونه اما این ایده است که در حال حاضر به تجربه رانندگی.

هنگامی که ما متوجه احساسات می آیند تا زمانی که کسی ما را قطع و یا زمانی که ما در حال نشستن در ترافیک صف ما می توانیم رویکرد این احساسات با آگاهی به جای بازیگری در آنها تکانه.

نکته زیبا در مورد تمرین تمرکز حواس است که ما می توانید آن را هر زمان در هر نقطه. در اینجا لیستی از برخی از عملی, راه های آسان به ماندن فکر در طول روز خود را.

1. مدیتیشن

احتمالا یکی از بهترین راه برای تمرین تمرکز حواس است که از طریق مدیتیشن است. این عمل محور در حال حاضر و با توجه به آنچه که افکار و احساسات آمده است.

راه های بسیاری وجود دارد که در آن به تفکر تمام با اولویت های شخصی و هدف در ذهن است. شروع یک مبتدی تمرین مدیتیشن یک راه قدرتمند برای معرفی خودتان به بسیاری از ابزار است که این شیوه زندگی را برای شما باز است.

نیز وجود دارد تعدادی از منابع است که از آن برای یادگیری مانند فضای فوقانی یا Insight Timer نرم افزار بر روی تلفن خود را. این نرم افزار از ویژگی های معلم-هدایت ضبط شده را برای شما برای لذت بردن از هر زمان ،

تبلیغات

2. پیاده روی در طبیعت

طبیعت همه است ، بودن خارج و به خودمان یک استراحت از کار و خانواده و به انجام لیست است و راه ساده برای تنظیم مجدد ما کل سیستم. این که آیا آن یک قدم زدن در پارک های مورد علاقه و یا رفتن برای یک روز پیاده روی بودن خارج آشنایی بسیاری از راه های که در آن به تمرین تمرکز حواس است.

در واقع وجود دارد این است که کل جنبش اختصاص داده شده به این نام جنگل حمام کردن. ایده این است که به خودتان باز تا لحظه حاضر و اقدام از خارج از راه رفتن: احساس زمین زیر پای خود را, چگونه بصورتی پایدار و محکم یا آرام شما گام بر روی زمین بوها و صداهای اطراف شما و چه افکار و احساسات و یا خاطرات این به ارمغان می آورد برای شما.

پیاده روی طبیعت می تواند درمانی فوق العاده. ماندن در آن لحظه حاضر و رها از روز به اتاق را برای خلاقیت و وضوح و ارتباط درونی عمیق.

3. روزنامه نگاری

هیچ چیز وجود دارد در حال حاضر بیشتر از نشستن با افکار خود را و به آنها رسا خروجی. نوشتن یکی دیگر از ابزار درمانی در اختیار خود را که در آن شما می توانید پیدا کردن غنی تمرکز حواس تمرین.

روزنامه نگاری ممکن است نگاه مانند نگه داشتن یک دفتر خاطرات یا آن را ممکن است انتخاب به نوشتن افکار و یا تجارب که احساس می کنم به خصوص سنگین و یا گیج کننده است. این عمل اغلب منجر به شفافیت و کشف یک دیدگاه جدید در یک وضعیت شما ممکن است در نظر گرفته نمی شود.

آیا نوشتن در مورد چیزی جدی است که اتفاق افتاده و یا قلم یک نامه به یک دوست عزیز یا عزیزان به عمل خواهد آورد شما را به ارائه آگاهی است. ببینید اگر شما واقعا می تواند در حل و فصل را به این فضا. آن غنی است.

تبلیغات

یادگیری در مورد 5 راه قدرتمند نوشتن مجله زندگی خود را تغییر.

4. بازی با حیوان خانگی خود را

این یکی از راه های از فکر بودن و کاملا آن را با محبت! نوازش با حیوانات خانگی ما هستند برخی از با ارزش ترین لحظات و آنها عمیقا ریشه در حال حاضر آگاهی است. نه تنها آن را به شما از روان overdrive, اما آن را نیز یافت شده است که به کاهش افسردگی مهار اضطراب و کاهش فشار خون بالا! [3] در اینجا به همین دلیل نگهداری حیوانات خانگی به شما می دهد انرژی مثبت.

دفعه بعد که شما یک چند دقیقه پرتاب توپ که با سگ خود را و یا شلاق از پر اسباب بازی با گربه خود را. نه تنها آنها آن را درک, اما شما می توانید متوجه راه های که در آن شما را غرق به حال. از آن لذت ببرید!

5. پخت و پز غذا

شما می توانید به دنبال یک دستور العمل و تبدیل به تنظیم به مواد تشکیل دهنده به طبخ آبکاری مواد غذایی و همه چیز را در میان. این عمل باعث ایجاد یک جادویی ارتباط بین شما و مواد غذایی است که تغذیه شما.

اما اگر شما یک ظرف های مورد علاقه است که شما عشق را آماده و لازم نیست به دنبال یک دستور غذا را در این رویکرد به یادگیری چیزی جدید. ما اغلب وعده های غذایی آشنا در هوی و هوس و در راه است که خودکار است.

ببینید اگر شما می توانید نگاهی متفاوت داشته باشیم رویکرد در اینجا و طبخ وعده های غذایی خود را به آرامی و به عمد. شما می توانید بوی هر میوه یا سبزی را قبل از شما آن را قطع? شما می توانید لحن به صداهای از مواد غذایی بسیار گرم و پخته شده و یا حتی سر و صدا از ظروف یا چاقو در هیئت مدیره سفت? چه احساسات و یا افکار می آیند تا به شما به عنوان آماده سازی این غذا ؟ اجازه دهید آن را یک تجربه برای همه حواس است.

تبلیغات

6. خوردن آگاهانه

فقط به عنوان قبل از نقطه در بالا توضیح می دهد, تمرکز حواس در آشپزخانه می تواند یک تجربه برای همه حواس است. هنگامی که شما انجام می شود پخت و پز وعده های غذایی خود را (و یا اگر کسی در حال پخت و پز برای شما) یکی دیگر از راه برای تمرین تمرکز حواس است و برای آگاهی از چگونه شما را خوردن.

بنابراین اغلب ما جویدن مواد غذایی ما به سرعت و یا در حال پریشان محرک های خارجی مانند تلویزیون و یا تلفن ما. سعی کنید تمرین خود را آگاه بودن زمان غذا: بو کردن غذا با توجه به رنگ و بافت جویدن به آرامی و به طور کامل برای فعال کردن تمام طعم و مکث بین هر نیش. این نه تنها کمک به شما در دوست داشتن, تجربه, اما آن نیز کمک خواهد کرد که شما تصمیم می گیرید که شما در واقع کامل. آن است که به خوبی شناخته شده رژیم لاغری روش نشان داده شده است که مزایای مثبت.[4] شروع به خوردن آگاهانه.

7. فعال Co-گوش دادن

این یک عمل است که قدرتمند است در روابط شخصی و حرفه ای و دوستی است. چگونه چند بار شما می توانید بحر تفکر غوطهور شدن گوش دادن به یک داستان و در همان زمان برنامه ریزی آنچه که شما در حال رفتن به می گویند در بازگشت ؟

همه ما در برخی از نقطه یا دیگری را طبقه بندی و یا کشیده به خود ما پچ پچ های ذهنی با کسی که در مکالمه. یک شرکت-عمل گوش دادن فوق العاده است در کمک به ما ماندن در حال حاضر به شخص دیگری. آن را نیز به ما می آموزد چگونه به نگه داشتن فضا برای کسی است که های, به طوری که ما تبدیل شدن به بیشتر همدلانه.

زمان بعدی شما با داشتن یک گفتگو لحن به چه کسی است گفت: به دنبال خود روایت و سرمایه گذاری و شجاعت خود را به می خواهید برای به اشتراک گذاشتن چیزی و متوجه کلمات و زبان بدن است. این حرکات کوچک که حجم صحبت می کنند!

همه ما می خواهم به شنیده می شود و اذعان کرد. خود را متوجه عمل co-گوش دادن قرار می دهد به جهان است که شما سزاوار همان در بازگشت; و شما!

افکار نهایی

یک تمرکز حواس تمرین ساده تعهد به ماندن در حال حاضر به هر آنچه که شما انجام می دهند. این که آیا شما در ترافیک, در, کار, با, عزیزان, و یا شما می توانید عمل کند کردن و آگاه شدن از آنچه در جریان است اطراف شما و درون شما است. این تا حد زیادی به نفع خود, روانی, جسمی و روحی, سلامت و همچنین روابط شما پرورش را در زندگی خود و جامعه است.

اطلاعات بیشتر در مورد تمرین تمرکز حواس

عکس های اعتباری: Larm Rmah از طریق unsplash.com

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>