8 بهترین مکمل فیبر در iHerbs (بررسی توسط یک روده متخصص بهداشت)

شما می دانید فیبر برای شما خوب است و که شما قرار است به خوردن یک مقدار مشخصی از فیبر در هر روز. اما آیا شما به طور فعال در آن شامل در رژیم غذایی خود را ؟

فیبر غذایی—یا علوفه—نوع کربوهیدرات شناخته شده به عنوان یک کربوهیدرات های پیچیده است.

در آن ابتدایی ترین حس فیبر غذاهای گیاهی است که نمی توان هضم و یا جذب شده توسط بدن خود را. کربوهیدرات های پیچیده مانند سلولز و همی لیگنین پکتین و بتا-گلوکان مقاوم تر هستند به هضم غذا در روده کوچک به طوری که آنها باید به جای تخمیر توسط باکتری ها در روده خود را.

آنها همچنین به عنوان غیر نشاسته پلی ساکارید (NSP) و یا ساختاری کربوهیدرات و آنها نقش مهمی در فیبر خود را نیاز دارد.

وجود دارد مقدار زیادی از فیبر غنی زیستی مواد غذایی وجود دارد که می تواند کمک به افزایش خود را توصیه می شود مصرف روزانه.[1] اما اگر شما نمی خواهید طعم یا بافت از این مواد غذایی شما به احتمال زیاد به آنها را بخورند!

همچنین می تواند مشکل به منبع تهیه و خوردن دقیقا غذایی مناسب هر روز به نگه داشتن بدن خود را به درستی. که در آن مکمل فیبر در مفید آمده است و به همین دلیل پیدا کردن بهترین مکمل فیبر مهم است.

یک مکمل بسیار ساده و راحت است و کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که شما در حال گرفتن مقدار مناسبی از فیبر در هر روز بدون نیاز به برنامه های خود را از منو. حفظ یک کافی فیبر مصرف یکی از بهترین راه برای حمایت از میکروبیوم و بهینه سازی روده خود را سلامت.[2]

اگر شما به دنبال برای بهترین مکمل فیبر اینجا 8 تا از بهترین آنهایی که شما می توانید در iHerb!

1. در حال حاضر غذاهای کل پوسته اسفرزه

پوسته پسیلیوم یک نوع فیبر محلول یکی از دو الیاف حیاتی برای عملکرد سالم سیستم گوارشی خود را. اگر شما به دنبال برای بهترین مکمل فیبر شما قطعا باید در نظر بگیرید این یکی.

پوسته پسیلیوم به شکل یک ژل به عنوان آن می گذرد از طریق روده کوچک جذب آب و کمک به حرکت می کند ضایعات از طریق روده خود را. آن را نیز فراهم می کند یک نوع غذا برای میکروبیوم روده خود را هنگامی که آن را می رسد روده بزرگ است.

تبلیغات

یکی از چیزهایی که در مورد پوسته پسیلیوم است که می توانید آن را در درمان اسهال و یبوست است. این جذب اضافی مایعات در روده کاهش از اجابت مزاج. آن همچنین می افزاید: فله به مدفوع کمک می کند که باعث حرکت دودی کاهش یبوست است.

پوسته پسیلیوم است بی مزه (و عاری از کالری) بنابراین می توان آن را به راحتی به مخلوط اضافه شده و یا دیگر (سرد) با طعم نوشابه ها است. یک وعده از پوسته پسیلیوم یک راه عالی برای دریافت تقریبا کل خود را روزانه به فیبر نیاز دارد در یک شیشه!

بررسي فايلهاي در حال حاضر مواد غذایی در کل پوسته اسفرزه در اینجا.

2. جررو فرمول پربيوتيک اينولين FOS پودر

اینولین است که یک نوع فیبر محلول ساخته شده از مولکول فروکتوز. این زنجیره از فروکتوز می تواند شکسته در روده کوچک به طوری که آنها در حال تخمیر توسط باکتری ها در روده خود را.

این باعث می شود اينولين فوق العاده زیستی: سوخت برای شما مفید روده موثر است. این باکتری ها کار به نوبه خود اينولين به کوتاه اسیدهای چرب با زنجیره است که ارائه مواد مغذی به سلول های خود را و همچنین به عنوان اجازه می دهد خود را میکروبیوم به رشد است.

مصرف اينولين FOS پودر یک راه آسان برای اضافه کردن فیبر و زیستی خوبی به رژیم غذایی روزانه خود را. لطفا توجه داشته باشید که برخی از fructooligosaccharides (همچنین به عنوان شناخته شده FOS) همچنین می توانید خوراک برخی از گونه های ” بد ” باکتری یا مخمر در روده پس از آن ممکن است مناسب برای همه است.

اتمام جررو فرمول پربيوتيک اينولين FOS پودر در اینجا.

3. هدر شکم, مراقبت های آلی Acacia Senegal شکم فیبر

کسانی که حساس هستند به اينولين و یا فیبرهای نامحلول و مبارزه به تحمل FOS و یا پوسته اسفرزه ممکن است بهتر است با Acacia Senegal. این فیبر بهترین مکمل برای شما اگر شما حساس به فیبرهای نامحلول.

این وزش گیاه-بر اساس ماده یک پربيوتيک با بالا فیبر محلول و می تواند کمک به مدیریت اختلالات گوارشی مانند سندرم روده تحریک پذیر. آن را نیز مفید در مدیریت اشتها و کاهش التهاب روده کاهش یبوست تسکین اسهال و بهبود سیری—بدون بالقوه عوارض جانبی دیگر مکمل فیبر.

تبلیغات

این شکم فیبر کمک می کند تا به حمایت از روده تحرک در کسانی که با حساس روده و یا مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر-مرتبط با اسهال و یبوست است. با کمک به آهسته کولون تخمیر این فرمول نیز ممکن است کمک به کاهش گاز و نفخ.

بررسي فايلهاي هدر شکم, مراقبت های آلی Acacia Senegal شکم فیبر است.

4. طبیعت راه گلوکومانان از Konjac ریشه 1,995 میلی گرم

Konjac ریشه است نشاسته ای بخشی از konjac گیاه. آن را بسیار عالی فیبر غذایی به نام گلوکومانان است که اغلب استفاده می شود به عنوان یک فیبر غذایی و مکمل های غذایی. گلوکومانان است که به راحتی قابل هضم رژیم غذایی فیبر محلول است که کمک می کند تا حرکت مواد غذایی را از طریق روده ها.

این کار با جذب آب در معده و روده اضافه کردن فله به مدفوع و تحریک حرکات حلقوی (موج مانند حرکات است که فشار زباله از طریق روده ها). این کمک می کند تا به کاهش بروز یبوست در حالی که همچنین به حداقل رساندن گاز و نفخ.

گلوکومانان همچنین به نظر می رسد مفید برای کسانی که با حساس عملکرد روده و مطالعات نشان داده اند که آن می تواند به بهبود روده زمان حمل و نقل و جلوگیری از یبوست.

اتمام راه گلوکومانان از Konjac ریشه 1,995 میلی گرم در اینجا.

5. باغ زندگی اولیه الیاف آلی

اگر شما نیاز به هر دو مواد مغذی و فیبر و سپس این ممکن است بهترین مکمل فیبر برای شما. این تغذیه مخلوط یک راه آسان برای دریافت به بخش بزرگی از خود را نیاز روزانه در یک وعده.

این شامل هر دو محلول و فیبر نامحلول برای حداکثر منافع را به همراه آلی دانه های جوانه زده و سبوس دار و حبوبات. این یک گزینه خوب برای کسانی که نمی تواند تحمل سنگین تر الیاف مانند پسیلیوم.

مفید فیبر در این مکمل کمک به حمایت از تعادل سالم فلور روده و همچنین به عنوان نگه داشتن حرکات روده خود را به طور منظم. آن را نیز می تواند کمک به از بین بردن یبوست است.

تبلیغات

این فیبر محلول باعث از فرایند تخمیر تولید کوتاه اسیدهای چرب با زنجیره وبوتیریت استات و propionate. این اسیدهای چرب نقش مهمی در بسیاری از سیستم های بدن و عمل به عنوان یک منبع انرژی برای سلول های پوشش روده بزرگ خود را.

اتمام باغ زندگی اولیه الیاف آلی در اینجا.

6. باغ زندگی سوپر دانه فراتر از فیبر

این گیاهی و مکمل های غذایی را فراهم می کند مواد مغذی متراکم منبع فیبر غذایی با 14 جوانه زده و دانه غلات و حبوبات. دانه کتان و دانه چیا منابع بسیار خوبی از فیبر محلول و پروتئین و امگا 3 اسیدهای چرب است.

این همچنین شامل یک ترکیب اختصاصی از پروبیوتیک ها است که طراحی شده برای دوباره پر کردن فلور روده و حمایت های سالم روده تعادل است. مواد تشکیل دهنده دیگر از جمله حبوبات جوانه زده و دانه ها و همچنین کمک به تنظیم عملکرد روده و سلامت کلی.

فیبر بالا فقط دو وعده ارائه نزدیک به نیمی روزانه خود را توصیه می شود مصرف plus 24 درصد از روزانه خود را از پروتئین توصیه می شود.

اتمام باغ زندگی سوپر دانه فراتر از فیبر در اینجا.

7. Hyperbiotics زیستی آلی ترکیب اختصاصی

این پربيوتيک فیبر مکمل اسفرزه رایگان سویا و لبنیات است. آن را حاوی خاص الیاف است که حمایت خود را سالم باکتری با کمک باکتری های تاسیس شده در روده خود را و پیشرفت خود را در سراسر دستگاه گوارش.

به عنوان یک ‘کود’ به روده خود را میکروبیوم این ترکیب کمک می کند تا به ترویج نگهداری از باکتری های خوب در حالی که حمایت از سالم هضم مدیریت وزن و سوخت و ساز بدن. اقاقیا فیبر کاهش می یابد و فرآیند تخمیر که ایدز سلامت دستگاه گوارش.

این فرمول همچنین شامل انواع آنزیم های گوارشی به علاوه اينولين FOS مقاوم نشاسته و رژیم غذایی فیبر محلول به حمایت از روده و رشد ‘دوستانه’ باکتری است. این پودر را می توان به راحتی گنجانیده شده چرب و یا غذاهای دیگر.

تبلیغات

اتمام Hyperbiotics زیستی آلی ترکیب اختصاصی در اینجا.

8. Nutricology ProGreens با پیشرفته پروبیوتیک فرمول

اگر شما در تلاش برای دریافت هر دو سبزیجات و فیبر به رژیم غذایی روزانه خود را آماده مخلوط که شامل همه این موارد می تواند فیبر بهترین مکمل برای شما. ProGreens یک ” ابر ” فرمول که شامل یک میزبان از مغذی الیاف از جمله دانه کتان, سیب, پکتین و fructooligosaccharides (FOS).

آن را نیز دارای آلی گیاهان داروئی و غذاهای طبیعی سرشار از مواد مغذی است که لزوما در حال حاضر در استاندارد مکمل های ویتامین. همراه با این سبزی و مواد معدنی دریایی و سبزیجات و ProGreens فراهم می کند یک دوز سالم از گیاهان انرژی زا و فعال پروبیوتیک ها است که کمک به تسکین گوارش و نگه داشتن روده حرکت درستی است.

پروبیوتیک ها هستند یک جایزه اضافه شده به فیبر ارائه پشتیبانی به شما میکروبیوم روده و کار خود را در فرآیند تخمیر.

اتمام Nutricology ProGreens با پیشرفته پروبیوتیک فرمول

افکار نهایی

پیدا کردن بهترین مکمل فیبر آسان نیست چون بستگی به بسیاری از عوامل است. همین دلیل است که ما وارد این لیست 8 مکمل فیبر شما می توانید پیدا کردن در iHerb.

فقط مطمئن شوید که شما در حال گرفتن یک حق برای سالم و زنده دل و روده.

بیشتر مکمل ها برای سلامتی شما

عکس های اعتباری: آنا Pelzer از طریق unsplash.com

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>