برادران وارنر تاخیر شعار به August 12th, به عنوان COVID-19 موارد سنبله در ایالات متحده

برادران وارنر اعلام کرده است که از آن می توان به تأخیر انداختن آزادی شعار — استودیو مرموز زمان-دستکاری فیلمهای تابستان از کارگردان کریستوفر نولان با دو هفته دیگر در حال حرکت برنامه ریزی شده انتشار از جولای 31st به August 12th, به عنوان COVID-19 موارد همچنان به سنبله در سراسر ایالات متحده است.

برادران وارنر هنوز هم مصمم است که که $200 میلیون شعار را اولین بار در سینما اظهار نظر در بیانیه ای به خبرنگار هالیوود است که “برادران وارنر متعهد به آوردن شعار به مخاطبان در سالن های نمایش بر روی صفحه نمایش زمانی که شرکت کنندگان آماده و مقامات بهداشت عمومی می گویند آن زمان است.” این یک تعهد است که می آید در زمانی که استودیو — از جمله برادران وارنر خود را — به طور فزاینده ای تبدیل به تصویری بر روی تقاضا و جریان های منتشر شده برای فیلم های خود را در نور در حال بسته شدن سالن های سینما در سراسر کشور است.

نولان در خاص شناخته شده است به طور خاص به عنوان یک مدافع از تئاتر تجربه شده است و یکی از بزرگترین طرفداران برای بازگشایی تئاتر در اسرع وقت — با شعار به عنوان فیلم است که نوید بخش بازگشت از سینما. به عنوان مدیر عامل شرکت IMAX ریچارد Gelfond اشاره کرد در ماه آوریل “کریس واقعا می خواهم به بیرون آمدن با این فیلم که باز می شود تئاتر.”

شعار در حال حاضر به تاخیر افتاده است در اوایل تابستان امسال در حال حرکت از آن اصلی جولای 17th, تاریخ انتشار, به, جولای 31st, تصمیم گیری است که نیویورک تایمز گزارش شد یک منبع درگیری میان برادران وارنر — که مورد علاقه تعویق انداختن این فیلم به سود آور تر از یک زمان — و نولان بود که “بیشتر مشتاق به مطبوعات جلوتر است.” تقلا از جنگ بین دو جناح (و برادران وارنر تمایل به نگه داشتن نولان پر سود شریک مبارک) ممکن است توضیح مکرر کوتاه تاخیر برای این فیلم به جای شدید تاریخ انتشار شیفت دیده ایم برای بسیاری از دیگر تابستان سال 2020 فیلم های پرفروش.

جدید شعار تاریخ انتشار نیز در وسط هفته با برادران وارنر اشاره کرد که آن را “نه این درمان به عنوان یک سنتی انتشار فیلم.” این شرکت همچنین گفت که قصد دارد به “اجازه می دهد تا مخاطبان به کشف این فیلم در زمان خود و ما قصد داریم به بازی بازی های دیگر بیش از تمدید دوره بازی فراتر از هنجار به توسعه بسیار متفاوت و در عین حال انتشار موفقیت آمیز استراتژی است.”

با تغییر شعار به اوت همه چشم ها در دیزنی مولاناست که در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای اکران در جولای 24th, که آن را برای اولین بار فیلمهای تابستان به آمار تئاتر — مگر اینکه دیزنی حرکت تاریخ انتشار دوباره.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>