آیا تا کنون فکر آنچه را نگه می دارد شما گیر در یک حالت انفعال هر روز ؟ شما تمایل به دانستن دقیقا آنچه شما نیاز دارید, اما شما هرگز انرژی و انگیزه و یا اراده آن را انجام دهد. شما می دانید که شما نیاز به یاد بگیرند که چگونه برای جلوگیری از غیر فعال بودن اما چگونه می توانم به شما انجام این کار ؟

شما به تنهایی نیست. غیر فعال بودن می تواند ترک شما گیر در یک بیت از یک شیار است که دشوار است برای فرار از. این مقاله کمک خواهد کرد که به درخشش نور خود را در مخمصه نه فقط بررسی روش چگونه برای جلوگیری از غیر فعال بودن اما همچنین ظریف و جزئیات بسیار مهم در مورد چه چیزی باعث منفعل رفتار و همچنین تمایز مهم بین مثبت و منفی اشکال غیر فعال بودن.

بیایید شیرجه رفتن مستقیم در.

چه چیزی باعث منفعل رفتار ،

منفعل رفتار است که اغلب علت اصلی مردم احساس گیر کرده یا در محل کار و یا در زندگی خود را. آن رخ می دهد که زندگی خود را از وضعیت ناراضی است اما تنها چیزی که شما “فعال” آیا در مورد آن شکایت. البته نمی کند هر چیزی را تغییر دهید. منفعل رفتار این حس مردم را احساس گیر و ناامیدی و بدبختی برای اکثریت قریب به اتفاق از زندگی خود را.

منفعل رفتار می تواند ظهور از تعدادی از منابع مختلف اما سه روش اصلی وجود دارد که تمایل دارند بیشتر مشهود است.

فقدان انگیزه

شاید رایج ترین و بارز ترین علت منفعل رفتار این واقعیت ساده بودن unmotivated. در معنای متعارف و انگیزه را افزایش می دهد به عمل است. هنگامی که شما احساس می کنید انگیزه شما بروید و انجام کارهایی است که شما را به انجام است. هنگامی که شما احساس نمی کنید انگیزه شما نمی کنند.

شما ممکن است از خواب بیدار یک روز صبح بود و مشتاق برای دریافت یک رضایت تمرین بنابراین شما سر به ورزشگاه. در یکی دیگر از صبح یا برای تعدادی از متوالی صبح شما ممکن است احساس انگیزه در همه. به عنوان یک نتیجه شما نمی توانید یک تمرین انجام می شود.

نه انگیزه و نه همیشه انجام آنچه شما مجموعه ای را به انجام خوب است. این بخشی طبیعی جزر و مدی زندگی و تمام محتویات آن را. این یک اسطوره است که انگیزه باید قبل از اقدام. راز موفقیت و به ظاهر “همیشه با انگیزه” مردم است که آنها می دانند که یک اسطوره است. آنها همچنین می دانیم که اغلب آن است که معمولا عمل است که منجر به انگیزه[1].

تبلیغات

آیا باور من نیست ؟ شما احتمالا آن را تجربه کرده چند بار خودتان. شما باید خود را مجبور به تمرین خود دنده و سپس به طور ناگهانی احساس آماده برای رفتن. شما خود را مجبور به شروع به نوشتن یک گزارش و سپس همه ناگهانی شما را در جریان کامل. شما خود را مجبور به دیدار با دوستان فقط برای یک نوشیدنی و به پایان رسید تا داشتن زمان زندگی خود را. اقدام و سپس انگیزه.

انگیزه گاهی اوقات منجر به اقدام, اما, انگیزه, تنها می آید در اطراف هر طوری که اغلب. اما انگیزه است که به شرح زیر اقدام است که همیشه در کنترل شما است. این ممکن است به نظر درست نميرسد اما هر زمان که شما احساس می کنید unmotivated و منفعل فقط انجام کاری. هر چیزی. و شما معمولا پیدا خواهد کرد که انگیزه و بهره وری از نزدیک دنبال ،

فقدان اهداف

یکی دیگر از شایع نیروی منفعل رفتار است که فقدان هر گونه اهداف معنی دار است که شما در حال تلاش به سمت. اگر زندگی خود را متشکل از رفتن را از طریق حرکات انجام همان وظایف خسته کننده هر روز و خوردن مرتب کردن بر اساس همان مسائل نه تنها می توانید آن را به سرعت شروع به احساس می کنم مثل موش خرمای کوهی امریکا روز, اما آن را نیز می توانید شروع به غذا خوردن دور در زندگی خود انرژی. هر کسی با تجربه در این نوع از الگوهای قادر خواهد بود به طور مستقیم مربوط.

زمانی که تنها هدف شما این است به آن را از طریق یک روز دیگر و یا آن را به آخر هفته است که یک بخشی از زندگی خود را که شما در حال پرتاب دور. کشف و ایجاد اهداف معنی دار در زندگی خود را می تواند کاملا تغییر همه که.

در حالت ایده آل از آنجا که شما صرف بخش های زیادی از زندگی خود را در محل کار شما می خواهید برای شروع با پیدا کردن برخی از اهداف معنی دار در این بخش کار از زندگی خود را. شما می توانید تلاش به سمت ایجاد چیزی شگفت انگیز و با ارزش را برای مشتریان خود و یا طوفان مغزی راه های که کسب و کار شما می تواند تبدیل به بیشتر به جامعه یکپارچه است. وجود دارد تعدادی از راه هایی برای ایجاد اهداف معنی دار در محل کار. اگر شما واقعا نمی توانید پیدا کنید هر یک هدف ممکن است برای پیدا کردن یک محل و یا خط از کار که در آن شما می توانید.

خوشبختانه هر چند زندگی نمی منحصرا شامل از کار است. اهداف معنی دار را می توان در تمام مناطق و منافع زندگی است. شاید شما خودتان را یک هدف از راه اندازی یک تیم فوتبال محلی در محله شما. شاید شما داوطلب برای یک موسسه خیریه است که به معنای زیادی به شما.

اهداف معنی دار تقریبا همیشه شامل افراد دیگر و این مهربانی و سخاوت و خوب خواهد شد نه تنها رشد می کند در دیگران و جامعه خود را, اما آن رشد می کند در داخل از شما بیش از حد. رشد این ویژگی را در زندگی خود به ناچار شما را از منفعل رفتار است.

تجزیه و تحلیل فلج

شما ممکن است شوکه می شود به می دانم که هر چیزی که شامل تجزیه و تحلیل یکی از علل منفعل رفتار است. در عین حال آن است که این تحلیل “فلج” رخ می دهد که به درجات مختلف در افراد مختلف در طول زمان است که یک عامل انفعال و در نهایت گرفتن آنچه شما می خواهید از زندگی[2].

تبلیغات

تجزیه و تحلیل فلج مشترک است و در عصر مدرن با توجه به منابع نامحدود اطلاعات ما در دسترس است که به ما از طریق کتاب های, وب سایت, پادکست, یوتیوب و غیره. از آنجا که این کودک که نمی دانید بهتر است احتمالا صرف ساعت بر روی ساعت مشاهده فیلم های یوتیوب, مطالعه کتاب های درسی و تحلیل های مختلف کارشناسان نظرات خود را در مورد چگونه به دوچرخه سواری به جای در واقع فقط در یک و یادگیری از طریق تجربه.

آن است که مشترک برای شما به لغزش به همین دام به عنوان کودک در بسیاری از مناطق دیگر از زندگی است. شما می خواهید همه کارشناسان به توافق برسند چیزی قبل از اینکه شما را هر گونه اقدام در آن است. شما می خواهید به حفظ دستورالعمل جلو به عقب قبل از اینکه شما شروع گام اول. شما می خواهید 100% تضمین می کنند که چیزی را از آغاز تا پایان قبل از شما آن را امتحان کنید برای خودتان. البته که هرگز تضمین می رسد و شما باقی می ماند در همان محل.

فراموش نکنید که. مغز خود را برای بسیاری از چیزها است اما در واقع بیشتر به احتمال زیاد به نگه داشتن شما گیر کرده در همان محل از آن است که به حرکت شما رو به جلو به سمت اهداف خود است. آن را به شما ده دلیل که چرا شما نباید برای هر کس که شما باید. این است که در آن گوش دادن به شهود خود را مهم است. وجود دارد نمونه های بی شماری از مردم زندگی فوق العاده ای زندگی می کند و انجام واقعا چیز فوق العاده پس از آنها به دنبال شهود خود را نادیده گرفته و خود را “روشنفکر ضربه” به تمام جزئیات نمیفهمد ،

تجربه نه تنها بزرگترین معلم آن است که مستقیم ترین مسیر برای تجربه و یادگیری و بهره گیری از واقعیت است. هر آنچه که می رود در سر خود را در یک طرح است. هر آنچه که در واقع اتفاق می افتد واقعیت است. زمان کمتری را صرف مطالعه در مورد دوچرخه (که منفعل رفتار مبدل به عنوان فعال رفتار) و شروع به گرفتن بر روی این دوچرخه برای خودتان.

است غیر فعال بودن چیز بدی است ؟

در حال حاضر به عنوان برجسته به طور خلاصه در مقدمه این مهم است که تمایز دقیقا همان چیزی است که به معنای “منفعل” در این مقاله است. در اینجا ما در حال صحبت کردن در مورد انفعال و چگونه آن را مربوط به چیزهایی مانند خستگی و نا امیدی و بدبختی احساس گیر کرده و همه معانی دیگر. این انفعال است که ما در حال صحبت کردن در مورد زندگی نسبتا ناراضی هستی و واقعا انجام هر چیزی در مورد آن.

منفعل است که همیشه چیز بدی نیست هر چند و در حالی که معانی مثبت بودن منفعل نیست تمرکز این مقاله آنها ارزش اشاره کردن به طوری که شما لازم نیست اجتناب از انفعال در دسترس نباشد.

منفعل همچنین می توانند مربوط به صلح و قناعت و حتی چیزهایی مانند خلاقیت و الهام بخش است. این بسیار نادر است برای کسی که در حالت فعال تمام وقت به تولید هر چیزی اصلی و نه به طور کامل فرسودگی شغلی. بزرگ افراد در طول تاریخ قرار داده است که تاکید بسیاری بر سکون انعکاس و “خوب” به صورت انفعال شامل Albert Einstein, William Shakespeare, مهاتما گاندی و بسیاری از بسیاری دیگر.

وجود تمایز مهم به میان انفعال است که باعث ناخشنودی و انفعال است که برای استفاده در فواصل را به زندگی خود را به سطح بعدی. در این مقاله هر چند ما با تمرکز بر سابق است.

تبلیغات

چگونه برای جلوگیری از غیر فعال بودن

در حال حاضر که ما در حال ایجاد برخی از علل غیر فعال بودن و چهره های مختلف از انفعال آن زمان به کشف راه های که در آن شما می توانید جلوگیری از غیر فعال بودن (در منفی حس) و شروع به پیدا کردن روش های موثر اجازه می دهد بیشتر شادی را به زندگی خود را.

1. فعال باشید نه واکنشی

یکی از موثر ترین راه برای جلوگیری از غیر فعال بودن است به توقف در واکنش به دیگر افراد و موقعیت هایی را به عنوان به زودی به عنوان آنها گشوده است. خود را به زانو حرکت تند و سریع واکنش به ندرت بهترین اقدامات برای گرفتن و در عین حال آن است که عمیقا نشسته عادت همه انسان ها برای پاسخ عصبانیت به خشم یا برای دیدن یک وضعیت غیر منتظره که خیلی بیشتر از یک مسئله و مبارزه از آن واقع است.

برای جلوگیری از واکنش شما می توانید شروع به فعال بودن. بهترین کاری که می توانید انجام دهید در این حس متناقض نما است که به سادگی به تماشای خود واکنش تا آنجا که ممکن است[3]. چه احساسات شعله ور و ابر قضاوت خود را در شرایط خاص? چگونه می توانم به شما پاسخ زمانی که همه چیز نمی رویم راه خود را و یا برنامه ریزی ؟ نزدیک تر شما می توانید تماشا و صادقانه تر شما می توانید کمتر به صورت خودکار واکنش های خود را تبدیل و بیشتر فعال و موثر خود را در پاسخ به شرایط و مردم خواهد بود.

شما همچنین می توانید سعی کنید به تصور حالات مختلف در مورد چه چیزهایی ممکن است بازی کردن در آینده است. چیزی که در مورد آنچه که ممکن است حق و آنچه که ممکن است به اشتباه به طوری که شما می توانید پیش بینی و برنامه عمل خود را جلوتر از زمان. اما می توان آن را دشوار است برای پیش بینی آینده, همین دلیل است که من همیشه تاکید بر شروع با خودتان است.

2. در نظر گرفتن آینده و عمل در حال حاضر

نزدیک به نقطه بالا در حالی که شما هرگز می تواند با دقت پیش بینی آینده, آن است که همیشه مفید به برخی از توجه به چگونه آن را ممکن است بازی کردن. چه اهداف شما می خواهید برای رسیدن به? چه شرایطی آیا شما می خواهید در زندگی خود را? چه موانعی ممکن است بوجود می آیند و چگونه می تواند به شما یا اجتناب از آنها و یا موثر در برخورد با آنها ؟

با توجه به همه این پرسش ها و هر نوع دیگر که شخصی به شما خواهد داد و شما بسیار عالی و اساس عمل است.

از این موقعیت شما می توانید در حال حاضر تمرکز تمام توجه خود را به حال. آینده مهم است اما زندگی نمی کنند وجود دارد و دلیل آن وجود ندارد. همه وجود دارد که در حال حاضر موجود. شما می توانید تنها مراقبت از چیزهایی که درست در مقابل شما. تمرکز تنها در مراقبت از آنها یک چیز در یک زمان و شما را پیدا خواهد کرد که خود را تمام آینده و زندگی را کاملا به محل سقوط.

3. آدرس سمت عاطفی از انفعال

همانطور که ما تحت پوشش قبل از زمانی که بحث عدم انگیزه و تاثیر مستقیم آن در انفعال به این دلیل که شما در حال منفعل است که احتمالا دلیل این که شما در حال سرمایه گذاری در این داستان است که شما نیاز به انگیزه قبل از اینکه شما می توانید هر گونه اقدام است.

تبلیغات

غیر فعال بودن unmotivated uninspired یا هر کلمه ای که شما می خواهید به پرتاب یک “سازمان ملل متحد” در مقابل اغلب یک مسئله عاطفی است که نیاز به خطاب. برای شما برای مقابله با این مشکل ممکن است به سادگی به معنی اقدام و اجازه انگیزه دنبال کنید. ممکن است اتصال چیزی عاطفی پاداش (درمان نوعی) با عمل است که شما می خواهید به نگاهی است که در حال حاضر, نیست, احساسی, با ارزش را در خود دارد.

معمولا وجود دارد برخی از مرتب کردن بر اساس از شکاف عاطفی است که نیاز به پل قبل از اینکه شما واقعا می تواند گام از غیر فعال بودن و قدم به زندگی است که شما می خواهید به زندگی می کنند.

نتيجه گيری

امیدوارم این مقاله توانسته است به درخشش کمی بیشتر نور بر غیر فعال بودن از کجا می آید, چگونه آن را نگه می دارد زندگی خود را راکد و آنچه در مورد آن انجام.

همانطور که می دانید خواندن در مورد دوچرخه سواری نیست شما میآموزد که چگونه به دوچرخه سواری. حتی بیشتر کلی آن است که انفعال مبدل به عنوان عمل به دلیل عمق شما می دانید شما فقط نیاز به آن را انجام دهد.

رفتن از منفعل به فعال زندگی است دقیقا همان. شما را به خواندن این مقاله, شما می دانید چه باید بکنید… در حال حاضر آن را انجام دهد!

زندگی جدید خود را در انتظار شما در طرف دیگر.

راهنمایی های بیشتر در مورد چگونه برای جلوگیری از غیر فعال بودن

عکس های اعتباری: هانا وی از طریق unsplash.com

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de