بسیاری از ما تنبل حداقل برخی از زمان. آن را تنها طبیعی است.

تنبل بودن فقط به معنی شما می خواهید به صرف کمی تلاش به عنوان امکان پذیر است—و کسی که در ذهن حق خود را می خواهید به صرف وقت اضافی و یا انرژی که در آن نه مجاز است ؟

البته تنبل بودن نیز مشکل ساز است. اگر شما احساس تنبل و unmotivated شما را نمی خواهد فعال عمل در دستیابی به اهداف خود را و شما ممکن است مبارزه در هر دو زندگی شخصی و حرفه ای.

خوشبختانه چندین استراتژی می تواند کمک به شما را شکست در این سمت تیره تر از ذهن خود را.

اگر شما می خواهید برای جلوگیری از تنبل بودن آن را برای رفتن به یک متمرکز تلاش خود را در بخشی. اما نگران نباشید—یک بار چند تا از این تاکتیک و پا زدن در شما پیدا کردن آن را بسیار آسان تر به حفظ حرکت خود را.

1. یادگیری به پذیرفتن خود تنبلی

برای بیشتر قسمت ها این مقاله طراحی شده است برای کمک به شما در مبارزه با تنبلی به عنوان اگر آن را یک تبه کار ناجوانمردانه عمدا تلاش برای خرابکاری در موفقیت شما. این می تواند معکوس. اگر شما از آنها بدم میاید این ایده که تنبل, شانس شما در نهایت تنفر خود را.

این منجر به یک چرخه منفی صحبت کردن با خود است که از نظر علمی نشان داده که یک اثر منفی بر روی خلق و خوی افزایش استرس است.[1] خلق و خوی کم و استرس بالا منجر به حتی بهره وری پایین تر که منجر به عزت نفس پایین و این چرخه همچنان ادامه دارد.

راه را برای گریز از این است که برای یادگیری به پذیرفتن خود و تنبلی است. آن را خوب احساس می کنم تنبل. آن را طبیعی احساس تنبل. شما می توانید کار خود را به آدرس تنبلی و بدون احساس بد یا گناه در مورد آن.

2. درک منبع خود را از تنبلی و یا عدم انگیزه

بعد هم به درک ریشه های خود را از تنبلی و یا عدم انگیزه. این یکی از چالش برانگیز ترین مراحل را نیز یکی از مهم ترین است.

اگر شما می توانید کشف کردن آنچه شما احساس تنبل و unmotivated شما می توانید پیدا کردن یک راه برای جلوگیری و یا کاهش اثر است.

برای مثال آیا شما همیشه احساس unmotivated در یک زمان خاص از روز ؟ آیا احساس تنبلی خزش در زمانی که شما لازم نیست کار است که چالش های شما ؟

تبلیغات

استرس یک منبع مشترک از عدم انگیزه. پنجاه و هفت درصد بالا-استرس کارکنان احساس بی فایده در مقایسه با 10 درصد کم استرس کارکنان ، [2]

توجه به محیط زیست خود را از روز مردم در اطراف شما و نوع کار شما انجام می دهند. شانس هستند که وجود یک الگوی.

3. شکستن شخصی خود چرخه

در بسیاری از موارد تنبلی یک محصول جانبی از عادت و یا به طور مستقیم یا غیر مستقیم—و این امر به ویژه درست است اگر شما خودتان احساس تنبل در حدود همان زمان از روز یا در همان شرایط است.

بر این اساس شما را کاهش می دهد احساسات خود را از تنبلی و به سادگی شکستن عادات خود را و چرخه. این به ویژه مهم است اگر شما کار از خانه و یا اگر شما گیر کرده در همان روز.

در نظر گرفتن کار در یک محیط جدید به خودتان مختلف ساعات کار و یا حتی پانسمان متفاوت است. هر گونه تغییر عمده ای می تواند اثر مثبت بر شما.

4. مجموعه های بیشتر اهداف معقول

گاهی افراد تنبل هستند, چرا که اهداف آنها به مجموعه ای برای خود هستند بیش از حد تهدید آمیز است.

برای مثال بیایید می گویند این یک روز گرم و شما در تنظیم یک هدف به اجرا در خارج برای 10 مایل است. که به منظور بلند حتی برای انجام دونده. بنابراین به طور طبیعی, شما بدفع الو قت گذراندن و وحشت شروع به ورزش.

اما اگر شما کاهش می یابد و هدف خود را به 2 مایل را اجرا کنید ؟ از آن خواهد شد بسیار ساده تر به احضار انگیزه برای رفتن و 2 مایل است که قطعا بهتر از 0 مایل است.

با استفاده از SMART هدف معیار برای تعیین مناسب اهداف برای خودتان و نترس به کاهش شدت اهداف خود را اگر شما احساس unmotivated.

5. انجام کاری کوچک

احساس انجام یک محرک فوق العاده ای. اگر شما می توانید انجام چیزی و احساس خوبی در مورد آن است که انرژی مثبت خود ادامه خواهد داد و بر روی بعدی خود تلاش—حتی اگر آن چیزی است که شما ترس انجام می دهند.

شما می توانید خود را بهینه سازی حجم کار و یا حتی روز خود را برای این. انتخاب کوچک به راحتی accomplishable وظیفه در آغاز روز خود را برای شروع حرکت خود را. یکی از مورد علاقه من راهنمایی های بهره وری است که اگر چیزی در کمتر از 2 دقیقه انجام آن در حال حاضر.

تبلیغات

5-قانون دوم مشابه است.[3] اگر شما یک ضربه به انجام کاری سازنده شما باید 5 ثانیه به عمل به آن ضربه. امکان استفاده از آن زودگذر احساسات بهره وری و دریغ نکنید به آنها عمل می کنند!

اگر شما به خودتان پیدا کنید در وسط گیر کرده از روز پیدا کردن چیزی برای انجام این کار را به شما احساس خوب—حتی اگر آن را به معنی انحراف از معمول خود را برنامه ریزی.

6. استفاده از روش Pomodoro به قرنطینه خود تنبلی است.

تکنیک Pomodoro شناخته شده استراتژی مدیریت زمان به منظور کمک به مردم باقی می ماند مولد. ایده اصلی این است برای شکستن کار خود را به تمرکز و کار کوچک می شکند; ایده اصلی این بود برای کار به مدت 25 دقیقه و سپس استراحت برای 3 تا 5 دقیقه و به یک استراحت طولانی بعد از 4 چرخه.

اما شما می توانید با استفاده از هر کدام از روش زمان بندی کار بهترین برای شما. با استفاده از این روش به طور موثر “قرنطینه” را تنبلی است. خودتان اجازه می دهد به طور کاملا تنبل در طول استراحت کوتاه پس از آن آماده رزومه تمرکز زمانی که تایمر به پایان می رسد.

7. تشخیص و تعطیل خود را راه فرار

ترین شکل از تنبلی هستند مشروط به یک “مسیر فرار.” آن را آسان به تنبل اگر شما وسوسه پیمایش بی پایان و محتوای مورد علاقه خود را رسانه های اجتماعی پلت فرم و یا اگر شما فقط یک قسمت در یک فصل مورد علاقه خود را تلویزیون نشان می دهد.

یادگیری به رسمیت شناختن این راه فرار و انجام آنچه شما می توانید برای آنها تعطیل است.

برای مثال شما می توانید خاموش کردن اطلاعیه بر روی دستگاه تلفن همراه خود را? می تواند به شما در یک اتاق متفاوت از تلویزیون است ؟ شما می توانید به طور موقت غیر فعال کردن دسترسی به اینترنت ؟

8. خود را از تنبلی

آن را کاملا خوب و حتی خوب به تنبل گاهی اوقات. هنگامی که شما تصمیم به تنبل و خارج کردن از کار را بیشتر از آن.

برای مثال شما می توانید چند روز تعطیلات اگر شما به خودتان پیدا کنید به طور کامل unmotivated به کار و کسانی که در طول روز شما می توانید تبرئه خود را از همه مسئولیت. استراحت و تعطیلات نشان داده شده است به یک شبکه اثر مثبت بر بهره وری و تندرستی.

برای مثال مسافران مکرر تمایل به 68.4 نمره در گالوپ-Heathway خوب بودن شاخص اندازه گیری و بهداشت و سلامتی در حالی که نادر مسافران تنها نمره 51.4.[4]

9. خود را به حداقل رساندن حس کمال گرایی

کمال گرایی است که دشمن از بهره وری و این قدرت را به شما احساس می کنید کمتر با انگیزه و است. بیشتر از آن مطالعات علمی نشان داده اند که کمال برای سلامتی شما بد است. مردم با کمال نمرات باید 51 درصد افزایش خطر مرگ و میر است.[5]

تبلیغات

مبارزه با کاهش خود را به اجبار به سوی کمال. درک و قبول است که تمام کار ناقص است و بنابراین شما که کاملا درست است.

10. تعیین پاداش برای خودتان

بسیاری از ما خودمان را خیلی بیشتر انگیزه به وجود پاداش در پایان دلهره آور سفر. دفعه بعد شما خودتان را احساس تنبل و یا unmotivated در مواجهه با یک کار دشوار طرح به خودتان پاداش بدهید.

برای مثال, شما می توانید خودتان را به یک غذای سبک ریخت و پاش در یک محصول جدید و یا فقط استراحت طولانی.

11. یک شریک

این راه ساده تر به انگیزه هنگامی که شما به کسی که در کنار شما. نه تنها آنها کمک به شما در مقابله با این پروژه به طور مستقیم اما آنها همچنین می تواند یک منبع انرژی مثبت—و احتمالا برخی از کلمات الهام بخش.

با توجه به آنچه شما در تلاش برای پیدا کردن یک شریک ممکن است دشوار باشد. اگر شما نمی توانید پیدا کردن کسی برای کمک به شما انجام این کار به طور مستقیم در نظر بگیرید تماس با یک دوست و یا اعضای خانواده به بحث خود را از طریق موضوع و ارائه پشتیبانی.

گاهی اوقات این نوع کلمات از کسی که شما در مورد مراقبت به اندازه کافی برای ایجاد انگیزه شما را به اقدام.

12. خودتان را احاطه کرده با انگیزه مردم

نگرش و انرژی تمایل به مسری است. اگر شما در حال احاطه شده توسط افراد تنبل که اغلب شکایت دارند و به طور کلی بدبین چشم انداز آن را به غیر ممکن است برای به اشتراک گذاشتن احساسات منفی است.

اگر شما در حال احاطه شده توسط سرحال و خوش بسیار با انگیزه مردم شما احساس می کنید بیشتر انگیزه خود را. به دنبال این افراد را با این حال شما می توانید با انتخابی استخدام آنها در تعامل با آنها را در یک گروه و یا حتی منفعلانه مصرف محتوای آنها ایجاد کنید.

13. مجموعه آگاهی آلارم

اگر شما مثل اکثر مردم شما حداقل گاهی اوقات به خودتان پیدا کنید در یک تنبل, rut, نه به خاطر یک تصمیم آگاهانه اما به دلیل ناخودآگاه به طور پیش فرض.

برای مثال شما ممکن است چک کردن توییتر تکانه پیمایش گذشته 100 توییتهایی حتی قبل از تحقق تلفن در دست خود را و یا شما ممکن است به سادگی خیره به فضا.

شما می توانید مبارزه با این با تنظیم “آگاهی هشدار دهنده است.” این آلارم رفتن در فواصل دوره, در زمان خود, انتخاب, اما ترجیحا نامنظم. هنگامی که آنها یک لحظه به فکر می کنم در مورد آنچه شما انجام می دهند.

تبلیغات

این است که سازنده است ؟ چه باید به شما انجام می شود به جای ؟

14. Gamify ترین کارهای خسته کننده

بیش از 50 درصد از سازمان مدیریت نوآوری در فرآیندهای gamifying حداقل برخی از کار خود را.[6] با برخی از هشدارهای gamification نشان داده شده است به مردم را بیشتر با انگیزه و درگیر.

به طور کلی افرادی مانند بازی پس از خود را تبدیل اکثر کارهای خسته کننده به یک بازی می تواند به شما احساس بسیار انگیزه بیشتری برای به انجام رساندن آنها.

برای مثال ظروف انجام نمی, اما اگر شما ایجاد یک سیستم نمره دهی است که به شما پاداش برای تمیز کردن آنها را به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است ؟ اگر شما اختراع چالش های منحصر به فرد برای خودتان در حالی که مقابله خسته کننده انتساب ؟

15. کانال تنبلی خود را به چیزی تولیدی

باور کنید یا نه تنبل بودن در واقع می تواند به شما کمک کند پربارتر باشند.

چگونه ؟ با تشویق شما برای پیدا کردن کم-تلاش راه حل هایی که هنوز هم مشکلات شما را حل کند.

به یاد داشته باشید, بهره وری نیست چقدر تلاش شما صرف, اما در مورد چقدر شما می توانید انجام. تنبلی می تواند شما را تشویق به توسعه یک الگوریتم و یا خرید یک برنامه است که خودکار یک کار است که طول می کشد بیش از حد از وقت خود را. در نهایت این اجازه می دهد تا شما را به دستیابی به بیشتر در زمان کمتر در حالی که خواستار تلاش کمتر است.

همان درست است برای استخدام کارکنان اضافی و یا واگذاری وظایف به مردم است که می تواند آنها را موثر تر است.

نتيجه گيری

“من همیشه انتخاب یک فرد تنبل به انجام یک کار دشوار است چرا که او را پیدا خواهد کرد یک راه آسان برای انجام آن است.” — بیل گیتس

آن را کاملا معقول و منطقی به احساس تنبل برخی یا حتی بسیاری از زمان. و حتی بیشتر مولد در میان ما در حال به چالش کشیده درونی ما تنبلی است.

اما خود را به تنبلی و نداشتن انگیزه لازم نیست برای نگه داشتن شما را از گرفتن نتایج و یا دستیابی به اهداف که شما می خواهید. پیدا کردن یک استراتژی و یا ترکیبی از استراتژی است که برای شما کار می کنند و چوب به آنها.

راهنمایی های بیشتر برای غلبه بر تنبلی

عکس های اعتباری: کتی بارت از طریق unsplash.com

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de