6 راه برای پایان قوی (زمانی که حرکت خود را کم است)

وجود دارد در زندگی خود را هنگامی که شما را به تعریف یک مسیر برای رسیدن به اهداف خود. این لحظات به تصمیم می گیرید چگونه شما را از طریق فشار یک پایان قوی است.

را به شما بدهد و یا آن را تمام است که آن را طول می کشد ؟ شما را تمام انرژی خود را و مهارت های که به یاد و یا ارائه یک بهانه ای ؟ تنها کسی است که دارای قدرت انتخاب پاسخ خود را به شما است.

این صدا ممکن است غیر ممکن است در هر زمان شما از شنیدن عبارت “پایان قوی است.” دلیل این است که شما تمایل طبیعی خواهد بود برای حل و فصل وضعیت موجود یا قبول سرنوشت. و هنگامی که شما رو به بزرگترین چالش های زندگی, شما ممکن است وسوسه به ترک و یا سازش استانداردهای خود را.

داستان تایرون Muggsy Bogues شما الهام بخش. او زندگی در فقر مطلق در حالی که پدرش در حال ورشکستگی در زندان است. او با یک گلوله ولگرد در سن پنج سالگی و رشد تا 1.6 متر قد[1]. همه این چالش ها نه جلوگیری از او را از تبدیل شدن به کوتاه ترین بازیکن در تاریخ National Basketball Association. تایرون بود 6858 نقاط 1369 دزد و 6726 کمک همه خود را از طریق NBA. حرفه ای است. درست مثل تایرون شما باید اجازه نمی دهد با چالش های زندگی برای متوقف کردن شما را از اتمام قوی است.

در اینجا برخی از حقایق سرگرم کننده به حائل چرا شما نیاز به فشار از طریق پایان:

  • بسیاری از نقاط به ثمر رساند در فوتبال رخ می دهد چند دقیقه قبل از بازی به پایان می رسد.
  • آخرین ثانیه در یک مسابقه تعیین می کند که چه کسی برنده عنوان هر دونده می خواهد به بسیاری از تلاش.
  • شما کار سخت تر از زمانی که مهلت دیدار.

در اینجا اثبات بیشتر از همین پایان است که بسیار قابل توجه است. مردم رای دادن کیفیت زندگی بالاتر هنگامی که آن به پایان می رسد بهتر نمی minding اگر آن کوتاه بود. این است که اغلب به نام James Dean اثر[2].

این پنج ثابت قدم شما را قادر خواهد ساخت به پایان قوی اگر شما در حال حاضر اهداف شما می خواهید برای به انجام رساندن.

تبلیغات

1. اهداف خود را بنویسید

یک مطالعه نشان داد که افرادی که نوشتن اهداف خود را پایین باید هشتاد درصد شانس به پایان رساندن قوی است. شما می توانید ایجاد یک هدف مجله یا اتخاذ S. M. A. R. T روش هدف.

فراموش نکنید که اهداف شما باید:

  • خاص
  • قابل اندازه گیری
  • دست یافتنی
  • نتیجه گرا
  • زمان تعریف شده

در حالی که این ممکن است مانند یک وظیفه اضافی برای نوشتن اهداف خود را به جای ذخیره سازی آنها در حافظه شما وجود دارد بیشتر طرف به آن است.

دو چیز اتفاق می افتد زمانی که شما چیزی نوشتن:

شما در حال مستند سازی اهداف بر روی کاغذ است که باعث می شود آن را آسان تر برای ارزیابی و ممیزی در آینده است. شما می توانید به ارسال مقاله در هر نقطه در خانه و یا در دفتر خود. متخصصین مغز و اعصاب بر این باورند شما خواهد بحر تفکر غوطهور شدن نشانه های بصری بیشتری نسبت به نشانه های غیر بصری[3].

شما را پشتیبانی می کند این اهداف به عنوان آنها سفر خود را به هیپوکامپ مغز که در آن تجزیه و تحلیل می گیرد. از آن نقطه مرتب می گیرد. برخی از اهداف ذخیره شده در حافظه بلند مدت, در حالی که دیگران دور انداخته می شوند. نوشتن تسهیل فرایند رمزگذاری. بنابراین نوشتن این اهداف!

2. شکستن اهداف خود را به نقاط عطف

شکستن اهداف به گزش کوچک کمک خواهد کرد که شما خود را جشن پیروزی های کوچک. شما نیاز دارید که حرکت را به پایان برساند ،

تبلیغات

برای مثال اگر شما در حال نوشتن یک کتاب, شما می توانید:

  • نوشتن کتاب یا مفهوم blurb
  • انجام تحقیق کلمه کلیدی و محتوا
  • ایجاد یک طرح کلی
  • نوشتن مطالب
  • ویرایش و ویرایش
  • فرمت و نشر
  • بازار کتاب

ایجاد نقاط عطف شما فراهم می کند روشن قالب است که به شما کمک خواهد کرد نه رایت از زمانی که کار بر روی اهداف خود است. علاوه بر این نقاط عطف هستند کسانی که اقدامات شما نیاز دارید را به پایان برساند ، فراموش نکنید که برای همچنین نوشتن آن نقاط عطف در مجله خود را و یا کار در دفتر خاطرات.

یک مطالعه انجام شده توسط گیل ماتیوز نشان می دهد که کسانی که در نوشتن اهداف خود باید 33 درصد احتمال تحقق آنها در مقایسه با کسانی که تنها باید اهداف خود را در مغز خود[4].

3. ساخت شتاب

همانطور که من قبلا شما نیاز به حرکت به پایان قوی است. شما می توانید شتاب زمانی که شما دیدار با هر یک از نقاط عطف. در کتاب خود, دارن هاردی توصیه قوام به عنوان یک راه مطمئن برای تولید تمام حرکت[5].

چگونه می توانم به شما برای ساختن حرکت بودن ثابت است ؟ هاردی توصیه پنج گام عملی:

ایجاد یک رژیم صبح

با توجه به هاردی, شما ممکن است پیدا کردن آن سخت به اتهام خود را به اواسط روز, اما شما می توانید تعیین کنید که چگونه شما شروع روز و پایان آن است. بنابراین طراحی خود را به ظهور و درخشش معمول است. آیا خود را-مهم-وظیفه (M. I. T.) در صبح است.

ایجاد یک شب برنامه

هاردی تعریف این دوره را به عنوان زمانی که شما پول نقد در روز خود را. آن است که یک لحظه به ارزیابی اگر شما انجام همه شما می خواستم به آن روز. شما می توانید خودتان این سوالات را بپرسید:

تبلیغات
  • موارد که آیا من نیاز به حمل بیش از به روز بعد M. I. T. لیست ؟
  • آنچه در مورد من به انجام لیست است که هنوز هم مربوطه ؟
  • که از وظایف من نیاز به لغو کنم ؟

بازسازی روال خود را

می توان آن را خسته کننده انجام همان چیزی بیش از یک دوره طولانی است. بنابراین تزریق برخی از هیجان را به طرح خود را. چیزی جدید و هیجان انگیز است. بازدید از پارک تهیه غذایی جدید و یا یک دوره آنلاین. تکان دادن تا زندگی خود را به طور طبیعی خواهد شد کمک به شما در ایجاد حرکت.

حفظ ورود به سیستم از عادات جدید

آهنگ رفتارهای جدید و ورود تعداد بار شما آنها را انجام دهد. که راه شما می توانید اهداف خود را با نتیجه.

جلوگیری از منفی صحبت کردن با خود

آنچه به شما می گویند تحت تاثیر قرار چگونه شما به پایان اهداف خود است. مثبت صحبت کردن با خود است زمان آزمایش روش تعیین اهداف و پیروی از طریق. هر زمان که شما شک توانایی های خود را به پایان قوی با پاسخ مثبت تصدیق. تعظیم نیست به فشار منفی به رها کردن. کنترل افکار خود را و اجازه نمی دهد که نیروهای خارجی مانند ترس و شک و تردید به کنترل آنها. در اینجا ده affirmations مثبت برای کمک به شما به پایان قوی است.

5. پیدا کردن یک مربی یا یک شریک زندگی مسئولیت پذیری

شما نیاز به حمایت شما می توانید به ماندن در این دوره است. بسیاری از افراد موفق ویژگی موفقیت خود را به تاثیر از یک مربی یا یک شریک زندگی مسئولیت پذیری.

مربی حق را به شما ارائه بینش مشاوره و اتصالات برای کمک به شما به پایان قوی است. یک مربی نقش راهنمای شما در خود بازتاب و کمک به شما بپرسید کشف خود سوال است.

در اینجا راه هایی برای به حداکثر رساندن آموزشی:

  • کنجکاو: سوال بپرسید که تحریک عمیق تر افکار.
  • صداقت: در صورت احساس رایگان برای به اشتراک گذاشتن چالش های خود را و باز به بازخورد.
  • وقت شناس باشید: می تواند به موقع و چوب به قرار ملاقات.
  • خاص: ایجاد آنچه شما می خواهید از رابطه.
  • احترام: احترام باید متقابل است. شما باید احترام به مرزهای تعیین شده توسط مربی خود را و خود را مربی باید همان را انجام دهید.

شما می توانید جزئیات بیشتر در مورد چگونه می توانید بهترین نتیجه را از مربیگری.

تبلیغات

نکته: درگیر کردن خود-آگاهی از روش (S. A. T.) به پایان قوی

آن است که به اندازه کافی مشتاق استارت; شما همچنین باید خوشبین دان. چه خود آگاهی ؟ خود آگاهی است که در تماس با چگونه شما احساس می کنید و فکر می کنم. آن را نیز می تواند به معنای اتصال خود را به ارزش ها و اعتقادات به یک زندگی است که هم راستا با آنها.

خود آگاهی می تواند به شما کمک کند کشف کردن نقاط قوت خود را بنابراین شما می توانید تمرکز بر روی آنها. همچنین کمک می کند تا شما کشف نقاط ضعف خود را. لحظه ای که شما قبول آنچه که شما نمی تواند رسیدن به شما گرد هم آوردن همه از نقاط قوت خود را برای رسیدن به آنچه که شما می توانید. یک HBR گزارش تایید کرد که زمانی که شما یک تصویر واضح از خود را, شما می توانید با اعتماد به نفس بیشتر و از بند باز کردن خلاقیت خود را. همچنین شما می خواهد ایجاد روابط طولانی مدت و برقراری ارتباط بهتر[6].

افکار نهایی

به عنوان شما را ارزیابی جنبه های زندگی خود را, شما نیاز به پایان قوی در زمان خود را به مطالعه دستاوردهای گذشته و درخواست درس به آخرین مرحله از حال حاضر خود را پیگیری.

از خودتان بپرسید:

  • چه ساختار آیا من نیاز به به پایان برساند ؟
  • چه کمک و یا حمایت از اطمینان من به پایان برساند ؟
  • چگونه مشاوره و یا پاسخگویی به من کمک کند به ماندن در دوره?
  • چه طرز فکر کنم نیاز به تغییر برای آزادی خودم را از محدودیت و یا خرابکاری?
  • چگونه می توانم حفظ شتاب به پایان قوی ؟
  • چگونه می توانم دوباره اختصاص زمان و منابع را به پا نهایی یک فشار ؟

پاسخ به این سوالات را به شما ارائه بینش و سرنخ در مورد چگونه شما می توانید به پایان قوی است.

همیشه به یاد داشته باشید شما باید تمام آن طول می کشد را به پایان برساند آنچه شما آغاز شده است.

راهنمایی های بیشتر در تکمیل اهداف خود را

عکس های اعتباری: Ethan هوور از طریق unsplash.com

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>