خسته از زندگی ؟ 6 نکته آسان به فشار دکمه “تازه کردن”

آن را بسیار طبیعی به خسته از زندگی است. هر کس می شود به یک نقطه که در آن خستگی طول می کشد بیش از این خواهد به زندگی می کنند. اما از آنجا که بسیاری از مردم نمی آشکارا قبول این بخشی از زندگی خود و دیگران احساس می کنید مثل آنها تنها کسانی هستند که رفتن را از طریق یک ثابت کم است.

اگر شما شده است احساس خستگی از زندگی هیچ چیز به نگرانی در مورد. شما لازم نیست به رها کردن. آن را در واقع نه که سخت به U-نوبه خود دوباره به زندگی شما را دوست دارم.

آیا شما می خواهید برای پیدا کردن آنچه در این 6 نکته آسان برای شما از زندگی است که شما خسته هستید ؟ همه شما باید انجام دهید این است که ادامه خواندن!

نشانه هایی که شما خسته از زندگی

این چیزی است که شما نمی تواند درمان و یا رفع مسئله ای است که شما را درک نمی کنند وجود دارد. از این رو برای راهنمایی به اثر کامل شما باید برای اولین بار شناسایی وضعیت خود را.

زندگی پر است از فراز و نشیب. شما نیاز به مطمئن شوید که آیا شما واقعا از زندگی خسته شده و یا فقط رفتن را از طریق یک هفته دشوار.

علائم زیر نشان می دهد که شما در حال تجربه بیش از فقط یک بد هفته و یا ماه. آنها پرچم قرمز است که شما در حال از دست دادن در زندگی است.

1. شما دریافت می کنید بسیار عصبانی بیش از چیزهای کوچک

اگر شما از دست داده ام کنترل بر خشم خود ممکن است نشانه ای از خستگی. کوچکترین باعث ناراحتی شما. شما حتی ممکن است متوجه است که شما بوده ام زیاده اما شما هم نمی توان زحمت برای رفع آن و یا شما فقط نمی دانم چه باید بکنید.

2. شما به طور مداوم Emotionlessness

رفته اند روز هنگامی که شما تجربه احساسات مختلف. آن را مانند شما را فراموش کرده ام چه نشیب و احساس. شما نه شاد و نه غمگین. همه که شما احساس می کنید صرف emotionlessness و بی حسی.

تبلیغات

3. هیچ چیز هیجان درونی خود دیگر

شما دیگر علاقه مند در هر چیزی. هیچ چیز به نظر می رسد به اندازه کافی خوب را به نگاه به جلو به. شما حتی در مورد چیزهایی که شما در مورد پرشور. حتی اگر شما یک بار عاشق آواز خواندن و یا رنگ آن را به نظر می رسد مانند یک بار در حال حاضر.

4. خواب یک شب خوب به نظر می رسد مانند یک دور واقعیت

بسیاری از شب های بی قرار هستند. شما نه از خواب بیدار شده تا در چند هفته گذشته احساس تازه است. خواب دیگر فقط بخشی از روز خود را. آن را نمی سوخت گیری بدن و ذهن خود را دیگر.

5 شما نمی واقعا لذت می برد یک روز برای مدت زمان طولانی

هنگامی که شما نگاه خود را در گذشته شما نمی توانید با دقت یک روز که شما تا به حال سرگرم کننده است. شما واقعا ساخته شده خاطرات در این زمان. همه احزاب دریافت-togethers و مناسبت های خاص بودند فقط یک روز دیگر برای شما.

6 نکته برای کمک به شما دست آوردن مجدد خود را نشاط

اگر سه یا بیشتر از این علائم مشخص می شوند, شما نیاز به قرار دادن نکات زیر را به عمل به عقب بر گردیم در مسیر زندگی شما قرار است!

1. تصویر ایده آل خود را زندگی

شما خسته از زندگی است که شما زندگی می کنند در حال حاضر. اما اگر شما فکر می کنم در مورد آن وجود دارد یک زندگی است که شما تصور می کنید که شما را کاملا دوست دارم ؟

این نمی تواند یک تصویر شما می توانید تصور کنید فورا. به خودتان زمان به شکل از جنبه های زندگی است که به ذهن خود را هنگامی که شما فکر می کنم در مورد ‘ایده آل’ شیوه زندگی است.

آن است که یک زندگی در همان محل اما با وضعیت روانی? و یا آیا شما تصویر کاملا متفاوت فیزیکی ، چه نوع از مردم شما را احاطه کرده?

هر آنچه که شما ایده آل داشته باشید آن را.

تبلیغات

2. نگاه کردن به زندگی است که شما لذت می برد ترین

هیچ کس خسته می شود از زندگی به عنوان به زودی به عنوان آنها به دنیا آمد. آنها یک زندگی خوب و رسیدن به نقطه خستگی.

نگاه به عقب. فکر می کنم از زمانی که شما زندگی می کردند زندگی خود را به کمال. آن می تواند بوده ام وقت خود را در مدرسه و یا زمانی که شما تا به حال روابط مختلف و یا شما زندگی می کردند در شهر های مختلف.

همچنین فکر می کنم در مورد سرگرمی ها و فعالیت های شما تا به حال در این زمان. شما ممکن است تا به حال شور و شوق های مختلف آن. لیست عوامل است که شما فکر می کنید زندگی خود را ارزشمند آن.

3. آنچه از زندگی خود را در حال حاضر ؟

در حال حاضر شما یک لیست از چیزهایی است که یا ساخته شده زندگی خود را در گذشته و یا شما فکر می کنید زندگی خود را بهبود بخشد. از آن زمان به نقطه دقیقا همان چیزی است که گم شده است. پس شما خسته از زندگی, شما احتمالا لازم نیست که هر چیزی را از لیست در زندگی خود را.

اما نگاه نزدیک تر است. شاید شما یکی که تحت فشار قرار دادند تا آن دسته از عوامل دور. هر مورد با دقت اشاره کردن آنچه شما احساس می کنید از دست رفته است از زندگی خود را. یک بار دیگر آنها را به لیست پایین به طوری که شما نوشته اند اثبات چگونه ذهن خود را به این همه اطلاعات.

این یک لیست است که شما باید یا باید در عرض یک روز. آن را برخی از زمان. محدود کردن فهرست خود را به طوری که آن را به چیزهایی که شما واقعا فکر می کنم زندگی خود را بهتر. اضافه کردن به آن را حذف از آن و هنگامی که شما فکر می کنم همه چیز در این لیست است که دقیقا آنچه شما نیاز دارید از آن زمان به حرکت به نکته بعدی است.

4. برجسته کردن چیزهایی که در کنترل شما هستند

با این نقطه, شما می دانید آنچه شما می خواهید در زندگی از آنچه شما در حال حاضر کردم و آنچه را از دست رفته. بنابراین به طور طبیعی گام بعدی برای رفع زندگی خود را برای اضافه کردن چیزهایی که از دست رفته است.

معمولا زمانی که ما در حال تلاش برای بهبود زندگی ما آنچه که ما تمایل به انجام آن تمرکز بر روی منفی. بنابراین به جای پیدا کردن آنچه که ما احساس بهتری در ما نقطه منفی و سعی کنید برای از بین بردن آنها. اما اگر شما خسته از زندگی شما احتمالا رفتن به درک در زندگی فعلی خود را به عنوان بد است. به جای نشان می دهد شما چگونه به خلاص شدن از منفی شما باید اول اضافه کردن برخی از مثبت.

تبلیغات

از لیست شما ساخته شده در نکته قبلی برجسته چیزهایی که شما فکر می کنم در کنترل شما هستند. برای مثال شما می توانید تغییر روابط کار به سمت های مختلف شغلی تغییر خانه و غیره. اگر شما فکر می کنم آن را در کنترل خود را با آن. تدبیر یک برنامه گسترده در مورد چگونه شما می توانید دستیابی به آن است.

کار هر روز خود را برنامه ریزی برای رسیدن به یک چیز در یک زمان. با ذهن خود را بر روی جاده به آنچه شما فکر می کنید خواهد بود یک زندگی بهتر آن خواهید بود راه آسان تر برای شما به دست آوردن مجدد شور و شوق خود را.

5. تلاش در مناطقی که به نظر می رسد به از دست شما

بخشی از مشکل در این فهرست است که در آن شما فکر می کنم شما در کنترل است. ممکن است شما پول انتقال به شهرستان است که شما می خواهید. شما ممکن است عزیزان از دست رفته که شما نمی توانید به عقب.

هر آنچه که در مورد به یاد داشته باشید که همیشه وجود دارد گزینه دوم. شما همیشه می توانید پیدا کردن یک دوم-بهترین جایگزین است که کاملا احتمالا در دست های خود را بیش از حد.[1]

این یک زمان مصرف مرحله. شما باید برای متقاعد کردن خودتان دریافت مطالب با ایده و سپس برای رسیدن به آن است.

6. تعیین اهداف

به یاد داشته باشید که داشتن هر چیزی برای نگاه به جلو به نشانه ای از خود را خستگی از زندگی ؟ حدس بزنید چه کسی رو کنترل به رفع آن ؟

بله, آن را به شما.

واقعا در مورد آن فکر می کنم. اهداف شما چه هستند ؟ چرا شما حتی زندگی ؟ چه نقطه ای از وجود خود را?

تبلیغات

اگر شما در میانهی شب هر کاری کردم که شما به طور مداوم در تلاش برای رسیدن به, شما در واقع زندگی یک هدف در زندگی است. این یک عامل بزرگ است که باعث می شود شما می خواهید به رها کردن در زندگی. پس از آن تنها حق اگر به شما در تنظیم برخی از اهداف برای خودتان.

این اهداف می تواند یک راه برای رسیدن به زندگی است که شما ایده آل کار بر سلامت خود را در تلاش برای زندگی بهتر, و هر چیز دیگری که شما فکر می کنم ارزش مبارزه را دارد.

آنچه شما را به عنوان یک هدف مهم نیست. اما چگونه تعریف می کنید که هدف اثرات خود را پیشرفت. شما ممکن است شنیده ام از اهداف هوشمند. این چیزی است که شما رو به نگه داشتن در ذهن به طوری که شما در واقع می تواند کار بر روی آنها را بدون از دست دادن انگیزه بیشتری.

چگونه برای به دست آوردن انگیزه

عاملی عمده خود را به زندگی است که سطح انگیزه خود را.[2]

هنگامی که شما شروع به مایل به انجام چیزهای کوچک در زندگی شما شروع به لذت بردن از زندگی به طور کلی بیش از حد. این چیزی است که شما باید سعی کنید و تست خود را برای کشف کردن آنچه با این نسخهها کار بهترین برای شما.

شروع با اختصاص یک روز از هفته را تنها برای خودتان. در این روز هر چیزی که شما کوچکترین را به انجام – رنگ رقص با کسی و یا فقط خواب در تمام طول روز طولانی است.

برای دیگر 6 روز ادامه عادی خود را کرده است اما اضافه کردن در برخی از انگیزه سنگ پله در اینجا وجود دارد. پوشیدن عطر مورد علاقه خود را لباس راحتی و ورزش ماندن هیدراته خوب غذا بخورید و دور ماندن از چیزهایی که شما تخلیه ذهنی و یا جسمی.

خط پایین

خسته بودن از زندگی نیست یک احساس شما باید چشم پوشی است. سعی کنید این نکات را به احساس بهتر اما اگر چیزی به نظر می رسد به کار برای شما خجالتی نیست و دور از دنبال کمک های حرفه ای.

توجه به سلامت روان خود را کار سخت را برای شما شادی و اقامت مشتاق در مورد زندگی است که شما بوده ام با استعداد!

خواندن این اگر شما احساس می کنید خسته از زندگی

عکس های اعتباری: Tiago بندیرا از طریق unsplash.com

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>