اندون نیو از آستانه با رکورد فروش

چینی EV راه اندازی Nio از ماه های اولیه COVID-19 همه گیر، تنظیم یک رکورد شرکت برای تحویل و درآمد در طول سه ماهه دوم 2020 دوباره به نوبه خود. Buoyed توسط بازگشت به فروش خودرو قوی در چین، یک رول موفقیت آمیز از نسخه به روز شده از اولین SUV الکتریکی خود، و سرمایه گذاری اخیر 1 میلیارد دلار از نهادهای دولتی محلی، راه اندازی در حال حاضر به نظر می رسد در پای جامد ترین خود را از اواخر سال 2018.

نیو که از طرف تنسنت پشتو است، متوجه شده که در لحظه ای محوری پا می نهد. در حالی که همه گیر کمک کرد تا تعدادی از استارتاپ های دیگر را در خطر خارج شدن از کسب و کار در سراسر جهان قرار دهد – از جمله برخی به عنوان پیشبرنده بالقوه دیده می شود، مانند بایتون – رقابت بار دیگر در چین گرم به عنوان بازار خودرو به سرعت در آنجا به سرعت به رباند. و با تسلا در حال حاضر با ارزش ترین خودروسازان در جهان، خوشبینی تجدید در مورد پتانسیل راه اندازی خودرو های الکتریکی برای موفقیت در چین قبل از خودروسازان میراث مانند فولکس واگن، جنرال موتورز، و فورد شروع به حمل و نقل ده ها تن از خود را از تلویزیون های الکترونیکی وجود دارد.

Nio در حال حاضر دو خودروی الکتریکی به فروش می رسانند: ES6، یک SUV کوچکتر که در حدود 52،000 دلار شروع می شود، و نسخه revamped از ES8، یک SUV بزرگتر که در حدود 67،000 دلار شروع می شود. سوم ، EC6 فشرده SUV ، حمل و نقل در ماه سپتامبر آغاز خواهد شد.

ES6 به خوبی از آغاز در اواسط سال 2019 به فروش می رسد، با تحویل ماهانه کم و بیش روند رو به بالا به جز زمانی که همه گیر تعطیل چین در اوایل سال جاری. که کمی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ تغییر کرد، چرا که نیو در آوریل ۲۹۰۷ اس ۶ اس او اس را در آوریل، ۲۶۸۵ در ماه مه و ۲۴۷۶ در ماه ژوئن به این سوتر حمل کرد. هنوز، این بهترین اجرا سه ماهه برای هر یک از خودروهای نیو بود، و فروش ES8 را در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۸ به باریکی پایین می کرد. همچنین Nio در ماه ژوئیه، اولین ماه Q3، ۲۶۱۰ S6 SUVs را به این سوتر حمل کرد، بنابراین دوباره در حال افزایش هستند.

در همین حال ES8، تا حد زیادی در حمایت از زندگی از نیو تا به حال به یاد داشته باشید نزدیک به 5،000 از آنها در ژوئن 2019 به دلیل نقص طراحی در بسته باتری. اما نسخه بازسازی شده — که در ماه آوریل شروع به حمل و نقل و ویژگی های بهبود به داخل و همچنین محدوده SUV و عملکرد — افزایش ES8 تحویل از فقط 36 در ماه فوریه و 54 در ماه مارس به 248 ، 751 ، و 1،264 در آوریل ، مه ، و ژوئن ، به ترتیب. (فروش ES8 در ماه ژوئیه به 923 شیب، هر چند.)

این به نیو کمک کرد تا درآمد ی را در سه ماهه دوم ۵۲۶/۴ میلیون دلار تولید کند که یک رکورد برای راه اندازی شش ساله است. Nio هنوز هم 166.5 میلیون دلار از دست داده این سه ماهه گذشته، اما این باریک ترین از دست دادن این شرکت از رفتن به عموم در سال 2018 است. آن است که در نهایت تولید حاشیه ناخالص مثبت در وسایل نقلیه خود را (9.7 درصد، پس از سه چهارم پس از ربع حاشیه منفی) و شمع نقدی خود را قبلا کم خون رشد کرده است به 1.6 میلیارد دلار است.

در کل، این یک بهبود قابل توجه برای یک شرکت است then که وارد 2020 در آستانه و سپس به حال به مقابله با اثرات همه گیر. نیو در سال ۲۰۱۹، اولین سال کامل فروش خود، به سختی تلاش کرد. تحویل ES8 گهواره در اوایل سال، به لطف تغییر به دولت چین سیاست های یارانه خودرو الکتریکی است. که استارتاپ را در عمق قرمز نگه داشته است، بنابراین آن را رها طرح برای ساخت کارخانه خود را و در عوض انتخاب به ادامه استفاده از یک تولید کننده قرارداد. یک سدن برنامه ریزی شده به تأخیر افتاد و فراخوان ES8 هم خیلی زود اتفاق افتاد. “نيو” حتي تيمش رو توي سِرِي مسابقه اي تمام الکتريکي، فرمول اي فروخت.

با سوار شدن تلفات، نیو از طریق دور های متعدد از layoffs هم در چین و هم در ایالات متحده (که در آن آن را تا به مرکز تحقیق و توسعه) رفت و به کاهش هزینه ها. اولین موفقیت ES6 شرکت را سرجا نگه داشت و فروش ES8 شروع به دوباره به سمت برگشت نکرد در سال 2019 به نزدیک شد. همچنین نیو برای توسعه خودروهای خودگردان با بخش موبایل اینتل قراردادی را جوهری کرد. همه چیز هنوز چالش برانگیز بود، اما آنها شروع به نگاه کردن تا COVID-19 ضربه همه گیر.

Nio صرف بسیاری از خود را مبهم 2019 جستجو برای شریک مالی است که می تواند کمک به تغذیه نیاز به راه اندازی پول نقد. آن شریک در نهایت در اوایل سال 2020 وارد شد، زمانی که Nio اعلام کرد یک معامله میلیارد دلاری با یک دولت استانی و همگروه از شرکای تامین مالی مورد حمایت دولت. معامله در سه ماهه دوم سال 2020 بسته شد.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>