فیس بوک به الیزابت وارن می گوید که دو استاندارد متفاوت برای آب و هوا حقیقت چک کردن 8880110001110888 Facebook says its third-party fact-checking partners “do review and rate climate misinformation, and there has never been a prohibition against them doing so,” in a response to criticism from Democratic senators. فیس بوک سیاست خود را از معافیت “محتوای نظر روشن” از حقیقت چک کردن ادامه خواهد داد ، نامه می گوید. سناتورها ناراضی هستند. در پاسخ، که به طور انحصاری با The Verge به اشتراک گذاشته شد، behemoth فناوری می گوید که تمام محتوای تغییرات آب و هوایی را در نظر نمی “نظر” است. اما مقالات نظر در مورد تغییرات آب و هوایی حقیقت چک کردن را دریافت نمی کند ، سیاست فیس بوک می گوید آن را در سال 2016 آغاز شد. سناتورها الیزابت وارن، تام کارپر، شلدون وایت هاوس و برایان شاتز در بیانیه ای گفتند: «ما از رهبری فیس بوک خواستیم که راه های گریزی را که اجازه می دهد اطلاعات آب و هوایی بر روی سکوهای آنها پخش شود، ببندد» پاسخ آنها: باید به آنها اعتماد کنیم که قوانین و روش های خودشان را بکنند و آن را دنبال کنند، حتی اگر به به هم پاشیدن حقایق و انتشار انبوه دروغ ها بیانجامد. آینده سیاره ما در خطر است، و هیچ شرکتی نباید خیلی بزرگ، بیش از حد قدرتمند و بیش از حد مات باشد که در مورد نقش آن در بحران آب و هوایی پاسخگو باشد. فیس بوک هم از این قاعده مستثنی نیست.” فیس بوک متهم شده است که اجازه می دهد انکار آب و هوا را به جشن در پلت فرم خود را. در ماه اوت گذشته، آن را حذف “نادرست” امتیاز از op-ed منتشر شده توسط واشنگتن بررسی تیکلاه بازیگران شک در صحت مدل های تغییر آب و هوا. در ابتدا، چککننده ٔ حقیقت مستقل فیس بوک این مقاله را به عنوان «بسیار گمراه کننده» پرچم گذاری کرد، زیرا اطلاعات نادرست و داده های برداشت شده از گیلاس را در بر می گرفت. اما ائتلاف CO2 که یک گروه غیرانتفاعی است و توسط مشاور سابق ترامپ ویلیام هاپر ایجاد شده بود، به این امتیاز اعتراض کرد. فیس بوک در نهایت به خاک و خون می خاست، E&E اخبار در ماه ژوئن گزارش داد. به گزارش ای و ای نیوز،فیس بوک یک سوراخ گریز ی حقیقت برای مقالات نظر ایجاد کرد تا از بررسی حقیقت فرار کند. اما فیس بوک می گوید که این سیاست تمام مدت بود. در نتیجه گرد و غبار، سناتورها در ۱۵ ژوئیه نامه ای به مارک زوکربرگ مدیر عامل فیس بوک نوشتند. آنها به راه گریز ادعا اعتراض و خواستار فیس بوک توضیح دهید که چگونه تصمیم به تغییر رتبه ساخته شده است. “بحران آب و هوا و تخریب محیط زیست مسائل مربوط به نظر نیست،” آنها نوشتند. اسکات جانسون، سردبیر علوم در یکی از چک کنندگان حقیقت شخص ثالث فیس بوک به نام Science Feedback در ماه ژوئیه به نیویورک تایمز گفت: The New York Times “قرار دادن اظهاراتی که به طور قابل تصدیق نادرست در بخش نظر نباید مصونیت از حقیقت چک کردن را اعطا کند. فیس بوک به حقیقت یاب های مستقل خود گفته است که محتوای نظر منوط به بررسی حقیقت نیست، این شرکت در پاسخ به سناتورها گفت. (این شرکت به نیویورک تایمز گفت که سیاست از سال ۲۰۱۶ در جای خود قرار دارد.) با این حال، هنگامی که کسی محتوا را بر اساس اطلاعات نادرست زمینه ای به عنوان نظر ارائه می دهد – حتی در قالب یک اُپ اد یا سرمقاله – هنوز هم واجد شرایط برای بررسی حقیقت است، آن را اضافه کرد. سناتورها در نامه خود از آنها پرسیدند که اگر اطلاعات در مورد تغییرات آب و هوایی متفاوت از جعلی COVID-19 نوشته شده است — و اگر این طور است ، چرا. تغییر آب و هوا اطلاعات غلط برای فیس بوک اولویت نیست، اندی استون، مدیر ارتباطات سیاست گذاری فیس بوک، به نیویورک تایمز در ماه ژوئیه گفت. در عوض، این شرکت بیشتر با تهدیدات فوری تر مانند گفتار نفرت و یا اطلاعات نامربوط به ویروس کوروناویروس نگران است. به گزارش سازمان بهداشت جهانی، تغییرات آب و هوایی انتظار می رود که هر سال بین سال های ۲۰۳۰ تا ۲۰۵۰ به دلیل سوء تغذیه، مالاریا، اسهال و استرس گرمایی منجر به ۲۵۰۰۰۰ مرگ اضافی شود. سناتورهای دموکرات تنها نگران آسیبی که در مورد تغییرات آب و هوایی می تواند انجام دهد نیست. اکثریت رای دهندگان نظرسنجی فکر می کنند فیس بوک باید برچسب نظرات مقالات حاوی اطلاعات نادرست در مورد تغییرات آب و هوایی به عنوان نادرست، با توجه به بررسی های اخیر توسط افکار مخزن داده ها برای پیشرفت.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>