شما یک حساب فیس بوک نیاز به استفاده از هدست های آینده Oculus

Oculus به زودی نیاز به همه کاربران هدست واقعیت مجازی خود را به ثبت نام با حساب کاربری فیس بوک. شرکت متعلق به فیس بوک می گوید که از بین بردن پشتیبانی از حساب های جداگانه Oculus در ماه اکتبر آغاز خواهد شد، اگر چه کاربران می توانند یک حساب موجود را تا 1 ژانویه 2023 حفظ کنند. همه کاربران می توانند یک “مشخصات VR” متمایز با یک لیست دوستان جداگانه حفظ کنند.

با شروع در سال جاری، شما فقط قادر خواهید بود برای یک حساب کاربری Oculus از طریق فیس بوک ثبت نام کنید. اگر قبلاً حساب داشته باشید، از شما خواسته می شود که حساب تان را به طور دائم ادغام کنید. اگر این کار را نکنید، تا سال ۲۰۲۳ قادر خواهید بود از هدست به طور معمول استفاده کنید، که در این مرحله پشتیبانی رسمی پایان خواهد داشت. هدفون های قدیمی با استفاده از حساب های غیر مرتبط هنوز کار خواهند کرد، اما برخی از بازی ها و برنامه ها ممکن است دیگر کار نکنند. توسعه دهندگان می توانند همچنان از حساب توسعه دهنده پیوند نخورده بدون قابلیت های اجتماعی استفاده کنند و پلتفرم Oculus برای کسب و کار از یک فرایند ورود جداگانه استفاده می کند که بدون تغییر باقی خواهد ماند.

فیس بوک همچنین می گوید که تمام دستگاه های منتشر نشده در آینده Oculus نیاز به ورود به فیس بوک، حتی اگر شما یک حساب جداگانه در حال حاضر. انتظار می رود که این شرکت به طور گسترده ای اعلام نسخه جدیدی از هدست Oculus Quest خود را در پاییز سال این سال ، و این سیاست به احتمال زیاد به آن اعمال می شود.

تغییرات جدید ظاهرا مدیریت فیس بوک را از سیستم عامل های آن تحکیم. یک سیاست حفظ حریم خصوصی جدید توسط خود فیس بوک اداره خواهد شد، نه زیرمجموعه سخت افزار فناوری های فیس بوک جداگانه، و “فیس بوک تمام تصمیمات اطراف استفاده، پردازش، نگهداری و به اشتراک گذاری داده های شما را مدیریت خواهد کرد.” Oculus همچنین استانداردهای اصلی جامعه فیس بوک را به جای استفاده از یک کد جداگانه رفتار اتخاذ, و فیس بوک خواهد بخش جدید “VR متمرکز” به استانداردهای آن اضافه کنید. ورود به سیستم تنها نیز کمی ساده راه اندازی تجربه مانند افق، اجتماعی VR جهان است که فیس بوک اعلام کرد در سال گذشته.

فیس بوک پس از خرید این شرکت در سال ۲۰۱۴ به آرامی پلت فرم Oculus را یکپارچه می کند. در اواخر سال ۲۰۱۹، ویژگی های اجتماعی VR جدیدی را که نیاز به یک حساب کاربری فیس بوک داشت، اضافه کرد و شروع به استفاده از داده های جمع آوری شده از طریق اکول وس در تبلیغات کرد. تقسیم اتش ها اطلاعات را به خوبی قبل از آن به اشتراک گذاشته اند، واقعیتی که منتقدان شیوه های جمع آوری اطلاعات فیس بوک را نگران کرده است.

در سال ۲۰۱۸، فیس بوک تأیید کرد که می تواند کارهایی مانند ممنوعیت حساب های اسپم پیوندی در سراسر سیستم عامل ها را انجام دهد، اما ردگیری تهاجمی از رفتار کاربران را رد کرده است. و در حالی که تبلیغات هدفمند فیس بوک انتقاد را به خود کشیده است، این تبلیغات جدید در پلت فرم Oculus در حال حاضر نیست. این سیاست جدید یک لایه نهایی جدایی بین حساب های اکولوس و فیس بوک not را حذف می کند، هر چند، و هر کسی را که در سرویس اصلی فیس بوک نیست مجبور می کند تا در نهایت نام نویسی کند.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>