حتی مهندسان گوگل در مورد تنظیمات حریم خصوصی گوگل 88801100011088 اشتباه گرفته شده اند تنظیمات حریم خصوصی گوگل فقط کاربران خود را گیج نمی کند – آنها کارکنان خود را بیش از حد اشتباه, با توجه به اسناد داخلی unsealed در طرح دعوی در دادگاه در مورد جمع آوری داده های گوگل. رابط کاربر فعلی احساس می کند که آن را طراحی شده است به همه چیز ممکن است، در عین حال به اندازه کافی دشوار است که مردم آن را کشف نمی کند،” یکی از کارکنان گوگل گفت، با توجه به اسناد به شدت اصلاح شده است که به تازگی unsealed امروز. طرح دعوی در دادگاه در اصل توسط دادستان کل آریزونا مارک برنوویچ در ماه مه واصل شد؛ اطلاعات جدید در اسناد بدون درز برای اولین بار توسط آینه آریزونا گزارش شد.. برنوویچ و تیمش در این شکایت نوشتند: «حتی کارمندان سطح بالای گوگل هم نمی فهمند که گوگل تحت چه شرایطی داده های مکان را جمع آوری می کند.» تحقیقات آریزونا توسط یک مقاله آسوشیتدپرس در سال ۲۰۱۸ لگد زد که نشان می دهد سرویس های گوگل داده های مکان را از دستگاه اندروید یا آی فون شما ذخیره خواهند کرد – حتی اگر تنظیمی به نام «تاریخچه مکان» را «مکث» کنید. حتی با خاموش شدن آن تنظیم، برخی از برنامه های گوگل به طور خودکار محل ذخیره، همراه با یک برچسب زمانی، به هر حال. یکی از کارمندان گوگل در اسنادی که امروز منتشر شد نوشت: «من با مقاله موافقم. “مکان خاموش باید به معنای مکان خاموش; نه به جز این پرونده یا آن پرونده.» گوگل می گوید با دادستان کل آریزونا همکاری می کند، و اسنادی را عرضه کرده و به پرسش های مطرح شده توسط کارآگاهان پاسخ داده است. خوزه کاستندا، سخنگوی گوگل می گوید: «کنترل های حریم خصوصی مدت هاست که در خدمات ما ساخته شده است و تیم های ما به طور مداوم برای بحث و بهبود آن ها کار می کنند.» “در مورد اطلاعات مکان، ما بازخورد شنیده ایم، و تلاش زیادی برای بهبود کنترل حریم خصوصی خود کرده ایم. در واقع، حتی این گیلاس برداشت عصاره منتشر شده به وضوح نشان می دهد که هدف تیم این بود که ‘کاهش سردرگمی در اطراف تنظیمات تاریخ محل’.” خشم بیش از راه گوگل پنهان تنظیمات مکان اضافی در “وب و فعالیت برنامه” — عمیق در تنظیمات حساب گوگل — در نهایت منجر به این شرکت به بهبود چگونه آن را سطح خود را به حریم خصوصی toggles. تغییرات کوچک در طول چند سال گذشته در سیاست فعلی گوگل به اوج خود رسید که حذف خودکار مکان و تاریخچه جستجو به طور پیش فرض برای کاربران جدید است. کاربران فعلی هنوز هم نیاز به بازدید از صفحه کنترل فعالیت خود را برای تغییر تنظیمات خود را. اما اگرچه گوگل تغییراتی ایجاد کرده است، اما هنوز خیلی بیشتر وجود دارد که می تواند انجام دهد. اسناد از طرح دعوی در دادگاه آریزونا را ساده سردرگمی است که کاربران تجربه. به عنوان مثال، گوگل در خدمت تبلیغات شخصی شده به کاربران خود است، و بخشی از آنچه برای شخصی سازی آن تبلیغات استفاده می کند، داده های مکان هستند. این امکان وجود دارد برای خاموش کردن شخصی سازی آگهی با خاموش کردن یک تنظیم — اما شکایت استدلال می کند که گوگل را از خدمت به شما تبلیغات بر اساس محل خود را متوقف نمی کند ، آن را فقط به این معنی گوگل فرض خواهد کرد که شما در یک منطقه عمومی سه کیلومتر به جای استفاده از محل GPS دقیق خود را بر روی یک نقشه. چه بیشتر، خاموش کردن این تنظیم ظاهرا ً چیزها را other برای سرویس آگهی دیگر گوگل به نام DoubleClick که برای نشان دادن تبلیغات در وب سایت های دیگر استفاده می شود، تغییر نمی دهد. حذف اطلاعات مکان از آن تبلیغات نیاز به یک رابط کاربری متفاوت دارد و گوگل هنوز هم از اطلاعات مکان عمومی برای هدف قرار دادن کاربران استفاده خواهد کرد. این شکایت می گوید تنظیمات DoubleClick تأثیری بر شخصی سازی آگهی گوگل ندارد. در این شکایت آمده است: «به این ترتیب، کاربری که فکر می کرد از دریافت تبلیغات بر اساس محل خود تصمیم گرفته است، در دو مورد اشتباه است: گوگل هنوز در خدمت تبلیغات مبتنی بر مکان خود (بر اساس محل درشت خود) از طریق همان ارائه چنین تنظیم روزانه است.» “در عین حال، گوگل از طریق این اعمال و شیوه های فریبنده و ناعادلانه، اگر غیرممکن نیست که کاربران به طور معنی داری از جمع آوری اطلاعات مکان گوگل انصراف دهند، غیر عملی می کند، آیا کاربران باید به دنبال این کار باشند.” Update August 26, 6:55PM ET: Adds Googlespokesperson’s comments.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>