چگونه بر حسادت در یک رابطه غلبه کنیم

تا حالا فکر کردي شريکت در مورد جايي که دارن ميرن بهت حرف ميزنه؟ شايد فيس بوک سابق همسرت رو رخنه کرده باشه؟ يا يه شب خيلي خوب رو با متهم کردن شريکت به کاري که کاملا مطمئني حتي انجام ندادن خراب کردي؟

اگر چنین است، به باشگاه حسادت خوش آمدید.

خط پایین این است که هیچ چیز سرگرم کننده در مورد حسادت وجود دارد. این روابط را خراب می کند، باعث می شود شما احساس دیوانه، و به دنیا می آورد لامپ مضر از سوء ظن است که در داخل قلب شما زندگی می کند.

اما تلاش برای غلبه بر حسادت گاهی اوقات می تواند احساس کند که شما در تلاش برای کنترل یک موج جزر و مدی. تو نميخواي سد رو بشکني ولي نميتوني به آب حسوديت کمک کني

هيچ نميخواد حسودي کنه. حسادت می تواند رابطه ای در غیر این صورت بزرگ را خراب کند. بی اعتمادی را تغذیه می کند، به اعتماد به نفس آسیب می رسد و به ندرت هر گونه خوبی انجام می دهد. با این حال ، بسیاری از ما ناتوان برای جلوگیری از آن را از قریب به اتفاق افکار ، اقدامات ، و گفتار ما است.

خب، در موردش چيکار ميتونيم بکنيم؟ چگونه می توانید بر حسادت غلبه کنید؟

در اینجا 8 راهنمایی برای غلبه بر حسادت در رابطه شما.

تبلیغات

1. شمارش به ده

هیچ چیز سرگرم کننده در مورد ابتلا به شریک زندگی خود را ارسال یک متن چشمک زن لاس زدن به شخص دیگری و یا گوش دادن به آنها خرد بیش از برخی از وبلاگ داغ وجود دارد، اما آیا این چیزها واقعا ارزش ناراحت شدن در مورد؟

هر وقت حسادت شما شروع به عصبانیت می کند، چشمانتان را می بندد، نفس عمیقی می کشد و تا ده می شمارد. پس از ده ثانیه به پایان رسید، از خود بپرسید که آیا آنچه شما از آن ناراحت است واقعا ارزش خراب کردن روز خود را بیش از.

اگر باید آن را مطرح کنید، این کار را آرام انجام دهید. به جای اینکه سر شریک زندگی تان فریاد بزنید یا آنها را تحقیر کنید، به سادگی بگویید: «وقتی شما ___» را انجام می دهید کمی ناراحت می کنم.

۲- به غرایز خود اعتماد کنید

نکته فوق برای افرادی طراحی شده بود که با حسادت غیرضروری سر و کار دارند، نه برای کسانی که دلایل مشروعی برای مشکوک بودن به همسر خود دارند (مانند شرکا آشکارا با دیگران لاس می زنند، دوستی های مخفیانه دارند، یا به شما ادعا می کنند).

از کجا ميدوني که شريکت وفادار هستن؟ خط پایین این است: به غرایز خود اعتماد کنید.

شانس شما می دانید اگر شما بیش از حد واکنش نشان می دهد به چیزی احمقانه است، اما اگر روده خود را به شما می گوید که چیزی احساس خاموش در رابطه خود را، شما احتمالا درست است!

با شریک زندگی تان در مورد اینکه چه احساسی به شیوه ای آرام و محترمانه دارد صحبت کنید و به ته آنچه رابطه تان را می خورد بر رسیدید.

تبلیغات

3. کار بر روی اعتماد ساختمان

اعتماد یک جنبه ضروری از یک رابطه سالم، شاد، رضایت بخش است. غلبه بر حسادت شامل داشتن سطح سالم اعتماد است.

شما اعتماد به عنوان یک زن و شوهر زمانی که شما ایجاد:

به هم دروغ نگو
در برابر اعمال شما پاسخگو هستند
سود شک را بده
احساسات خود را بیان کنید
کاری نکنید که نمی خواهید همسرتان انجام دهد
نشون بده که قابل اعتمادي

با انجام این کارها، شما و همسرتان اعتماد سالم ایجاد می کنید که باعث می شود در رابطه تان احساس امنیت و دوست داشتن کنید.

فقط به یاد داشته باشید که هیچ کامل است، و زمانی وجود خواهد داشت که شما و همسر خود را ناخواسته به یکدیگر صدمه دیده است – بنابراین آن را هر یک از شما صدمه دیده است اجازه دهید برخی از چیزها اسلاید هر در حال حاضر و دوباره.

4. تقویت عشق به خود

حسادت اغلب ناشی از مسائل اعتماد به نفس است. شما ممکن است احساس شایسته داشتن محبت بی قید و شرط کسی و یا شاید کسی به اعتماد خود را در گذشته خیانت کرده است و آن را ترک کرده است شما احساس ناراحتی دادن قلب خود را دور.

هر چه باشد، یک رابطه سالم ناشی از سطوح سالم عشق به خود است. تقویت عشق به خود نیز در غلبه بر حسادت کمک می کند. شما می توانید تمرین افزایش عشق و احترام شما را برای خودتان با صرف وقت به تنهایی و یادگیری به قدردانی از شرکت خود را، درمان بدن خود را به خوبی، و کار بر روی گسترش خود.

5. ارتباط احساسات خود را

چیزی که شما و شریک زندگی تان رفتار رابطه مناسب می دانند ممکن است کاملا متفاوت باشد، به همین دلیل ارتباط آشکار احساسات تان بسیار مهم است.

تبلیغات

برقراری ارتباط خوب احساسات شما گام مهمی در غلبه بر حسادت است. آگاه بودن از اینکه چه اعمال و رفتارهایی به شریک زندگی تان لطمه خواهد زد و بالعکس به شما و همسرتان کمک خواهد کرد تا بر اساس احترام رابطه سالم ایجاد کنید.

۶- مشاوره را در نظر بگیرید

حسادت از رابطه ات بهتر ميشه؟

بیشتر اوقات حسادت ناشی از اتفاقی است که در گذشته برای شما رخ داده است. شاید دوران کودکی آسیب زا داشتید یا کسی که از نظر عاطفی، کلامی یا جسمی به شما اعتماد داشتید. هر چه مورد, درمان می تواند کمک کند: مشاوره ازدواج و چگونه آن را کمک می کند تا روابط

صحبت کردن با یک حرفه ای در فرد، از طریق زوم / اسکایپ، و یا در چت روم می تواند به شما کمک کند تا به ریشه آنچه باعث می شود شما را به عمل کردن در حسادت.

درمانگر همچنین می تواند به شما مکانیسم های مقابله برای مقابله با خشم و یا حسادت در آینده – و یا آنها حتی ممکن است احساسات خود را اعتبار و به شما اطلاع دهید که شما ممکن است یک دلیل مشروع برای حسادت داشته باشد.

اگر شریک زندگی شما کاری انجام داده است تا شما را به انگیزه های آنها مشکوک کند، شاید در گذشته بی وفا بوده باشد، ممکن است ارزش چک کردن برخی از مشاوره زوج ها یا یک دوره ازدواج آنلاین را داشته باشد.

7. تنظیم انتظارات رابطه خود را

یک نکته برای غلبه بر حسادت این است که فقط انتظارات خود را برای رابطه تان بخوانید. پیدا کردن در اینجا برخی از انتظارات غیر واقعی مردم اغلب برای روابط.

تبلیغات

فقط به این دلیل که شما در یک رابطه قرار می توانید به این معنا نیست که توانایی خود را برای پیدا کردن شخص دیگری جذاب از دست داده باشید. توجه به کسی خارج از عاشقانه فعلی شما به این معنا نیست که رابطه شما مشکلی دارد یا اینکه به شریک زندگی تان متعهد نیستید.

تا زمانی که شریک زندگی خود را در جاذبه خود را به شخص دیگری عمل نمی کند، این چیزی برای نگرانی در مورد.

توجه داشته باشید که تنظیم انتظارات شما به معنای پایین آوردن استانداردهای شما نیست. تو نبايد با کسي باشي که باعث ميشه نسبت به خودت احساس بدي داشته باشي .

8. ابراز حسادت در راه سالم

این مهم است که به یاد داشته باشید که، هنگامی که در حق دور بیان می شود، حسادت لازم نیست که چیز بدی باشد!

حسادت در واقع می تواند به زوج ها کمک کند تا:

نشان دادن قدردانی بیشتر برای یکدیگر / نه یکدیگر را برای اعطا
افزایش عشق و محبت
ترویج خود بهبود
سخت کار کن تا همديگر را خوشحال کني
وقتی اوضاع درست به نظر نمی رسد به عنوان یک پیام رسان عمل کنید

اما باز هم نحوه ابراز حسادت عامل تعیین کننده این خواهد بود که چقدر به خوبی در زندگی شما کمک می کند. اگر شما شلاق زدن و فریاد زدن بر سر شریک زندگی خود را، شانس این است که قرار نیست برای بهبود رابطه خود را. اما اگر با احترام نگرانی های خود را بیان کنید، شما و شریک زندگی تان می توانید از حسادت به عنوان فرصتی برای یادگیری و رشد به عنوان یک زوج استفاده کنید.

افکار نهایی

حسادت همیشه لازم نیست که چیز بدی باشد – اما اگر هست، باید آن را در سلطنت سلطنت کنید! شما می توانید با کار کردن بر روی عشق به خود، برقراری ارتباط محترمانه با همسرتان و تنظیم انتظارات تان بر حسادت در یک رابطه غلبه کنید. این ها به یک رابطه شاد و سالم کمک خواهند کرد.

نکات بیشتر در مورد بهبود روابط

برجسته اعتبار عکس: Chermiti محمد از طریق unsplash.com

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>