در ساخت واشر سرسیلندر پژو 405 تک سوراخ استاندارد اتوبکو از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شده و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. در این حالت معمولاٌ عقربهی دورسنج در محدودهی ۸۰۰ دور بر دقیقه قرار دارد. این قسمت در قسمت بالایی و روی بلوک سیلندر قرار دارد و مجموعه سوپاپ ها و منیفولدها روی آن جمع شده است. سیستم خنک کننده خودرو در جلوی خودرو و پشت فن قرار دارد و آب رادیاتور ممکن است ایت به دلایلی مختلفی کم شود. ۳. خنک نشدن آب رادیاتور به دلیل رسوب و یا نقص در سرسیلندر ساینا عملکرد پروانه. اصلی ترین دلیل ریپ زدن خودرو کثیفی شمع هاست که باید هر 30000 کیلومتر تعویض شود.وقتی احتراق ناقص صورت بگیرد، بنزین به صورت خام می سوزد و در سیلندر جمع می شود و با جرقه ضعیف (گاهی شانسی) محترق شده و انفجار خفیفی سرسیلندر 350 ایجاد می کند. توصیه اکید میشود در صورت مشاهده هر یک از علائم سوختگی واشر سرسیلندر بلافاصله برای تعویض آن اقدام سرسیلندر لیفان ۶۲۰ سرسیلندر خام پژو 405 شود.

دومین خصوصیت داشتن چقرمگی در دمای بالا است. همچنین برای ثابت نگه داشتن دمای سرسیلندر و جلوگیری از خرابی, صدای سرسیلندر مجاری و سوراخ هایی تعبیه شده که در آنها آب یا روغن جریان دارد. حداکثر دمای قابل تحمل سر سیلندر بسته به جنس و کیفیت آن است. دومین خصوصیت داشتن چقرمگی در دمای بالا است. تنها نکته مثبت فیس لیفت زانتیا همین چراغها است وگرنه سایر اجزای بدنه کاملا فاجعهآمیز بود. سرسیلندر ریو از اجزای مهم و اساسی موتور این خودرو به شمار می رود. زیرا برند بسیار مهم است و پروژه TU5 از نظر زمانی جلوتر از EF7 بود. آن زمان نگاه این بود که پژو شریک استراتژیک ایران خودرو است و مدیریت ارشد نیز اولویت را کارکردن با برند خارجی گذاشت. این برداشت مدیریت پروژه بود که خط TU5 برای تولید EF7 متوقف نمی شود، اما مدیران می گفتند که شما نقشه ها را نهایی کنید ما آن را تولید می کنیم. این تصمیم شما که بجای خط تولید خود ایران خودرو به سراغ یک خط تولید قدیمی تر در شمال ایران رفتید، چه ضربه ای به موتور EF7 زد؟

اگر بعد از روشن شدن خودرو ریپ بزند سوخت یا برق به یکی از سیلندرها نمی رسد، مثلا کوئل به یکی از سیلندرها برق نمی دهد، یا سوزن انژکتور در یکی از سیلندرها بنزین را ارسال نمی کند پس آن سیلندر کار نکرده و نقش خود را در چرخه حرکت های موتور بازی نمی کند، بنابر این موتور دچار لرزش و ریپ زدن می شود. جنسیس G80 اسپرت مجهز به پیشرانه خورجینی ۶ سیلندر، راه دشواری برای پیروز شدن بر علاقهمندانی داشت که احتمالا بیشتر ترجیح میدادند که این خودرو از یک پیشرانهی قدرتمند خورجینی هشت سیلندر استفاده کند. اما توی موتوری که تراکمش بالاست این گاز بیشتر فشرده میشه و دماش هم بیشتر بالا میره. اما در آن مقطع مدیرعامل شرکت FEV و رئیس دانشگاه یک نفر بود. در واقع مرکز تحقیقات FEV آلمان انتخاب شد که مانند خیلی از مراکز تحقیقاتی مهم دنیا یک دانشگاه همکار نیز در کنار خود دارند. ما طبق یک روال مشخص با چندین شرکت مهم مثل AVL اتریش، FEV آلمان، RICARDO انگلیس و…

کامل Daewoo Espero نیز می باشد.
واشر سرسیلندر یکی از قطعات بسیار مهم در موتور خودرو میباشد که در موتور پنهان میشود. سوختن این واشر، یکی از مشکلاتی است که صاحبان وسایل نقلیه امروزی با آن دست و پنجه نرم می کنند. برای طراحی موتور جدید همیشه نیاز است چند موتور رقیب را هم از لحاظ ظاهری و هم با انجام تست ارزیابی کرد. لذا بایستی گفت برای درک خرابی شمع علاوه بر عملکرد ظاهری در موتور خودرو بایستی کارکرد آن بر حسب کیلومتر را نیز جهت بررسی دقیق تر مد نظر قرار داد. به دلیل حساسیت در انواع لوازم سیلندر , سرسیلندرضمانت و گارانتی آنها حائز اهمیت بوده لذا ما تمام لوازم یدکی و جانبی وارداتی خود را تضمین کیفیت می کنیم که شامل سرسیلندر کامل Daewoo Espero نیز می باشد. مشکلات بعد از تعویض واشر سرسیلندر ،بهترین واشر سرسیلندر پژو ۴۰۵ ،هزینه تعمیر واشر سر سیلندر ،چسب مخصوص واشر سرسیلندر ،واشر سرسیلندر پراید ،هزینه تعویض واشر سرسیلندر ،فرق واشرسرسیلندر استاندارد و سوراخ دار وقتی خودروی شما واشر سرسیلندر میسوزاند، برای از بین بردن تاب سرسیلندر که ناشی از گرمای بیش از حد موتور ( دلیل آن سوختن واشر سر سیلندر) است باید تراشکاری برود. به خاطر چرخش سنگین وقتی که الگوی احتراق موتور سطح- متقاطع به طور منظم است، احتراق هر کپه سیلندر به صورت LRLLRLRR نیست.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت سرسیلندر ال۹۰.